Zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk. Ook online wordt je steeds goed geholpen top zaak

Vreselijke winkel ervaring

Vorige week weer geprobeerd, verschrikkelijk systeem. Een bol gepakt (had 4 nodig) en in de rij om te betalen toen bleekt dat jij moet eerst bestellen, weer in de rij.... eindelijk aan de beurt, helaas van die kleur hebben zij maar een :( Andere kleur gezocht, weer in de rij... helaas, van die kleur ook alleen 1 bol. Gevraagd van welke kleur hebben jullie 4? Zoeken zoeken zoeken.... eigenlijk alleen van 1.... Na meer dan 30 minuten weggegaan zonder wol.

Droomdeken 6 pakket 1

Vlotte levering, het is een duurzaam product, helaas het garen valt tegen, verschil in dikte, en splijt snel, erg jammer, was dit niet gewend hier op Wolplein Het patroon is mooi, alleen de filmpjes mogen wat duidelijker.

Ik heb een aantal bolletjes gekocht voor mijn eigen project. Super blij mee. Snelle levering Goed verpakt, zeker ook in prima verpakkingsmateriaal. Recyclebaar plastic!! Ik zal zeker weer bestellen Groetjes.

Producten zijn goed maar trage levering.

Kwaliteit is altijd goed daarom bestel ik er graag. Alleen jammer dat de levering zo lang moet duren. Tegenwoordig als je iets besteld heb je het de volgende dag al binnen en bij wolplein moet ik soms een week wachten op mijn bestelling.

Snelle oplossing en goede service

Toch nog de sokkenwol meilenweit Christmas kunnen scoren. Zat een sokken rondbreinaald bij. In eerste instantie niet. Maar wel een opbergzakje van LG. Heel erg attent. Gemaild met klantenservice uitgelegd dat er met de bestelproces ergens iets mis was gegaan. Heel blij dat de rondbreinaald na werd geleverd. Top! Was ik ook niet anders gewend van Wolplein! Altijd goede service en kwaliteit wol.

teleurstellend

Paar jaar geleden zeer goede service, werd meegedacht en voelde je je zeer welkom. Laatste paar keren zeer teleurstellend. Leveringen worden laat geleverd. Als je dan zelf contakt opneemt waar de zending blijft, hoor je dat iets niet op voorraad is/was. Waarom dit niet vanuit Wolplein gelijk laten weten dat iets langer duurt. dan weet de klant waar die aan toe is. Ook niet leuk maar geeft een heel ander gevoel.

super garens en producten

De garens en producten die ik besteld heb zijn altijd met zorg en liefde geleverd ik ben tevreden over de klantenservies die ze me in het verleden geholpen hebben en altijd vriendelijk en hoffelijk. Ondertussen veel met de garens gecombineerd en ontworpen er mee, super kwaliteit van de garens en haakt heerlijk weg van mij is dit een 10/10

Wel betalen, geen bericht, geen bevestiging, en geen reactie.

De titel weerspiegeld mijn ervaring met de webshop en klantenservice van Wolplein. Meerdere malen proberen contact op te nemen via de chat, en tevergeefs een belofte ontvangen dat je via de mail benaderd wordt. Erg jammer. Dit laat een zure nasmaak achter en ik zal ook zeker geen aanbeveling doen. Overigens wacht ik nog steeds op mijn aankoop.

Top! Dinsdagavond besteld en deze middag geleverd

Heel goed! Dinsdagavond besteld, deze middag geleverd! Top! Is mijn eerste bestelling, wol lijkt me ook wel echt goede kwaliteit.

Slecht onduidelijk patroon

Ik ben een ervaren haakster, maar het patroon (wat wel gratis was) was echt niet te volgen en er klopt ook niks van. Patroon: Roos

Toffe materialen

Goed gerief

Ruime keuze en prima service.

De bestelling worden altijd netjes en verzorgd bezorgd. Klantenservice is zeer goed op de hoogte van de materialen en de voorraad.

Lange levertijd, voorraad klopt niet?

Vrijdagmiddag ruim voor 17uur besteld maar nog steeds is de bestelling niet verstuurd. Al 2x een mail gehad dat iets niet op voorraad is maar er volgt geen actie. Bij levertijd staat voor 17uur besteld wordt het diezelfde dag in het magazijn verwerkt. Dat is dus niet zo. En steeds na een nieuwe dag blijkt er weer iets niet op voorraad te zijn??? Dat zie je toch eerder? Helaas dat het zo moet gaan

Teleurstellend

Paar jaar geleden zeer goede service, werd meegedacht en voelde je je zeer welkom. Laatste paar keren zeer teleurstellend. Iedere vraag is teveel. Aantal kleuren ligt niet meer in winkel en worden uit assortiment gehaald. Dus advies: koop alles in 1 keer. Teleurstelling als je een eind gereden hebt en dan zo te woord word gestaan. Opzoek naar winkel dichterbij! Sommige prijzen zijn overigens enorm gestegen t.o.v. ander producten.

Bestelling bleek na 2,5 dag te zijn uitverkocht

Bestelling geplaatst op dinsdagochtend. Op donderdagmiddag vlak voor sluitingstijd een reactie: uitverkocht. Meteen gemaild voor iets anders. Vrijdag telefonisch contact gezocht: bestelling vervangen en zou dezelfde dag nog worden verstuurd, zodat ik het zaterdag thuis kon verwachten. Helaas, deze belofte bleek niet te worden opgevolgd. Het is nu zaterdag en er is nog geen track en trace.

WAT EEN PRACHTIG WERKSTUK,BIJNA OP DE HELFT.GENIET ENORM.

Wonende in Israel en kan niets rechtstreeks bestellen[alleen via mijn zus Nelly Hamel uit Odillienberg]heb ik de oranje kleuren voor de granny square gekregen via de post. En het internet wolplein open ,fantastisch ,een pluim voor al de medewerksters.

SERVICE KAN ECHT NIET BETER

GISTEREN VOORMIDDAG BESETELD,VANDAAG IN DE VOORMIDDAG GELEVERD

Helemaal Top!

Supersnel geleverd. Maandagavond half 7 besteld en de volgende avond half 8 werden mijn bolletjes al netjes afgeleverd. Was echt verrast door de snelle levering!

Top advies

Vanmorgen heb ik een hele aardige mevrouw van de klantenservice gesproken. Zij heeft mij prima advies gegeven over een garen die als alternatief kan dienen voor mohair. Ik had nl. een prachtig vest gebreid van Lana Grossa Brigitte no 3, maar helaas blijkt dat ik niet tegen mohair kan. Ik krijg last van mijn ogen. Balen, want ik vind het een super garen, prikt niet en is heel zacht. Dus heb ik om advies gevraagd en ik ben heel fijn geholpen. Zojuist heb ik een bestelling van Drops Air en Brushed Alpaca gedaan en ben reuze benieuwd. Nogmaals heel hartelijk dank voor de hulp en advies!

Dikke 10

Ik bestel mijn wol altijd online maar ben vorige week voor het eerst naar Zaltbommel gereden. Het was een lange rit (vanuit Zeeuws Vlaanderen, 2 uur heen en 2 uur terug) maar het was de moeite waard. Wat een prachtige winkel! Alle wol die je online kan bestellen ligt er en alle haak- en breiprojecten zijn er te bezichtigen. Ik ben ontzettend goed geholpen door de dames in de winkel, ze zijn niet alleen vriendelijk maar hebben ook nog eens kennis van zaken en dat is echt heel fijn. Bestellingen die ik online doe worden altijd vlot geleverd en de klantenservice is top. Wat mij betreft een dikke 10!

fantastisch

28-8-2021: Ik zocht wol voor een robuuste deken. Helaas was de weekender stylecraft (nog) niet te koop en moest ik op zoek naar een alternatief. Hierbij ben ik geholpen door Jill en dat deed zij fantastisch. Ze haalde (soms letterlijk) alles uit de kast om tot een goede oplossing te komen. Ook haar kleuradviezen waren voor mij doorslaggevend. Tijd nog moeite werd bespaard... Inmiddels ben ik thuis aan de deken begonnen: prachtige wol en prachtige kleuren, ook al was het wat duurder dan gepland. Jill: nogmaals bedankt voor je geweldige hulp. In 1 woord: fantastisch :-) Joke

Erg goede kwaliteit

Vind de site fantastisch werken,erg overzichtelijk en snel. Wat ik fijn vind is dat je bij de patronen niet allen leest wat je moet gebruiken maar er ook direct naartoe kan. Je hoeft dus niet zelf te zoeken. Vind het echt snel en gemakkelijk werken. Kwaliteit vd producten is ook goed en de levering was snel. Zeker een aanrader.

Snel en heel behulpzaam

Het door mij gewenste pakket was helaas niet leverbaar. Joy heeft me heel goed en snel geholpen bij het zoeken naar andere materialen. Super service!

Valeton 9 5301 LW Zaltbommel

+31 (0)418 - 72 13 14