Supersnelle levering van mijn produkten!

In de avond besteld en de dag erna al vroeg ontvangen! Supersnelle levering van mjjn favoriete producten!

Slechte ervaring met haarpro

Zeer slechte ervaring met haarpro. Voor het eerst een bestelling geplaatst helaas moest het terug maar er zit geen retour formulier in het pakket na gebeld te hebben met het bedrijf moest ik zelf via een postbedrijf het pakketje retourneren. Ik heb dat gedaan met post.nl en heb €7.95 betaald. Post.nl geeft aan het pakket 5 april 2024 bij haarpro geleverd te hebben. Ook via track and trace. Helaas heb ik nog steeds mijn geld €69.95 niet terug omdat haarpro beweerd het pakket niet te hebben ontvangen. Kijk uit voor dit soort zaken, voor mij geen 2e keer bij haarpro. Ook zijn ze niet altijd telefonisch bereikbaar en gaat alles via de mail.

Beste Aruna, Wat ontzettend balen dat je retourzending vermist is geraakt! Zoals via mail aangegeven kan alleen jij contact opnemen met PostNL betreffende dit pakken, aangezien jij de opdrachtgever/verzender bent. We kunnen het wel nog eens navragen bij de chauffeur, of hij iets weet, maar vermissingen komen altijd lastig boven water. Je had er voor kunnen kiezen het pakket verzekerd te versturen of met handtekening voor ontvangst, maar hier zijn wij als ontvanger niet verantwoordelijk voor. Als webshop hebben wij dit probleem ook wel eens, en dan is het onze verantwoordelijkheid, als verzender, om het pakket opnieuw te sturen of te vergoeden. In dit geval zijn wij niet de verzender en daarom niet verantwoordelijk. Wat betreft het (telefonisch) contact; we worden dagelijks door klanten gebeld en staan ze netjes te woord. Je hebt ons gebeld, we hebben jou gebeld (je nam niet op) en we hebben snel op je mails gereageerd. Dat je niet de uitkomst krijgt die je graag had gewild is natuurlijk wel ontzettend vervelend voor je. Ik adviseer je nogmaals om contact op te nemen met PostNL om te proberen het pakket boven water te krijgen en wij zullen nogmaals navraag doen bij de chauffeur. Met vriendelijke groet, Nienke van Haarpro.nl

Ik bestelde op vrijdag avond om 22.30 en de volgende dag rond 12.00 waren mijn spulletjes al binnen terwijl ik ze pas op dinsdag had verwacht! Wauw!

Altijd vlot geleverd en klopt altijd.

Top product balmain texturixing volume spray

Super snelle levering en het product is zoals gewoonlijk goed.

Goede service!!

Product snel geleverd, alleen pompje was helaas kapot. Ik heb contact gehad met het bedrijf en ik kreeg meteen een nieuwe fles aangeboden. Super opgelost. Bedankt!

Beste Dionne, Wat vervelend dat het pompje kapot is gegaan! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice hierover? Mijn collega zal via de mail contact met je opnemen voor een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Kyra van team Haarpro.nl

snel en keurig verpakt . top!

zeer tevreden

Redelijke prijs en super snel

Snelle levering, goede producten

Jullie producten zijn goed en betaalbaar en de levering is snel

je kunt gerust zeggen vandaag besteld morgen in huis. zeer prettige site.

Super.

Goeie prijs en super snel geleverd. Top kwaliteit producten. Zeer tevreden

Super snelle levering

Hier is echt vandaag besteld morgen in huis

Super snel thuis geleverd

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en super snel geleverd

Mijn ervaring goed

Heb er nog niet echt goed ervaring mee maar de levering was snel en goed en dat vind ik wel belangrijk De shampoo en condioner nog niet gebruikt ,hoop dat ik daar ook heel tevreden mee ben

Besteld en volgende dag in huis.

Zeer snelle levering

Snelle levering en producten doen wat ze beloven. Heel blij mee.

Prijzen enorm verduurd

Vroeger vaste klant , nu laatste maal

Snel en correct

Eerste x bestelling geplaatst en deze is snel geleverd

Supersnelle service

Goede prijs-kwaliteit en heel snelle service!

SUPER SERVICE

Besteld en echt binnen twee dagen in huis!

Super snelle levering! Producten zijn ook top.

Snelle levering en makkelijk bestellen

Veel keus en de juiste producten voor mijn krullen.

Zeer tevreden!

Mijn bestelling geplaatst en al snel een mail dat deze is verzonden! Keurig ingepakt en geleverd.

Correcte levering

Heb hetgeen ik besteld heb nog niet uitgeprobeerd maar de bestelling liep vlot en een snelle levering.