Goed geregeld

Ondanks de feestdagen toch de bestelling snel ontvangen

Prima en snelle bestelling

Ruim assortiment en snel geleverd

SUPER

snelle service, mooie afwerking, goede producten.

Snelle levering tegen goede prijs

Wederom een snelle levering tegen goede prijzen. Altijd weer fijn om zo je rvs delen binnen te hebben.

Nog steeds niet geleverd

Ik wacht nog

Zeer tevreden met aankoop fittingen . De moeite waard ;

Een zeer gemakkelijke website waar je alles kan op terug vinden , de bestelling liep heel vlot ,we werden op de hoogte gehouden van ons pakket en het werd netjes maar vooral volledig geleverd .Super tevreden . Zullen zeker nog meer bestellen .

Supervlot. Top!

Communicatie verloopt heel vlot. Levering heel snel. Super service.

Goede service en snelle levering.

Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Vandaag besteld morgen in huis.

Heldere website

Zeer tevreden over de website en goede prijs product verhouding. Vlot geleverd mede door goede transporteur.

Netjes op tijd geleverd.

Netjes op tijd geleverd.

Ruim aanbod, goede communicatie en snelle levering.

Ik was op zoek naar stubends en kon deze alleen maar vinden bij RVS-fittingen. Snel offerte formulier ingevuld en kreeg net zo snel antwoord. Besteld en binnen een paar dagen binnen. Gezien hun aanbod zal ik hier meer vandaan laten komen!

Goede prijs, snel verstuurd, slechte bezorging

Over het algemeen tevreden. De prijzen zijn goed. De producten worden snel verstuurd. Voor de bezorging is DPD gebruikt. Dit was ronduit slecht. Pakket komt niet op het in eerste instantie door DPD afgegeven moment. Vervolgens gaan er dagen overheen zonder status update. Na nabellen komt het ineens de volgende werkdag. Er is alleen niet aangebeld en het pakket is gewoon in het portiek aan de straat neergelegd. Advies: Kijk naar een andere bezorgdienst.

Producten zijn goed verpakt en snel geleverd

Vlotte levering in afhaalpunt vlakbij.

Handige website met groot aanbod van draadfittingen en kranen. Vlotte levering. Omdat ik niet thuis kon zijn werd mijn pakket afgeleverd in een afhaalpunt. Dit is gemakkelijk omdat ik dan geen verlof hoef te nemen. RVS koppelstukken en tussenstukken zijn van topkwaliteit.

snelle levering, goede service, goede prijs/ kwaliteit

zeer vriendelijk en behulpzaam

goede website, correcte levering zeker een aanrader

Een top bedrijf

mijn ervaring het is een top bedrijf, de bestelling komen altijd snel binnen, als er iets niet in voorraad is word er een mail naar je gestuurd of je word gebeld.

goede prijzen, snelle levering

Concurrerende prijzen en dag na bestellen geleverd. Helemaal goed dus. Het lijkt erop dat het een jong bedrijf is: de website fucntioneert nog niet volledig. Zou ook fijn zijn als er iets meer product-informatie te vinden zou zijn op de site.

Snel antwoord op een bestelling

snelle correcte levering

Gangbare maten zijn snel te leveren. Idiaal voor leiding werk, zoals zonnenboiler systemen. Prijs is ok. Sommige componenten zijn wel lastiger, wat niet heel duidelijk is in het overzicht (pas op pagina zelf zie je dat)

Prima prijs/kwaliteit!

Snelle levering!

T O P... Super klantenservice en snelle levering : )

Klantenservice is heel goed bereikbaar... zo niet, wordt je teruggebeld. Uitgebreide kennis van materialen : ) Duidelijke website. Goede en duidelijke facturering via email. Pakketten netjes ingepakt en duidelijke track en trace via email notificatie.

een goede service !

het was een vlotte bestelling, en een snelle levering. wij gaan in de toekomst nog meer zaken doen met deze firma !

gedaan wat gevraagd wordt.

zie boven

perfect

Snelle service en daarna t.g.v. foute levering snel en correct opgelost.

Burgemeester Arnoldtsstraat 46

6137 PE Sittard