Perfect danku

Snelle, nette bezorging

Fijne webshop en alles wordt snel en netjes geleverd. Goede prijzen ook.

Snelle en goede levering

Haarpro doet wat het belooft: een snelle levering en goede producten.

Super snelle levering!

Super snelle levering !

Snel levering en verschillende producten

klantgericht

De bestelling wordt vandaag al bezorgd: gisteren pas gedaan. Heel goede klantvriendelijkheid. Als het produkt ook zo goed is zal ik zeker weer bij hun een bestelling doen.

Bestellen gaat gemakkelijk. Website is overzichtelijk. Duidelijke communicatie na het bestellen over het verloop van de bestelling en de bezorgtijd. Duidelijke communicatie als een artikel niet op voorraad is. Makkelijk betalen via meerdere mogelijkheden. Ook achteraf betaling mogelijk. Producten te koop die anders bij de kapsalon gehaald moeten worden wat qua afstand, als je niet in een stad woonachtig bent, niet altijd handig of haalbaar. In een woord top.

Beste van allemaal

Op zaterdagmiddag besteld, maandag in huis! Echt super!

Ik ben zeer tevreden. Snelle service.

Snel en in goede orde ontvangen

Pas 1 x product gebruikt, de devine conditioner net kleur tint maar geen keuring waar genomen. Misschien dikker aanzetten. En de cacao shampoobar ook geen kleuring van gezien. Naast dat, denk ik prima product

Goed product en snelle bezorging.

Goede en snelle service en levering

Goede service, klantgericht en snelle levering. Bericht bij weer op voorraad van een product, helemaal top. Prijsgunstig!

Scherpe prijzen

Ruime keus assortiment en scherpe prijzen. Snelle levering.

Prima ervaring. Netjes en op tijd geleverd

Oke

Helemaal toppy goed verpakt en snelle levering.

Helemaal toppy, en ze hanteren naar de oorspronkelijke produkt prijs. Vergeleken andere aanbieders waar ze werkelijk waar,sommige er 10 euro boven op gooien op de oorspronkelijke prijs. Maar door dat de prijs hier normaal zijn. Is dat voor mij een reden om weer terug te komen om mijn bestelling te plaatsen. En denk dat dit juist het volume moet zijn voor een bedrijf. Dat klanten weer trug komen!!!

Prima krulfohn maar belachelijk grote doos

Snel ontvangen, mega doos waar wel 30 krulfohns in pasten. Prima kwaliteit krulfohn

Duidelijk en snel

Goede prijs en goede service

Groot assortiment & vlotte verzending

Fijne webshop om producten voor lijn krullen te kopen. Overzichtelijk, veel keuze en vlotte verzending.

Ik heb gister avond om 10 uur besteld en het komt vandaag al binnen ! Echt top leveringen. Ik blijf hier bestellen!!

1 product kon niet geleverd worden. Per mail, prettig contact gehad en geld terug gevraagd. De (rest van de) bestelling was de volgende dag in huis. Het geld van t niet geleverde product stond de dag erop, op de rekening!

product niet gearriveerd

product is niet gearriveerd

Beste Barbara, Volgens de Track en Trace is het pakket op 14 juni, afgelopen vrijdag, om 19:35 uur afgeleverd bij u in de brievenbus. Wanneer u het pakket niet heeft ontvangen verzoek ik u contact op te nemen met onze klantenservice ([email protected]) en dit niet via een review op te lossen. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Nienke van Haarpro.nl

Super snelle verzending

21:45u besteld en de volgende ochtend in huis!! Top!

Super snel geleverd!

Ik ben heel tevreden

Fijne site en hele snelle levering

Productinformatie te beperkt met een miskoop tot gevolg

1. Ik kocht voor het eerst de verzorging Moroccanoil color depositing mask. Op basis v de info op de site, ging ik er vanuit dat dit een verzorgend masker was dat mijn blonde kleur extra behoudt en verzorgt. Wat blijkt ? Dat kleurt het haar roze!! Een dure miskoop en nu zit ik met een roze glans op mijn haar. Afschuwelijk. Voeg aub foto’s en info toe aan de producten, zo had dit vermeden kunnen worden. Ook is het handig als de verschillende bevestigingsmails nog eens de aangekochte producten bevestigen. Een ongelukkig iemand.

Beste Karine, Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent! Ik heb nagekeken om welk product het gaat en ik dat bij het product in de eerste zin staat dat het masker naast een diepe verzorging ook tijdelijke kleuring geeft. In de zin daarna staat dat het bedoeld is om de haarkleur op te frissen. We vermelden erg duidelijk dat het een kleurmasker is, ook bij de specificaties staat dit nogmaals vermeld. Ik zie dat u heeft gekozen voor de optie Rose-Gold die inderdaad een 'rose-gouden' (lichtroze) kleur achterlaat. Bij dit product staan 4 afbeeldingen waaronder 1 afbeelding waarop de kleur goed te zien is. We vinden het natuurlijk erg vervelend dat het masker niet is wat u dacht en ik hoop dat de kleur snel uit uw haar trekt. Wanneer u een sterk reinigende shampoo gebruikt, zal het sneller gaan. Met vriendelijke groet, Nienke van Haarpro.nl

Kosmonaut 14

3824 MK Amersfoort