Laattijdige levering

Bij 3 weken moeten wachten op wol in voorraad

Pakket sneller geleverd dan aangekondigd, vraag via email snel beantwoord

Ik werd nog gebeld om te laten weten dat de bestelling later giNog zijn omdat het kleurbad nog niet aanwezig was, en dit door een heeeel vriendelijke dame

Ruime keuze, prima service

Online: Heerlijk shoppen, makkelijk zoeken, ruim assortiment. In de winkel: geweldig behulpzaam, ontzettend vriendelijk en ruime mooie keuze. Veel voorbeelden om te bekijken en te voelen. Echte aanrader!!!

Wolplein heeft mooie producten voor een aantrekkelijke prijs en de levering is uitstekend.

De website van Wolplein werkt goed, waardoor je snel en makkelijk de juiste producten vindt. Het assortiment is groot en de levering is snel. Al met al een aanrader voor de haaksters en breisters onder ons.

Zeer complete en inspirerende (web)winkel

Zeer complete assortiment aan haak, brei en andere handwerk producten. Inspiratie centrum is een lust voor het oog en geeft veel nieuwe ideeën. Alles is direct daar te koop en je kunt er altijd professioneel advies krijgen. Ook de webwinkel is zeer uitgebreid en de verzending is heel snel. Enig minpuntje vond ik dat ik bij een compleet haakpakket (Flo Flamingo) geen vulling kreeg. Hierdoor kon ik niet direct aan de slag. Ik had dit er graag ook bij gehad. Dan was het écht een compleet pakket geweest.

super service

het pakket dat ik wilde kopen is al uit het assortiment. Ik heb keurig een overzicht gekregen van wat ik er voor nodig heb en het zo zelf kunnen samenstellen. Bij de bestelling was meteen al helder dat de levering wat langer zou duren omdat 1 kleurtje niet op voorraad was. Inmiddels heb ik het pakket binnen en kan ik aan de slag!

Goede uitgebreide webwinkel

Leuk assortiment en goede klantenservice. Orders worden snel verzonden.

Goed advies, snel geregeld

Correct en snel mijn bestelling ontvangen.

Ik kon lekker snel aan de gang met mijn werkje.

Prima website

Prima site om je wol te bestellen. Zeker een aanrader!

Super service. Heel klantvriendelijk en snelle reactie

Mijn bestelling bevatte een onderdeel wat niet direct leverbaar was. Vanwege mijn as vakantie is het pakket toen alsnog snel in 2 delen verstuurd waardoor ik in mijn vskantie toch kekker aan de slag kon!! Super fijn geregeld. het 2e pakketje Kwam in mijnvskamtie en was foor de post verkeerd hezorgd waardoor het retour ging. Ook dat wassupersnel en goed opgelost. Uitstekende service en prachtig garen!! Want daar gaat het natuurlijk om!!

Bestelling had ik al de volgende dag keurig in huis. Super gaaf!

Goede ervaring!

Na een hele slechte ervaring met een andere leverancier was ik een beetje huiverig om weer iets te bestellen, maar dit verliep gladjes en vlot. Mijn complimenten!

ik had mijn bestelling snel binnen en netjes verpakt.

Heel tevreden

Geweldige website, heel ruime keuze en bovendien en snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant.

Super deal!

Had een super deal te pakken en werd de volgende dag al bezorgd! Super snelle service!!

Prima op de website na (wijziging privé gegevens)

Het bleek erg moeilijk om mijn adres aan te passen als leveringsdatum. Ik heb dit diverse malen aangepast, maar mijn bestelling werd toch nog naar het oude adres verzonden. Gelukkig kon ik het via PostNL in de buurt laten ophalen. Verder prima, ruime keuze, snel verzonden en goed verpakt.

Helemaal toppie!

Wol en haaknaalden besteld. Daar waar de haaknaalden helaas stonken (na een dag nog maar 1 gelukkig) roken de bolletjes wol heerlijk (moest die dan toch ook even checken :) ). De volgende dag na ontvangst levering gekeken of ze nog steeds stonken, dat was voor maar 1 van de 4 nog het geval. Contact opgenomen met ze, waren zeer verbaasd omdat ze dit nog niet eerder gehoord hebben en hebben mij een nieuwe naald toegestuurd. Service is dus ook super! Wolplein is een dikke aanrader naar mijn mening.

blij mee

Snelle levering, fijne wol wel blij dat ik het patroon ook op het internet kan volgen anders was het mij niet gelukt.

Mooie artikelen...netjes verzorgd

allemaal prima geregeld en goede artikelen

zie boven

ZEER SLECHT

heb meerdere dingen bij wolplein in het verleden gekocht, waar we tot op heden veel plezier van hebben gehad....MAAR nu gaat het om de klantenservice, dat is andere koek....wilde een kleur terugsturen, heb eerst een e-mail gestuurd...na 5 dagen nog geen reactie...nou dan maar ff bellen....snel een mederwerker aan de lijn....wij sturen u een e-mail, met de te volgen stappen voor retour.....GEEN mail....Na 3 dagen weer gebeld....zelfde verhaal......GEEN E-MAIL....AAN het lijntje houden kunnen ze goed....Nu komt de ECHTE service BOVEN.....GEEEEEN wolplein meer........,

de toezending verliep goed heb de golfsteek gehaakt filmpje was goed en duidelijk hoop van de andere steken ook . dank je wel groeten janny

veel keus, mooie garens

het bestellen ging gemakkelijk en het pakketje was keurig verpakt. Wel vond ik de levertijd vrij lang en was het pakketje eerst verkeerd bezorgd. Maar dat lag aan Post.nl.