Prima en accuraat

Snelle en duidelijke service en niet opdringerig. Alles is vrijblijvend. Berekening was zeer accuraat

We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service Daphne! Mochten we u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Accurate updates van de hypotheekmarkt in n prettig leesbaar

Zeer prettige kort en bondige uitleg van de huidige hypotheekmarkt. Begrijpelijke taal en nuttige informatie.

Beste Ronald, fijn om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en dat alles duidelijk en helder is uitgelegd. Mochten we u ooit nog eens verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Snelle service en direct contact

Snelle service, goed gesprek aan de telefoon en een afspraak voor volgende week is gemaakt.

Beste Niels, goed om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor uw feedback en succes met uw afspraak! Groet Roel

Goed,duidelijk rentetarief

Goed telefonisch bereikbaar en prima service.

Heel erg bedankt voor uw feedback, Ridaie! Fijn dat u tevreden bent over onze service! Groet Roel

transparant en informatief

Mijn ervaring is dat de informatie makkelijk en begrijpelijk wordt weergegeven, prima infohulp!

Fijn om te horen David, zo zien we het graag! Groet Roel

Snelle opvolging

Werd heel snel benaderd, wat ergens wel netjes is, maar het voelt ook een beetje opdringerig. Ik vond het jammer dat je verplicht akkoord moest gaan met een verplicht belletje.

Beste meneer/mevrouw, dank u wel voor uw feedback, voor ons is dit erg waardevol. Achter sommige hypotheekaanvragen zit spoed waardoor we altijd dezelfde dag nog contact proberen op te nemen. Hopelijk hebben we u in ieder geval goed verder kunnen helpen! Mocht u nog vragen hebben of mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Simpel

Vond t een heldere simpele website.

Fijn dat alles helder en duidelijk voor u in kaart is gebracht, dat horen we graag! Groet Roel

Duidelijkheid

Het is goed te lezen en begrijpelijk

Goed om te horen dat alles duidelijk en overzichtelijk voor u is geweest Jan, dank u wel voor uw feedback!

Zeer helder

Wijst zichzelf. Ideaal dat documenten niet eerst zelf gescand en in . pdf omgezet moeten worden zoals vaak wel het geval is. Ook grotere bestandrn kunnen geupload worden. Begrijpelijke taal, prima.

Beste Derk, dank u wel voor uw feedback. Goed om te horen dat alles duidelijk en overzichtelijk in kaart is gebracht en dat u tevreden bent over de website. Groet Roel

Makkelijk te vinden site

Snel te vinden en makkelijk om je gegevens in te voeren en een snelle uitslag

Dat is fijn om te horen Ineke! Dank u wel voor uw feedback! Mochten we u ooit verder kunnen helpen wat betreft uw hypotheekmogelijkheden, vernemen we dat graag! Groet Roel

Helder

Heldere reacties, duurt even , kan dus sneller online! Nu wachten op reactie per email

Beste Ben, we proberen altijd zo snel mogelijk contact met u op te nemen omdat wat persoonlijker de mogelijkheden te bespreken. Uw feedback is waardevol dus dank daarvoor, fijn dat in ieder geval alles helder en duidelijk voor u is. Groet Roel

Duidelijk uitleg

Zo horen we dat graag Yilmaz, erg fijn!

Goede info, te veel gegevens delen vereist

Op zich goede info echter je ontkomt er niet aan om erg veel persoonsgegevens te moeten delen in het geval van een antwoordcl terug te krijgen. Snap de commerciele wens van klantbinding. Maar iets te vroeg in het stadium

Beste Pietro-Marco, de gegevens zijn vaak nodig om u een indicatieve berekening te geven en mocht u wat verder in het stadium zijn, kunnen we uw mogelijkheden wat meer op maat en persoonlijker bespreken. We waarderen uw feedback dus dank u wel hiervoor. Mochten we u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Informatie gevraagd en snelle reactie per telefoon gekregen.

We zijn blij dat u tevreden bent met onze service Rien, dank voor uw feedback! Groet Roel

Overzichtelijk

Makkelijke site

Goed om te horen Anne Sophie! Dank u wel voor uw feedback! Groet Roel

Snelle reactie

Duidelijke uitleg van de mogelijkheden

Dat is fijn om te horen Bert, dank u wel voor uw feedback!

Snelle Service!!!

Makkelijke online invulformulier. Na het invullen en versturen van het formulier kreeg ik na 10 minuten een telefoontje.

Beste Shahram, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en manier van werken! Dank u wel voor uw feedback. Groet Roel

Ik word goed geïnformeerd over de rentestand en daar is het mij om te doen

Zo horen we dat graag, fijn dat u goed geïnformeerd bent! Groet Roel

Het is mij goed bevallen

Ik heb het goed ervarend.

Fijn om te horen Ismail, dank u wel! Groet Roel

Aardige man, duidelijke uitleg

Geduldige man,en neemt alle tijd voor je.

Dank u wel voor uw feedback Pieter! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service en manier van werken van onze adviseur! Groet Roel

Prima site

Goed geholpen door een adviseur

Dat is goed om te horen Dirk, dank u wel! Groet Roel

Top!!

Aardige mensen en denken met je mee! Zou ze aanraden!

Beste Rosalia, bedankt voor uw lovende woorden en feedback. We zijn blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening! Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Geef duidelijk uitgelegd

Wat ik wilde weten is in één keer duidelijk naar voren gekomen Top

Zo horen we dat graag Ab! Dank voor uw feedback, fijn dat alles helder en duidelijk voor u is uitgelegd! Groet Roel

Zo goed geholpen . Kan het iedereen aanraden

Zo horen we dat graag, fijn dat u ons zou aanraden bij bekenden! Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Ik heb een goede ervaring!

Stel je vraag en ze helpen je meteen! Ze denken met je mee en zijn creatief.

Beste Mustafa, fijn dat u zo tevreden bent over onze service en manier van werken, dank voor uw feedback! Groet Roel

Frankrijkstraat 128

5622 AH Eindhoven

402071835

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!