Helder

Heldere reacties, duurt even , kan dus sneller online! Nu wachten op reactie per email

Beste Ben, we proberen altijd zo snel mogelijk contact met u op te nemen omdat wat persoonlijker de mogelijkheden te bespreken. Uw feedback is waardevol dus dank daarvoor, fijn dat in ieder geval alles helder en duidelijk voor u is. Groet Roel

Duidelijk uitleg

Zo horen we dat graag Yilmaz, erg fijn!

Goede info, te veel gegevens delen vereist

Op zich goede info echter je ontkomt er niet aan om erg veel persoonsgegevens te moeten delen in het geval van een antwoordcl terug te krijgen. Snap de commerciele wens van klantbinding. Maar iets te vroeg in het stadium

Beste Pietro-Marco, de gegevens zijn vaak nodig om u een indicatieve berekening te geven en mocht u wat verder in het stadium zijn, kunnen we uw mogelijkheden wat meer op maat en persoonlijker bespreken. We waarderen uw feedback dus dank u wel hiervoor. Mochten we u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Informatie gevraagd en snelle reactie per telefoon gekregen.

We zijn blij dat u tevreden bent met onze service Rien, dank voor uw feedback! Groet Roel

Overzichtelijk

Makkelijke site

Goed om te horen Anne Sophie! Dank u wel voor uw feedback! Groet Roel

Snelle reactie

Duidelijke uitleg van de mogelijkheden

Dat is fijn om te horen Bert, dank u wel voor uw feedback!

Snelle Service!!!

Makkelijke online invulformulier. Na het invullen en versturen van het formulier kreeg ik na 10 minuten een telefoontje.

Beste Shahram, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en manier van werken! Dank u wel voor uw feedback. Groet Roel

Ik word goed geïnformeerd over de rentestand en daar is het mij om te doen

Zo horen we dat graag, fijn dat u goed geïnformeerd bent! Groet Roel

Het is mij goed bevallen

Ik heb het goed ervarend.

Fijn om te horen Ismail, dank u wel! Groet Roel

Aardige man, duidelijke uitleg

Geduldige man,en neemt alle tijd voor je.

Dank u wel voor uw feedback Pieter! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service en manier van werken van onze adviseur! Groet Roel

Prima site

Goed geholpen door een adviseur

Dat is goed om te horen Dirk, dank u wel! Groet Roel

Top!!

Aardige mensen en denken met je mee! Zou ze aanraden!

Beste Rosalia, bedankt voor uw lovende woorden en feedback. We zijn blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Geef duidelijk uitgelegd

Wat ik wilde weten is in één keer duidelijk naar voren gekomen Top

Zo horen we dat graag Ab! Dank voor uw feedback, fijn dat alles helder en duidelijk voor u is uitgelegd! Groet Roel

Zo goed geholpen . Kan het iedereen aanraden

Zo horen we dat graag, fijn dat u ons zou aanraden bij bekenden! Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Ik heb een goede ervaring!

Stel je vraag en ze helpen je meteen! Ze denken met je mee en zijn creatief.

Beste Mustafa, fijn dat u zo tevreden bent over onze service en manier van werken, dank voor uw feedback! Groet Roel

Goede uitleg en duidelijk

De persoon die ons advies gaf is duidelijk en eerlijk. Haalt wel onderste uit de kan

Beste Linda, fijn om te horen dat u tevreden bent met het advies wat u heeft gekregen en dat de adviseur het maximale eruit heeft gehaald voor u! Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Gord

Duidelijk verhaal

Goed om te horen Martin, dank voor uw feedback! Groet Roel

Netjes behulpzaam

Netjes en behulpzaam.

Zo horen we dat graag Marvin, fijn dat het u is bevallen! Groet Roel

Ziet er geruststellend uit

De website voelt professioneel aan, met duidelijke weergave van klantbeoordelingen en een duidelijke structuur

Zo horen we dat graag Agata, fijn dat alles voor u helder en duidelijk is geweest! Groet Roel

Snel contact, duidelijke informatie en vriendelijk geholpen.

Ik schreef een mail en de volgende dag werd ik gelijk gebeld helaas had ik de eerste oproep gemist maar belde iets later nog eens. Ik ben vriendelijk geholpen met duidelijke informatie en er werd gelijk voorgesteld of dat ik wou dat er een adviseur langskwam om mij verder te helpen.

Beste Colin, we vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze manier van werken en dat het contact en het advies u goed is bevallen. Mocht u in de toekomst eens vrijblijvend met een van onze adviseur om tafel willen zitten, vernemen we dat graag! Groet Roel

Overzichtelijke en duidelijk informatie

Overzichtelijk en duidelijke informatie.

Goed om te horen Stanley, dank u wel! Groet Roel

Prima ondersteuning en meedenken

De website is een goed middel om alles m.b.t. de financiering van een huis op een rijtje te zetten en te ontdekken welke financiële mogelijkheden je hebt. Uit het telefonisch contact dat volgt, blijkt men goed op de hoogte van de gegevens die je invoerde en kun je ervoor kiezen om een gesprek te laten inplannen.

Beste meneer Van Pernis, we zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Mocht u in de toekomst een vrijblijvend gesprek met een van onze adviseurs wensen, kunt altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Roel

Zeer snelle reactie en een afspraak met een vakkundig persoon.

Ik werd de zelfde dag nog terug gebeld op webverzoek en had die zelfde week nog een afspraak staan. Wij zijn ook met veel plezier tot een overeenkomst gekomen

Precies zoals het hoort te gaan Elwin! Fijn dat we u snel en goed hebben kunnen helpen! Groet Roel

Duidelijk het gaf hoop!

Hoopvol de toekomst in

Zo horen we dat graag Antoinette! Mocht u in de toekomst vaker hypotheekadvies nodig hebben, vernemen we dat graag. Groet Roel

Slecht ! Veel praatjes.

Binnen 1 dag duidelijk. Gelul ! Een uitgebreid gesprek moet je dagen op wachten terwijl de website zegt binnen 1 dag. Ik snap dat je niet precies kan zeggen hoe/wat maar in grote lijnen wat een overwaarde opnemen kost moet toch kunnen.

Beste Stefan, vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, onze excuses hiervoor. Wanneer u de informatie op onze website invult, nemen wij altijd dezelfde dag (of de dag erop) telefonisch contact met u op om het verder te inventariseren. Het is altijd advies/maatwerk om voor u persoonlijk de bijkomende maandlasten, rentes en voorwaardes in kaart te brengen, vandaar dat we u aan de telefoon, wanneer we mogelijkheden zien, een vrijblijvende afspraak kunnen aanbieden met een adviseur. Zo'n afspraak proberen we altijd op zo'n kort mogelijk termijn te plannen maar afhankelijk van agendadrukte kan dit een paar dagen duren. Mocht u nog vragen hebben hierover vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Roel

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!