Willen graag heel veel wol verkopen , maar kunnen de drukte niet aan .

Op de site 2 dagen levertijd in werkelijkheid gaat dat 7 dagen worden. Als je wol gekocht hebt en je wil dezelfde wol weer bestellen kunnen ze niet kijken op kleur partij kleur .

Fijne klantenservice

Nadat ik een vraag had gesteld over een bij Wolplein gekocht haakpakket, kreeg ik een vriendelijk antwoord. Naar aanleiding van mijn vervolgvraag werd ik binnen enkele werkdagen gebeld en werd gezocht naar een passende oplossing. De klantenservice heeft mijn vragen naar tevredenheid beantwoord!

Geweldig online store!

Deze store heeft een uitgebreid assortiment aan garens en benodigdheden. De prijzen en regelmatige acties zijn prima! Verwerken en verzending goed en snel. Ook de klantenservice is goed en reageren snel. Kortom mijn No.1 online (haakartikelen) Store!

Topservice

Het vraagt wat geduld om op tijd geleverd te krijgen. Dat geldt voor elk bedrijf in deze tijd. Mijn bestelling kon niet meer compleet geleverd worden. Ik ben gebeld en heb mijn bestelling aangepast. Ik ben weer gebeld omdat ook mijn alternatief niet op voorraad was, er werd heel liefdevol gezocht naar een alternatief zodat de bestelling kon worden geleverd. Via de mail is dit ook allemaal bevestigd en mijn 2e bestelling terug betaald en is het alternatief toevoegd aan de 1e: Net alsof ik in de winkel was!!! Dank jullie wel!!!

Wat n geweldige service!

Eind van de ochtend geïnformeerd naar m’n bestelling omdat ik volgende week een paar dagen weg ben en het graag zou willen meenemen en nu al een bevestiging dat het klaar voor verzending ligt! Complimenten!!

Niets anders dan lof!

Al mijn bestellingen komen op tijd en als het product niet aanwezig is word ik op de hoogte gehouden.

De klantenservice was heel goed en snel.

Yarn and colors

15 bollen besteld van Yarn and colors nu het klaar is zie ik toch kleurverschil verschil heel erg jammer. Verder haakt hij super.

Vlot, snel & prachtige spullen

Groot aanbod van super mooie & kwaliteitsvolle artikelen. Snel geleverd & goede service!

Slecht

Op 31 januari een aantal Breiboeken besteld én direct betaald. Al menige mails gestuurd waarop er op 2 geantwoord is dat er gewacht wordt op 1 breiboek, dat 2 weken geleden er zeker ging zijn. Nu op 2 maart nog steeds geen bestelling gekregen. Ik heb gisteren een mail gestuurd dat ik of mijn producten wil of mijn geld terug, want mijn bestelling staat nog steeds "open", maar geen reactie. Triestige service.

Beste Ann, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u inmiddels kunnen spreken en uw bestelling alsnog gedeeltelijk kunnen verzenden. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Debbie Klantenservice Wolplein

Slecht

Op mijn bestelling een week gewacht. Geen bericht van wolplein . Na een week heb ik mail gestuurd en blijkt dat wol niet in de voorraad was . Andere bestelling geplaatst. Moet nog 5 dagen wachten tot het bezorgd is. Ook vertraging bij post.nl. Dat was mijn verjaardag cadeau van mijn vrienden. Ga nooit meer iets bij jullie bestellen Nena

Beste Nena, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Onze welgemeende excuses voor de late levering. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

Good Service

Thank you so much, Wolplein, for your good and quick online service! Of course, I will recommend your shop.

Niet duurzame bedrijfsvoering

Ik ben echt tevreden over de service en de snelheid waarop producten toegestuurd worden. Echter ben ik erg geschrokken van de cadeaukaarten die wolplein verkoopt. Grote plastic hoezen met een plastic kaart erin. Dit beland vervolgens in ons milieu en is echt niet meer van deze tijd. Totdat wolplein duurzame alternatieven invoert, zal ik hier geen cadeaukaarten meer kopen. Ze zijn vast creatief genoeg voor een ander mooi alternatief!

Beste Loes, Bedankt voor uw feedback. Helaas kon ik u niet telefonisch bereiken en wil ik u graag informeren betreffende onze cadeau kaart. Ik heb dit direct bespreekbaar gemaakt en kan u gelukkig informeren dat wij al stappen hebben gemaakt om het plastic te verminderen. De verpakking van de cadeau kaart zal wijzigen naar een kartonnen versie. Helaas hebben wij nog geen passend alternatief gevonden voor de kaart zelf. Om deze wijzigingen door te kunnen voeren hebben wij echter wel wat tijd nodig om het een en ander te regelen voordat wij de nieuwe versies van de kaarten kunnen gaan uitleveren. Wij bedanken u hartelijk voor uw feedback en zullen dit punt ook zeker meenemen in de toekomst en ontwikkelingen van Wolplein. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

Wederom lange levertijd

Op 17 januari bestelde en betaalde ik een pakket, ad 75,00 euro, voor droomdeken 5. Tot op heden radiostilte. Dit is niet de eerste keer en blijkbaar ook niet alleen bij mij. Maar voor mij wel de laatste keer dat ik iets besteld heb. Graag ontvang ik per omgaande het pakket of mijn geld terug. Joseline

Beste Joseline, Bedankt voor uw feedback. We hebben u telefonisch kunnen bereiken en toelichting kunnen geven betreffende uw bestelling. De Droomdeken 5.0 kon via onze site besteld worden als zijnde pre-order. Vanaf 19 februari zijn wij begonnen met het verpakken en versturen van de pakketten. Deze informatie stond vermeld bij het artikel op onze site en tijdens het bestellen en afrekenen. Tevens hebben wij iedereen die de droomdeken heeft gereserveerd op de hoogte gehouden middels nieuwsbrieven per mail. Wellicht zijn deze in de spam box terecht gekomen? Naar verwachting zullen wij deze week alle pakketten hebben verzonden en zijn deze op tijd bij u bezorgd voor de start van de CAL. Deze zal starten op 9 maart. Hiervoor ontvangt u wekelijks een mail met het patroon inclusief video instructies. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Debbie Klantenservice Wolplein.

Levertijd van 3 tot 6 weken... waardeloos dus!

Ik heb op 21 dec een bestelling gedaan, op dezelfde dag/tijdstip ook bij een andere breiwebwinkel. Goed, het was vlak voor de kerst natuurlijk.. dus hield ik rekening met een langere levertijd.. maar zo lang? Bestelling van concurrent, na 1 week ontvangen. Van jullie pas op 13 januari, na mailen waar het bleef. Helaas nog steeds niet alles ontvangen, nu op 6 feb. Dus mijn advies is wel om wol, die tijdelijk niet op voorraad is niet te bestellen en voor snelle levering en ruime keus naar een andere breiwebshop te gaan! Heb vandaag een bestelling binnen gekregen van hun, met vertraging! 3 dagen nadat ik deze geplaatst had!

Beste Diana, Zojuist heb ik u telefonisch kunnen spreken betreffende uw bestelling. Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen wij onze levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

Vlot en gemakkelijk. Top

Trage reactie- en levertijd.

Eerdere bestellingen prima afgehandeld, nu na bijna drie weken nog mijn bestelling niet ontvangen. Vorige week wel na enkele dagen reactie op mijn mail, waarin men hoopte dat het die week nog in orde zou komen. Nog steeds niet gelukt blijkbaar. Ik heb begrip voor drukte, maar een levertijd van drie weken zonder communicatie van jullie uit is wel veel.

Beste Karin, Zojuist heb ik u telefonisch kunnen spreken betreffende uw bestelling. Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Zoals besproken zal ik uw bestelling persoonlijk in de gaten houden en u inlichten over de stand van zaken. Wij proberen wij onze levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice

Bestellingen gaan goed,goede service. Snelle reacties op mails. Gewoon top

Heel veel mooie producten en pakketten. Super service

Super fijn om hier mijn produkten te kopen.

Fijne garens, snelle levering en de keuze is reuze.

geen goede klachtafhandeling

Mijn bestelling geplaatst op 3 januari (levertijd op dat moment 3-5 werkdagen). Op 15 januari kreeg ik eindelijk telefonisch contact, (nadat ik 2 emails had verzonden en had gebeld!). Deelzending zou worden verstuurd. Vandaag (19/1) word ik gebeld: wol is niet op juiste kleur verfbad op voorraad. Niet zo raag als we 17 (!!!) dagen verder zijn!!! Ik ben niet tevreden, voel mij niet gehoord en jullie bieden niet meer de services van een jaar geleden. Ben zeer ontstemd hierover.

Beste Hennie, Bedankt voor uw feedback en recensie. Gelukkig hebben wij u toch nog naar tevredenheid kunnen helpen. Wij bieden nogmaals onze excuses aan voor het verloop van uw bestelling. Hopelijk bevalt uw volgende bestelling beter en kunnen wij uw vertrouwen toch nog terugwinnen. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Debbie Klantenservice Wolplein.

Leveren duurt lang geen info

6 dagen geleden voor het eerst besteld. Levertijd zou 3-5 dagen zijn. Nogsteeds niets gehoord over vertraging of verzending van mijn bestelling erg jammer.

Beste Lieke, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

Lange levertijd, maar uiteindelijk goede service

Mijn bestelling bleek deels niet op voorraad te zijn en dit werd redelijk laat duidelijk (tien dagen na bestelling) door de klantenservice. Uiteindelijk netjes opgelost, maar dit had eerder gecommuniceerd kunnen worden. Verder alles voldoende.

Beste L, Bedankt voor uw feedback. Wij zien dat u inmiddels een medewerker heeft gesproken. Helaas is het voor ons op dit moment niet mogelijk om uw mail binnen 24 uur te beantwoorden. De gemiddelde reactie tijd is helaas wat langer door enorme drukte. Telefonisch zijn wij wel te bereiken echter kan het voorkomen dat alle lijnen bezet zijn. Mocht dit voorkomen kunt u altijd terugbellen op een later moment. Wij hopen dat u goed geholpen bent door onze medewerker en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Wolplein.

Geen recensie, wel een vraag.

Ik heb afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Wolplein.nl. Na de bestelling is het geld afgeschreven maar ik heb nog geen orderbevestiging of een andere mail gehad? Ook heb ik geprobeerd te bellen naar het nummer 0031(0)418721313 maar dit nummer is niet in gebruik. Heb daarna een mailtje gestuurd, dus hopelijk dat ik daar wel een reactie op krijg!

Een heel fijn bedrijf!

De bestelling was iets later dan gehoopt, maar Wolplein was hier vanaf het begin wel duidelijk over. Ik had een haakpakket besteld en kwam er niet uit met het patroon. Ook als je vragen hebt over een techniek zijn er een stel leuke meiden die deze vragen willen beantwoorden. Ik ben erg vriendelijk geholpen, de kleuren kwamen goed overeen met de foto's op de website en het is goede kwaliteit!

Lange levertijd

Ik heb op 29 december een bestelling geplaatst en betaald. Ik heb een bevestiging gekregen maar daarna niets meer gehoord. Zou graag willen weten hoelang het nog duurt. Heb ook een email gestuurd maar geen reactie op gehad. Ik beveel jullie nog steeds aan alleen wil ik graag meer contact.

Beste mevrouw Toet, Bedankt voor uw recensie en feedback. Gelukkig zien we dat een collega afgelopen zaterdag heeft gereageerd op uw mail. Hopelijk bent u naar wens geholpen. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.