Goed vergelijk,, snel en overzichtelijk

Ik wilde ter voorbereiding op een gesprek met een bemiddelaar elders snel zien wat de opties waren, zodat ik goed beslagen ten ijs zou komen. Dat lukte ten dele. Ik zag snel en overzichtelijk welke tarieven er zoal worden gehanteerd, maar voor een concreet voorstel was telefonisch contact noodzakelijk

zijn heel behulpzaam

1keer gebeld en directgoed contact

Prima site, lekker overzichtelijk

Kan heel makkelijk tarieven en voorwaarden vinden

Helder en duidelijk

Helder en duidelijk ook contact met tussen persoon was vriendelijk en goede uitleg.

Goed en eerlijk advies

Ik kreeg al snel een telefoontje om een afspraak te maken. Nadat ik mijn hoge rente van 5,6 % benoemde adviseerde ze een financieel adviseur en die sturen ze geheel kosteloos langs!

Duidelijke info

Deskundig advies.Een afspraak was snel geregeld.

Duidelijk en klantvriendelijk.

Aanvraag ingediend en na een bevestigingsmail netjes teruggebeld.

Snelle en adequate info over mijn hupotheekmogelojkheden

Nadat een medewerkster mijn gegevens had genoteerd zou ik teruggebeld worden door een specialist. Dat gebeurde binnen een half uur en mij werd duidelijke info gegeven. De info wed later op de dag ook nog bevestigd per mail. Prima service!

Zie verder

Valse advertentie adverteren met lage rente van 0.88 uiteindelijk 1.10 Hele hebben en houwen op tafel gelegd en uiteindelijk kom je op 1.10 rente

Beste Adri, Bedankt voor uw terugkoppeling. We tonen op onze website de laagst mogelijke rentetarieven per verstrekker. Per individuele situatie kan dit afwijken, daarom dat we op basis van een volledige inventarisatie de laagst mogelijke rente voor u uit de markt halen. Het kan inderdaad zo zijn dat het getoonde tarief niet haalbaar is. Voor een uitgebreide vergelijking kunt u online op onze website een vergelijk maken, zie hiervoor https://www.hypotheek-rentetarieven.nl/hypotheekrente/hypotheekvergelijker Met vriendelijke groet, Mark

Snel inzicht in hypotheekrentes

Het lukte mij snel om de gewenste informatie te vinden.

Vreemd

Vreemd om op de site in een afspraak te maken Heel erg mooi is het persoonlijke portaal wat gemaakt is, alle info voor het gesprek beschikbaar en te controleren. Vreemd als dit allemaal beschikbaar is gesteld om toch nog een adviseur onbezoedeld te krijgen, Ik laat me verrassen

Had al eerder contact met NGB advies.

duidelijk

Ik ben er snel uitgekomen wat mogelijk is.

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg en goed advies ook zonder verder wat af te sluiten

Erg positieve ervaring

Binnen 24 uur na aanvraag via internet bezoek van adviseur + een helder advies.

Overzichtelijk

Overzichtelijk en prima te volgen

Overzichtelijk ...

Overzichtelijk én duidelijk in één oogopslag! Let wel! Ik wens beslist niet aan mee te werken; telefonisch marketing / verder onderzoek o.i.d.

Je wordt prima geholpen

Prima service je krijgt meteen je antwoord die je wil hebben op je vragen Duidelijke instructies heel overzichtelijk

Efficient

Duidelijke site en voldoende informatie

Goed en duidelijk.

Goed en duidelijk en best wel snel gehandeld.

prima advies en de daarbij behorende uitleg

ik zat met een groot probleem om en garage te kopen,maar dit is goed uitgelegd weke mogelijkheden er zijn voor de aankoop.zeer verhelderend.

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Snel alles ingevuld en kreeg vrij snel een bevestiging en belletje om het eea door te nemen

Prettige site met direct uitsag.

Een fijne site waarbij je direct ziet wat je kunt lenen tegen welke rentes. Echter zie je niet welke bank er achter deze aanbieding ziet. Na een telefoongesprek heeft de mewerkster deze informatie echter wel netjes gegeven.

Nette website, snel contact

Informatie over hypotheek oversluiten snel gevonden. Ook wat berekeningen kunnen doen. Na het invullen van je gegevens binnen 24u een antwoord en snel een afspraak kunnen plannen. Fijn.

Overzichtelijk en lijkt mij zeer volledig

Het invullen van gegevens bij aanvraag van een advies is super eenvoudig.

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!