klantvriendelijk beleid met retourneren

Ondanks dat het retourtermijn was verstreken, mocht ik toch na contact met de klantenservice mijn wol retourneren. Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen.

Goedemorgen Annette, Dank je wel voor zulke fijne beoordeling. We verwelkomen u graag weer in de toekomst. Groet, Veronique

Ik heb het Create-It konijn gehaakt, maar ik kwam een bol wol tekort. Wolplein heeft daarop een nieuwe opgestuurd, top!

Goedemorgen Laura, Dank je wel voor je mooie compliment. Nog veel plezier met het haken van het konijn! Groet, Veronique

Verjaardags korting code

Na telefonisch contact met Veronique naar tevredenheid opgelost code 3 maanden geldig.

Goedemorgen Pia, Dank uw wel voor dit bericht. Wij wensen u een fijne dag vandaag! Groet, Veronique

Duurt erg lang

Vandaag ben ik in het inspiratiecentrum geweest, ben altijd vriendelijk en snel geholpen maar vandaag was dat helaas anders. Kon vrij snel mijn bestelling plaatsen en het zou ongeveer 10 minuten duren voordat mijn bestelling gereed zou zijn. Prima, 10 minuutjes kan ik wel wachten. Echter was mijn bestelling gereed en stond ik ondertussen al een kwartier te wachten tot een medewerkster zou komen afrekenen. Zo stonden er al meer mensen samen met mij te wachten tot zij konden afrekenen. De medewerkster kwam aanlopen maakte oogcontact maar besloot om iemand anders hulp te bieden met het uitzoeken van garen. Ik ben weggegaan zonder mijn bestelling, ik was niet van plan om nog langer te gaan wachten om te kunnen betalen.

Goedemorgen Loes, Zowel via mail na uw 1e bezoek als tijdens uw 2e bezoek in het Inspiratiecentrum is contact opgenomen en gesproken over bovenstaande. Er is naar aanleiding van dit gesprek een verzoek tot aanpassing van uw beoordeling gestuurd, wij zien graag uw herziene beoordeling tegemoet. Wij wensen u een fijne dag. Groet, Veronique

Niet klantvriendelijk

Op mijn verjaardag kado’tje ontvangen in de mail bij volgende bestelling geen verzendkosten! (Die dag mail niet gecheckt) Eén dag later bestelling geplaatst €40. Jammer en Helaas voor mij bij volgende bestelling-binnnen twee weken -weer nieuwe kans. Al een tijd tevreden klant van Wolplein. Binnen twee weken ga ik geen nieuwe bestelling plaatsen. Beetje kruideniers mentaliteit. Hiervoor een onvoldoende

Goedemiddag Pia, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van het telefonische contact het een en ander verduidelijkt en u een verzoek tot aanpassing van uw beoordeling gestuurd. U heeft in de mail alle overige informatie inmiddels ontvangen. Groet, Veronique

Geweldige wolwinkel

Kreeg een e-mail dat het wel 2 weken zou gaan duren eer dat mijn pakket er zou zijn. Nu dat werd 2 dagen altijd alles keurig verpakt en een leuk cadeau. Heel erg bedankt. Ben nu aan de forest van rosina bezig. Zo leuk. Groet van Joke

Goedemiddag Joke, Bedankt voor de leuke reactie. Veel haakplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Jantine

Rampzalig en oplichterij

Is oplichting !!!!!! We bestelden markeerringen ter waarde van 8€ en dit zat niet in de bestelling. Na mails en telefonisch contact werd er niet deftig geluisterd en kregen we ons markeerringen niet, tenzij we verzendkosten betalen. ONEERLIJK!!!! Wij betalen hier 40€ voor en krijgen niet waar we recht op hebben!!!!!! Bollen zijn ook volledig stuk en we ontvingen andere kleuren dan de bestelde.

Goedemorgen Eline, Bedankt voor de feedback. Inmiddels is er contact met u geweest om het een en ander met u te bespreken en op te lossen, we willen u graag tegemoet komen en het cadeautje alsnog toesturen. Groet, Veronique

Missend garen in pakket

Op de handwerkbeurs een pakket gekocht waarin een bolletje garen miste. Melding van gemaakt. Ik mag nu een vervangend bolletje bijkopen! Dat is geen service. Onder het mom van: “het was een beursaanbieding” een onvolledig pakket verkopen. #fail

Goedemorgen Marijke, Bedankt voor uw beoordeling. Er is inmiddels contact met u gezocht en er zal komende week opnieuw contact met u opgenomen worden zodat we het een en ander met u kunnen bespreken. Uiteraard gaan we kijken naar de beste oplossing. Groet, Veronique

Fantastische klantvriendelijke winkel met mooie merken!

Sinds jaren is Wolplein mijn favoriete wolwinkel in Nederland. Het is voor mij steeds een uitje om vanuit Rotterdam naar Zaltbommel te rijden en Wolplein te bezoeken. Ik vind er altijd prachtige merken en de meest mooie kleuren waaruit ik kan kiezen voor mijn haak- en breiprojecten. Daarnaast heb ik al die jaren een fantastische ervaring met de dames van de verkoop als ook van de klantenservice, echt top! Ze geven goed advies en zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, zelfs als ik iets niet begrijp in een patroon.

Beste Pascale, Dank je wel voor de enorm mooie complimenten! Heel fijn om te lezen. Groetjes Veronique

Snelle service en heel breed assortiment waar juiste kennis over is en dus goede advisering

Hallo Liesbeth, Wat een fijne beoordeling heeft u voor ons achtergelaten, bedankt daarvoor! Groetjes Veronique

Altijd behulpzaam mooi garen

Ik vindt Wolplein een gezellige winkel en de webshop top.

Perfecte snelle leveringen

Ik vind de youtube haakster en breister zo ontzettend leuk en leerzaam. Ik wacht alweer op de volgende serie!! Mvg Marijke.

Superleuke webshop

Ik ben superblij met jullie webshop en altijd een goede service

Dikke pluim.

Prima,goede ervaring. Duidelijke patronen.

Hallo Petra, Wat een fijn bericht! We doen ons best onze patronen zo duidelijk mogelijk te houden. Dank je wel voor het compliment! Groet, Veronique

top een echt Toppertje

Er valt niks meer aan toe te voegen.

Altijd leuke patroontjes

Patroontjes perfect uit te voeren door goede Leidraad

Snelle afhandeling

Fantastisch !!!

Mijn pakketjes worden snel geleverd, goed beschermd en steeds helemaal in orde. Top service. Ik ben altijd heel tevreden.

Snelle levering gehad

Prima goed verzorgd

Netjes en goed verzorgd

Heerlijke winkel

Zoveel kleuren, zulke leuke voorbeelden om iets te maken

Vlotte levering, fijn garen om mee te haken.

Vlotte levering, genoeg keuze, fijn materiaal om mee te werken.

top!!!!

jullie zijn gewoon een topbedrijf!!!!!!

Top webshop

Goede sevice fijne webshop en leuke aanbiedingen.alles wat’ik hiervan besteld heb tiptop inorde

Gewoon TOP

Goede kwaliteit, vlotte levering, ga zo door.