Vervelend

Had direct na het aankomen van de envelop,alles geopend en bij mn planten gelegd maar heb nooit een lieveheersbeestje gezien..

Het duurde te lang voor de zending bij mij was

Het duurde volgens mij een week voordat de larven in mn brievenbus lagen. Ik had verschillende kleine planten waar ik de larven over moest verdelen dus moest ze wel eruit zoeken. Er waren er veel al dood, zeven leefden er nog. Dat vond ik erg jammer. Door ze te verspreiden en waar nodig te verplaatsen van een luisvrije plant naar eentje waar nog luizen in zaten is het toch succesvol geweest en zijn mijn balkonplanten nu helemaal luisvrij. Maar verder over de verzending was ik niet tevreden.

Heel goed.

Heel fijn dat er wordt mee gedacht en tijdens een hittegolf overlegd wordt om de bestelling pas bij lagere temperaturen te verzenden.

Luizen verdwenen met uit knotwilgen 100 larven , ongelooflijk

Resultaat in 2 weken

Doen precies wat ze beloven

Fijne uitleg en hoe leuk om per post lieveheersbeestjes te kunnen geven. Ik kocht ze voor mijn ouders. Ze hebben bonen in de tuin en vertelde dat er zo veel luizen in zaten en ze er maar niet af kwamen. Ze vonden het een heel leuke verrassing. Met een goede dosis lieveheersbeestjes larven, gaat het nu de goede kant op. Let op, je hebt er veel nodig.

Het werkt

Makkelijk om het spulletje via de reguliere post te ontvangen. Volgens mij werkt het goed. Weinig lieveheersbeestejs gezien, maar luizen zijn afgenomen.

Super Snelle Levering

Snelle levering en mijn berkenbomen zijn dit jaar luis vrij en dat betekent prachtige bladeren zonder chemie in de natuur. Volgend jaar weer. Dank!

Prettig contact

Ze nemen verantwoordelijkheid voor hun product. Ik kreeg bijvoorbeeld de melding dat het weer dusdanig slecht werd dat het onverstandig was om de larven van de lieveheersbeestjes uit te zetten en daarvoor de bestelling wat later zouden versturen. Dit werd allemaal tijdig en netjes gecommuniceerd.

Erg goed product en deskundig advies

Voor het tweede achtereenvolgende jaar hebben we met succes de bladluizenplaag in onze leilindebomen bestreden met de larven van ‘Rood met zwarte stippen’. Binnen twee weken waren we zo goed als luizenvrij. Het deskundige advies van Sandipa van Bruggen is ook erg prettig. Ze weet waar ze het over heeft en denkt met de klant mee.

Snel geleverd, duidelijke instructies. De larven zijn behoorlijk bewegelijk. Een paar heb ik er kunnen volgen op mijn planten, die gingen direct aan de slag.

Tevreden over snelle levering. Larven van lieveheersbeestjes doen hun werk goed.

Een jaar of 5 geleden larven van het lieveheersbeestje besteld ivm met woldopluis in een 10-tal van de 30 (meer dan een meter hoge) hortensia's, deze hebben zeer goed geholpen. Dit jaar doldopluis in een paar kleine, gestekte hortensia's en nu maar hopen dat ze weer hun werk goed doen.

vraatzuchtige larfjes!

We hadden vorig jaar een flinke bladkuisplaag in de achtertuin. De lieveheersbeestlarven hebben zich er aan tegoed gedaan. Toen de bladluizen op waren, zijn de lieveheersbeestjes vertrokken, op een enkeling na. Jammer, want ik vind het leuke beestjes. En veel beter dan gif of zeepsop!

Helaas geen actieve larven gezien

Eerder heb ik ook gebruik gemaakt om een zakje met larven te plaatsen om de luizen tegen te gaan en was goed verlopen. Maar op dit moment heb ik nog geen actieve larven aangetroffen wat mij nu is tegengevallen.

Larven doen hun werk weer prima!

Ik heb nu voor het derde jaar de lieveheersbeestjes larven besteld en wat helpt dit toch goed tegen de luizen, binnen een paar dagen merk je al verbetering en worden de kleefdruppels minder. Ik ben weer erg tevreden! Top

Na 4 weken zijn er in onze tuin nog geen lieveheersbeestjes te zien.

We hebben vier week geleden uw voorschriften opgevolgd, maar helaas na vier weken zien we nog geen larven of “ lieveheersbeestjes “ ( zwart met rode stippen) in onze tuin . Moeten we meer geduld hebben of is deze zending mislukt? Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, C. Zijlstra Drachten.

De meest groene en efficiënte manier

De meest groene en efficiënte manier tegen bladluis. In één nacht zijn de bladluizen verdwenen! En de koolmeesjes en pimpelmeesjes hoeven hun jongen geen vergiftigde bladluizen meer voor te schotelen. En als je een houten huisje onder je roos plaatst dan overwinteren de lieveheersbeestjes daar en heb je volgende zomer helemaal geen bladluis.

Netjes en snel geleverd

Product zoals omschreven en larven waren waren goed verpakt.

Het is echt een hele goede oplossing voor blad luis in bomen.

Snel geleverd en goed resultaat!

Binnen enkele dagen hadden we een envelop met larven in huis. Direct in de vlierbes gehangen. Al na enkele dagen zagen we verbetering. Na ruim 2 weken is de luizenplaag zo goed als voorbij. Top!

snelle verzending

Mooi initiatief en werkt okay. Prima info er om heen.

Prima website snelle levering. Goede uitleg bij de lieveheersbeestjes.

Fantastisch wat de diertjes voor ons kunnen doen

Tijdens het bestelling wat voorzichtig met de verwachting naar het resultaat. Maar alles wat we op een natuurlijke manier kunnen bereiken in plaats van iets chemisch is toch mooi meegenomen. Het gebruik is echt super simpel, de zak waar ze inzitten openknippen en op een lichtelijk beschutte plek in de boom hangen doormiddel van een punaise. En dan rustig wachten tot de larven de zak uit klimmen en de boom in gaan. Binnen 5 minuten zagen we de eerste larven al de boom in gaan. Vanaf dat moment is het rustig afwachten tot de larven hun werk hadden gedaan. En dat werk is uitstekend, de volledige overlast van de bladluis is weg. Helemaal top!

Lijkt binnen twee dagen te werken

Op onze vlonder onder een boom (els) hadden we veel last van afscheiding van bladluis. Nadat de zak met larven van lieveheersbeestjes was opgehangen, was die plakkerige afscheiding -al dan niet door de zak van Rood Met Witte Stippen- vrijwel direct verdwenen.

Super, zoals de larfjes werken werkt ook Rood met Zwarten Stippen

Door het transportbedrijf waren de larfjes veel te lang onderweg geweest (had dinsdag geleverd moeten worden, met een feestdag ertussen, werd het vrijdag ;-( Het zag er uit als een dooie boel... Ik had dus het idee dat ze larfjes een behoorlijke "tik" hadden gehad en velen dood waren gegaan. Dit was achteraf absoluut niet waar! Alles uitgestrooid onder de enorme hoeveelheid door bladluis bezochte bamboe. Toen begon het... en geweldig leuk om het schouwspel te volgen. De "paar" overleefde larfjes bleken toch velen te zijn! Van kleine spelden kopjes werden het steeds grotere larven en uiteindelijk vele Rood met Zwarten Stippen lieveheersbeestjes. Resultaat is een geheel opgeknapte bamboe (compleet luis vrij), vele lieveheersbeestjes en een giga trotse ik dat ik dit natuurlijke proces uiteindelijk een kans heb gegeven! Een volgende keer koop ik deze leuke beestjes weer!!! De service en toegankelijkheid naar het bedrijf/Sandipa vind ik rond uit een feestje! Wat een geweldig leuk gesprek heb ik gehad en wat een vertrouwen gaat er van Sandipa uit naar "haar larven".... luizen in de tuin..., gun de natuur én jezelf deze ervaring! Dankjewel Sandipa, zo leuk om jou óók (in het verleden) ont-moet te hebben met het starten van jouw/dit bedrijf!!!

Werkt echt super tegen bladluizen

Heel snelle verzending en werkt geweldig. Al na 3 dagen konden wij een verschil zien. Na 2 weken bijna geen bladluizen meer te zien.

Over Rood met Zwarte Stippen

Rood met Zwarte Stippen is een webwinkel waar u simpel en snel lieveheersbeestjes en allerlei andere natuurlijke vijanden tegen plagen in uw tuin kunnen bestellen. We verzenden het grootste gedeelte via briefpost, wel zo handig. Het is onze missie om u te laten ervaren hoe eenvoudig en effectief het is om de natuur in te zetten bij het bestrijden van plagen, zoals bijvoorbeeld bladluis, in de tuin. De natuur kan alles zelf oplossen, alleen willen wij daar vaak niet op wachten. Lieveheersbeestjes zijn dan een positieve en milieu vriendelijke oplossing voor beide partijen: Ze helpen u van de overlast af en tegelijkertijd wordt de natuur, op een voor haar passende manier, een handje geholpen om in balans te komen. En die hulp kunt u eenvoudig organiseren. Nieuwsgierig? Lees verder op www.roodmetzwartestippen.nl