Geweldige wolwinkel

Kreeg een e-mail dat het wel 2 weken zou gaan duren eer dat mijn pakket er zou zijn. Nu dat werd 2 dagen altijd alles keurig verpakt en een leuk cadeau. Heel erg bedankt. Ben nu aan de forest van rosina bezig. Zo leuk. Groet van Joke

Goedemiddag Joke, Bedankt voor de leuke reactie. Veel haakplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Jantine

Rampzalig en oplichterij

Is oplichting !!!!!! We bestelden markeerringen ter waarde van 8€ en dit zat niet in de bestelling. Na mails en telefonisch contact werd er niet deftig geluisterd en kregen we ons markeerringen niet, tenzij we verzendkosten betalen. ONEERLIJK!!!! Wij betalen hier 40€ voor en krijgen niet waar we recht op hebben!!!!!! Bollen zijn ook volledig stuk en we ontvingen andere kleuren dan de bestelde.

Goedemorgen Eline, Bedankt voor de feedback. Inmiddels is er contact met u geweest om het een en ander met u te bespreken en op te lossen, we willen u graag tegemoet komen en het cadeautje alsnog toesturen. Groet, Veronique

Missend garen in pakket

Op de handwerkbeurs een pakket gekocht waarin een bolletje garen miste. Melding van gemaakt. Ik mag nu een vervangend bolletje bijkopen! Dat is geen service. Onder het mom van: “het was een beursaanbieding” een onvolledig pakket verkopen. #fail

Goedemorgen Marijke, Bedankt voor uw beoordeling. Er is inmiddels contact met u gezocht en er zal komende week opnieuw contact met u opgenomen worden zodat we het een en ander met u kunnen bespreken. Uiteraard gaan we kijken naar de beste oplossing. Groet, Veronique

Fantastische klantvriendelijke winkel met mooie merken!

Sinds jaren is Wolplein mijn favoriete wolwinkel in Nederland. Het is voor mij steeds een uitje om vanuit Rotterdam naar Zaltbommel te rijden en Wolplein te bezoeken. Ik vind er altijd prachtige merken en de meest mooie kleuren waaruit ik kan kiezen voor mijn haak- en breiprojecten. Daarnaast heb ik al die jaren een fantastische ervaring met de dames van de verkoop als ook van de klantenservice, echt top! Ze geven goed advies en zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, zelfs als ik iets niet begrijp in een patroon.

Beste Pascale, Dank je wel voor de enorm mooie complimenten! Heel fijn om te lezen. Groetjes Veronique

Snelle service en heel breed assortiment waar juiste kennis over is en dus goede advisering

Hallo Liesbeth, Wat een fijne beoordeling heeft u voor ons achtergelaten, bedankt daarvoor! Groetjes Veronique

Altijd behulpzaam mooi garen

Ik vindt Wolplein een gezellige winkel en de webshop top.

Perfecte snelle leveringen

Ik vind de youtube haakster en breister zo ontzettend leuk en leerzaam. Ik wacht alweer op de volgende serie!! Mvg Marijke.

Superleuke webshop

Ik ben superblij met jullie webshop en altijd een goede service

Dikke pluim.

Prima,goede ervaring. Duidelijke patronen.

Hallo Petra, Wat een fijn bericht! We doen ons best onze patronen zo duidelijk mogelijk te houden. Dank je wel voor het compliment! Groet, Veronique

top een echt Toppertje

Er valt niks meer aan toe te voegen.

Altijd leuke patroontjes

Patroontjes perfect uit te voeren door goede Leidraad

Snelle afhandeling

Fantastisch !!!

Mijn pakketjes worden snel geleverd, goed beschermd en steeds helemaal in orde. Top service. Ik ben altijd heel tevreden.

Snelle levering gehad

Prima goed verzorgd

Netjes en goed verzorgd

Heerlijke winkel

Zoveel kleuren, zulke leuke voorbeelden om iets te maken

Vlotte levering, fijn garen om mee te haken.

Vlotte levering, genoeg keuze, fijn materiaal om mee te werken.

top!!!!

jullie zijn gewoon een topbedrijf!!!!!!

Top webshop

Goede sevice fijne webshop en leuke aanbiedingen.alles wat’ik hiervan besteld heb tiptop inorde

Gewoon TOP

Goede kwaliteit, vlotte levering, ga zo door.

Zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk. Ook online wordt je steeds goed geholpen top zaak

Vreselijke winkel ervaring

Vorige week weer geprobeerd, verschrikkelijk systeem. Een bol gepakt (had 4 nodig) en in de rij om te betalen toen bleekt dat jij moet eerst bestellen, weer in de rij.... eindelijk aan de beurt, helaas van die kleur hebben zij maar een :( Andere kleur gezocht, weer in de rij... helaas, van die kleur ook alleen 1 bol. Gevraagd van welke kleur hebben jullie 4? Zoeken zoeken zoeken.... eigenlijk alleen van 1.... Na meer dan 30 minuten weggegaan zonder wol.

Droomdeken 6 pakket 1

Vlotte levering, het is een duurzaam product, helaas het garen valt tegen, verschil in dikte, en splijt snel, erg jammer, was dit niet gewend hier op Wolplein Het patroon is mooi, alleen de filmpjes mogen wat duidelijker.

Ik heb een aantal bolletjes gekocht voor mijn eigen project. Super blij mee. Snelle levering Goed verpakt, zeker ook in prima verpakkingsmateriaal. Recyclebaar plastic!! Ik zal zeker weer bestellen Groetjes.

Producten zijn goed maar trage levering.

Kwaliteit is altijd goed daarom bestel ik er graag. Alleen jammer dat de levering zo lang moet duren. Tegenwoordig als je iets besteld heb je het de volgende dag al binnen en bij wolplein moet ik soms een week wachten op mijn bestelling.