Top !

Actuele info ! Mooi overzicht, op verschillende disciplines te selecteren. Ga zo door !

Nog niets gehoord ondanks mijn vragen aan Hypotrust dd 30-09-20

Nog niets gehoord ondanks mijn vragen aan Hypotrust dd 30-09-20

Laat teruggebeld, maar uiteindelijk goed gekomen

Heb een tijdje geleden een hypotheekadviesgesprek aangevraagd via hun website en ben na 12 dagen teruggebeld. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, maar het heeft uiteindelijk wel tot een heel positief eerste gesprek geleid. Adviseur komt kundig over en denkt goed mee.

Overzichtelijk en in een paar klikken duidelijkheid

Je weet in een paar klikken wat je wil weten zonder een hoop kletspraat eromheen

zie onderstaand

Ik heb naar aanleiding van bericht over mogelijke besparing op maandelijkse lasten informatie gevraagd i.v.m. mijn situatie. Het antwoord wat ik kreeg was wel te verwachten. Mijn lopende hypotheek was pas 2jaar geleden afgesloten voor 10 jaar tegen , ook voor die tijd, al redelijk lage rente. Bij oversluiten werd de boete dusdanig hoog dat de resterende looptijd nodig was om die terug te verdienen. Dit alles werd mij vakkundig uitgelegd.

Heldere website

Heb navraag website snel een afspraak kunnen maken die leidde tot een helder advies

Prima duidelijke site

Wel meteen gebeld voor afspraak, hoewel ik eigenlijk alleen een indicatie van rentetarieven wilde hebben.

Helder overzichtelijk snel

Ik ben geholpen met de tarieven. Nu nog de beste hypotheek bij een relatiebreuk

Goed en vooral duidelijk

Ik kreeg de info waar ik naar op zoek was

Prima site, op to date en duidelijk

Binnen zeer korte tijd direct gereargeerd. Lof

Was een informatie gesprek

Luisterde goed en goed advies

Helder advies

Site en adviezen helder te begrijpen. Maakt vertrouwde indruk.

De suggestie dat je hier een rente voorstel kunt krijgen klopt niet.

Je moet alleen je gegevens invoeren. Dan maar hopen op n reactie

Beste Mike, Je ontvangt altijd een reactie op de aanvraag. Twijfel je of alles goed is gegaan, stuur dan je gegevens naar roel@hypotheek-rentetarieven.nl. Ik kijk het graag voor je na. Met vriendelijke groet, Roel

Overzichtelijk en compleet

Alle voor mij relevante informatie eenvoudig kunnen vinden en begrijpen. Mogelijkheden worden duidelijk aangegeven. Informatie van de verschillende adviseurs zelf, en dan vooral tarieven, kan wel beter.

To the point

Duidelijke uitleg over mogelijkheden/ onmogelijlheden mbt hypotheekaanvraag

Duidelijk en overzichtelijk

Ik vond snel wat ik zocht. Heel overzichtelijk alles op een rij. Handige site.

Positief

Het was mij in het begin niet helemaal duidelijk dat jullie onafhankelijke adviseurs zijn Dit komt doordat ik via de website van Regio Bank bij jullie kwam. Verder overzichtelijk

Duidelijke website, informatief en up to date

Na het lezen van de website is mijn nieuwsgierigheid geprikkeld om nog meer informatie te ontvangen en word ik teruggebeld door een hypotheek adviseur

Keurig te woord gestaan

Zakenkundige mensen die proberen mee te denken. En problemen oplossend werken.

Zeer snel contact en heel vriendelijk

Zeer snel contact en heel vriendelijk

overzichtelijk wat de kosten zijn

snel overzicht hebben wat de rentetarieven zijn en waar je terecht kunt.

Slecht

Slecht contact dame was erg kort af .

Kundig en plezierig

Een op zich lastige financiering wordt snel doorgrond en komt zo direct bij de juiste adviseur. Het eerste bel-contact is al vriendelijk en to the point, je krijgt een goed gevoel.a

Duidelijk en overzichtelijk

Goede adviseur op bezoek gehad

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!