Blij met Haarpro

Leuke acties al mag het wat scherper Niet altijd duidelijk wanneer iets beschikbaar komt Verder heel Goede communicatie en snelle verzending Aanrader

Super snelle regeling en een hele leuke ( lekkere) attentie erbij ingepakt!!

Snelle levering! Helemaal goed gegaan.

Snel bezorgd!

Prima, snelle bezorging

SUPER SNEL

Grote collectie en super snel

Zeer snelle levering

Gewoon goed

Gewoon goed

Groot assortiment ,snelle en je word goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Serieus en snel

Heel serieus en snel leveringen.

Goede ervaring

Erg goed,ik was vergeten de kortings code toe te voegen.Na 1 mailtje werd het bedrag alsnog terug gestort. Super

Goede ervaring

Goede ervaring snelle levering

Heldere uitleg over producten van Kevin Murphy. Meteen besteld. Heel blij mee, heerlijke geur en maakt het haar zacht. Super!

Perfecte föhn

Wat een fijne föhn voor krullen. Ook goed te gebruiken op de camping qua stroom.

Zou haarpro zeker aanbevelen

Goede producten, snelle levering, producten goed verpakt

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Ik bestel vaker bij Haarpro.nl en het is wederom de snelle service die ik gewend ben van Haarpro.nl!

Snelle bezorging en goede prijs

De dag nadien al thuis geleverd en correcte prijs.

Fast and clear

Good quality products Fast delivery Clear and wonderful services

Snel en netjes

Goede website, snelle levering Wat wel raar is is dat factuur- en leveringsdata nu niet overeen komen en dat ik apart een e-mail heb moeten sturen Voor aanpassen Huisnummer. En het valt me op dat m’n voornaam niet op de sticker zit

Heel tevreden

Gisteren besteld en de dag erop al in huis. Heel fijn. En goede prijzen.

Toffe webshop en site

Een hele keur aan CG produkten en krullebollen. Met een deftige uitleg hoe je ze moet gebruiken en wat er in zit. Leuke blog trouwens. Zeer snelle levering. Goede prijs voor kwaliteitsproducten. Ben als krullebol heel blij met deze site en webshop.

Fijn bedrijf met fijne producten en een hele goede klantenservice. Ik had een klacht ingediend die zij op een zeer respectvolle en gepaste manier hebben opgelost.

Beste Tineke, U bent inderdaad een trouwe klant bij ons en ik vind het daarom ook jammer dat u ons een onvoldoende geeft om deze reden. Als u met onze klantenservice contact had opgenomen zouden we zeker met een passende oplossing zijn gekomen. We hebben inderdaad regelmatig kortingsacties en dat komt voor sommige klanten dan net nadat ze besteld hebben, want we krijgen gelukkig elke dag bestellingen binnen. Dit kunnen we uiteraard niet voorkomen. Stuur gerust een mail naar [email protected] zodat we met een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Nienke van Haarpro.nl

Snel en voordelig

Altijd de beste prijs

Volgende dag al in huis

Super snel geleverd

Snelle service!!

Heb de juiste shampoo en conditioner gevonden bij HaarPro en de ene dag besteld en de volgende dag geleverd! Helemaal top en een aanrader Mvg Marie Danielsson

Hele goede service!

Snel en betrouwbaar!

Goed aanbod, snelle levering

Ik zocht naar producten van het haarmerk Tahe, en Haarpro heeft een beter aanbod dan andere aanbieders die naar of in Nederland leveren. Gemakkelijke bestelproces, en snel geleverd.

Kosmonaut 14 3824 MK Amersfoort