ruim assortiment en snelle levering

word altijd goed geholpen en duidelijke uitleg

Top geregeld

Er werd meteen gekeken of het op voorraad was, gelijk besteld, de volgende in huis

Goed verpakt, snelle levering.

snelle correcte leveringen

2x besteld en beide keer alles netjes verzorgd.

Gewoonweg geweldig

Moest mezelf inhouden om niet alles te kopen. Geweldig en behulpzaam personeel. Maar komen zeker nog veel meer kopen.

Goed!

De levering liet even op zich wachten, maar het is goed gekomen.

Prima geregeld

Er was voor mij even onduidelijkheid over de levering. Bij het bestellen gaf de site aan dat een paar producten niet op voorraad waren. Het was vlak voor sinterklaas en de levering duurde daardoor iets langer dan verwacht. Na een telefoontje met klantenservice bleek dat alle producten er waren en dat de vertraging door drukte kwam. Twee dagen later werd de bestelling in prima staat geleverd. Ik kan deze webshop echt van harte aanbevelen.

Lang gewacht op de bestelling

Na 3 dagen nog niks gehoord, gebeld met de klantenservice en hoorde dat mijn bestelling nog niet verzonden was. Toen is er actie ondernomen en kreeg ik mijn bestelling de volgende dag. De kleur wijkt af met de website dus ga ik de volgende keer naar de winkel.

klantvriendelijk

na een mailtje dat ik het patroon niet kon downloaden kreeg ik het de volgende dag al in mijn mailbox

betrouwbaar

Je mag het vertrouwen op voorhand betaald en ook ontvangen En alles was in orde

goed geholpen

artikel kapot ontvangen, volgende dag een nieuwe binnen. goede service

Bij deze bestelling ben ik niet blij

Bij mijn bestelling had ik een speciaal verfbad nodig. Ik heb contact met jullie opgenomen en jullie bevestigen dat er nog genoeg is. Ik schiet de order in en bel weer gelijk. Jullie gaan ervoor zorgen, wordt gezegd. Even later krijg ik toch de melding dat alles al weg. Het was al voor iemand anders gereserveerd. Ik vraag me nu af, of jullie dit niet al eerder wisten. Jullie gaan het nu oplossen, dit vind ik helemaal goed. Hopelijk hebben jullie in de toekomst er iets aan, zodat dit iets prettiger verloopt. Ik hoop dat ik de goede kleur/verfbad ontvang.

Prima ervaring

Netjes optijd geleverd.

Prima service. Eerst gebeld over de levertijd omdat er 2 kleuren niet op voorraad waren maar dat leverde niet veel vertraging op. Alles werd 1 dag later opgestuurd. Top!

makkelijk bestellen

Het heeft weinig moeite gekost om de bestelling te plaatsen.

top bedrijf

Perfecte website, snelle correcte levering Ik ben er superblij mee !

Goed en snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

Gewoon goed en snel

Duidelijke website, snel verzonden

Prettig en concencieus

De juiste artikelen ontvangen, heldere berichtgeving en ook voor retour goede regeling. Hartelijke groet Marije Schouten

Super.

Altijd snelle levering, altijd netjes.

Heel correct

Goede en snelle service en begeleiding

Ruime keus

Ruime keus, snelle levering

Onwijs klantvriendelijk!

Ik ben laatst heel goed geholpen door een hele lieve vrouw. Zij hielp mij met de aantal meters die ik nodig had voor een trui, keek alles met mij mee via haar computer en nam 100% de tijd voor mij. Heel erg bedankt!!

Snelle en goede levering, ondanks het drukke seizoen