Vrij eenvoudig een overzicht van wat de hypotheekmarkt te bieden heeft.

Heb een vergelijk laten doen om te bezien of het voordelig voor me was mijn hypotheek om te zetten. Ik kreeg dezelfde dag nog een telefoontje om enkele gegeven te verstrekken en de dag daarop een vrijblijvende indicatie.

Top site

Goeie site en snel een reactie

Goed en gebruiksvriendelijk

Aanrader voor informatie krijgen

Kan er mee door

Er wordt teveel gedacht wat de economie Denken wat er Gaat gebeuren voor eigen belang. Ik heb veel een 2de hypotheek om langer te blijven wonen waar ik nu woon. Niet om ander profijt te geven voor ALS ik weg ga, ik ga niet weg Ik heb een vaste baan, maar men denkt dat iedereen zijn baan gaat verliezen. Het is goed dat men denkt aan marktwaarde en gevoelswaarde. Maar ja ik moet leven met het fijt wat economen denken wat er daadwerkelijk gebeurt!!!!!!

Uitstekend en snel geholpen.

Gebeld voor informatie over een hypotheek, volgende dag stonden ze al aan deur. Veel en duidelijke informatie gehad waar we wat aan hadden. Netjes geregeld!

Goed advies

Goede informatie verkregen

mijn review was niet bedoeld voor N.B.G Eindhoven Hypotheek rentetarieven S.V.P. COMPLEET WISSEN.

MIJN REVIEW WAS NIET BEDOEL VOOR N.B.G. EINDHOVEN HYPOTHEEK RENTETARIEVEN. S.V.P. COMPLEET WISSEN.

snel

reageren snel en correct en hebben een afspraak staan

Snel en duidelijk

Snel geholpen en duidelijke omschrijving van wat nodig en ingevuld dient te worden, alvorens een gesprek kan plaatsvinden

Zeer prettig

Goede informatie en er wordt geluisterd naar de wensen. Er wordt geen druk uitgeoefend om een bepaald product te nemen.

Snelle reactie

Positief

Ik werd goed geholpen en heel snel ook

Heel positief hoor zo hoort het thanks

Snelle reactie kort en duidelijk uitgelegd

Zie bovenstaande reactie

Nette website

Goed verzorgd en heel informatief.

Ben nog in afwachting van opgave door jullie.

Kan ik verder nog niet geven. Misschien nadat jullie reageren.

antwoord: Ja. Nu wel

Ik heb nu uitleg gekregen, en is een oplossing aangedragen. Ik werd nu vriendelijk te woord gestaan, en dat is voor onze groep al heel belangrijk. Dank hiervoor

Overzichtelijk

Fijn en duidelijk .

Overzichtelijk en duidelijk.

Vriendelijk en kundige hulp.

Overzichtelijke website met de juiste informatie

Overzichtelijke website met de juiste informatie waar ik naar op zoek was. Aan te bevelen!

Misleidend

Misleidende website

Beste heer, mevrouw, Naar aanleiding van uw aanvraag via onze website ontvangt u een vrijblijvend telefonisch oriëntatiegesprek. In dit gesprek wordt het eventuele vervolgtraject met elkaar besproken, bij interesse en voldoende aanleiding tot een vervolg. Vervelend dat onze website bij u een andere suggestie heeft opgewekt dan wat u heeft gekregen. Met vriendelijke groet, Mark

Vlotte en adequate informatie.

Duidelijke antwoorden en adviezen op mijn vragen, zonder enige verplichtingen.

Een prettige en overzichtelijke hypotheek-site

Alle rentetarieven verzameld in één overzichtelijke site. Ondanks het moeilijke contact door de lockdown toch een prettig gesprek met de hypotheek tussenpersoon.

Prima website, actueel en overzichtelijk

Het is goed om op de hoogte te zijn en te blijven van de renteontwikkeling. ‘Hypotheek-Rentetarieven’ is hiervoor uitermate geschikt. De overige actuele achtergrondinformatie op het gebied van hypotheken is bovendien zeer welkom. Ik ben er blij mee!

Behulpzaam

Ben netjes gebeld en goed geholpen

heldere informatie

gewoon plezierig

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!