Goede levering, uitstekende kwaliteit

Heerlijk om de roze doos met mooie, kwaliteitsgaren weer te ontvangen. Het duurt nu iets langer dan vóór corona, maar mijn bestelling kwam keurig binnen de voorgestelde tijd en netjes verzorgd binnen. Fijn om zoveel merken en kleuren garens bij Wolplein te kunnen vinden.

Slordig

Ik had wil besteld voor een vest. Toen ik een paar weken later belde voor extra wol kreeg ik niemand aan de lijn. Mail gestuurd, na twee weken nog geen antwoord. Gebeld. Ik zou teruggebeld worden. Twee weken later weer een mail... antwoord: we hebben de wol niet meer. Als ik aangeef dat ik het jammer vind dat niemand mij geantwoord heeft, krijg ik te horen dat ze dat zeker nog zouden doen. Ik bestel hier niet meer..

Laatste maanden erg trieste service (oftewel totaal geen service)!

Anderhalve week geleden bestelling gedaan omdat ze aangaven dat de levertijd 3 tot 5 dagen was en op diezelfde datum een mail gestuurd over een retourzending. Van beide nog geen enkele reactie! Gisteren gebeld met Wolplein, na 15 minuten wachttijd werd ik door de computerstem bedankt voor het wachten en werd de lijn verbroken. In deze tijd van online bestellen vind ik het ongelooflijk dat Wolplein het zo laat afweten. Ga op zoek naar andere onlineshops voor mijn bestellingen, want dit werkt duidelijk niet.

Na 1,5 maand wacht ik nog steeds op mijn bestelling of nieuws erover

1,5 maand geleden plaatste ik een bestelling bij Wolplein. Na 3 weken heb ik hen gemaild voor een statusupdate, ik vernam nl niks over de bestelling. 2 weken later had ik nog steeds geen antwoord dus belde ik naar de customer dienst. De bestelling bleef hangen omdat er een product niet was, maar niemand die dit liet weten. Ze lieten dan een deel van de bestelling opsturen, ondanks ik via mail en telefoon de correctie in het adres had doorgegeven, bleef het foute adres staan waardoor dit pakket niet geleverd kon worden, opnieuw gestuurd moest worden. Dit pakket is ondertussen geleverd. Nu zijn we 1,5 maand verder en heb ik nog steeds geen nieuws over de rest van het pakket en geen antwoord op mails van meer dan een week geleden...

Heel slecht

~Weken terug heb ik de wol gekregen waar bij de prijs-kwaliteit-verhouding totaal niet met elkaar overeenkomt Ook sinds weken terug heb ik inmiddels vandaag mijn derde mail gestuurd en weer mijn geld teruggevraagd maar tot op heden geen enkele reactie De inhoud van dit bericht spreekt voor zich in alle objectiviteit Daarom voel ik mij opgelicht door Wolplein en dat nog niet eens de moeite wordt genomen om te reageren.

Awful customer service

Apparently there has been some problem with my order and I tried to reach out to solve this because I paid and I really want their products. Two emails and no response from them. Hopefully they will contact me for either help find my order or refund me the money. If this happens, I will change the review and keep it update.

Slecht

Had per ongeluk 2 x betaald, direct mail gestuurd, geen antwoord, daarna de zending dubbel ontvangen, 2 x verzendkosten dus ook, weer mail gestuurd ( 14 mei). Tot op de dag van vandaag geen reactie. Als je ergens anders besteld heb je direct contact, denk te grote organisatie, zal hier niet meer bestellen

Levering blijft uit

ik vrees dat ik niet de enige ben met een klacht over de levering van mijn bestelling. Ik zit nu 2,5 week te wachten en dan gaat het ook nog om een flink bedrag. Op mijn mails wordt niet meer gereageerd, is ook lastig natuurlijk om steeds excuses te moeten maken. Kortom, een afrader!

eerste fase goed, tweede, de levering falicant: niet geleverd wegens zogenaamd onbestgelbaar

Het aanbod van breipatronen vind ik super. Ik had wat problemen met de bestelling, omdat ik niet wist hoe je het winkelmandje kon wijzigen, jullie hebben me snel, vriendelijk en adequaat geholpen om het in orde te brengen. Ik heb op voorhand betaald met een overschrijving. Maar nu komt het: ik kreeg bericht dat de bestelling onderweg was, maar naderhand dat ze onbestelbaar was. Ik vond dat de besteller heel weinig moeite gedaan heeft om de bestelling te leveren. het opgegeven adres was helemaal correct, heb ik nagekeken. Pint is dat we' in een 'aanleunwoning' bij een grote residentie voor mensen van leeftijd wonen. Het gebeurt nog dat men ons niet meteen vindt, maar andere bestellers bellen aan de hoofdingang en men legt hun uit waar ze moeten zijn. Dat is kennelijk niet gebeurd, de besteller heeft na een eerste moment van niet vinden meteen opgegeven. ik stuurde jullie hier al een mail over en ook naar Post Nl. Ik hoop dat het snel in orde komt! Sabine Burgelman

Super !!!

Eergisteren bestelling geplaatst.....vandaag al in België!

Matig

Ik had een pakket voor een sjaal besteld duurde wel 3 weken voordat ik het ontving. Jammer dat ik geen bericht heb ontvangen dat de bezorging wat langer duurde. Had zelf al een mail gestuurd hoe de stand van zaken van de bdstelling was maar geen bericht ontvangen. Hoop dat de winkel snel weer open gaat

Jammer van de slechte communicatie.

Een van mijn bestelde product was niet op voorraad dus ik moest wachten tot het product weer op voorraad was. Twee weken nadat het product weer op voorraad was zelf gemaild zonder enig bericht (Alleen een bericht dat de bestelling verzonden zou worden) had ik de bestelling 3 dagen later in huis. Veel te lang moeten wachten dus en geen communicatie. Volgende keer steun ik toch liever weer de kleinere handwerk webshops

Goede service. Na 4 bolletjes van 1 kleur besteld te hebben was er 1 anders. Gebeld en ze sturen een ander bolletje op. Met het zelfde verfblad als de andere 3 bolletjes. Erg netjes.

slechte communicatie

Op mail na 5 dagen geen reactie. Dan gebeld! Na 10 minuten in de wacht wordt verbinding verbroken.

Goede en vlotte levering

Begin mei mijn bestelling gedaan. Binnen 1 week al geleverd. Top! En dat in deze tijd! Op de website is keurig aangegeven dat de levertijd om verschillende redenen kan vertragen. Meerdere bestellingen gedaan afgelopen jaar, Altijd goed en vlot afgeleverd!

Is er iets aan de hand?

Voor mijn verjaardag had ik aan verschillende mensen haakpakketten via jullie gevraagd. Ik krijg terug dat de verzending veel langer duurt dan 3 tot 5 dagen, eerder 10 dagen of helemaal niet. Het is ook moeilijk contact met jullie te krijgen. Op jullie telefoonbeantwoorder staat dat jullie gaan verhuizen. Is dat zo?

Zit al een week te wachten op mijn wol!

Vorige week woensdag wol besteld! Nog geen teken van leven over mijn zending!! Hoe lang nog?

Communiceren moet veel beter

De materialen die ik uiteindelijk heb ontvangen zijn prima en voldoen aan verwachting. Echter, ik heb ruim 3 weken op mijn bestelling moeten wachten. Op de website staat leveren binnen 2 tot 4 werkdagen. Telefoon wordt niet beantwoord, mail niet op gereageerd. Uiteindelijk via Facebook Messenger gehoord dat men erg druk is i.v.m. de verhuizing maar mij ook niet kan aangeven wanneer mijn bestelling dan wel komt. Alle begrip voor, maar meldt dat dan op je website zodat ik de keuze heb elders te bestellen.

Favoriete handwerkshop.

Een ding wat ik jammer vind is als er iets van de bestelling niet op voorraad is. Dit niet nagezonden word. Maar de gehele bestelling later komt. Jammer dat jullie daar een steekje laten vallen. Wil je snel aan de slag word je gedwongen tot uitstel, moet je zelf de bestelling splitsen of toch naar een andere site waar het wel leverbaar is. Dat kan klantvriendelijker.

Ondanks de corona had ik mijn bestelling al heel snel binnen

Het was de eerste keer dat ik via jullie wat had besteld en ik vind de service uitstekend. Mijn 2e bestelling was toen ik het doorgaf niet voorradig maar had ook deze al binnen 1 week in huis. Zal zeker in de toekomst nig meer bestellen. Mijn complimenten

Geweldig, het lukt weer

Heb 50 jaar geen breinaald of haaknaald vastgehad maar dankzij de heldere filmpjes kan ik de basissteken weer maken. Dank.

Netjes, en goed geleverd

Veel keus en goed, snel geleverd

de bestelling werd keurig uitgevoerd

Super aardig

Gewoon een fijne wolwinkel en je wordt keurig te woord gestaan als je belt Ik ben er erg blij mee

Wol netjes verpakt in een leuke tas. Nog even wachten op een nederlands patroon maar verder zeer tevreden