Sokken breien.

Dankzij deze site en filmpjes kan ik nu sokken breien op een sokkenrondbreinaald. Ik worstel nog wel een op het eind vd bandteen en hoe hecht je laatste steken mooi af.

Levertijd langer....

Ondanks dat ze zeggen dat de levertijd 3-5 dagen is, wacht ik nu al een week op mijn bestelling, jammer, want eigenlijk heb ik het niet meer nodig, want de vakantie is voorbij.... Via email krijg je wel keurig antwoord op je vragen... maar het helpt niet om de bestelling eerder in huis te krijgen...

Na 15 dagen en 4 x contact nog steeds niks ontvangen

15 dagen geleden bestelling gedaan. Inmiddels al vier keer gebeld en gevraagd waar mijn bestelling blijft. Elke keer krijg ik te horen dat er iets intern mis is gegaan, maar dat de bestelling nu echt prioriteit krijgt en vandaag nog of uiterlijk de volgende ochtend wordt verstuurd. Dat dat één keer gebeurt kan ik,me voorstellen, maar niet vier keer. En ik wacht nog steeds....

Na zondagavond me bestelling te hebben geplaatst, dinsdagochtend al ontvangen. Maar helaas 1 bol te kort. Maar na een gezellig belletje vandaag ( woensdag) me ontbrekende bol ontvangen. Dit vindt ik een super service. Nogmaals bedankt

Of je online besteld of dat je naar ze toe gaat, ze zijn altijd vriendelijk en lossen problemen snel op. Goede keuzehulp en voorlichting. Kortom een aanrader.

Very good

Good shipping and products.

zeer ruime keuze

helaas ben ik verder niet zo tevreden over de snelheid waarmee ik mijn producten op kan halen. Ik heb een week geleden 2 bollen garen besteld waarvan er 1 op voorraad was, daar nog geen afhaalbericht van mogen ontvangen. Ook heb ik een breitas besteld, nu ook al weer een aantal dagen geleden, daarvan ook nog niet gehoord dat ik hem op kan komen halen....beetje jammer.

prima webshop

Informatie op website is goed. 2 verschillende bollen sokkenwol besteld. Prima kwaliteit. Top!

Correcte snelle afhandeling van mail en snelle levering van bestelling.

De bestelling kwam iets minder snel dan normaal, en stond ook niet in mijn account. Per mail gevraagd of bestelling wel door was gekomen. Kreeg dezelfde middag antwoord en levering de volgende dag. Prima service dus.

Fijn garen dat snel is geleverd

Snelle levering en prachtig garen.

Fijne webshop, snelle levering.

Vlotte verzending.

Vlotte bediening. alles perfect in orde.

Goede snelle service

Alles was duidelijk en snel geregeld

alles was naar wens

ik ga zeker nog eens bestellen

Supersnelle levering

Snelle reactie op mijn vraag per e-mail. Het pakket binnen 2 dagen ontvangen! Erg blij met Stylecraft Bellissima!

Voor de 1e keer wol besteld. Overzichtelijke site en makkelijk het een en ander te zoeken. En bestelling binnen 2 dagen in huis. Toppie!

Alles wat ik al besteld heb bij jullie vind ik heel goed meestal katoen, en deze bestelling is ook super. Cadeautjes aan het maken gehaakte washandjes, deze gaan heel lang mee, heb er zelf al ervaring mee Thanks.

Goede levering, jammer van de plastic verpakking

Precies gekregen wat ik had besteld, goede kwaliteit, alleen wellicht beter om ander verpakkingsmateriaal te gebruiken dan plastic.

Gezellig en je word goed geholpen.

Ben een paar keer in de winkel geweest. En het is daar erg gezellig. En als je iets bestelt is het zo thuis. Ik ben er heel blij mee met wolplein.

zeer goed

prima advies gehad op mijn vraag en de bestelling was er snel en zag er keurig uit

Slechte beschrijving

De bestelling kwam snel, alles was goed en de kleuren precies zoals op de foto's. Groot teleurstelling was de beschrijving. Veel afkortingen en ik moest naar de blog gaan en zoeken wat is wat, waste of time! Ook de cijfers op de beschrijving waren anders dan op de patroon, verwarrend. Ervarende mensen vonden ook de beschrijving en de patroon onduidelijk. Dit is de reden dat ik via een ander online bedrijf ga de volgende keer bestellen.

snelle levering volgens afspraak

onlangs melding op de website dat levering langer kan duren omdat het druk is kwam de volgende dag de door mij bestelde wol al binnen. Super service.

zeer goed

Heb al verschillende keren besteld en ben zeer tevreden ,alles piekfijn in orde .Aanrader !!

Zeer vlotte en snelle service. Materiaal van goede kwaliteit!

Zeer goede service!

Mijn bestelling werd correct geleverd.