Bedankt Emile! Groet Max

overzichtelijke website

Alle nederlandse geldverstrekkers in één overzicht. Zo kon ik heel gemakkelijk alle rentetarieven vergelijken. Snelle navigatie en overzichtelijke website.

Fijn dat onze website duidelijk en overzichtelijk voor u is, Carmen! Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Max

duidelijk en helder

prettige ervaring en juiste informatie

Dat is mooi om te horen Anouska! Bedankt voor uw review! Groet Max

Duidelijk en goed

Goede service goeie uitleg en duidelijk website ook

Beste Geovanny, we zijn blij dat u zo tevreden over onze service, bedankt! Groet Max

Geen online advies

Ik had verwacht dat er online advies zou zijn, een soort quickscan met dit kun je lenen maar helaas werd ik gebeld om een uitgebreid advies te krijgen. Misschien een verkeerde verwachting van mij, maar dit begreep ik uit de website.

Beste Marian, u krijgt van ons altijd een mail met een voorlopige berekening, die is echter zeer op aannames gebaseerd omdat hypotheekmogelijkheden van veel variabelen afhankelijk zijn. Vandaar dat wij altijd nog telefonisch contact opnemen om te kijken of we wat persoonlijker de mogelijkheden in kaart kunnen brengen. Hopelijk is alles iets duidelijk nu voor u. Mochten wij u in de toekomst verder kunnen helpen, vernemen we dat graag. Groet Max

Ze denken niet mee.

Geen goede communicatie en ze geven je niet het idee dat ze meedenken.

Duidelijke website.

Overzichtelijk en snelle website.

Goed en snel

Je krijgt snel inzicht in wat je mogelijkheden zijn.

Top bedrijf

Snelheid en goed advies een dikke tien

Snelle response

Na onze aanvraag werden we snel en goed geadviseerd door Jeroen. Met zijn tips kunnen we snel verder in ons traject

Overzichtelijk en informatief

Ik nam de informatie die ik via hun site kreeg door en die is duidelijk overzichtelijk.

Prettige duidelijke site, direct een persoonlijke afspraam

Helaas geen antwoord op de vraag

Zeer duidelijk en ook een antwoord op alle mogelijke vragen.

Ik krijg een zeer goed gevoel van jullie website, de informatie is zeer duidelijk en vriendelijk in opzet. Ook het feit dat er constant bij wordt gehouden wat de actuele rente standen zijn.

Fijn en helder

Duidelijk en snel antwoord

Duidelijk, overzichtelijk

Snel en effectief, een niet verbindende indicatie voor maandlasten zou prettig zijn voor beeldvorming.

Overzichtelijke website

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en had snel de informatie die ik nodig had.

makkelijk in te vullen, begrijpbaar voor iedereen

geen HBO opleiding nodig om de gewenste informatie in te vullen

Snel en duidelijke communicatie

Eerste gesprek was ook top, goeie klik. Kan niet anders zeggen.

Zinvol

Site is up to date, overzichtelijk

Quick revert but few advice

The firm reverted within 2 business days but was not able to offer any meaningful advice as I am an expat.

Goede hypotheek

Goede begeleiding

Geen ervaring

Niet wel vriendelijk kontakt

De medewerker gaf eerlijk advies

De medewerker gaf goed advies over het afkopen van erfpacht, wat niet in zijn belang was. Dat waardeer ik.

Goed voor de nachtrust, weg met de onzekerheid.

Een gedegen afweging met een genuanceerd advies

Ziet er overzichtelijk uit

Frankrijkstraat 128

5622 AH Eindhoven

402071835

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!