Super snel

Zeer snel antwoord. En denk zeer veel kennis.

Duidelijk

Goede website, snelle opvolging mbt aanvraag afspraak en zeer kundige adviseur die snel en adequaat de zaken oppakt.

Duidelijke site, je weet wat je kunt verwachten.

De te volgen paden op de site, de geschepte verwachtingen matchen prima met de uiteindelijke service die wordt geboden

Overzichtelijk

Stimuleerden mij om eens goed naar onze hypotheek te kijken

Duidelijk en informatief

Datgene dat ik wilde weten kon ik goed vinden en ‘vragenlijst’ was eenvoudig in te vullen. Kreeg snel een reactie op mijn vraag.

Snel en duidelijk contact.

Werd de volgende dag gelijk gebeld voor een afspraak!

Snel en efficiënt

Duidelijk en overzichtelijk.

Snel verkrijgen van overzicht van alle rente tarieven.

Geen ervaring, ging niet door.

Ging niet door, kwamen wel serieus over.

Duidelijk

Heel duidelijke site, info is makkelijk te vinden.

Zeer onpersoonlijk behandeld

Het was kort maar krachtig toen bleek dat mijn inkomen niet toereikend was. Er werd aan de telefoon ook niet naar andere mogelijkheden gevraagd. Deze heb ik inmiddels bij de Regiobank gevonden

Beste Jos, Bedankt voor uw terugkoppeling. Spijtig dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Zodra uit de inventarisatie blijkt dat een en ander niet haalbaar is zou er inderdaad gekeken moeten worden naar alternatieven. Gelukkig heeft u deze inmiddels wel elders weten te vinden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mark

Je krijgt meteen een mooi overzicht van de verschillende aanbieders.

Dit was de eerste keer dat ik deze site bezocht, maar het was allemaal erg toegankelijk en overzichtelijk. Ook het adviesgesprek was top. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en werd ook geen druk uitgeoefend met oneigenlijke argumenten, wat elders nog regelmatig gebeurt.

vooralsnog prettig en professioneel

Resultaat zal pas blijken als advies verloop conform is.

Helder en relevant, niet te commercieel

Zie boven

Goede afspraak en toelichting

Beetje op verkeerde been door verwijzing naar eigen bank. Verkoop je sterkste punt, nl. wij zoeken voor U de beste hypotheek met de laagste rente. Om tijd en foutieve berekeningen te voorkomen, vraag wat voorbereiding/ informatie van de mogelijke klant, zoals huidige bank, percentage, looptijd e.d. Benadruk de volledige onafhankelijkheid

Perfecte organisatie

Keurig te woord gestaan in kennismakings gesprek,ze stelde de juiste vragen,en heb die keurig beantwoord,super,op 12 januari 2022,precies om 10 uur gebeld door de heer veldhoen,adviseur,kon niks voor mij betekenen in ons gesprek,maar dat dacht ik in 1e instantie ook wel,maar toch alles keurig netjes doorgenomen,PROFICIAT NBG,was,ben zeer tevreden over jullie,groet y.t.postma

kort bondig en overzichtelijk

Duidelijkheid

Makkelijk en snelle reactie!

Heel overzichtelijk

Overzichtelijk en compleet!

helemaal duidelijk

Wat ik wilde weten lukte mij in enkele minuten

Fijn en duidelijk gesprek

Mooi duidelijk

Fijn om de percentages direct te kunnen zien.

Informatief goed

Heel goede site

En eerlijk advies daarna

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!