ook voor kleine bestellingen top

vanaf bestelling tot afleveren prima en snel

prima bedrijf

snelle levering, goede prijs.

het is niet zo als ik had gewenst.

onderdeel wel snel geleverd, maar door de medewerker is gezegd dat er een cd-rom bij zat . bij aan komst was er geen cd bij , kan alles weer terug geven en geld terug maar dat was niet de bedoeling. medewerker moet beter op de hoogte zijn.

Wel betaald niets ontvangen😡😡😡

Tot heden niets ontvangen, ook geen track en tracé code ,alleen een mail dat het is verzonden, maar dat is inmiddels 6 dagen geleden . Dit is de eerste en de laatste keer dat ik hier wat besteld

Beste Rene, Wat vervelend dat u de bestelling (nog) niet ontvangen hebt. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent. Jammer dat wij nu via Kiyoh moeten vernemen dat er iets aan de hand is. Helaas kan ik niet zien om welk bestelnummer het gaat. Als u mij die door kan geven naar info@vanallesenmeer.nl dan kan ik het verder voor u nakijken. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en in afwachting op uw reactie. Met vriendelijke groet, Marcia Vanallesenmeer.nl Oosterveldsingel 19r1 7558PJ Hengelo www.vanallesenmeer.nl

Snelle levering prima prijzen

Arduino snel geleverd en een goed assortiment elektronica met redelijke prijzen

Snel en correct

Ik heb af en toe elektronica-onderdelen nodig en lokaal is er nog maar één onderdelenwinkel die een beperkt aanbod heeft. Vanallesenmeer.nl had de onderdelen gewoon op voorraad en kon ze ook nog eens snel thuis geleverd krijgen. resultaat: een tevreden klant erbij :)

Erg goed en op tijd geleverd

Uitstekend.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Lage verzendkosten. Om12:00 uur besteld volgende dag, verzorgd verpakt, om 14:00 u in België geleverd.

Geen verdere opmerkingen

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden met het aanbod en de 2 euro verzending.

Makkelijk bestellen, snel geleverd tegen goede prijzen.

Prijzen zijn oke, maar vooral de verzendkosten zijn beter dan bij anderen.

Snel en goed geprijsd

Wederom niets dan goeds. Jammer dat ze niet nog meer verkopen. (bijv. DRV8871 DC motor driver. Ik doe maar een suggestie)

Servicegericht

Vriendelijk en snel geholpen, ook nadat een lamp te snel stuk ging

Serviable, rapide

Prix corrects,service clientèle parfait. Livraison pour la France rapide.materiel conforme à mes attentes

Snelle service en niet moeilijk gedaan over retourneren

Wat hierboven staat

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Sympathieke webshop met electronica voor lage prijzen en prima service.

De titel zeg alles, je ook als een onderdeel defect is laat Peter je niet in de kou staan. Ik ben al vele jaren klant hierom.

Echt niks negatiefs te vertellen

Al verschillende keren besteld en een uiteenlopende varieteit van spullen. Altijd supersnel en correct. Zelfs nog niet eens bijna een probleem.

Zeer snelle reactie en levering goede prijzen

De bestelling was zeer snel en ook goed verpakt, alleen had ik de flatcable 30 pins 0,5mm type B moeten hebben ,dus verkeerde besteld mijn fout. Heb nog gekeken of ze inplaats van type A het type B willen kopen maar volgens mij hadden jullie deze niet! Naar mijn zoek toch op jullie site Mvg Leo

Ik deed een bestelling maar er ging iets fout,een belletje en het was prima in orde!

Snel

Heel snelle en correcte levering van de kleine onderdeeltjes. Condensators zaten netjes en veilig verpakt.

Slechte 12mm lagers

Ik heb voor het eerst 12mm lagers gekocht. Echte zeer slecht. Alle lagers zijn niet goed erin geperst. Met gevolg dat ik mijn cnc spindels niet goed kan uitlijnen. Echt super slecht. .

Beste. Helaas hebben we van u een echte beoordeling ontvangen. Je geeft aan dat de lagers niet goed zouden zijn. Ik denk dat u niet bekend bent met de werking/gebruik van deze lagers. De lagers die in de behuizing zit kan gekanteld worden. Dit maakt de montage en uitrichting makkelijker. Alle lagers van dit type hebben dit. Ik hoop dat u de lagers nog heeft zodat u deze alsnog kan gebruiken. Mocht u er niet uitkomen mag u ze uiteraard terugsturen. Of u mag langskomen zodat ik u kan helpen. Ik hoop dat de beoordeling nog wilt aanpassen. Hopend je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet Peter de Jong Vanallesenmeer.nl Oosterveldsingel 19r1 7558PJ Hengelo www.vanallesenmeer.nl

Makkelijk besteld, vlotte levering en goede prijs

De webwinkel ziet er goed en toegankelijk uit. Het aanmelden was vlot gegaan en interessante aanbiedingen. Vlotte levering, ik ben zeer tevreden.

Makkelijk besteld, snel geleverd, zo hoort elke webshop te werken.

Prima webshop. In alles een voorbeeld voor sommige andere webshops!

Snelle bezorging

Snelle bezorging