Wel betalen, geen bericht, geen bevestiging, en geen reactie.

De titel weerspiegeld mijn ervaring met de webshop en klantenservice van Wolplein. Meerdere malen proberen contact op te nemen via de chat, en tevergeefs een belofte ontvangen dat je via de mail benaderd wordt. Erg jammer. Dit laat een zure nasmaak achter en ik zal ook zeker geen aanbeveling doen. Overigens wacht ik nog steeds op mijn aankoop.

Top! Dinsdagavond besteld en deze middag geleverd

Heel goed! Dinsdagavond besteld, deze middag geleverd! Top! Is mijn eerste bestelling, wol lijkt me ook wel echt goede kwaliteit.

Slecht onduidelijk patroon

Ik ben een ervaren haakster, maar het patroon (wat wel gratis was) was echt niet te volgen en er klopt ook niks van. Patroon: Roos

Toffe materialen

Goed gerief

Ruime keuze en prima service.

De bestelling worden altijd netjes en verzorgd bezorgd. Klantenservice is zeer goed op de hoogte van de materialen en de voorraad.

Lange levertijd, voorraad klopt niet?

Vrijdagmiddag ruim voor 17uur besteld maar nog steeds is de bestelling niet verstuurd. Al 2x een mail gehad dat iets niet op voorraad is maar er volgt geen actie. Bij levertijd staat voor 17uur besteld wordt het diezelfde dag in het magazijn verwerkt. Dat is dus niet zo. En steeds na een nieuwe dag blijkt er weer iets niet op voorraad te zijn??? Dat zie je toch eerder? Helaas dat het zo moet gaan

Teleurstellend

Paar jaar geleden zeer goede service, werd meegedacht en voelde je je zeer welkom. Laatste paar keren zeer teleurstellend. Iedere vraag is teveel. Aantal kleuren ligt niet meer in winkel en worden uit assortiment gehaald. Dus advies: koop alles in 1 keer. Teleurstelling als je een eind gereden hebt en dan zo te woord word gestaan. Opzoek naar winkel dichterbij! Sommige prijzen zijn overigens enorm gestegen t.o.v. ander producten.

Bestelling bleek na 2,5 dag te zijn uitverkocht

Bestelling geplaatst op dinsdagochtend. Op donderdagmiddag vlak voor sluitingstijd een reactie: uitverkocht. Meteen gemaild voor iets anders. Vrijdag telefonisch contact gezocht: bestelling vervangen en zou dezelfde dag nog worden verstuurd, zodat ik het zaterdag thuis kon verwachten. Helaas, deze belofte bleek niet te worden opgevolgd. Het is nu zaterdag en er is nog geen track en trace.

WAT EEN PRACHTIG WERKSTUK,BIJNA OP DE HELFT.GENIET ENORM.

Wonende in Israel en kan niets rechtstreeks bestellen[alleen via mijn zus Nelly Hamel uit Odillienberg]heb ik de oranje kleuren voor de granny square gekregen via de post. En het internet wolplein open ,fantastisch ,een pluim voor al de medewerksters.

SERVICE KAN ECHT NIET BETER

GISTEREN VOORMIDDAG BESETELD,VANDAAG IN DE VOORMIDDAG GELEVERD

Helemaal Top!

Supersnel geleverd. Maandagavond half 7 besteld en de volgende avond half 8 werden mijn bolletjes al netjes afgeleverd. Was echt verrast door de snelle levering!

Top advies

Vanmorgen heb ik een hele aardige mevrouw van de klantenservice gesproken. Zij heeft mij prima advies gegeven over een garen die als alternatief kan dienen voor mohair. Ik had nl. een prachtig vest gebreid van Lana Grossa Brigitte no 3, maar helaas blijkt dat ik niet tegen mohair kan. Ik krijg last van mijn ogen. Balen, want ik vind het een super garen, prikt niet en is heel zacht. Dus heb ik om advies gevraagd en ik ben heel fijn geholpen. Zojuist heb ik een bestelling van Drops Air en Brushed Alpaca gedaan en ben reuze benieuwd. Nogmaals heel hartelijk dank voor de hulp en advies!

Dikke 10

Ik bestel mijn wol altijd online maar ben vorige week voor het eerst naar Zaltbommel gereden. Het was een lange rit (vanuit Zeeuws Vlaanderen, 2 uur heen en 2 uur terug) maar het was de moeite waard. Wat een prachtige winkel! Alle wol die je online kan bestellen ligt er en alle haak- en breiprojecten zijn er te bezichtigen. Ik ben ontzettend goed geholpen door de dames in de winkel, ze zijn niet alleen vriendelijk maar hebben ook nog eens kennis van zaken en dat is echt heel fijn. Bestellingen die ik online doe worden altijd vlot geleverd en de klantenservice is top. Wat mij betreft een dikke 10!

fantastisch

28-8-2021: Ik zocht wol voor een robuuste deken. Helaas was de weekender stylecraft (nog) niet te koop en moest ik op zoek naar een alternatief. Hierbij ben ik geholpen door Jill en dat deed zij fantastisch. Ze haalde (soms letterlijk) alles uit de kast om tot een goede oplossing te komen. Ook haar kleuradviezen waren voor mij doorslaggevend. Tijd nog moeite werd bespaard... Inmiddels ben ik thuis aan de deken begonnen: prachtige wol en prachtige kleuren, ook al was het wat duurder dan gepland. Jill: nogmaals bedankt voor je geweldige hulp. In 1 woord: fantastisch :-) Joke

Erg goede kwaliteit

Vind de site fantastisch werken,erg overzichtelijk en snel. Wat ik fijn vind is dat je bij de patronen niet allen leest wat je moet gebruiken maar er ook direct naartoe kan. Je hoeft dus niet zelf te zoeken. Vind het echt snel en gemakkelijk werken. Kwaliteit vd producten is ook goed en de levering was snel. Zeker een aanrader.

Snel en heel behulpzaam

Het door mij gewenste pakket was helaas niet leverbaar. Joy heeft me heel goed en snel geholpen bij het zoeken naar andere materialen. Super service!

Top, alleen maar positieve ervaringen.

Ben een trouwe klant van Wolplein en ben daar erg tevreden over. Ontzettend vriendelijk geholpen bij vraag over haakpatroon en ze nemen alle tijd. Goede service. Snelle levering.

Geweldig leuk geholpen,zowel in de winkel door Carla en door de medewerkers van klantenservice. Heerlijk dagje geshopt met mijn vriendin,en goed geslaagd. Helaas kon ik thuis het patroon niet online vinden van wat ik wilde haken. Gebeld met klantenservice en wordt super opgelost. Ik zeg dikke tien!!!!!

heel goede service

zeer complete beschrijving van patroon

Heel gezellig en prettig gesprek

Heb nog niet eerder telefonisch contact met Wolplein gehad. Ben zeer tevreden over de goede service en ben prettig geholpen.

Betaling vanuit buitenland

Hej hej, ik woon in Zweden en ik heb een nederlandse bankrekening, maar ik kon niet met ideal betalen en heb daardoor helaas nu alleen de gratis patronen aan kunnen schaffen. Maar verder helemaal goed en beveel ik jullie van harte aan!!

Fantastische service

Contact gehad met de klantenservice omdat ik niet wist wat ik moest kopen. Hele aardige mevrouw gesproken en direct mijn bestelling kunnen plaatsen.

Zeer matig

Helemaal verheugd op bezoek wolplein. Het bezoek was echt een afknapper. Heel erg jammer. Zeer weinig advies en interesse . Zo n mooie zaak wordt op deze manier niet meer door ons bezocht. We hadden er zoveel van verwacht.

Beste Jeanne, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat uw bezoek aan ons inspiratie centrum is tegengevallen. Wij nemen graag de tijd om eventuele verbeterpunten op te kunnen pakken. Graag zou een van onze medewerkers dit telefonisch me u willen bespreken. Zouden wij contact met u kunnen opnemen hiervoor? Hiervoor kunt u uw telefoonnummer doorsturen naar info@wolplein.nl. Alvast heel hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite. Met vriendelijke groet, Debbie Klantenservice Wolplein

Hele fijne en goede klantenservice! En snelle verzending.

De contacten met de klantenservice waren heel goed. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Mijn pakket werd de dag nadat ik mijn bestelling had aangepast al bezorgd.