Vlotte levering in afhaalpunt vlakbij.

Handige website met groot aanbod van draadfittingen en kranen. Vlotte levering. Omdat ik niet thuis kon zijn werd mijn pakket afgeleverd in een afhaalpunt. Dit is gemakkelijk omdat ik dan geen verlof hoef te nemen. RVS koppelstukken en tussenstukken zijn van topkwaliteit.

snelle levering, goede service, goede prijs/ kwaliteit

zeer vriendelijk en behulpzaam

goede website, correcte levering zeker een aanrader

Een top bedrijf

mijn ervaring het is een top bedrijf, de bestelling komen altijd snel binnen, als er iets niet in voorraad is word er een mail naar je gestuurd of je word gebeld.

goede prijzen, snelle levering

Concurrerende prijzen en dag na bestellen geleverd. Helemaal goed dus. Het lijkt erop dat het een jong bedrijf is: de website fucntioneert nog niet volledig. Zou ook fijn zijn als er iets meer product-informatie te vinden zou zijn op de site.

Snel antwoord op een bestelling

snelle correcte levering

Gangbare maten zijn snel te leveren. Idiaal voor leiding werk, zoals zonnenboiler systemen. Prijs is ok. Sommige componenten zijn wel lastiger, wat niet heel duidelijk is in het overzicht (pas op pagina zelf zie je dat)

Prima prijs/kwaliteit!

Snelle levering!

T O P... Super klantenservice en snelle levering : )

Klantenservice is heel goed bereikbaar... zo niet, wordt je teruggebeld. Uitgebreide kennis van materialen : ) Duidelijke website. Goede en duidelijke facturering via email. Pakketten netjes ingepakt en duidelijke track en trace via email notificatie.

een goede service !

het was een vlotte bestelling, en een snelle levering. wij gaan in de toekomst nog meer zaken doen met deze firma !

gedaan wat gevraagd wordt.

zie boven

perfect

Snelle service en daarna t.g.v. foute levering snel en correct opgelost.

Goeie service

Uitstekende service en afspraken worden nagekomen

Vlugge afhandeling

Overzichtelijke website, snelle afhandeling, prima service.

Uitermate tevreden over de geleverde materialen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Klant is koning!

Ik was het beu om voor elke koppeling naar de winkel te lopen om dan te constateren dat wat ik zoekt er toch net weer niet is. Hier krijg je wat je ziet, snel en met de nodige nazorg. Ik ervaar dat als zeer positief!

ruime en overzichtelijke website

ik werd netjes gebeld toen de pakketdienst het niet leverde en retour stuurde en toen werd het kosteloos alsnog met succes verzonden

Goede leverancier

Snelle en vlotte levering ondanks een klein probleempje na telefoontje hierover snel en keurig opgelost

Groot assortiment, scherp geprijsd, snel geleverd.

Wat ik nodig had was op voorraad voor een mooie prijs en snel geleverd.

Fijne site

Artikelen snel op te zoeken en een prima prijs. Snel verstuurd. Ga zo door

Duidelijk antwoord op vragen en snelle levering

Vragen werden snel, goed en duidelijk beantwoord. Levering was in 3 werkdagen binnen ipv 4 a 5 volgens de offerte

duidelijk en snel

duidelijke site snelle levering goede kwaliteit

Behulpzaam en snel geleverd!

TOP!

TOP

Zeer goede service. Snelle en zeer correcte levering. Toffe firma om zaken te doen.

super

super snel en correct