Best Informative website

This site has every information required to mortgage, financing, EMI payments in terms of principal and interest amount. Even the refunds.

Overzichtelijk

Mijn ervaring is dat de website voor iedereen toegankelijk en overzichtelijk is. Alles wordt goed en duidelijk gepresenteerd en, indien men informatie wil, wordt dit vrij snel opgepakt door de medewerkers.

Snelle reactie

Makkelijk in te vullen en snel resultaat

Site was makkelijk in te vullen en werd de vlg dag al teruggebeld voor een afspraak

Prima site

Uitmuntend contact

Prima indruk

Bellen vlot en informeren netjes als petr mail als ze je niet te pakken krijgen. Ik zal zelf binnen kort contact op nemen om mijn wensen voor te leggen. Tot nu toe een goed gevoel.

Goede adviseur duidelijk en vriendelijk.

Overzichtelijk en duidelijk

Positief

Duidelijk zonder verborgen regels

Prettig gesprek gehad. Niet opdringerig

helder, duidelijk, compact en volledig

het contact is vriendelijk en professioneel. Snelle procedure want binnen 2u teruggebeld. Afspraken goed nagekomen.

Eenvoudig en betrouwbaar.

Het aanvragen van de offerte ging vlot en eenvoudig.

Duiidelijk

Duidelijk en actueel

Netjes en deskundigheid

Alleen telefonisch contact gehad. Dit liep netjes en deskundig.

Inzicht gegeven

Prima uitleg en goed globaal inzicht gegeven

Duidelijk

Goede en duidelijke informatie

Prima uitleg. Helder

Snelle reactie, duidelijke site, vriendelijke medewerkster

Goed geholpen

Ik werd geholpen met wat ik zocht

Prima ervaring

Prima ervaring, ben goed geholpen en heb uiteindelijk goede hulp ontvangen!

Duidelijk

Overzichtelijk

Hulpvaardig als er verdiend kan worden

Ze hebben me prima te woord gestaan en klonken bereidwillig om me te helpen, maar toen het ze duidelijk werd dat het puur een informatieve vraag was, moest ik dit maar bij mijn eigen hypotheekadviseur navragen. Als je met hun in zee wilt, kan het desalniettemin nog steeds een goede partij zijn.

Helder en duidelijk wat we aan hypotheek kwijt zijn.

Prima geholpen en geen onzin verhalen. We hoorde meteen of het haalbaar was of niet. Fijne medewerkers met geduld en verstandig advies.

Helder, duidelijk, vakkundif

Tot nu toe zeer tevreden, aanvraag hypotheek loopt.

Prima informatie

Duidelijke overzichtelijke informatie goede website

Duidelijke en overzichtelijk

Ik kon de site makkelijk vinden en en er werd ondanks het weekend snel gereageerd.

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!