Mijn haarproducten zijn hier goedkoper dan elders. Snelle levering en goede communicatie.

Geweldig.

Super mooi haar door de krulborstel.

Snelle levering, goede producten en ik ben helemaal blij met de grote pompflessen shampoo en conditioner. Scheelt weer verpakkingsmateriaal.

Zeer snelle levering

's avonds besteld en de volgende dag al in huis, top!

Snel en correct afgehandeld

Product was op voorraad en nog goedkoper dan dat ik gewend was.

Goed verpakt volgende dag al in huis goede prijs verhouding, ik zou hier weer bestellen

Prima product, snelle levering

Product is als omschreven. Snelle en nette levering

Super volgende dag in huis

Organic products are the best

Quality products and , fast delivery !

• Ci consiglieresti? Si

Op tijd bij postnl aangeleverd.

Ik heb nog niets ontvangen.....dus ik wacht wel af wanneer de zending wordt gebracht op de aangegeven tijd van postnl was ik wel thuis.....

Beste Fernanda, Als je de Track & trace link bekijkt die je via mail hebt ontvangen, zie je dat PostNL afgelopen zaterdag bij je aan de deur is geweest en heeft geprobeerd het af te leveren. Er was niemand thuis dus daarom hebben ze het weer mee genomen. Het zou kunnen dat PostNL nog een poging doet om het bij je af te leveren, maar de kans is groot dat ze het naar een locatie van PostNL brengen waar je het vervolgens af kan halen. Hierover krijgt je bericht van PostNL via mail. We vinden het jammer dat je ons beoordeelt met een onvoldoende terwijl wij je bestelling netjes op tijd hebben verstuurd en PostNL ook heeft geprobeerd het af te leveren. Hopelijk ben je wel tevreden over onze service. Met vriendelijke groet, Nienke van Haarpro.nl

Prima!!

makkelijk besteld en de volgende dag in huis!!!!!

Perfect danku

Snelle, nette bezorging

Fijne webshop en alles wordt snel en netjes geleverd. Goede prijzen ook.

Snelle en goede levering

Haarpro doet wat het belooft: een snelle levering en goede producten.

Super snelle levering!

Super snelle levering !

Snel levering en verschillende producten

klantgericht

De bestelling wordt vandaag al bezorgd: gisteren pas gedaan. Heel goede klantvriendelijkheid. Als het produkt ook zo goed is zal ik zeker weer bij hun een bestelling doen.

Bestellen gaat gemakkelijk. Website is overzichtelijk. Duidelijke communicatie na het bestellen over het verloop van de bestelling en de bezorgtijd. Duidelijke communicatie als een artikel niet op voorraad is. Makkelijk betalen via meerdere mogelijkheden. Ook achteraf betaling mogelijk. Producten te koop die anders bij de kapsalon gehaald moeten worden wat qua afstand, als je niet in een stad woonachtig bent, niet altijd handig of haalbaar. In een woord top.

Beste van allemaal

Op zaterdagmiddag besteld, maandag in huis! Echt super!

Ik ben zeer tevreden. Snelle service.

Snel en in goede orde ontvangen

Pas 1 x product gebruikt, de devine conditioner net kleur tint maar geen keuring waar genomen. Misschien dikker aanzetten. En de cacao shampoobar ook geen kleuring van gezien. Naast dat, denk ik prima product

Goed product en snelle bezorging.

Goede en snelle service en levering

Goede service, klantgericht en snelle levering. Bericht bij weer op voorraad van een product, helemaal top. Prijsgunstig!

Scherpe prijzen

Ruime keus assortiment en scherpe prijzen. Snelle levering.

Bedrijfsgegevens

Kosmonaut 14

3824 MK Amersfoort

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.