Rundum zufrieden.

Meine bestellte Ware wurde schnell geliefert, ich bekam umfangreiche Informationen über den jeweiligen aktuellen Stand der Bestellung und die Tracking Informationen haben prima funktioniert. Die Ware kam gut verpackt bei mir an und entsprach meiner Bestellung.

snelle en kloppende levering

het zoeken is niet altijd even gemakkelijk en de site kan hier en daar wat aanvulling gebruiken, wetende dat dit geen sinecure is. levering uitstekend en dat is waar het dan toch weer om gaat. De hulp van Poort is prima.

Snelle en goed communicatie, perfecte service

Aangename en vlotte verkoper die zijn goederen kent en snel verhandeld

Zeer vriendelijk

Wij zijn in NL op vakantie en hebben onze boot meegenomen. Helaas ging er na 1X varen vanalles stuk dus heb ik het zelf moeten repareren in de haven hier. De spullen heb ik besteld bij Mercruiseronderdelen.com De onderdelen werden mega snel verstuurd maar helaas deed de motor het nog niet. Omdat de verkoper doorvroeg wat de motor van de boot wel of niet deed, kreeg ik het advies om een elektrische spoel te vervangen in de ontsteking. Dit was dus overduidelijk het probleem waar ikzelf niet was opgekomen. Een dag later ontving ik het juiste onderdeel en de motor doet het weer. De verkoper is vriendelijk, denk mee met het probleem en verstuurd mega snel. Top dus! Prijs en kwaliteit is prima.

goede avond Eddie, dank voor je beoordeling. Ik ben ook maar een mens en ben niet altijd even vrolijk gelukkig. Het is druk, desondanks probeer ik vriendelijker naar klanten te zijn maar lukt niet altijd. Veel vaar plezier! met vriendelijke groet Robert Poort

Startmotor goed en goedkoop

Mooi product Snel geleverd ziet er goed uit

prima en snel geleverd

En geeft ook nog tips over hoe het onderdeel te installeren.

Correct en snel

Goed bezig.

snel geleverd

snel en goede prijs

Top service!

Top hulp en goede service, goede bereikbaarheid!!!

Prima service goede producten tegen een goede prijs

Prima service goede producten tegen een goede prijs

Prima service snel geleverd

Prima service snel geleverd

super schnell,günstige Preise

super schnell,günstige Preise

Snelle en goede service

Kreeg heel snel antwoord op mijn mail ivm welke startmotor ik nodig had voor mijn boot. Direct besteld en de andere dag al bezorgd.

Kein Follow Up Service

Hatte eine komplizierte Bestellung und nach der Lieferung eine Frage zu einem gelieferten Produkt, bekam als Antwort, Paket ist bei Ihnen somit haben Sie was sie bestellt haben, damit haben wir nichts mehr zu tun, wir sind zu beschäftigt, service und bestellung ging gut aber das als Antwort geht leider gar nicht

Thank you for youre review. You have apped me during the week severall times about the shipment. You received the package, you sent it through and blame me for the fact that DHL did not want to ship the spraycan. Im sorry I gave you not enough service, have a lot of sailing pleassure, regards Robert Poort

Goeie website, komen hun levering beloften na.

Snelle afhandeling.

Duidelijke site. Wat je nodig hebt is eenvoudig te vinden

De juiste , perfecte onderdelen en in know time geleverd. Echt super.

Top bedrijf

Bestelling geplaatst, was vrij makkelijk te vinden op de website. Volgende dag in huis. In 1 woord TOPPPPPPP

Prima bedrijf.

Snelle levering.

Goede servoce

Goed maar mag sneller geleverd worden soms zit je er op te wachten en dan is 3 dagen best lang tegenwoordig

Super goed, Fijn bedrijf met een goeie voorraad voor Mercruiser spullen.

Onze nieuwe 2ehandse op marktplaats aangeschafte boot kreeg wat problemen en via google kwam ik op Mercruiser onderdelen.com terrecht. Bedrijf zat ook niet ver bij mij vandaan gevestigd. Alles wat ik nodig had aan spullen, had dit bedrijf op voorraad. Tijdens de reparatie kwam ik nog iets tegen dat ik dringend nodig had om de volgende dag weer te water te kunnen. Ik belde het bedrijf en die had wederom ook dit onderdeel liggen. Via een tikkie betaald en de eigenaar zorgde dat ik het ergens kon oppikken. Zou zo weer een bestelling plaatsen bij deze man!

Top en goed advies. Precies wat we nodig hadden.

Als er iets kapot is ben je ongeduldig en wil je snel geholpen worden. Nou dat zijn we zeker. De onderdelen waren echt in no time binnen. Klasse!!

Pakje was zoek geraakt bij PostNL, maar binnen paar dagen nieuwe zendIng

Pakje was zoekgeraakt bij PostNL, maar snelle reactie van verkoper en binnen een paar dagen een nieuw onderdeel ontvangen. Super service zonder gedoe. Erg goed.

Erg goede en snelle service!

Erg goede en snelle service!

Haparandadam 29

1013AK Amsterdam