Ben nog in afwachting van opgave door jullie.

Kan ik verder nog niet geven. Misschien nadat jullie reageren.

Overzichtelijk

Fijn en duidelijk .

Overzichtelijk en duidelijk.

Vriendelijk en kundige hulp.

Overzichtelijke website met de juiste informatie

Overzichtelijke website met de juiste informatie waar ik naar op zoek was. Aan te bevelen!

Misleidend

Misleidende website

Beste heer, mevrouw, Naar aanleiding van uw aanvraag via onze website ontvangt u een vrijblijvend telefonisch oriëntatiegesprek. In dit gesprek wordt het eventuele vervolgtraject met elkaar besproken, bij interesse en voldoende aanleiding tot een vervolg. Vervelend dat onze website bij u een andere suggestie heeft opgewekt dan wat u heeft gekregen. Met vriendelijke groet, Mark

Vlotte en adequate informatie.

Duidelijke antwoorden en adviezen op mijn vragen, zonder enige verplichtingen.

Een prettige en overzichtelijke hypotheek-site

Alle rentetarieven verzameld in één overzichtelijke site. Ondanks het moeilijke contact door de lockdown toch een prettig gesprek met de hypotheek tussenpersoon.

Prima website, actueel en overzichtelijk

Het is goed om op de hoogte te zijn en te blijven van de renteontwikkeling. ‘Hypotheek-Rentetarieven’ is hiervoor uitermate geschikt. De overige actuele achtergrondinformatie op het gebied van hypotheken is bovendien zeer welkom. Ik ben er blij mee!

Behulpzaam

Ben netjes gebeld en goed geholpen

heldere informatie

gewoon plezierig

Gemakkelijk en duidelijk

Ik volg dit graag omdat ik in een oogopslag belangrijke informatie krijg. Als ik meer wil weten of wil verdiepen kan dat ook!

Overzichtelijk en snel antwoord op je vraag

Prettig en snel geholpen. Geen eindeloze vragenlijsten maar juist een korte en bondige vragenlijst met direct contact na het invullen van de gegevens.

Oneerlijk misleidend en onbekwaam!

Is NBG... dus geen Hypotheek Rente Tarieven. Geloof dus de reviews hieronder niet en Google eerst NBG... Geloof niet wat men zegt. Hun doel is om u sowieso 300€ uit de zak te kloppen. Daarbij schroomt men niet om oneerlijk en misleidend te zijn. In principe dus een slecht advies om u over te halen een contract te tekenen. Als dat getekend is dan word men minder positief ineens... heel amerige manier van verkopen. Eigenlijk schend men ruimschoots het consumentenrecht! Maarja omdat weinig consumenten weten wat hun rechten zijn blijft men dit doen!

Duidelijke site en snelle reacties

Na lezen site and verzenden verzoek kreeg ik prompte reactie en duidelijke hulp.

Nog geen resultaat, daarom drie sterren.

Ontelbare hypotheek bemiddelaars bieden zich aan. Het verschil heb ik nog niet ontdekt,zal nog moeten blijken. Ben nu een maand op zoek....resultaat nihil Ben benieuwd wat volgende week komt.

Duidelijke website

Mooie, overzichtelijke website.

Kon nog niet geholpen worden.

Dacht dat de hoogte van een hypotheek ook te maken had met het rentepercentage. Maar óf dat nu 1 % is óf 1,5 % maakt niets uit. Bij dit inkomen kun je een X-bedrag lenen.

Snelle reactie ...

1 dag nadat ik een aanvraag plaatste was er al een telefonische reactie. Wat in deze snelle tijd dan een beetje jammer is, dat werd aangegeven dat het 2e contactmoment 10 werkdagen later zou zijn.

Site is erg duidelijk. Er word snel contact opgenomen bij aanvraag om een adviesgesprek. Er wordt ook goed gecommuniceerd middels mail.

goed gesprek en goed advies

prima advies. goed contact

Niet best

Ik heb info gevraagd per pc en ee dag later wordt ik gebeld daar ben ik niet van gediend Die info per mail versturen en geen telefoon praatjes !!!

Beste Toon, Bedankt voor uw feedback. In het aanvraagformulier hebben we expliciet vermeld dat er naar aanleiding van uw aanvraag telefonisch contact met u wordt opgenomen. Een hypotheekaanvraag is dusdanig complex en afhankelijk van de specifieke wensen van u als klant dat dit niet volledig per mail mogelijk is. We respecteren hierin uw keuzes, maar helaas kunnen we hierin geen ander traject aanbieden. Met vriendelijke groet, Mark

Prima.

Goed.

Afwachten

Ik heb nog alleen een aanvraag ingediend; Het is afwachten of de aanvraag als verwacht verloopt, daarom een 8.

De rente was hoger dan een ander site

De voordelen van deze site is niet zo hoog als een ander site op internet

Beste Ahmet, Bedankt voor uw feedback. Ik verneem graag waar u een lagere rente heeft gevonden? We bieden namelijk de meeste partijen uit de markt aan met de actuele laagste rentes. Ik verneem graag van u, zodat we dit kunnen corrigeren. Met vriendelijke groet, Mark

Matige informatie, geen actuele tarieven

Blijkt dat deze website rentes en hypotheken toont die ze niet meer aanbieden. Ook gebruiken ze geen marktconforme termen, zoals ‘verhuurhypotheek’ ipv een beleggingshypotheek, waardoor ik me wat misleid voelde. Ik kreeg daarna een afspraak met iemand die ons niet kon helpen omdat hij een ander type adviseur was. Wel vriendelijke mensen, maar al met al geen succes en geen aanrader.

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!