Niet voldaan aan verwachtingen

Voor een event heb ik Barplanet ingeschakeld om barren, GT en bier, en een koffiebakfiets te verzorgen. De koffiebakfiets zag er goed uit en barista was professioneel. Echter de barren waren niet compleet, er zaten haren in de spoelborstel, de juiste aansluitingen waren niet aanwezig, de kranen zaten los en er zat geen stop in de spoelbak. Na het event gaven wij hierover feedback om dit kunnen oplossen. Ondanks diverse pogingen dit uit te leggen kregen wij geen begrip. We betreuren deze manier in onze ogen onprofessionele houding.

Pluspunten

Snelle reactie, goed afspraken gemaakt die keurig nagekomen zijn. Leuke, vriendelijke barman Jordy. Mooie bar en heerlijke cocktails.

Pluspunten

Marlon was onze bartender, een leuke vent. Hij gaf steeds aan als we aan een bepaald aantal cocktails waren.

Pluspunten

Prettige contacten die snel en efficient schakelen en terugkoppelen. Doen wat ze beloven en denken mee. Goede kwaliteit. Wij kregen van onze gasten enthousiaste reacties.

Pluspunten

Goede opvolging, duidelijke offerte, nette presentatir en geruisloze service met een duidelijke extra stap!

Pluspunten

Enthousiast, bekwaam en flexibel. Goede en vers gesneden ingredienten voor de cocktails

Voor particulieren duidelijker de prijs incl btw aangeven.

Pluspunten

Barplanet is zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Het personeel is enthousiast en gedreven wat voor ons erg belangrijk is.

Pluspunten

Fijne soepele samenwerking!

Pluspunten

Super leuk Heel goed concept, heerlijke koffie en prima coctails Vakkundig en vriendelijk personeel

Pluspunten

- Leuke, mooie bar - prachtige cocktails - niet te duur - makkelijk te regelen

- beetje pushy om een tool mee te leveren voor het bevriezen van glazen

Pluspunten

Wij waren erg enthousiast over de Gin-Tonic bar die wij hadden gehuurd, personeel was goed en cocktails smaakte uitstekend.

Pluspunten

denken goed mee met de klant en spelen in op de behoefte en wensen van de klant

zo door gaan !!!!

Pluspunten

Buiten het feit om dat ze super cocktails maken, helpen ze ook met het opzetten van het feest..dus eigenlijk een partyplanner! In de toekomst hopen wij nog vaak feestjes in samenwerking met barplanet te organiseren,

Pluspunten

Prima bartenders! Geweldige cocktails. Vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

Leuke jongens achter de bar en de bar zelf zag er prachtig uit. We hadden de gin tonic bar en hadden ook een leuk aanbod qua diverse soorten gin tonics, zelf alcohol vrij.

Pluspunten

Last minute geregeld, erg leuk en lekker

Pluspunten

Snel, eerlijk en fantastisch werk geleverd!

Pluspunten

Snelle reactie op email aanvraag, goede communicatie, geweldige tender en heerlijke coctails.

Geen! Helemaal top!

Pluspunten

Komen gemaakte afspraken na, denken mee, maken er echt wat feestelijks van zowel van de bar zelf als van het cocktail maken.

Pluspunten

Zijn enthousiast en denken goed mee. Lekkere cocktails, leuke bediening en harde werkers

Pluspunten

mooie spullen/apparatuur, flexibel ingesteld, gastvrije instelling van personeel

Pluspunten

Uitstraling, proffesioneel

Denk aan temperatuur cappucino( voorraad )

Pluspunten

zag er verzorgd uit en de barmannen waren gezellige en maakten leuk contact met de gasten

De bar was nog niet helemaal klaar toen de gasten binnen kwamen en was wat rommelig. Nu denk ik dat de meeste mensen dit niet opvalt. Ik ben vrij kritisch hierin.

Pluspunten

Alle vooraf gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Ook waren zij erop voorzien dat het aantal wellicht meer kon worden dus konden aan de meervraag ook voorzien. Diverse complimenten gehad ook over de cocktails zelf dat ze lekker waren en ook zeer professioneel warden gemaakt.

nvt

Pluspunten

Wat een positieve energie. Geweldig. Veel inlevingsvermogen en onvermoeibaar. Een grote toevoeging aan Ibiza feest voor 14 jarigen. Sfeer bepalend, echt heel erg gaaf!