Zeer vlot

Een zeer vlotte afhandeling en levering. Wij zijn eveneens tevreden van de kwaliteit

prima geholpen, snel geleverd!

prima geholpen, snel geleverd!

perfect

vlugge levering correcte prijzen en kwaliteit

Flexibel en snel

Antwoord op mijn offerte vraag in één dag. Aanpassingen aan mijn bestelling direct. Top

Niet alleen een goede webshop, bovendien snelle, vriendelijke en deskundige hulp

De webshop is prima van opzet. Ik was vooral onder de indruk van de reactiesnelheid en prettige hulp van René op mijn vragen. Bezorging dik in orde. Dank!! PS ik kon op de website de mogelijkheid om iets uit mijn bestelmandje te halen niet vinden. Of ligt dat aan mijn mobiele telefoon?

Vriendelijk, snel en goede prijzen.

Wanneer noodzakelijk fijn persoonlijk telefonisch contact met snelle reacties en nette prijzen voor kwalitatief goede producten.

zeer snelle levering

goede product beschrijven netje op volg orde op de site gemakkelijk zoek actie vlotte betaling

Onvoldoende servicegerichtheid

Een slechte ervaring. Eind 2023 3 bestellingen gedaan. Het betrof o.a. rvs schroefdraadfittingen vlakdichtend in de maten 2”, 1 ½” en 1 ¼”. Deze fittingen hebben een PTFE afsluitring. In de eerste installatie zijn er twee 2” BI/BI en drie 1 ¼” BI/BI ingebouwd. De 2” als aansluitstuk voor de in- en uitgang van een houtvergasser en de 1 ¼” als aansluitstuk op een 3 weg gemotoriseerd mengventiel. Alle fittingen netjes ingebouwd en goed aangedraaid. Waar nodig werd de installatie ondersteund zodat alle leidingen recht/haaks bleven. Alle fittingen met Loctite 577 (geschikt tot 3”) en vooraf aangebrachte Activator 7471 gevuld. Daarna 24u gewacht voordat er water in de installatie is gebracht. Hierna was er op geen één vd 50 aansluitpunten lekkage behalve de 5 ingebouwde fittingen BI/BI. 4 van de 5 lekkages zaten bij de afsluitring en bleven bestaan ondanks verder aandraaien (voor de 2” fittingen is een pijpsleutel van 90 cm gebruikt die zonder forceren is gebruikt). De laatste lekkage zat op de schroefdraad van de 2” fitting. Het geheel uitbouwen en vervangen van de 4 fittingen was in verband met het gebruik van Loctite 577 en licht aangetaste 2” schroefdraad op de in- en uitgang van de houtvergasser geen eerste optie, gezien een reëel risico op beschadiging van de in- en uitgang van de houtvergasser en andere componenten van de installatie als ik de met Loctite 577 vastgezette fittingen zou proberen te verwijderen, nog los van het gebruik van hoge temperaturen daarbij (adviestemperatuur ca 260 graden Celsius). Mijn eerste keus viel op het nabestellen van de 4 fittingen. Ik zou dan één helft van de nieuw geleverde fittingen kunnen gebruiken en daarmee beschadiging vd houtvergasser voorkomen. Na ontvangst van de 2” fittingen BI/BI bleek dat de maatvoering veranderd was, zonder dat dit op de website van verkoper was vermeld. Ook de productcode was ongewijzigd. Het verschil in lengte was maar liefst 12 mm en onmogelijk om te overbruggen. Na melding aan de verkoper bleef verk

Niets op aan te merken

perfect

Goede prijzen, snelle levering

Goede prijzen, snelle levering

Mooi product voor een scherpe prijs

Goed advies gekregen

Nel en volgens verwachting

Goed geregeld

Ondanks de feestdagen toch de bestelling snel ontvangen

Prima en snelle bestelling

Ruim assortiment en snel geleverd

SUPER

snelle service, mooie afwerking, goede producten.

Snelle levering tegen goede prijs

Wederom een snelle levering tegen goede prijzen. Altijd weer fijn om zo je rvs delen binnen te hebben.

Nog steeds niet geleverd

Ik wacht nog

Zeer tevreden met aankoop fittingen . De moeite waard ;

Een zeer gemakkelijke website waar je alles kan op terug vinden , de bestelling liep heel vlot ,we werden op de hoogte gehouden van ons pakket en het werd netjes maar vooral volledig geleverd .Super tevreden . Zullen zeker nog meer bestellen .

Supervlot. Top!

Communicatie verloopt heel vlot. Levering heel snel. Super service.

Goede service en snelle levering.

Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Vandaag besteld morgen in huis.

Heldere website

Zeer tevreden over de website en goede prijs product verhouding. Vlot geleverd mede door goede transporteur.

Netjes op tijd geleverd.

Netjes op tijd geleverd.

Ruim aanbod, goede communicatie en snelle levering.

Ik was op zoek naar stubends en kon deze alleen maar vinden bij RVS-fittingen. Snel offerte formulier ingevuld en kreeg net zo snel antwoord. Besteld en binnen een paar dagen binnen. Gezien hun aanbod zal ik hier meer vandaan laten komen!

Goede prijs, snel verstuurd, slechte bezorging

Over het algemeen tevreden. De prijzen zijn goed. De producten worden snel verstuurd. Voor de bezorging is DPD gebruikt. Dit was ronduit slecht. Pakket komt niet op het in eerste instantie door DPD afgegeven moment. Vervolgens gaan er dagen overheen zonder status update. Na nabellen komt het ineens de volgende werkdag. Er is alleen niet aangebeld en het pakket is gewoon in het portiek aan de straat neergelegd. Advies: Kijk naar een andere bezorgdienst.

Producten zijn goed verpakt en snel geleverd