Filters

2

Leveren duurt lang geen info

6 dagen geleden voor het eerst besteld. Levertijd zou 3-5 dagen zijn. Nogsteeds niets gehoord over vertraging of verzending van mijn bestelling erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lieke, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Wij hebben nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

6

Lange levertijd, maar uiteindelijk goede service

Mijn bestelling bleek deels niet op voorraad te zijn en dit werd redelijk laat duidelijk (tien dagen na bestelling) door de klantenservice. Uiteindelijk netjes opgelost, maar dit had eerder gecommuniceerd kunnen worden. Verder alles voldoende.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste L, Bedankt voor uw feedback. Wij zien dat u inmiddels een medewerker heeft gesproken. Helaas is het voor ons op dit moment niet mogelijk om uw mail binnen 24 uur te beantwoorden. De gemiddelde reactie tijd is helaas wat langer door enorme drukte. Telefonisch zijn wij wel te bereiken echter kan het voorkomen dat alle lijnen bezet zijn. Mocht dit voorkomen kunt u altijd terugbellen op een later moment. Wij hopen dat u goed geholpen bent door onze medewerker en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Wolplein.

6

Geen recensie, wel een vraag.

Ik heb afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Wolplein.nl. Na de bestelling is het geld afgeschreven maar ik heb nog geen orderbevestiging of een andere mail gehad? Ook heb ik geprobeerd te bellen naar het nummer 0031(0)418721313 maar dit nummer is niet in gebruik. Heb daarna een mailtje gestuurd, dus hopelijk dat ik daar wel een reactie op krijg!

  • Aanbevelen? Nee
10

Een heel fijn bedrijf!

De bestelling was iets later dan gehoopt, maar Wolplein was hier vanaf het begin wel duidelijk over. Ik had een haakpakket besteld en kwam er niet uit met het patroon. Ook als je vragen hebt over een techniek zijn er een stel leuke meiden die deze vragen willen beantwoorden. Ik ben erg vriendelijk geholpen, de kleuren kwamen goed overeen met de foto's op de website en het is goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange levertijd

Ik heb op 29 december een bestelling geplaatst en betaald. Ik heb een bevestiging gekregen maar daarna niets meer gehoord. Zou graag willen weten hoelang het nog duurt. Heb ook een email gestuurd maar geen reactie op gehad. Ik beveel jullie nog steeds aan alleen wil ik graag meer contact.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Toet, Bedankt voor uw recensie en feedback. Gelukkig zien we dat een collega afgelopen zaterdag heeft gereageerd op uw mail. Hopelijk bent u naar wens geholpen. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

2

Te lange levertijd

22 december bestelling gedaan, orderbevestiging gekregen maar verder niks meer gehoord. Ik snap dat het druk is maar dit duurt wel erg lang.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Notten, Bedankt voor uw feedback. Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Graag wil ik u via deze weg informeren betreffende uw bestelling. Helaas hebben wij onlangs een storing gehad waardoor uw order niet goed was doorgekomen. Uw bestelling is gisteren in ons magazijn klaargemaakt en zal vandaag met de post meegaan. Onze excuses voor de langere levertijd. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, kunt u ons altijd bereiken via info@wolplein.nl of 0418721313. Op deze manier kunnen wij u sneller helpen met uw bestelling en vragen. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

10

Geweldige service

Op donderdag 31 dec een bestelling geplaatst en de maandag erop stond de bezorger al voor de deur. En dat in de drukste tijd van het jaar en ook nog eens een Coronacrisis. Top Wolplein!! Heel erg blij met mijn bestelling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend leuk

Wat een leuke kerstadvent cal 2020 Ik heb met veel plezier meegedaan. Als ik een dag niet toekwam aan haken omdat ik moest werken was het goed te doen om in het weekend even iets meer te haken. De plateaus haken heb ik verschillende keren overgedaan totdat ik tevreden was.

  • Aanbevelen? Ja
2

Helaas negatieve ervaring

Vaak een positieve maar nu een negatieve ervaring, toezegging van de klantenservice is niet nagekomen. Ik snap zeker dat het druk is maar dan liever eerder gehoord dat het niet ging lukken dan weer zelf te moeten bellen en die conclusie te moeten trekken. Het pakket was een kerstcadeau.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Marjon, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Wij hebben nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

10

Geweldig

Snelle levering, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig, makkelijk

Goed assortiment. Makkelijk te bestellen. Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service en fijne garens

Ik ben nog bezig aan een deken en heb weer een volgende bestelling geplaatst stylcraft heel fijn garen nu ga ik voor baby deken en bernadettevest Ben benieuwd en kijk al uit naar de levering die altijd correct gebeurd

  • Aanbevelen? Ja
9

Hele goede klantenservice, die foutjes netjes oplost!

Ik heb zeer goede ervaringen met de klantenservice. - Toen ik een 2 bollen wol te weinig had besteld voor een vest, kon ik deze bijbestellen uit hetzelfde kleurblad, zodat er geen kleurverschil zou zijn. - In de winkel kreeg ik per ongeluk de verkeerde wolsoort mee (zelfde kleur, maar dan de joy ipv happy. Kan gebeuren. Thuis kwam ik er pas achter. Eén telefoontje en de juiste bollen werden nagestuurd. - Bij de droomdeken 2.0 kwamen we twee bollen wol te kort, bij de grijze kleur leek de wol zwaarder dan bij de andere kleuren. De extra bollen kon ik kosteloos ophalen in de winkel, ze lagen netjes voor me klaar nadat we hierover hadden gemaild.

  • Aanbevelen? Ja
2

Te lange levertijden

Natuurlijk alle begrip in deze tijd maar de levertijden zijn veel te lang. Ik krijg de indruk dat men zelf niet zo van de vlotte is als er een bestelling verzonden moet worden. Ik bestel veel online, en deze webwinkel staat met dikke stip op 1 als het gaat om levertijden. Er vervelend en nu ook niet meer voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Janet, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. We zouden graag met u mee willen kijken of we iets voor u kunnen betekenen. Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Mocht u openstaan om in contact te komen met ons, zou u dit via onderstaande manier kunnen doen. U kunt uw contactgegevens doormailen via info@wolplein.nl (e-mail en telefoonnummer). Dan neem ik contact met u op om te kijken wat we nog aan onze service kunnen verbeteren en eventueel een passende oplossing vinden. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

10

Geweldig

Ik was aan het breien met budgetyarn, van een euro per bol. Een kleine na-bestelling, het duurde even, coronatijd. Een superaardige medewerker die mij uitlegt dat mijn zending, iets langer duurt, en waarom. Ik had nog geen eens contact opgenomen, begreep ook wel dat het ontploft was door corona. Superaardig, zo sympathiek. Nu wil ik alleen nog maar hier wol kopen!

  • Aanbevelen? Ja
6

Soms wat traag maar grote collectie

Wolplein verkoopt veel soorten garen en ik heb er nu al 3x besteld. 1 keer bleek het dat een garen soort niet op voorraad was ookal stond dat op de site nog wel. Ik moest hiervoor zelf bellen want ze lieten niet weten dat het langer zou duren. Na het bellen werd dit echter meteen opgelost en mijn bestelling werd opgesplitst. 3 dagen later was het eerste pakketje binnen en vreemd genoeg was 2 dagen daarna de rest van de wol er ook. Al met al kan het soms wat onhandig lopen en ik zie bij andere dat ik niet de enige ben. Echter hebben ze wel een goede verzendprijs en een grote collectie, dus ik zou het zeker aanraden als je bereid bent eventueel wat langer te wachten op je pakketje

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Rucphen, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Wij hebben nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

3

Wacht sinds 19 oktober al op bestelling, moet steeds zelf bellen en mailen

Eerdere ervaringen met wolplein waren altijd goed. Nu niet. Dat wol niet (meteen) leverbaar is kan natuurlijk. Maar je hoort niets, moet iedere keer weer zelf contact opnemen. Eerst was het een foutje met de voorraad op de site, toen moest het besteld worden, nu lees ik op de site dat de wol niet meer leverbaar is, en je hoort niets. Moet verval zelf achteraan. Het is druk, zieken etc Steeds excuses maar dat is nu ook al weer een paar weken. Tijd om extra capaciteit te regelen. Doe er iets aan wolplein!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Ohm, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Ik zie dat uw bestelling inmiddels is geannuleerd en teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het verloop van uw bestelling. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit inderdaad helaas niet meer gelukt. Wij hebben inmiddels nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

4

Teleurstellend

Altijd goede ervaringen gehad, maar helaas de laatste keer 7 weken moeten wachten op mijn bestelling en na 5 keer bellen is het niet gelukt, (veel begrip voor de Corona situatie gehad) en heb ik mijn geld terug gekregen. Dat ging vlot. Aardige mensen aan de telefoon, dat is het probleem niet, maar ergens gaat het fout en hoop ik dat ze de oorzaak vinden, want het is jammer dat ze op zo’n manier klanten kwijt raken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Paulowna, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Fijn te lezen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Echter is het heel jammer dat de levertijd van uw bestelling is tegen gevallen. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit inderdaad helaas niet meer gelukt. Wij hebben inmiddels nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

8

Goede service

Foutje met mijn bestelling. Telefonisch contact gehad. Dag later mijn bestelling weer binnen. Bedankt voor de goede service Wolplein.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Aafina, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw brei/haak project! Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

10

Zeer tevreden

Ze geven duidelijk aan dat het verzenden langer duurt, dus dat is meteen duidelijk! Telefonisch klantvriendelijk, snel iemand aan de lijn! Problemen worden snel opgelist! Ze komen met verschillende oplosdingen, en dan mag je zelf kiezen wat voor jou het beste is! Ik bestel regelmatig hier en nog nooit problemen gehad! Vanwege de drukte deze tijd, schiet er wel eens wat bij in, maar na 1 telefoontje wordt alles netjes opgelist! Ik ben een tevreden klant, en blijf zeker hier bestellen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Miranda, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u een positieve ervaring met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw brei/haak project! Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

9

Geweldig

Heel vriendelijk te woord gestaan door behulpzame telefoniste! Chapeau Zal jullie bij iedereen aanbevelen!! Marij Gadet uit Maastricht

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marij, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw brei/haak project! Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

10

Goede webwinkel

Goede ervaringen maar de blackfriday code werkt niet terwijl ik wel artikelen hebt waarvoor het geld . Erg jammer

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marion, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u een positieve ervaring met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw brei/haak project! Mocht u nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

1

Slecht

Heb 14 dagen geleden wol besteld, nog steeds niks binnen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw van Ittersum, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. We zien dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat wij op 19 november de artikelen die op voorraad waren alvast naar u hebben verstuurd. We zijn nog in afwachting van de Phildar Phil Coton 3 2394 Emeraude. Zodra deze binnen is zullen wij deze uiteraard direct naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor de langere levertijden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

2

Voldoen niet aan levertijden

Helaas nog niks gehoord van het verzenden van mijn bestelling en gezien de reacties hieronder kan het blijkbaar een hele tijd duren. Spijt dat ik niet voor mijn bestelling de ervaringen heb gelezen. Levertijd van 5 tot 7 werkdagen word niet gehaald, wat overigens al een beste lange levertijd is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Patricia, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Ik zie dat u op 24 november contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij hebben een deellevering aangemaakt zodat de artikelen die op voorraad waren alvast bij u bezorgd konden worden. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Wij hebben nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

4

Wol niet leverbaar.

Bestelling gedaan en betaald. 2 weken later nog geen verzendbevestiging ontvangen. Na telefonisch contact erachter gekomen dat de wol niet leverbaar is??!! Jammer dat je er zelf achteraan moet, ik had wel een mailtje verwacht of zet bij het artikel dat er een levertijd aanzit.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Barneveld, Hartelijk dank voor uw recensie. Uw feedback is erg waardevol om continu verbeteringen door te voeren. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs en willen u hiervoor graag bedanken. Wij proberen onze en levertijden tot een minimum te beperken. Tevens streven wij er ook naar om klanten vooraf in te lichten betreffende hun bestelling. Door de enorme drukte van de laatste tijd is dit helaas niet meer gelukt. Wij hebben inmiddels nieuwe collega's aangenomen en hopen hier binnenkort weer een inhaalslag mee te kunnen maken. Mocht u in de toekomst nog verdere vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd