Barplanet levert een geheel complete verzorging voor het feest

Fijn bedrijf, schakelt snel, levert goed werk en begrijpt wat de bedoeling is. Succes verzekerd als je een compleet feest, meeting of catering nodig hebt.

Top geregeld, enthousiast en ervaren team!

Heel fijn samengewerkt. flexibel meegedacht. zowel bij de 2 koffiebarren als bij de cocktailbar was de animo groot dank toppers!

Totale ontzorging

Barplanet heeft absoluut een grote verdienste geleverd om de Grand Opening voor onze klanten tot een groot succes te maken! Hele leuke bediening, alles zag er heel verzorgd uit van de bediening, de drankjes en de prachtig aangeklede barren. Niets was teveel en ze hebben ons totaal ontzorgd!

Kwaliteit en gezelligheid gegarandeerd.

Al jaren brengt het team van Barplanet gezelligheid bij diverse thuisfeestjes. Hierdoor ook veel zakelijke festiviteiten laten verzorgen. Altijd met veel klasse, mooie entourage en goed personeel. Meedenkend en sfeerverhogend. Ik kan een ieder die iets leuks te vieren heeft en dat extra beetje wil brengen voor zijn/haar gasten Barplanet aanbevelen. Prijs/kwaliteit een tien gegarandeerd. Of het luxueuze cocktails zijn, een barista bar, diverse foodtrucks of een compleet festival met alle gemakken van dien. Barplanet verzorgt je event.

Allround professional

Barplanet ontzorgt. Ik moest een bedrijfsfeest organiseren voor ongeveer 120 collega’s. Na mijn wensen aangehoord te hebben kwamen ze met een totaal plaatje. Met verschillende foodtrucks (allerlei soorten eten), entertainment (incl licht en geluid), een cocktailbar en een bier/wijn/fris bar. Het personeel die dag was professioneel en vrolijk. Top feest!

Kwaliteit-prijs verhouding is uitstekend.

Ik heb Barplanet ervaren als zeer professioneel. Mede door de service en de kwaliteit van de cocktails. Niet van het snel wegzetten van een slordige cocktail, maar met bevlogenheid en passie een gevarieerde keuze in heerlijke cocktails. Zeer nette bediening.

Rob van 't Ent

Barplanet heeft een schitterend bedrijfsfeestje georganiseerd voor VITA hypotheekadvies! Personeel zeer gastvrij en representatief en de champagne toren maakte het geheel van mooie barretje en drankjes helemaal af! Zeker voor herhaling vatbaar personeel was lyrisch

professioneel en gastvrij

Voor een personeelsfeestje incl. bbq hebben we bij Barplanet een cocktailbar gehuurd. Dit was een mooie toevoeging, een mooie bar en heerlijke cocktails. Martina was onze bartender en ze deed het supervriendelijk en gastvrij. Ze voelde de sfeer heel goed aan. Zeker voor herhaling vatbaar!

Niet voldaan aan verwachtingen

Voor een event heb ik Barplanet ingeschakeld om barren, GT en bier, en een koffiebakfiets te verzorgen. De koffiebakfiets zag er goed uit en barista was professioneel. Echter de barren waren niet compleet, er zaten haren in de spoelborstel, de juiste aansluitingen waren niet aanwezig, de kranen zaten los en er zat geen stop in de spoelbak. Na het event gaven wij hierover feedback om dit kunnen oplossen. Ondanks diverse pogingen dit uit te leggen kregen wij geen begrip. We betreuren deze manier in onze ogen onprofessionele houding.

Pluspunten

Snelle reactie, goed afspraken gemaakt die keurig nagekomen zijn. Leuke, vriendelijke barman Jordy. Mooie bar en heerlijke cocktails.

Pluspunten

Marlon was onze bartender, een leuke vent. Hij gaf steeds aan als we aan een bepaald aantal cocktails waren.

Pluspunten

Prettige contacten die snel en efficient schakelen en terugkoppelen. Doen wat ze beloven en denken mee. Goede kwaliteit. Wij kregen van onze gasten enthousiaste reacties.

Pluspunten

Goede opvolging, duidelijke offerte, nette presentatir en geruisloze service met een duidelijke extra stap!

Geen

Pluspunten

Enthousiast, bekwaam en flexibel. Goede en vers gesneden ingredienten voor de cocktails

Voor particulieren duidelijker de prijs incl btw aangeven.

Pluspunten

Barplanet is zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Het personeel is enthousiast en gedreven wat voor ons erg belangrijk is.

Pluspunten

Fijne soepele samenwerking!

Pluspunten

Super leuk Heel goed concept, heerlijke koffie en prima coctails Vakkundig en vriendelijk personeel

Pluspunten

- Leuke, mooie bar - prachtige cocktails - niet te duur - makkelijk te regelen

- beetje pushy om een tool mee te leveren voor het bevriezen van glazen

Pluspunten

Wij waren erg enthousiast over de Gin-Tonic bar die wij hadden gehuurd, personeel was goed en cocktails smaakte uitstekend.

Pluspunten

denken goed mee met de klant en spelen in op de behoefte en wensen van de klant

zo door gaan !!!!

Pluspunten

Buiten het feit om dat ze super cocktails maken, helpen ze ook met het opzetten van het feest..dus eigenlijk een partyplanner! In de toekomst hopen wij nog vaak feestjes in samenwerking met barplanet te organiseren,

Pluspunten

Prima bartenders! Geweldige cocktails. Vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

Leuke jongens achter de bar en de bar zelf zag er prachtig uit. We hadden de gin tonic bar en hadden ook een leuk aanbod qua diverse soorten gin tonics, zelf alcohol vrij.

Pluspunten

Last minute geregeld, erg leuk en lekker

Pluspunten

Snel, eerlijk en fantastisch werk geleverd!