Mooie site keurige afhandeling

gewoon goed

Mooi RVS

Niet duur en goed gemaakt RVS. Snel verzonden. Aanrader.

Duidelijke website, snelle levering.

administratiekosten veel te hoog.

administratiekosten veel te hoog.

Zo zou het overal moeten zijn

Een bedrijf dat meer is dan alleen maar een computer . Wordt zeldzaam dezer dagen

Ik zou ze zeker aanbevelen

goedkoop en snel geleverd.

Tevens een ruim assortiment.

Verkoper was bereikbaar op zijn mobiel en gaf duidelijke info.

Ik heb de materialen besteld op donderdag 10 's ochtends. Aangezien ik de materialen echt snel nodig had, heb ik vooraf gebeld of ze wel op voorraad waren en wanneer ik ze kon verwachten. Verkoper gaf aan dat ze donderdagavond opgehaald zouden worden door de DPD en dat ik ze dan waarschijnlijk vrijdag wel kon verwachten. In ieder geval uiterlijk maandag. Ok, vrijdag werden ze niet afgeleverd, maar ze lagen om 13.53 in Oirschot. Op maandagochtend 9.00uur was er nog niets veranderd. Ik heb DPD gebeld, maar die konden ook nog niets zeggen. De nieuwe scan zou om een uur of 10 zijn. Dus lichte paniek. De bezorginfo geeft nu aan dat de materialen toch op maandag bezorgd gaan worden. Dus mijn vraag: waren de materialen wel opgehaald op donderdagmiddag bij de verkoper?? Het bedrijf RVS fittingen zal ik aanraden, de DPD niet.

Zeer uitgebreid gamma

Ontzettend veel keuze in nagenoeg elke maat. Een mooie prijs en super service. Dikke aanrader!

De onderdelen besteld en bij onduidelijkheden was er goed overleg, alles keurig en snel geleverd. Ook prijs is goed.

Snelle levering, goede service!

Snelle levering, goede service!

Super vriendelijke mensen maar de prijs product verhouding is wel erg scheef

Had ik maar eerder gebeld in plaats van zelf op de website te zoeken. De verzend en administratie kosten waren daardoor niet in verhouding

Goed en goedkoop

Snelle levering, bij de bestelling bleek niet alles op voorraad te zijn. Werd netjes in 2 keer verzonden

mooie appendages maar helaas net niet alles op voorraad

netjes teveel betaalde retour gekregen

Prima spullen tegen scherpe prijs !

Prima spullen tegen scherpe prijs ! Goede communicatie en snelle levering.

snelle levering--mooi materiaal

snelle levering--mooi materiaal

Snelle communicatie en snelle levering.

Snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Top kwaliteit, snelle verzending... Netjes verpakt.

Goede kwaliteit, snel verzonden en netjes ingepakt..

Snel verstuurd

Goede prijzen , en snelle verzending.

Snel problemen oplossen

Ook voor bedrijven lukt dit prima !

Prima dienstverlening, maar mailverkeer was niet altijd éénduidig.

Fijne website, veel keuze eb snelle afhandeling !

Na eerdere bestellingen ook deze weer vlot afgehandeld, bestellen - bevestiging - snelle levering !

Aanrader

Snelle en vlotte afhandeling na telefonisch contact. diezelfde dag werden de producten nog verstuurd.

Burgemeester Arnoldtsstraat 46

6137 PE Sittard