Helder, snel en correct

Ofschoon ik er geen gebruik van heb gemaakt toch een zeer positieve indruk omtrent de gehele gang van zaken. Mocht ik een hypotheek nodig hebben dan zal ik zeker hier terug gaan komen.

Handig hulpmiddel...

Het ging mij er vooral om om een indicatie te krijgen tot hoe hoog ik zou kunnen gaan met de aanvraag voor een hypotheek...

Beste Herman, Bedankt voor uw feedback. Ik ga ervan uit dat we u op weg hebben kunnen met betrekking tot uw mogelijkheden. U kunt online uw mogelijkheden berekenen via diverse online rekentools, zie hiervoor https://www.hypotheek-rentetarieven.nl/berekenen Als u hierbij hulp nodig heeft staan we u graag bij. Met vriendelijke groet, Mark

Tot nu toe alleen een 1e telefoongesprek n.a.v. invullen emailformulier

Gisteren telefonisch een medewerkster gesproken voor korte inventarisatie en het maken van een belafspraak met één van uw adviseurs - dit staat gepland voor 20 augustus a.s. Tot nu toe correct te woord gestaan.

Duidelijk advies

Goede uitleg

Vriendelijke uitleg

prima service

In afwachting van het gesprek met de adviseur kan ik nu nog weinig nieuws melden.

Zeer slecht

voor zo'n belangrijk onderwerp mogen jullie mensen serieus nemen. Nu het mooi weer is heeft de adviseur geen zin ... dan maar last minute afbellen met een slechte smoes terwijl wij onze tijd hebben verspild .....

Zeer overzichtelijk en gebruikersvriendelijk

Geeft snel inzicht in de rentetarieven van de verschillende aanbieders. Een toevoeging van de rentetarieven voor een overbruggingshypotheek zou welkom zijn.

Prima en helder overzicht

Duidelijk overzicht en handig in een kooptraject

Een duidelijk antwoord op mijn vraag.

Behulpzaam, meedenkend, empatisch

Correcte en vriendelijke contacten

Tot nog toe alleen telefonisch contact gehad, een bezoekafspraak gepland.

Matig

Site is te summier Ik ben niets opgeschoten Wil graag een tweede hypotheek

Beste Hetty, Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van de eerste globale inventarisatie bleken er geen mogelijkheden te zijn. We hebben meerdere keren op basis van uw terugkoppeling contact met u proberen op te nemen. Helaas tot nu toe zonder resultaat. We komen graag alsnog met u in contact om uitgebreid voor u de mogelijkheden in kaart te brengen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mark

geweldig!

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een goed en begrijpvol gesprek was. Ook de gesprekken verliepen in een heel goed sfeer. De mevrouw die ik aan de lijn had is een voorbeeld voor velen, gezien de over en weer gevoerde gesprekken. Dank daarvoor. Vriendelijke groeten Henri Schoonbrood

Eenvoudig navigeren op de site

Site is erg intuïtief je hebt snel de zaken die je zoekt gevonden

Snelle reactie

Vriendelijke benadering en snelle reactie met duidelijke uitleg

Vaak een zoekplaatje

In antwoorden die gegeven worden aan vragenstellers staan taalfouten. Verder veel verwijzingen naar het invullen van een formulier. De vrijblijvendheid van de site is dan weg.

Duidelijk en goede communicatie

Er werd duidelijk op een goed manier gecommuniceerd en begrijpelijk een positieve uitzondering

Duidelijk en overzichtelijk

Als ik een website duidelijk en overzichtelijk vind, wil dat wat zeggen. Digibeet is mijn tweede naam. Geef de IT afdeling maar een schouderklopje dus.

Duidelijk

Duidelijke website, waar gemaakte afspraken netjes nagekomen worden.

tot op heden helder en volgens afspraak

Zit in beginfase, dus kan nog niet goed oordelen. Vandaar dat mijn score slechts 7 is (overigens, zou daar vroeger tevreden mee zijn)

Overzichtelijk

Duidelijke en overzichtelijke website. Kon alle dingen die ik wilde weten sne vinden

Heel helder!

super makkelijk om zo inzicht te krijgen in de markt

Erg goed en adequaat

Fijn gesprek gehad met Simone de Haan

goed opgezet en duidelijk!!!

Alles is heel makkelijk te vinden en de links werken allemaal, prima vergelijkingssite

Zeer goed geïnformeerd,

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!