Hele fijne en goede klantenservice! En snelle verzending.

De contacten met de klantenservice waren heel goed. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Mijn pakket werd de dag nadat ik mijn bestelling had aangepast al bezorgd.

Leveringen van bestellingen zijn snel en keurig verzorgd. Na telefonisch gesprek over motief van haarwerk waar ik niet uitkwam heel goed geholpen via de mail.

Te weinig garen

Ik had de droomdeken haakpakket besteld. Helaas kwam ik er aan einde achter dat ik te weinig wol had. Erg vreemd omdat ik beginner ben en me exact aan het patroon had gehouden, inclusief de YouTube filmpjes. Contact opgenomen en ik kon extra bollen bestellen zij zouden verzendkosten betalen. Vond dit matige tegemoetkoming aangezien ik €11 euro betaalde voor 2 bollen wat ik best veel vond op het hele pakket. Na deze bollen bleek ik toch nog tekort te komen, helaas wilde ze me niet meer tegemoetkomen aangezien ze dit al keer gedaan hadden. Ik had de eerste keer exact verteld waar ik zat in het patroon en zij adviseerde mij 2 bollen. Ik heb nog gevraagd of ze mee wilde denken met waar het fout kon zijn gegaan, hier helaas niets op gehoord.

Super, als altijd!

Vorige week een bestelling geplaatst en er al rekening mee gehouden dat de levertijd wat langer is. De dag na het plaatsen van de bestelling, krijg ik bericht dat bepaald garen, wat ik ook nodig had, weer op voorraad is. Even gebeld en dit werd nog gauw toegevoegd aan mijn bestelling en kon ik via een betaal link betalen. De dag erna al de bestelling in huis. Dankjewel voor jullie super goede service altijd!

Hier is maar een woord voor nodig “super”

Onvoldoende

Op woensdag bestelling gedaan maar te weinig direct erachter aan gestuurd dat ik meer nodig had. Ik heb bestelling met de 2 bolletjes wol die ik extra nodig had er die avond achteraan gedaan. In totaal 4 e-mails gestuurd. Krijg ik vrijdag ochtend het is verzonden. Maar zonder de andere bolletjes ze hebben gewoon niet even me 4 e-mails gelezen. Ze lazen pas me 5de e-mail en toen was het te laat en komen ook niet met een oplossing het enige wat ze zeggen is dat ze gisteren vanwege feestdag niet aanwezig waren maar het is wel verzonden gisteren??? en om nu meer verzendkosten te gaan betalen dan de 2 bolletjes dat vindt ik wel wat overdreven

Beste Gabrielle, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat uw bestelling niet meer aangepast kon worden. Uw bestelling is woensdag bij ons binnen gekomen. Het magazijn werkt de feestdagen door om ervoor te kunnen zorgen dat iedereen zijn of haar bestelling tijdig ontvangt. Helaas waren wij donderdag in verband met hemelvaart inderdaad niet aanwezig op kantoor. Om deze reden hebben wij uw mail niet in behandeling kunnen nemen die dag. Op vrijdag hebben wij uw mail gezien helaas was uw bestelling al verzonden voordat wij deze aan konden passen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

Geweldige service, snelle reacties, mooie kwaliteiten, goeie tips, beste site

Geweldige service

Bestelling wordt heel snel geleverd. Bij een vraag over een project, wordt je heel snel op weg geholpen. Heel erg fijn!

Erg vervelend garen.

Soft Aran garen is door het pluis niet te gebruiken. Ik kan de steken niet zien al na een klein stukje haken. Donker of lichte kleur maakt niets uit. Graag tips, terugsturen is geen optie vanwege meer verzendkosten dan dat het garen waard is. Ik hoor graag van u. Mvg, Linda Demaret

Door een rekenfout had ik te weinig wol besteld. Daar kwam ik achter toen het pakket van Wolplein werd geleverd. Direct gebeld, en na een paar minuten kreeg ik een mail dat de wol met hetzelfde verfbadnummer nog aanwezig was. De nabestelling werd de volgende dag al bezorgd, zodat ik nu voldoende wol heb met allemaal het zelfde nummer. Prima service van Wolplein!

Reviews worden niet bij artikelen geplaatst

Er lijkt censuur te worden toegepast op het plaatsen van een review bij een artikel. Reviews die enkele maanden terug geschreven zijn, staan niet op de website vermeld (zowel negatief als positief). Het telefoonnummer wordt daarnaast niet opgenomen, de verbinding wordt direct verbroken. Erg jammer, want deze punten overschaduwen de verder nette afhandeling van bestellingen en het complete aanbod op de website.

Beste Annick, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het aanbod en de afhandeling van bestellingen. Helaas kon ik u telefonisch niet bereiken. Graag wil ik u via deze weg informeren betreffende de recensies. Het klopt dat u recensies kunt achter laten op onze website per artikel. De komen per mail bij ons binnen. Op deze manier blijven wij op de hoogte of het garen bevalt. Wij proberen zoveel mogelijk op de hoogte te blijven. De recensies van de artikelen worden inderdaad niet direct op de site geplaatst (zowel goed als slecht). Ik kan u verzekeren dat dit niet uit het oogpunt van censuur is en wij altijd met klanten mee willen denken en ons assortiment hierop aanpassen. Wat betreft het bereik per telefoon zou niet moeten voorvallen. Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar via 0031 (0) 418 72 13 13. U krijgt vervolgens een keuze menu waar u de gewenste afdeling kan kiezen. Mocht er bij een bepaalde keuze de verbinding worden verbroken horen wij dit graag! Wellicht is er een storing in ons systeem waardoor er iets fout gaat. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

Producten prima.levertijd steeds 4 of 5 dagen

Producten prima. De site zegt nog steeds 2 dagen levertijd, maar bij mijn bestellingen minimaal 4 dagen. Ik bestel veel online en dan is dit extreem lang. Pas het aan op de website zou ik zeggen. Dit zorgt voor teleurstelling

Beste Marjo, Bedankt voor de genomen tijd om ons feedback te geven. Wij streven naar een levertijd van 2 werkdagen wanneer uw bestelling op een werkdag voor 17:00 is geplaatst. Helaas is uw bestelling op zondag geplaatst waardoor dit inderdaad de levering langer heeft geduurd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Wolplein klantenservice

geen waarschuwing weinig voorraad

Laatst heb ik garen gekocht voor een babydeken voor onze zoon. Nu ik bijna klaar ben en een paar bolletjes tekort kom, blijkt de katoen ineens uitverkocht. Ik ben erg teleurgesteld! Nergens op de site werd vermeld dat de voorraad bollen die ik kocht bijna op was. Als ik dat had geweten, had ik er of meer besteld, of iets anders uitgekozen. Nu zit ik met een deken die bijna af is, waar veel werk in zit, maar die ik niet af kan maken. Ik heb nog gevraagd, met bestelnummer, bij een medewerker van Wolplein of het nog ergens anders te koop is, en dan krijg ik een reactie, dat het gelukkig nog via Google te vinden is. Zonder linkje of wat. De enige kleuren die op Google nog te vinden zijn, lijken in de verste verte niet op de kleuren die ze bij mijn bestelnummer kan vinden. Jammer! Voor mij geen Wolplein meer!!

Parfait

Rien à dire prix et qualité, livraison rapide, je suis ravie

Willen graag heel veel wol verkopen , maar kunnen de drukte niet aan .

Op de site 2 dagen levertijd in werkelijkheid gaat dat 7 dagen worden. Als je wol gekocht hebt en je wil dezelfde wol weer bestellen kunnen ze niet kijken op kleur partij kleur .

Fijne klantenservice

Nadat ik een vraag had gesteld over een bij Wolplein gekocht haakpakket, kreeg ik een vriendelijk antwoord. Naar aanleiding van mijn vervolgvraag werd ik binnen enkele werkdagen gebeld en werd gezocht naar een passende oplossing. De klantenservice heeft mijn vragen naar tevredenheid beantwoord!

Geweldig online store!

Deze store heeft een uitgebreid assortiment aan garens en benodigdheden. De prijzen en regelmatige acties zijn prima! Verwerken en verzending goed en snel. Ook de klantenservice is goed en reageren snel. Kortom mijn No.1 online (haakartikelen) Store!

Topservice

Het vraagt wat geduld om op tijd geleverd te krijgen. Dat geldt voor elk bedrijf in deze tijd. Mijn bestelling kon niet meer compleet geleverd worden. Ik ben gebeld en heb mijn bestelling aangepast. Ik ben weer gebeld omdat ook mijn alternatief niet op voorraad was, er werd heel liefdevol gezocht naar een alternatief zodat de bestelling kon worden geleverd. Via de mail is dit ook allemaal bevestigd en mijn 2e bestelling terug betaald en is het alternatief toevoegd aan de 1e: Net alsof ik in de winkel was!!! Dank jullie wel!!!

Wat n geweldige service!

Eind van de ochtend geïnformeerd naar m’n bestelling omdat ik volgende week een paar dagen weg ben en het graag zou willen meenemen en nu al een bevestiging dat het klaar voor verzending ligt! Complimenten!!

Niets anders dan lof!

Al mijn bestellingen komen op tijd en als het product niet aanwezig is word ik op de hoogte gehouden.

De klantenservice was heel goed en snel.

Yarn and colors

15 bollen besteld van Yarn and colors nu het klaar is zie ik toch kleurverschil verschil heel erg jammer. Verder haakt hij super.

Vlot, snel & prachtige spullen

Groot aanbod van super mooie & kwaliteitsvolle artikelen. Snel geleverd & goede service!

Slecht

Op 31 januari een aantal Breiboeken besteld én direct betaald. Al menige mails gestuurd waarop er op 2 geantwoord is dat er gewacht wordt op 1 breiboek, dat 2 weken geleden er zeker ging zijn. Nu op 2 maart nog steeds geen bestelling gekregen. Ik heb gisteren een mail gestuurd dat ik of mijn producten wil of mijn geld terug, want mijn bestelling staat nog steeds "open", maar geen reactie. Triestige service.

Beste Ann, Bedankt voor uw feedback. Wij hebben u inmiddels kunnen spreken en uw bestelling alsnog gedeeltelijk kunnen verzenden. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Debbie Klantenservice Wolplein

Slecht

Op mijn bestelling een week gewacht. Geen bericht van wolplein . Na een week heb ik mail gestuurd en blijkt dat wol niet in de voorraad was . Andere bestelling geplaatst. Moet nog 5 dagen wachten tot het bezorgd is. Ook vertraging bij post.nl. Dat was mijn verjaardag cadeau van mijn vrienden. Ga nooit meer iets bij jullie bestellen Nena

Beste Nena, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Onze welgemeende excuses voor de late levering. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein