Nog geen idee

Heb mijn product nog niet ontvangen.

Snelle zending! Goede service!

Alles perfect

Goede, snelle communicatie. Snelle levering. Mooie produkten. Alles perfect voor elkaar.

Heb het nog niet

Hoe kan ik iets beoordelen wat ik nog niet heb ontvangen

Beste Ruud, op onze naamkettingen staat een langere levertijd en doordat dit een automatische mail is heb je deze gekregen terwijl je de ketting nog niet hebt ontvangen. wij raden je aan om te wachten met het beoordelen totdat je de ketting geleverd hebt gekregen. Met vriendelijke groet, team Trendy4me

Snelle levering, mooi sieraad!

Moeder dochter kettinkje besteld. Levering ging sneller dan verwacht. Wat ik een beetje vond tegenvallen was de verpakking, ik had iets van een doosje of cadeau verpakking verwacht, dit was niet zo. (cellofaan zakje in een envelop) De letter op het kettinkje vind ik ook wat minder. De "I" is ook echt alleen een streepje, had van mijn iets sierlijker gemogen, nu lijkt het bijna een krasje, maar dat is persoonlijk.

Weet het nog niet

Heb tot op heden nog niks ontvangen.

Betrouwbaar, mooi en snel!

Mijn eerste kennismaking met “Trendy4 me”, best spannend want het is een drukke tijd zo vlak voor kerst. Mijn bestelling was goed te volgen en met 3 werkdagen had ik het al in huis. Mooie kwaliteit t-shirt! 👍🏼

Prachtig sieraad!

Webshop waar ik zeker nog een aankoop zal doen.

Gewoon goed

Kreeg mijn bestelling snel binnen ! en heel erg blij met hoe het eruit ziet:)

Niet correcte levering

Ik had de ketting in Rosé goud besteld maar kreeg het in goud kleur

Wacht nog altijd op mijn bestelling van 27/8/19

Nog altijd mijn bestelling niet gekregen van 17/08 duurt wel heel lang

Super snelle service

Volgende dag de bestelling al op mat ! Mooi materiaal boven verwachting ! Super

Super fijne webshop! & fijne service!

Een fijne duidelijke webshop om te shoppen, duidelijke uitleg wat het is en wat je kunt verwachten! Snelle levering

Sieraad boven verwachting. Super mooi.

Blij met het cadeau voor oma namens de kleinkinderen. Was bang dat het niet op tijd zou zijn maar supersnelle levering.

Mooie foto sieraden

Snelle levering en een erg mooie foto Chuck gekregen

Mooi produkt! Snelle levering

Hanger ziet er mooi uit. Levering ook snel.

Helemaal goed. Zoals altijd.

Mooi, snel en goed. Altijd dik in orde.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

Pluspunten

Netjes verpakt !

Pluspunten

Leuke sleutelhanger gekocht met bedels helaas de sleutelhanger een week in huis en de bedels al kwijt :-( die zijn er uitgegaan

Pluspunten

• mooie en leuke assortiment • site ziet er goed uit • beschrijvingen duidelijk beschreven • uniek

Pluspunten

Mooie, originele, goede spullen. Snelle, verzorgde en (bijna altijd) gratis levering.

Pluspunten

Pluspunten

Netjes en snel thuis

Geen alles was uitstekend

Over Trendy4me

www.trendy4me.eu een webwinkel vol leuke en mooie betekenisvolle sieraden, gepersonaliseerde shirts en leuke accessoires voor jou. leuk om te hebben nog leuker om te geven. Heeft iemand een hart onder de riem nodig of is er iets te vieren? Vier het met ons