goed, up-to-dat en overzichtelijk

Is erg makkelijk bij het op de hoogte blijven van de ontwikkelingen en wanneer het beste overstap moment is.

Handig en informatief

Werkt prima

Veel informatie

Er staat veel informatie over hypotheken op de website en heldere uitleg over toch, voor sommigen, een moeilijk onderwerp.

ik heb geen elvarin

ik heb brk maar achter sant

correct en wijs

de tekst van site was eenvoudig en snel

Ik heb heel goede ervaring: Een advies gekregen passend bij mijn persoonlijke situatie

Vriendelijk, snel

Het was mij in eerste instantie niet duidelijk dat ik gebeld zou worden over de informatie aanvraag, maar ze belden dus en direct de volgende dag. Hele aardige mevrouw, ik zou het zeker overwegen wanneer we wel echt een hypotheek nodig hebben.

overzichtelijk

Overzichtelijk en gemakkelijke sote.

Vriendelijk en behulpzaam

Na een vraag vlot teruggebeld. Dame dacht goed mee en kwam goede voorstellen

Duidelijk overzicht

Snelle reactie

HEEEEEEEEL SLECHT

Ze doen alsof ze alles vragen wat ze nodig hebben, komen daarna met allemaal eisen om nog meer informatie van je te krijgen. Een net/ eerlijk bedrijf meld aan voorhand dat gegevens als telefoonnummer en mailen worden vereist van je om nog meer informatie van je te krijgen. dat de (al vele vragen) nog niet alles is. Wat raar is, want de andere Sites kunnen mij met die gegevens wel verder werken. Ik heb gevraagd al mijn gegevens te verwijderen. nu maar hopen dat ze dat doen.

Beste Quirina, Bedankt voor uw terugkoppeling. Via onze website kunt u zelf online een beeld vormen van uw mogelijkheden en bijbehorende rentepercentages. Hiervoor hebben we onze uitgebreide rentevergelijker, zie https://www.hypotheek-rentetarieven.nl/hypotheekrente/hypotheekvergelijker U heeft uw gegevens achter gelaten voor een hypotheekvergelijking. Op basis hiervan wordt er inderdaad vrijblijvend contact opgenomen om deze mogelijkheden in kaart te brengen. Een online tool is beperkt qua voorwaarden en maatwerk opties. Met vriendelijke groet, Mark

Goed raadpleegbaar en informatief.

Voldoende informatie met betrekking tot verdere beeldvorming.

Top geholpen met hypotheek vragen.

Tot in de puntjes wordt je geholpen, je kan vragen stellen wat je wilt. En wordt perfect geholpen.

Goede informatie, goed gesprek met uw adviseur

Goede ervaring. Zie bovenstaand.

Niet nuttig

De coverage van execution only hypotheken is onvoldoende.

Beste Vedin, Bedankt voor uw reactie. We hebben inderdaad geen volledig digitale execution-only straat. We kiezen voor kwaliteit van onze dienstverlening en dit kunnen we onvoldoende via enkel het digitale kanaal aanbieden op het moment. Mocht u alsnog hiervan gebruik willen maken verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Mark

Misleidende reclame

Je klikt op de link waarin staat dat je hypotheektarieven kan zien. Vervolgens is er niks te zien en wil men een hypotheek verkopen. Er hoeft niet gebeld te worden

Beste Luuk, Bedankt voor uw feedback. Binnen onze website is het mogelijk om zelf tarieven te vergelijken. Zie hiervoor onze uitgebreide rentemodule op https://www.hypotheek-rentetarieven.nl/hypotheekrente/hypotheekvergelijker U heeft gebruik gemaakt van onze hypotheekvergelijking. Hierbij wordt er inderdaad vrijblijvend contact opgenomen om de mogelijkheden in kaart te brengen. Enkel als er aanleiding en interesse is voor een vervolgcontact bieden we hierin de mogelijkheid om met een adviseur in gesprek te gaan. Ik ga ervan uit dat u met onze online vergelijker verder uit de voeten kunt. Mochten we hierin nog iets kunnen betekenen verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Mark

Eenvoudig duidelijk ook voor mij als leek

Zeer overzichtelijk

Heb nog geen ervaring. Maak er de 1e keer kennis mee!

Heldere informatie

Ik heb veel aan de informatie gehad.

Altijd handig

!!

Goed.

Kreeg snel antwoord.

fijn om op de hoogte te blijven

Fijn om op de hoogte te blijven van de hypotheek

Goede vergelijking van rentetarieven

Geeft een overzichtelijke weergave en vergelijking van rentetarieven bij verschillende aanbieders. Ik adviseer iedereen wel om ook secundaire voorwaarden in acht te nemen bij het kiezen voor een bepaalde geldverstrekker.

Zeer duidelijk

Deskundig personeel dat de klant op een vriendelijke en professionele manier uitleg van zaken geeft !

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!