zeer tevreden

Dik tevreden

Hele mooie kwaliteit en een snelle levering, ik ga zeer zeker vaker bij Wol.plein bestellen.

Goede kwaliteit in alle opzichten

Top, snelle levering.

Easy to navigate website and quick delivery

Very happy with the service. Thanks!

Vorige week voor het eerst wat besteld. Super snel en netjes geleverd,zal hier zeker vaker kopen. Groetjes, Monique

heel goed

goede prijzen, voldoende keus, snel in huis

Prima: snel gekozen, snel betaald, snel geleverd! Blij mee

Ik wilde iets speciaals, maar ik kon goede keuzes maken! Fijne webshop!

Goede webpagina, veel keus, snelle levering en prima prijs.

Mijn eerste bestelling gedaan, ben zeer tevreden over de ruime keus en snelle levering.

perfect!

Snel in huis en dat is precies wat ik wil

Veel keuze, netjes en tijdig ontvangen

👍👌

Ruime keuze en goede levering

Fijne en overzichtelijke website. Alles wat ik nodig had snel en makkelijk kunnen vinden. De verzending was vrij snel, binnen 3 dagen, zoals beloofd, was het pakketje binnen. Wat ik persoonlijk erg fijn vind is dat de bestelling vacuüm verpakt werd verzonden (het was een kleine bestelling), waardoor het pakketje gewoon door de brievenbus kon ipv dat ik er voor thuis moest blijven.

Goed!

Juiste levering en keurig op de hoogte gehouden. Geen halszaak maar in de huidige tijd leveringstermijn van drie dagen (13-8 16.20 besteld, 16-8 aangekomen) voor iets wat op voorraad is, kan volgens mij sneller maar dat is een luxe probleem dus vandaar gewoon de 5 sterren :)

Overzichtelijk en prima service

Snelle service en leuke website en overzichtelijk

Prima, duidelijke website.

Prima. Correct.

goed advies

Nadat ik een vraag had gesteld over bepaald garen goed advies gekregen en de verzending was prima. Alleen jammer dat PostNL zijn afspraken niet nakwam en er 2 dagen iemand thuis moest zijn om pakketje in ontvangst te nemen. Wolplein kan hier niets aan doen. Heb klacht ingediend bij PostNL

niet goed

heb op 9-8-2019 een bestelling geplaatst en betaald bestelling nummer 1500517703 transactie nummer 1150001119881938 tot op heden nog niets gehoord gc bosman roelofsen swalmenhof 37 6845dg arnhem

Goed en snel

Nog gebeld en aan de telefoon ook nog correct behandeld

Geweldig en zeer klantvriendelijk

Ik vond het zo'n mooi initiatief dat ik gebeld was dat een laatste exemplaar die ik besteld had beschadigd was en dat ze de helft van het bedrag terug wilde storten. Uiteraard wilde ik dat niet aangezien ik het zeer attent vond, een service die je nog weinig tegenkomt. Dus top

super goed

Hele vriendelijke service, alles zat mooi in het pakje zoals besteld. Enkel Bpost deed er lang over. Maar ik kreeg via mail de bevestiging dat ze bij Wolplein er mee bezig zijn om een snellere manier te vinden. Super fijn dat ze luisteren naar hun klanten. Ik bestel hier zeker opnieuw!

heel goed advies

goed en vriendelijk contact, goed advies als je een vraag hebt.

prima geregeld en zo besteld!

de beschrijving op de site klopte als een bus en zo kon ik mijn kraamcadeautje helemaal naar wens afmaken.

Heel mooie zaak.

We zijn er van het weekend nog geweest.

Goed geleverd

Ben heel tevreden met mijn bestelling alles verloopt korrekt. Alleen kwam mijn pakje pas na 14 dagen bij mij thuis aan.

Zoals het hoort.

Voor het eerst bestelt. Eenvoudig en netjes en op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Perfect!

Super netjes verpakt, snelle levering!! Een echte aanrader

Over Wolplein.nl