Prima ondersteuning en meedenken

De website is een goed middel om alles m.b.t. de financiering van een huis op een rijtje te zetten en te ontdekken welke financiële mogelijkheden je hebt. Uit het telefonisch contact dat volgt, blijkt men goed op de hoogte van de gegevens die je invoerde en kun je ervoor kiezen om een gesprek te laten inplannen.

Beste meneer Van Pernis, we zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Mocht u in de toekomst een vrijblijvend gesprek met een van onze adviseurs wensen, kunt altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Roel

Zeer snelle reactie en een afspraak met een vakkundig persoon.

Ik werd de zelfde dag nog terug gebeld op webverzoek en had die zelfde week nog een afspraak staan. Wij zijn ook met veel plezier tot een overeenkomst gekomen

Precies zoals het hoort te gaan Elwin! Fijn dat we u snel en goed hebben kunnen helpen! Groet Roel

Duidelijk het gaf hoop!

Hoopvol de toekomst in

Zo horen we dat graag Antoinette! Mocht u in de toekomst vaker hypotheekadvies nodig hebben, vernemen we dat graag. Groet Roel

Slecht ! Veel praatjes.

Binnen 1 dag duidelijk. Gelul ! Een uitgebreid gesprek moet je dagen op wachten terwijl de website zegt binnen 1 dag. Ik snap dat je niet precies kan zeggen hoe/wat maar in grote lijnen wat een overwaarde opnemen kost moet toch kunnen.

Beste Stefan, vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, onze excuses hiervoor. Wanneer u de informatie op onze website invult, nemen wij altijd dezelfde dag (of de dag erop) telefonisch contact met u op om het verder te inventariseren. Het is altijd advies/maatwerk om voor u persoonlijk de bijkomende maandlasten, rentes en voorwaardes in kaart te brengen, vandaar dat we u aan de telefoon, wanneer we mogelijkheden zien, een vrijblijvende afspraak kunnen aanbieden met een adviseur. Zo'n afspraak proberen we altijd op zo'n kort mogelijk termijn te plannen maar afhankelijk van agendadrukte kan dit een paar dagen duren. Mocht u nog vragen hebben hierover vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Roel

Niet direct rentetarieven

Ik had graag ., net als veel andere sites, gelijk inzicht in rentetarieven en dat ik er niet perse mn email voor op hoef te geven of gebeld ga worden.

Beste Marc, dank voor uw review. Na het invullen van de informatie ontvangt u altijd een berekening per mail, deze is echter zeer op aannames gebaseerd. Wij brengen graag op een persoonlijke manier de rentetarieven waar u in aanmerking voor komt in beeld. Vandaar nemen we nog telefonisch contact met u op. Afhankelijk van hoe ver u in het proces bent, kunnen wij u een afspraak aanbieden met een van onze hypotheekadviseurs, geheel vrijblijvend, dit zou telefonisch of fysiek kunnen zijn. Mocht u in de toekomst toch open staan voor onze dienstverlening, vernemen we dat graag. Groet Max

een complete totaal beleving

Vanaf het moment dat ik via de website een aanvraag deed, tot en met het vervolggesprek was een prettige ervaring. Alles is duidelijk uitgelegd en beschreven.

Zo horen we dat graag Maarten! Fijn dat ook het gesprek met een adviseur u goed is bevallen en dat u tevreden bent over zijn advies! Groet Max

Keurige en uitstekende website

Mijn ervaring is uiterst positief !

We zijn erg blij om dat te lezen, bedankt! Groet Max

Zeer prettig

Zeer prettige ervaring

Fijn dat u tevreden bent en een prettige ervaring heeft gehad! Groet Max

Nette weerga e.

Nette weergave.

Fijn dat alles duidelijk voor u was Wim, bedankt! Groet Max

Stap voor stap een verzichtelijk en duidelijk

Klantgerichte gegevens om tot fysiek? Contact te komen, was voor mij in deze aanvraag fase een stap te vroeg.

Beste Klaas, dank voor uw review. Na het invullen van de informatie ontvangt u altijd een berekening per mail, deze is echter op aannames gebaseerd. Hierna nemen we nog contact met u op, afhankelijk van hoe ver u in het proces bent, kunnen wij u een afspraak aanbieden met een van onze hypotheekadviseurs, geheel vrijblijvend, dit zou telefonisch of fysiek kunnen zijn. Het is geen probleem dat het voor u in deze fase nog een stap te vroeg is, mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Max

Prettig en vakkundig

Mijn ervaring met RBG is prima. Goed en vooral snel duidelijkheid over de mogelijkheden.

Beste Ralph, fijn om te horen dat u het contact met onze adviseur als prettig heeft ervaren, bedankt hiervoor! Groet Max

Duidelijk aangegeven tarieven

Ik zocht duidelijkheid over de actuele rentetarieven en maandlasten en dat kon ik onmiddellijk vinden.

Dat is goed om te horen Walter! Mocht u meer informatie nodig hebben of een vrijblijvend adviesgesprek met een van onze adviseurs wensen, vernemen we dat graag! Groet Max

overzichtelijk

Veel info over diverse opties. Overzichtelijk

Fijn dat alles duidelijk en overzichtelijk voor u is geweest, Arie! Groet Max

Het heeft mij het juiste inzicht gegeven van mijn mogelijkheden voor een hypotheek

Beste Gerard, fijn dat de website u een goed beeld heeft kunnen geven van uw hypotheekmogelijkheden. Mocht u wat meer op maat uw hypothecaire mogelijkheden willen bespreken, kunt u altijd contact met ons opnemen! Groet Max

Duidelijke weergave van de hypotheek rente.

Hartelijk dank voor uw review, Fred! Groet Max

Makkelijk terug te vinden

Per vorm, per rentevaste periode, per bank, goed gerubriceerd. Makkelijk in de voorbereiding om je zonder al die rare en dure tussenpersonen voor te bereiden op het aangaan van een execution only hypotheek.

Beste Erik, goed om te lezen dat onze website voor u duidelijk en overzichtelijk is. Mochten wij in de toekomst meer voor u kunnen betekenen, vernemen we dat graag. Groet Max

Snel duidelijkheid

Prima site, snel duidelijk.

Bedankt Arlette, fijn dat alles overzichtelijk voor u is. Groet Max

Wordt goed meegedacht

Na het invullen van mijn gegevens werden we binnen een dag terug gebeld en de mogelijkheden door gesproken. Kregen eerlijk advies dat oversluiten voor o s niet gunstig was.

Beste Aart, fijn om te horen dat we u vlot en eerlijk advies hebben kunnen geven. Mocht u in de toekomst nog eens naar de oversluitmogelijkheden willen kijken, vernemen we dat graag! Groet Max

Erg prettig

Erg fijn gesprek, goed geholpen, inzicht gekregen. Overall tevreden.

Beste Renee, we zijn blij dat u een fijn gesprek heeft gehad met een van onze adviseurs, mochten wij u in de toekomst vaker van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Groet Max

Bedankt Emile! Groet Max

overzichtelijke website

Alle nederlandse geldverstrekkers in één overzicht. Zo kon ik heel gemakkelijk alle rentetarieven vergelijken. Snelle navigatie en overzichtelijke website.

Fijn dat onze website duidelijk en overzichtelijk voor u is, Carmen! Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Max

duidelijk en helder

prettige ervaring en juiste informatie

Dat is mooi om te horen Anouska! Bedankt voor uw review! Groet Max

Duidelijk en goed

Goede service goeie uitleg en duidelijk website ook

Beste Geovanny, we zijn blij dat u zo tevreden over onze service, bedankt! Groet Max

Geen online advies

Ik had verwacht dat er online advies zou zijn, een soort quickscan met dit kun je lenen maar helaas werd ik gebeld om een uitgebreid advies te krijgen. Misschien een verkeerde verwachting van mij, maar dit begreep ik uit de website.

Beste Marian, u krijgt van ons altijd een mail met een voorlopige berekening, die is echter zeer op aannames gebaseerd omdat hypotheekmogelijkheden van veel variabelen afhankelijk zijn. Vandaar dat wij altijd nog telefonisch contact opnemen om te kijken of we wat persoonlijker de mogelijkheden in kaart kunnen brengen. Hopelijk is alles iets duidelijk nu voor u. Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag. Groet Max

Ze denken niet mee.

Geen goede communicatie en ze geven je niet het idee dat ze meedenken.

Frankrijkstraat 128 5622 AH Eindhoven

402071835

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!