Continu toetsen of mijn hypotheek nog up to date is.

Regelmatig toetsen heeft mij vaak voordeel opgeleverd.

Onduidelijk

Gepresenteerde rentetarieven kloppen niet.

prima site

prima site , jammer dat men geen bank renteskan geven

Heel tevreden

Netjes geholpen door de Heer Leroy Schilder. Nu afwachten hoe alles gaat.

Zeer helder, overzichtelijk en redelijk betrouwbare percentages

Zeer helder en overzichtelijk. De feitelijke tarieven kunnen echter van geval tot geval hoger liggen dan hetgeen getoond op de website

ik vond op een makkelijke manier , wat ik zocht.

?

Nog geen idee, dat moet de toekomst uitwijzen

Goed geholpen alleen voor mij zit een hypotheek er niet in. Te weinig inkomsten.

Perfect, zeer intressant.

Er zijn onvoldoende uitingen om dit te vertellen.

Wat met aanbiedt, blijkt niet te kloppen !

Op de website wordt een hypotheek bij Tellius als goedkoopste getoond, maar ga je zelf daarna op de website van Tellius kijken, dan blijkt Tellius op dit moment geen nieuwe hypotheken te verstrekken ! Op de website van hypotheek-rentetarieven staat nota bene dat de gegevens aktueel zijn....... Toen ik de medewerker van hypotheek-rentetarieven hierover telefonisch informeerde, werd ik wel heel correct te woord gestaan. Meer dan deze ervaring heb ik niet met deze website, dus vooralsnog aanbevelen op basis van de overvloedige informatie die te bekijken is.

Beste heer van der Zwaard, Bedankt voor uw reactie. We tonen op onze website alle actieve hypotheekverstrekkers. Tellius is wel actief, maar inderdaad enkel voor bestaande relaties. Om onduidelijkheid te voorkomen gaan we dit ook extra toevoegen bij de aanbieder Tellius. Bedankt voor uw opmerkzaamheid. Met vriendelijke groet, Mark

TOP

TOP

Helder en overzichtelijk.

Nuchter to the point telefonisch contact met exacte antwoorden op mijn vragen.

goede duidelijke uitleg, en niks was te veel gevraagd

leuke spontane man, leuk gesprek. geen enkele vraag was te veel gevraagd en legde het duidelijk uit. heeft alles super geregeld

redelijk

Een heel goed en boven verwachting advies gekregen

Ik heb met Niels van der Dool een heel gezellig en goed gesprek gehad over wat ik wil met mijn hypotheek en hij adviseerde mij naar heel goed in. Het eind resultaat van het gesprek was boven verwachting. Ik kan meer hypotheek opnemen, inclusief het financieren van de boeterente en ook nog eens bruto 240 euro minder aan woonlasten. Geweldig. Heb inmiddels al aan 3 personen NBG aanbevolen.

Deskundige

Duidelijk en snel resultaat

Prima , snel een antwoord op een vraag. Daarna kan je verder met bedenken hoe verder.

Goede uitleg

Goed geholpen stuk wijzer geworden goede uitleg

Slecht

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Men zou mijn hypotheek van 130.00 euro zeer goed over kunnen sluiten. Vooral toen ze hoorden dat ik mijn bezit vorige maand had laten taxeren voor 430.000 euro. Of ik misschien ook een deel overwaarde wilde opnemen. Ja misschien wel. Een adviseur zou zal mijn kant op komen voor een goed en passend aanbod. Echter toen men hoorde dat het een woonark betrof hield men subiet de boot af. Ondanks een volwaardige hypotheek en een luxe woonboot voelde men geen behoefte om daar werk van te maken voor een potentiële client. Men wil slechts makkelijk provisie binnenhalen en vooral geen moeite doen om voor iemand die afwijkend van de norm woont in een andere woonvorm dan een huis van steen. Snel geld verdienen is ook hier de enige norm.

Beste heer Akkerman, Bedankt voor uw terugkoppeling. Ik begrijp uw ongenoegen inzake de feedback. Echter zijn we gebonden aan de mogelijkheden van de geldverstrekkers waarmee we samenwerken en de richtlijnen hierin. Er is zover bij ons bekend maar 1 aanbieder bekend die dit type woonvorm wil/kan financieren en dit is de Rabobank. Dit had beter aan u toegelicht moeten worden, waarvoor mijn excuses. Met vriendelijke groet, Mark van Mulken

Overzichtelijk

waarlijke intentie om te helpen, dus ook vindingrijk!

waarlijke intentie om te helpen, dus ook vindingrijk!

Heel duidelijk

Duidelijk

Duidelijke en overzichtelijke site

Heb nog geen duidelijke ervaring gehad

Veel info te vinden.

Fijne site waar je veel info kunt vergaren.

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!