Levering was erg snel. Thanks

Goede en snelle service

Mijn produkten altijd netjes en snel afgeleverd. Zeer tevreden

Zeer snelle service

Ik heb eindelijk geen jeuk op mijn hooft meer. Het is wel even wennen met shampoo want als je het uitspoelt is het wat stug maar het komt goed!

Prima service en snelle levering

Ik zal zeker door de tijd weer bestellen bij jullie.

Snel en goed geleverd

Binnen twee dagen geleverd.

Niets op aan te merken

Kunnen jullie duidelijker aangeven wat anti roos shampoo is

Zeer snelle levering, goed verpakt

Super geregeld!! Met inclusief een monstertje.

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze qua producten voor krullend haar! Erg fijn omdat je hier merken zoals Curlsmith kan kopen die je niet in winkels in Nederland kan kopen. Ook had ik mijn bestelling binnen 2 dagen binnen!

Snelle levering Goed verpakt Erg attent om er een proefmonster bij te doen van een ander product van het merk Balmain dat ik besteld heb.

Mijn haarproducten zijn hier goedkoper dan elders. Snelle levering en goede communicatie.

Geweldig.

Super mooi haar door de krulborstel.

Snelle levering, goede producten en ik ben helemaal blij met de grote pompflessen shampoo en conditioner. Scheelt weer verpakkingsmateriaal.

Zeer snelle levering

's avonds besteld en de volgende dag al in huis, top!

Snel en correct afgehandeld

Product was op voorraad en nog goedkoper dan dat ik gewend was.

Goed verpakt volgende dag al in huis goede prijs verhouding, ik zou hier weer bestellen

Prima product, snelle levering

Product is als omschreven. Snelle en nette levering

Super volgende dag in huis

Organic products are the best

Quality products and , fast delivery !

• Ci consiglieresti? Si

Op tijd bij postnl aangeleverd.

Ik heb nog niets ontvangen.....dus ik wacht wel af wanneer de zending wordt gebracht op de aangegeven tijd van postnl was ik wel thuis.....

Beste Fernanda, Als je de Track & trace link bekijkt die je via mail hebt ontvangen, zie je dat PostNL afgelopen zaterdag bij je aan de deur is geweest en heeft geprobeerd het af te leveren. Er was niemand thuis dus daarom hebben ze het weer mee genomen. Het zou kunnen dat PostNL nog een poging doet om het bij je af te leveren, maar de kans is groot dat ze het naar een locatie van PostNL brengen waar je het vervolgens af kan halen. Hierover krijgt je bericht van PostNL via mail. We vinden het jammer dat je ons beoordeelt met een onvoldoende terwijl wij je bestelling netjes op tijd hebben verstuurd en PostNL ook heeft geprobeerd het af te leveren. Hopelijk ben je wel tevreden over onze service. Met vriendelijke groet, Nienke van Haarpro.nl

Prima!!

makkelijk besteld en de volgende dag in huis!!!!!

Kosmonaut 14

3824 MK Amersfoort