Helemaal goed

Ik had mezelf ingeschreven/opgegeven, op vrijdagavond of zaterdag. kreeg gelijk een mail, dat ik gebeld zou worden op maandag, wat tenslotte logisch is. Maandag kreeg ik nog een mail, met de tijd dat ik gebeld zou worden. Die had ik door omstandigheden niet gezien, maar ik was thuis. Een vriendelijke mevrouw, met verstand van zaken, die ook nog eens luisterde, dus niet overal doorheen denderde, die me te woord stond. Helaas kon zij mij ook niet helpen, iets wat ze wel wilde, door verschillende omstandigheden aan mijn kant. In elk geval mensen die weten waar ze over praten.

Na introductie snel en zakelijk alles goed kunnen doornemen en uitvoerig voor- en nadelen van opties kunnen bespreken waardoor inzicht aan mijn kant duidelijk verbeterd is om tot verantwoorde keuzes te kunnen komen.

makkelijk te gebruiken

gemakkelijk in een minitje de boel op een rij netjes en overzichtelijk

Geen hulp, wel goede voorlichting

Dat ik er niets aan had, lag niet aan jullie. De info was prima.

Goed te woord gestaan

Prettig contact, duidelijk antwoord op mijn vragen en erg vriendelijk

Goede service.Top

Je voelt bij deze mensen dat ze je goed willen helpen. Dus je zit hier helemaal snor.

Duidelijk verhaal.

Zie boven

Snelle en goede reactie.

We werden snel gebeld over onze vraag. Duidelijke informatie gekregen en dat het eerste kennismakingsgesprek gratis is. Daarna duidelijke afspraakbevestiging ontvangen en alle info kunnen invullen en doorsturen. Morgen ons gesprek. We wachten af maar tot nu toe ging alles naar wens.

Voldoende maar niet geheel op mijn situatie passend

Ik denk er over om mijn huidige woning "plat te gooien"en een hypotheek aan te vragen voor de nieuwbouw maar die optie zat er niet echt bij .

zeer professioneel

Ben erg onder de indruk dat je door in te loggen op je Digid account alle financiele gegevens kan uploaden.

Goede en snele service

Heel snelle terugkoppeling op mij vraag.

In het eerste overleg was het een tevreden gevoel

Goed contact en een aardige dame.

Mijn ervaring is prima geven goed advies.

Overzichtelijk alle info die nodig is voor je Hypotheek

Duidelijk

Geeft duidelijk en een eerlijk advies

Overzichtelijk

In een oogopslag kun je de relevante informatie zien.

Goed maar jammer dat moeite kost op zonder NHG te vinde

Snelle mooie website

Goede ervaring

Mooi overzichtelijk, handig te bedienen

lang niet voor iedereen

alleen een antwoord van ga zelf met uw bank praten

Beste Jaap, Bedankt voor uw terugkoppeling. Op basis van uw aanvraag is er contact met u geweest waaruit inderdaad voor nu het beste is/was om met uw bank in contact te treden. Als het goed is heeft mijn collega dit opnieuw met u besproken en toegelicht. Ik hoop dat hiermee uw ongenoegen weggenomen is. Met vriendelijke groet, Mark

mijn vragen naar tevredenheid beantwoord

Ik heb een goed gesprek gehad er werd niks aangedrongen en ik kon al mijn vragen doen En kreeg daar hele bruikbare antwoorden op waar wij zeker mee verder kunnen Bedankt daarvoor

Nog onbend

Nog onbekend.

goed geinformeerd uitstekend

kwam er op een later moment op terug waardoor er een nog lager rente tarief berekend kon worden en ook geen taxatie kosten

Mijn vragen zijn voldoende beantwoord

De kernvraag betrof een heroriëntatie op mijn huidige hypotheek en de mogelijkheden voor oversluiting en/of een nieuwe hypotheek voor een mogelijke aankoop van een andere woning. Dit heeft geleid tot een afspraak met een hypotheekadviseur van ING.

Goed overzicht

Directe telefonische contact opnamen.

Vriendelijke mensen ,verstand van zaken .

Vriendelijke mevrouw ,ik zie uit naar het volgende gesprek.

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!