SERVICE KAN ECHT NIET BETER

GISTEREN VOORMIDDAG BESETELD,VANDAAG IN DE VOORMIDDAG GELEVERD

Helemaal Top!

Supersnel geleverd. Maandagavond half 7 besteld en de volgende avond half 8 werden mijn bolletjes al netjes afgeleverd. Was echt verrast door de snelle levering!

Top advies

Vanmorgen heb ik een hele aardige mevrouw van de klantenservice gesproken. Zij heeft mij prima advies gegeven over een garen die als alternatief kan dienen voor mohair. Ik had nl. een prachtig vest gebreid van Lana Grossa Brigitte no 3, maar helaas blijkt dat ik niet tegen mohair kan. Ik krijg last van mijn ogen. Balen, want ik vind het een super garen, prikt niet en is heel zacht. Dus heb ik om advies gevraagd en ik ben heel fijn geholpen. Zojuist heb ik een bestelling van Drops Air en Brushed Alpaca gedaan en ben reuze benieuwd. Nogmaals heel hartelijk dank voor de hulp en advies!

Dikke 10

Ik bestel mijn wol altijd online maar ben vorige week voor het eerst naar Zaltbommel gereden. Het was een lange rit (vanuit Zeeuws Vlaanderen, 2 uur heen en 2 uur terug) maar het was de moeite waard. Wat een prachtige winkel! Alle wol die je online kan bestellen ligt er en alle haak- en breiprojecten zijn er te bezichtigen. Ik ben ontzettend goed geholpen door de dames in de winkel, ze zijn niet alleen vriendelijk maar hebben ook nog eens kennis van zaken en dat is echt heel fijn. Bestellingen die ik online doe worden altijd vlot geleverd en de klantenservice is top. Wat mij betreft een dikke 10!

fantastisch

28-8-2021: Ik zocht wol voor een robuuste deken. Helaas was de weekender stylecraft (nog) niet te koop en moest ik op zoek naar een alternatief. Hierbij ben ik geholpen door Jill en dat deed zij fantastisch. Ze haalde (soms letterlijk) alles uit de kast om tot een goede oplossing te komen. Ook haar kleuradviezen waren voor mij doorslaggevend. Tijd nog moeite werd bespaard... Inmiddels ben ik thuis aan de deken begonnen: prachtige wol en prachtige kleuren, ook al was het wat duurder dan gepland. Jill: nogmaals bedankt voor je geweldige hulp. In 1 woord: fantastisch :-) Joke

Erg goede kwaliteit

Vind de site fantastisch werken,erg overzichtelijk en snel. Wat ik fijn vind is dat je bij de patronen niet allen leest wat je moet gebruiken maar er ook direct naartoe kan. Je hoeft dus niet zelf te zoeken. Vind het echt snel en gemakkelijk werken. Kwaliteit vd producten is ook goed en de levering was snel. Zeker een aanrader.

Snel en heel behulpzaam

Het door mij gewenste pakket was helaas niet leverbaar. Joy heeft me heel goed en snel geholpen bij het zoeken naar andere materialen. Super service!

Top, alleen maar positieve ervaringen.

Ben een trouwe klant van Wolplein en ben daar erg tevreden over. Ontzettend vriendelijk geholpen bij vraag over haakpatroon en ze nemen alle tijd. Goede service. Snelle levering.

Geweldig leuk geholpen,zowel in de winkel door Carla en door de medewerkers van klantenservice. Heerlijk dagje geshopt met mijn vriendin,en goed geslaagd. Helaas kon ik thuis het patroon niet online vinden van wat ik wilde haken. Gebeld met klantenservice en wordt super opgelost. Ik zeg dikke tien!!!!!

heel goede service

zeer complete beschrijving van patroon

Heel gezellig en prettig gesprek

Heb nog niet eerder telefonisch contact met Wolplein gehad. Ben zeer tevreden over de goede service en ben prettig geholpen.

Betaling vanuit buitenland

Hej hej, ik woon in Zweden en ik heb een nederlandse bankrekening, maar ik kon niet met ideal betalen en heb daardoor helaas nu alleen de gratis patronen aan kunnen schaffen. Maar verder helemaal goed en beveel ik jullie van harte aan!!

Fantastische service

Contact gehad met de klantenservice omdat ik niet wist wat ik moest kopen. Hele aardige mevrouw gesproken en direct mijn bestelling kunnen plaatsen.

Zeer matig

Helemaal verheugd op bezoek wolplein. Het bezoek was echt een afknapper. Heel erg jammer. Zeer weinig advies en interesse . Zo n mooie zaak wordt op deze manier niet meer door ons bezocht. We hadden er zoveel van verwacht.

Beste Jeanne, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat uw bezoek aan ons inspiratie centrum is tegengevallen. Wij nemen graag de tijd om eventuele verbeterpunten op te kunnen pakken. Graag zou een van onze medewerkers dit telefonisch me u willen bespreken. Zouden wij contact met u kunnen opnemen hiervoor? Hiervoor kunt u uw telefoonnummer doorsturen naar info@wolplein.nl. Alvast heel hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

Hele fijne en goede klantenservice! En snelle verzending.

De contacten met de klantenservice waren heel goed. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Mijn pakket werd de dag nadat ik mijn bestelling had aangepast al bezorgd.

Leveringen van bestellingen zijn snel en keurig verzorgd. Na telefonisch gesprek over motief van haarwerk waar ik niet uitkwam heel goed geholpen via de mail.

Te weinig garen

Ik had de droomdeken haakpakket besteld. Helaas kwam ik er aan einde achter dat ik te weinig wol had. Erg vreemd omdat ik beginner ben en me exact aan het patroon had gehouden, inclusief de YouTube filmpjes. Contact opgenomen en ik kon extra bollen bestellen zij zouden verzendkosten betalen. Vond dit matige tegemoetkoming aangezien ik €11 euro betaalde voor 2 bollen wat ik best veel vond op het hele pakket. Na deze bollen bleek ik toch nog tekort te komen, helaas wilde ze me niet meer tegemoetkomen aangezien ze dit al keer gedaan hadden. Ik had de eerste keer exact verteld waar ik zat in het patroon en zij adviseerde mij 2 bollen. Ik heb nog gevraagd of ze mee wilde denken met waar het fout kon zijn gegaan, hier helaas niets op gehoord.

Super, als altijd!

Vorige week een bestelling geplaatst en er al rekening mee gehouden dat de levertijd wat langer is. De dag na het plaatsen van de bestelling, krijg ik bericht dat bepaald garen, wat ik ook nodig had, weer op voorraad is. Even gebeld en dit werd nog gauw toegevoegd aan mijn bestelling en kon ik via een betaal link betalen. De dag erna al de bestelling in huis. Dankjewel voor jullie super goede service altijd!

Hier is maar een woord voor nodig “super”

Onvoldoende

Op woensdag bestelling gedaan maar te weinig direct erachter aan gestuurd dat ik meer nodig had. Ik heb bestelling met de 2 bolletjes wol die ik extra nodig had er die avond achteraan gedaan. In totaal 4 e-mails gestuurd. Krijg ik vrijdag ochtend het is verzonden. Maar zonder de andere bolletjes ze hebben gewoon niet even me 4 e-mails gelezen. Ze lazen pas me 5de e-mail en toen was het te laat en komen ook niet met een oplossing het enige wat ze zeggen is dat ze gisteren vanwege feestdag niet aanwezig waren maar het is wel verzonden gisteren??? en om nu meer verzendkosten te gaan betalen dan de 2 bolletjes dat vindt ik wel wat overdreven

Beste Gabrielle, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat uw bestelling niet meer aangepast kon worden. Uw bestelling is woensdag bij ons binnen gekomen. Het magazijn werkt de feestdagen door om ervoor te kunnen zorgen dat iedereen zijn of haar bestelling tijdig ontvangt. Helaas waren wij donderdag in verband met hemelvaart inderdaad niet aanwezig op kantoor. Om deze reden hebben wij uw mail niet in behandeling kunnen nemen die dag. Op vrijdag hebben wij uw mail gezien helaas was uw bestelling al verzonden voordat wij deze aan konden passen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein.

Geweldige service, snelle reacties, mooie kwaliteiten, goeie tips, beste site

Geweldige service

Bestelling wordt heel snel geleverd. Bij een vraag over een project, wordt je heel snel op weg geholpen. Heel erg fijn!

Erg vervelend garen.

Soft Aran garen is door het pluis niet te gebruiken. Ik kan de steken niet zien al na een klein stukje haken. Donker of lichte kleur maakt niets uit. Graag tips, terugsturen is geen optie vanwege meer verzendkosten dan dat het garen waard is. Ik hoor graag van u. Mvg, Linda Demaret

Door een rekenfout had ik te weinig wol besteld. Daar kwam ik achter toen het pakket van Wolplein werd geleverd. Direct gebeld, en na een paar minuten kreeg ik een mail dat de wol met hetzelfde verfbadnummer nog aanwezig was. De nabestelling werd de volgende dag al bezorgd, zodat ik nu voldoende wol heb met allemaal het zelfde nummer. Prima service van Wolplein!

Reviews worden niet bij artikelen geplaatst

Er lijkt censuur te worden toegepast op het plaatsen van een review bij een artikel. Reviews die enkele maanden terug geschreven zijn, staan niet op de website vermeld (zowel negatief als positief). Het telefoonnummer wordt daarnaast niet opgenomen, de verbinding wordt direct verbroken. Erg jammer, want deze punten overschaduwen de verder nette afhandeling van bestellingen en het complete aanbod op de website.

Beste Annick, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het aanbod en de afhandeling van bestellingen. Helaas kon ik u telefonisch niet bereiken. Graag wil ik u via deze weg informeren betreffende de recensies. Het klopt dat u recensies kunt achter laten op onze website per artikel. De komen per mail bij ons binnen. Op deze manier blijven wij op de hoogte of het garen bevalt. Wij proberen zoveel mogelijk op de hoogte te blijven. De recensies van de artikelen worden inderdaad niet direct op de site geplaatst (zowel goed als slecht). Ik kan u verzekeren dat dit niet uit het oogpunt van censuur is en wij altijd met klanten mee willen denken en ons assortiment hierop aanpassen. Wat betreft het bereik per telefoon zou niet moeten voorvallen. Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar via 0031 (0) 418 72 13 13. U krijgt vervolgens een keuze menu waar u de gewenste afdeling kan kiezen. Mocht er bij een bepaalde keuze de verbinding worden verbroken horen wij dit graag! Wellicht is er een storing in ons systeem waardoor er iets fout gaat. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein