geweldige webwinkel

Ik was van de maand dus na meerdere keren online besteld te hebben voor het eerst naar de fysieke showroom geweest van Wolplein.nl. Echt een aanrader! heel fijn om alles fysiek te zien en het is eigenlijk gewoon een wol hemel. Met zo'n grote showroom en handige aankoop systeem is er voor elk wat wils. Vooral als je het materiaal eerst wilt voelen voordat je het koopt. Ik ga hier zeker vaker bestellen en vaker langs de showroom!

Een beetje bang om te bestellen door sommige reviews hier over de levertijd, maar dat was echt nergens voor nodig! Op vrijdag besteld, op maandag kreeg ik een verzendbericht en op dinsdag meteen in huis, super!

slecht

Ik wilde een compleet pakket bestellen zodat ik genoeg wol bijgeleverd kreeg. Als cadeau had ik een babydekentje besteld met hun patroon en de juiste hoeveelheid katoen dacht ik. Ook heb ik de juiste haaknaalddikte gebruikt. Het uiteindelijke dekentje bleek ook ongeveer te kloppen met de maten in de omschrijving. Tot mijn frustratie bleek ik katoen te weinig te hebben en de kleur die ik had uitgezocht was niet beschikbaar meer. Ik heb toen de rand er omheen in een andere kleur gedaan en het oorspronkelijke dekentje kon ik op 1 toer na niet afronden. Na mailen met de klantenservice geen tegemoetkoming van iets. Alleen het volgende bericht: ik begrijp de teleurstelling, maar onze pakketten worden zorgvuldig tegen gehaakt en getest op de juiste hoeveelheden. Mocht het echt voorkomen passen wij zeker het pakket aan, we nemen u advies echt serieus. Dat serieus zijn is mij na 1 maand nog niet gebleken. Jammer dat er een slechte review nodig was om het geld van de nabestelling terug te ontvangen.. Hopelijk passen jullie het pakket aan met voortaan 2 bolletjes erbij want met dat ene bolletje kon ik de rand ook niet helemaal afkrijgen.

Bestelling laat op zich wachten

Wolplein heeft een groot assortiment, veel keuze dus. Ze hebben een mooi inspiratiecentrum, maar online bestellen valt me al verschillende keren gruwelijk tegen. Bijna een week geleden een bestelling geplaatst en de order staat nog steeds open. De klantenservice is alleen ‘s ochtends bereikbaar. Bovenstaande was in het verleden veel beter. Het inspiratiecentrum bezoeken beveel ik aan. Online bestellen daarentegen niet.

Teleurgesteld

Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst waarvan ik een bevestiging heb gekregen. Sindsdien niks meer gekregen van updates. Klantendienst en wolplein zelf via verschillende kanalen proberen te bereiken. Nergens krijg ik antwoord.

Verschillende verfbaden

Dat ik mijn bestelling binnen kreeg kwam ik er achter dat er verschillende verfbaden in mijn bestelling zaten. Op de website bieden ze verfbad garantie en daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice uiteindelijk zijn we tot een goede oplossing gekomen.

Probleem met mijn bestelling keurig opgelost

Had een levering probleem met mijn bestelling.Doordat dit wat langer ging duren was mijn kleindochter inmiddels een maat groter gegroeid dit werdt keurig aangepast door wolplein

Bestelling laat op zich wachten

Nu 8 dagen geleden een bestelling geplaatst, nog niks binnen gekregen. Ik heb er alle begrip voor dat het druk kan zijn maar het zou fijn zijn als je een update krijgt tussendoor. Nu een tweede bestelling die ook nog op open staat. Afgelopen donderdag contact gezocht met de klantenservice echter nog geen antwoord gehad….

Geweldige producten, fijne klantenservice!

Ik heb zelden zulk goed materiaal gekocht vuur zo weinig geld. De klantenservice bij echte problemen ( niet complete bestelling door slechte bezorging) zijn helemaal opgelost. Ik bestelde hier voor het eerst dus vond het best eng! Maar incl verzendkosten 87,50 gewoon terug gekregen met vriendelijke mail. Ondertussen heb ik steeds kleine pakketje toch gekocht en tja, die kwamen goed aan. Makkelijk te bereiken klantenservice vind ik ook zo lekker! Ik blijf veelgebruiker!

Teleurgesteld

in juli een droomdeken pakket gekocht. Inmiddels klaar en een geweldige deken geworden. Maar.....wel 4 hele bollen over. Over en weer gebeld met Wolplein en het bleek dat mijn deken wat kleiner was uitgevallen. Om toch nog wat te kunnen doen met de overgebleven wol kreeg ik een patroon aangeboden om er een kussen bij te breien. Vriendelijk geholpen door deze medewerkster!

Goedemiddag Petra, Afgelopen week hebben we meerdere keren contact met elkaar gehad om het een en ander te verduidelijken en tot een passende oplossing te komen. In onze ogen is dat gelukt. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Groet, Veronique

Teleurstellend

In zaltbommel droomdeken breien gekocht. 120,00 euro. Toegang zou binnen 48 uur via mail verzonden worden. Gewacht 72 uur niks, gebeld 2x niks, mail gestuurd, antwoord kwamerop neer, snibbige reactie we hebben nog meer te doen, zijn ermee bezig, niet zeuren we reageren wel. Vandaag 5 dgn. na aankoop 120 uur tas vol wol, geen patroon, kan niet beginnen!!!! Plus label ontbreekt. Ga zo door wolplein, dan redden jullie het wel!!!

Altijd snelle levering

Altijd worden bestellingen snel en correct geleverd. Prettige en overzichtelijke webshop.

Altijd betrouwbaar

Levering altijd snel en correct geleverd. Na een slechte ervaring met een andere leverancier alsnog hier besteld en wederom binnen enkele uren alles weer top geregeld!

Goedemiddag Anneke, Bedankt voor dit fijne bericht! Veel plezier van de bestelling en een fijne dag gewenst! Groet, Veronique

Denk niet dat ik snel opnieuw zal bestellen.

Heb al vaak besteld. Nu een bestelling geplaatst, verkeerd product geleverd. Staan verkeerde foto's op de website. Nu wordt er me genereus aangeboden dat wolplein de retourkosten voor hun rekening nemen. Ja dat moest er ook nog bij komen dat ik die zelf moest betalen. Mijn laatste bestelling hier.

Goedemiddag Peggy, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Door een menselijke fout is er per ongeluk een verkeerde afbeelding bij het gekochte product terecht gekomen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ons inziens hebben we met het aanbieden van een verzendlabel voor het retourneren van het product het probleem netjes met u opgelost. Wij hopen u in de toekomst toch nog terug te zien. Met vriendelijke groet, Veronique

Na een teleurstelling gebeld en alles goed opgelost

Na wat heen en weer bellen mijn klacht prima opgelost super blij dat ik mijn project goed kan afronden

Netjes opgelost

Had een cadeautje voor iemand besteld, krijg kapot doosje toegestuurd, haaknaaldje is dwars door karton gekomen is duidelijk een geretourneerd product de binnenste verpakking is er in gefrommeld, Terugsturen op eigen kosten. Had inmiddels bijna voor 200 euro in de webshop uitgegeven maar 3,95 vergoeden voor het terugsturen van een product wat zij in een beschadigde staat hebben geleverd is een probleem. Update: Het is inmiddels netjes opgelost door een andere medewerker van Wolplein.

Nederlandse website, engelstalig patroonbeschrijving!!

Ik had een patroon besteld en vlot de download ontvangen. alles werkte naar behoren. Helaas had ik niet gezien dat ik een engelstalige patroonbeschrijving had gekocht, jammer.

Beste Ineke, Bedankt voor het prettige telefoongesprek en de wijziging van uw beoordeling, daar zijn we blij mee. We hopen dat we u toch op weg hebben kunnen helpen met uw patroon. Fijne dag gewenst! Groet, Veronique

Topwinkel

Ik koop al jaren mijn wol bij Wolplein, naar volledige tevredenheid. De webwinkel is duidelijk, foto’s van de wol zijn goed, het overzicht en persoonlijke benadering maken het af. Ik las bij de reviews dat mensen jarenlang hun wol bij Wolplein gekocht hebben zonder problemen… en dan gaat er 1x wat fout en schrijven ze een review met 1 ster en niet aanbevelen. Ik wou het anders doen… het gaat al jaren goed en 2 weken geleden moest ik toch even contact opnemen met de klantenservice, via e-mail. Binnen een paar minuten was alles duidelijk. Dus als het 1x niet goed gaat kan een beetje begrip geen kwaad. Ik ben gek op jullie merken en kan het niet laten om een paar keer per week op de website kijken. Met de hand op de knip natuurlijk ;)

Fijne winkel!

Mijn ervaring met Wolplein is uitstekend. Ik koop hier al jaren mijn wol en accessoires en nog nooit problemen gehad. Aantal weken geleden klein vraagje en ik werd nav van mijn mail door Wolplein opgebeld. Ik wist meteen waar ik aan toe was en op die manier houdt je tevreden klanten. Ondanks dat de verzendkosten in verhouding met andere wolwinkels duur zijn, kijk ik altijd eerst bij Wolplein als ik wol wil uitzoeken. Al met al een prettige winkel met vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben.

Fijne winkel!

Mooie nieuwe locatie en weer super geholpen

Gisteren na zeer lange tijd, februari 2020, weer het inspiratiecentrum bezocht. Wat een mooie nieuwe locatie hebben jullie en wat werd ik weer goed geholpen zeg! In de tussentijd heb ik telkens online gekocht en ook dat verliep altijd zeer goed. Ik heb me voorgenomen om weer zeker 1 à 2 keer per jaar een bezoekje in te plannen bij jullie inspiratiecentrum.

Wat een topservice!!!

Ik wilde op een vrijdagmiddag tegen vijf uur een bestelling plaatsen van vele kleuren Stylecraft DK. Dit garen was alleen nog dat weekend in de aanbieding. Enkele kleuren waren niet op voorraad. Oeps, wat nu? Ik heb een mail gestuurd met vragen over de (aanbiedings-) prijs van het garen, de levering, verzendkosten etc. in het geval dat er dus later geleverd zou worden. Even na vijven werd ik gebeld door een medewerkster van Wolplein. Ik kon de bestelling mondeling doorgeven, de medewerkster zou er één bestelling van maken. De korting op het garen was dus gegarandeerd en ook de verzendkosten. Helemaal SUPER. Wat een service! Dankjewel Joyce!

Goedemiddag Ine, Wat een leuk compliment, we hebben het doorgegeven aan Joyce. Fijne dag gewenst!

Wat een prachtige, complete wolwinkel met super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ik had het gevoel in een snoepwinkel te komen! Uitermate behulpzaam en kundig personeel. Alle hulp om één bolletje katoen van een bepaalde kleur te zoeken door de hele winkel heen. Eindelijk gevonden en toen bleek ik mijn portemonnee vergeten te zijn. Werd ook vriendelijk opgelost en ik kon de factuur in de winkel digitaal betalen. Bij de wolwinkel in Zaltbommel is de klantgerichtheid zeer hoog, complimenten!

Goedemorgen Dorien, Bedankt voor uw fijne complimenten, daar worden wij blij van! Graag verwelkomen wij u volgende keer nogmaals in ons Inspiratiecentrum of via de webshop. Groet, Veronique