Goede service en goede kwaliteit

Cadeau voor mijn schoonmoeder was enorm goed bevallen en vonden het ook super dat de betreffende keuze hier te realiseren was.

Het product is prachtig geworden!

Ik vind het mooie producten en een snelle levering

Ik vind het hele mooie artikelen, snelle levering en goed resultaat. Zakje om in te pakken is ook erg handig en mooi.

beetje aan de kleine kant

Goede klantenservice Product aangepast naar mijn wensen Maatwerk geleverd Zelfs nog eerder ontvangen dan beloofd!

Super goed

Super mooi en voor heel weinig geld

Mooie munt past in mi moneda

Nooit wat ontvangen

We hebben onze bestelling nooit gekregen wel veel geld betaald

Beste Hanneke, wij hebben een onvoldoende van u ontvangen m.b.t. het niet ontvangen van een Naamketting. Jammer dat u gelijk een onvoldoende stuurt en niet een mailtje naar ons heeft gestuurd. zodat wij kunnen proberen om het op te lossen. de ketting heb ik op 13 november ontvangen en deze naar u doorgestuurd. kunt u nagaan of het adres op de orderbevestiging klopt? wanneer dit klopt horen wij dit graag zodat wij een onderzoek bij postnl kunnen starten Met vriendelijke groet team trendy4me

het duurt even maar is geweldig

Ik heb voor de goedkoopste verzendoptie gekozen. Dit duurt dan even voordat je het product binnen hebt, maar dat is absoluut het wachten waard. Het kettinkje was wel wat dun, maar de hanger was fantastisch. Zeker een aanrader

Snel verzonden en kwalitatief goed

Snel verzonden en kwalitatief goed

snelle levering/service

super snel geleverd

ik heb me bestelling on vangen ben er super blij mee

Nog geen idee

Heb mijn product nog niet ontvangen.

Snelle zending! Goede service!

Alles perfect

Goede, snelle communicatie. Snelle levering. Mooie produkten. Alles perfect voor elkaar.

Heb het nog niet

Hoe kan ik iets beoordelen wat ik nog niet heb ontvangen

Beste Ruud, op onze naamkettingen staat een langere levertijd en doordat dit een automatische mail is heb je deze gekregen terwijl je de ketting nog niet hebt ontvangen. wij raden je aan om te wachten met het beoordelen totdat je de ketting geleverd hebt gekregen. Met vriendelijke groet, team Trendy4me

Snelle levering, mooi sieraad!

Moeder dochter kettinkje besteld. Levering ging sneller dan verwacht. Wat ik een beetje vond tegenvallen was de verpakking, ik had iets van een doosje of cadeau verpakking verwacht, dit was niet zo. (cellofaan zakje in een envelop) De letter op het kettinkje vind ik ook wat minder. De "I" is ook echt alleen een streepje, had van mijn iets sierlijker gemogen, nu lijkt het bijna een krasje, maar dat is persoonlijk.

Weet het nog niet

Heb tot op heden nog niks ontvangen.

Betrouwbaar, mooi en snel!

Mijn eerste kennismaking met “Trendy4 me”, best spannend want het is een drukke tijd zo vlak voor kerst. Mijn bestelling was goed te volgen en met 3 werkdagen had ik het al in huis. Mooie kwaliteit t-shirt! 👍🏼

Prachtig sieraad!

Webshop waar ik zeker nog een aankoop zal doen.

Gewoon goed

Kreeg mijn bestelling snel binnen ! en heel erg blij met hoe het eruit ziet:)

Niet correcte levering

Ik had de ketting in Rosé goud besteld maar kreeg het in goud kleur

Wacht nog altijd op mijn bestelling van 27/8/19

Nog altijd mijn bestelling niet gekregen van 17/08 duurt wel heel lang

Super snelle service

Volgende dag de bestelling al op mat ! Mooi materiaal boven verwachting ! Super

Super fijne webshop! & fijne service!

Een fijne duidelijke webshop om te shoppen, duidelijke uitleg wat het is en wat je kunt verwachten! Snelle levering

Over Trendy4me

www.trendy4me.eu een webwinkel vol leuke en mooie betekenisvolle sieraden, gepersonaliseerde shirts en leuke accessoires voor jou. leuk om te hebben nog leuker om te geven. Heeft iemand een hart onder de riem nodig of is er iets te vieren? Vier het met ons