Snel en goed.

Vriendelijke adviseur plus goede kennis van zaken en zeer behulpzaam.

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke uiteenzetting zonder warige verhalen, goed overzicht omtrent meerdere aanbieders

Zijn echt duidelijk en in staat om je goed te helpen

Er volgt deze week een vervolgafspraak

Daarna kan ik beter beoordelen

Erg prettig

Werd al gauw contact met ons opgenomen en hebben al een gesprek gehad dat erg prettig is overgekomen. Al onze wensen zijn in gang gezet en we hopen op een goed eindresultaat.

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle en overzichtelijke voorstellen en info.

Snel en hulpzaam goede diensten

Heb via Internet gereageerd en ze namen gelijk contact en legden duidelijk uit wie ze zijn wat ze doen en wat ze voor me kunnen betekenen.

Overzichtelijk, makkelijk te volgen voor iedereen

goed te volgen en daardoor zeer gebruiksvriendelijk

overzichtelijk

alles staat er makkelijk leesbaar en overzichtelijk

Duidelijke en eerlijke advisering

Snelle reactie en zeer scherpe tarieven. Weten wat voor advies klant nodig heeft.

overzichtelijk, snel gewenste resultaat zichtbaar

Prettig en snel

Vriedlijk, begripvol en duidelijk.

Volgens mijn best goed

Netjes terug gebeld en ook uit gelegd dat het eerste gesprek kosteloos is

wekelijkse info, geeft goed een trend aan

goed om overzicht te hebben over alle aanbieders

Heel goed geholpen door Gert Schalen.

Heel goed geholpen en zeer aan te bevelen.

Duidelijk

duidelijke omschrijving over wat ze te bieden hebben

Snel, kundig, vriendelijk, respectvol

Zie hierboven

Slecht

Afspraak gemaakt voor dinsdag 31 augustus 2021 om 21.00 Deze afspraak zou per e-mail bevestigd worden.nooit e.mail ontvangen. Tevens is de adviseur niet verschenen.

Beste heer Kruger, Bedankt voor uw feedback. In ons systeem kan ik zien dat er naar uw mailadres meerdere mails verzonden zijn. Ook onze adviseur heeft u gemaild dat de afspraak niet kon doorgaan. Wellicht dat deze mails bij u in de map ongewenste mail is belandt? Met vriendelijke groet, Mark van Mulken

Ik ben heel erg goed voorgelicht meer dan tevreden

Hellder

Heel goede site.

De enige reden waarom ik geen 10 gaf is omdat het niet mogelijk is aan het einde van de gegevens het TYPE hypotheek zelf te kiezen (met randvoorwaarden uiteraard) - het type wordt door het algoritme gekozen. Ik zou nog een laatste deel toevoegen waarin het hypotheektype zelf gekozen kan worden. Dat miste ik. Verder echt top.

Informatief

Tevredenstellend

Overzichtelijk

Overzichtelijk

Goede informatie, concreet en oplossend.

duidelijk

Het was snel en goed in te vullen

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!