Kreeg niet wat ik bestelde o.a.

Ik bestel een edge accu en krijg een LP geleverd, welke heel snel defect was mogelijk doordat ik de spanningsregelaar had uitgetrokken en heb gereden maar dan zou hij volgens niet meer moeten opladen en dat deed hij wel nog maar werkte dan nog 3 sec en was weer leeg. Zij zeiden mij dat een accu beschadigd was als hij leeg raakte en dan niet meer oplaadbaar zou zijn. Ik heb LP gecontacteerd en het gaat om ontlading van de spanning die niet onder de 10,5 volt mag komen. Ik heb een vervangende LP gekregen en die na 6 dagen willen plaatsen maar hij was dus al helemaal leeg en die heb ik teruggebracht omdat die schade kon hebben daardoor, hij laadde wel nog op overigens. Toen kreeg ik mijn geld terug want ik wilde geen LP meer. Ze wilde nog mijn scooter doormeten of die wel deed opladen maar daar lag het niet aan want met de tweede is niet gereden en de eerste laadde natuurlijk niet bij. Ik heb toen nog een nitro besteld maar kreeg ineens na lang wachten en een aantal keren contact zoeken het antwoord deze is tijdelijk niet leverbaar en we denken dat hetn niet aan de accu ligt, die wat u terug bracht is getest en werkt gewoon. Ik had als opmerking bij de bestelling gegeven dat ik wel wilde dat het echt een NITRO was en volledig opgeladen, zij hebben mij met eerdere berichten gezegd dat hij voldoende opgeladen zou zijn om te kunnen starten (Dat lijkt mij niet verstandig daar hij dan dus na 6 dagen staan al leeg was en dat schade kan veroorzaken, ze stellen zelf op hun site bij niet gebruik elke maand opladen en dat doe je dan toch volledig lijkt me en ik persoonlijk zou hem ook goed opladen voordat ik deze deed overhandigen aan de client) Ik bestel me nu een YUASA YB4L-B-WA 12v-4Ah (incl. zuurpakket) voor 12,95 dan weet ik tenminste zeker dat ik een nieuwe accu heb die geen schade heeft opgelopen door slecht onderhoud van verkopers.

Beste, De accu was bij ons persoonlijk afgegeven. Deze is meteen nagekeken en bleek vol. Mr was het daar niet mee eens. Wij hebben uit coulance aangegeven dat hij met zijn scooter mag langskomen om deze na te meten. Dit wilde hij absoluut niet. De fabrikant heeft nog een persoonlijke reactie gegeven wat negatief uitpakte voor Mr. Spijtig genoeg is dit vergeten te noteren bij deze review. Mr besteld al enige tijd bij ons en niet zonder incidenten. Telefonisch en schriftelijke beledingen moeten wij incasseren en toch komt hij elke keer weer terug terwijl er lokaal meerdere scooterzaken zijn gevestigd welke wellicht wel aan zijn eisen voldoen. Het doet ons dan ook zeer dat deze keuze is gemaakt en er ondertussen feiten worden genegeerd. Nog nooit heeft hij in alle deze jaren een positieve review geplaats en nu er in zijn beleving iets misgaat is de moeite wel genomen. Mvg, Team M2trading

Snelle en perfecte levering

Op maandag besteld,volgende dag al in huis.Goed op de hoogte gehouden van verzending bestelling.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

een beetje geduld en alles in orde

bestelling juist aan het begin van een lang weekend met feestdag.... dacht al van ga dat nog moeten zien hoe rap alles hier is ook al staat op de website de volgende dag geleverd...; op maandag zag ik enkel dat het geld van de rekening was en nog niet eens een bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen... dus efjes een berichtje gestuurd via de chat om bevestiging te vragen.... een half uur later bericht dat de bestelling klaargemaakt was en dinsdagmiddag in België thuis geleverd. TOP. de reden van de vertraging lag waarschijnlijk bij het feit dat de banken soms een betaling niet doorstorten in een lang weekend, dus had ik al direct iets van niet schieten naar de winkel maar een beetje geduld hebben, die kunnen er ook niet aan doen dat ze het geld pas op maandag zien verschijnen; gans lijstje onderdelen besteld en alles piekfijn geleverd.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Veel plezier met de montage en dan lekker rijden met dit weer :) Mvg, Team M2trading

Ben gewoon aan het lijntje gehouden met beloftes

23 april een lichtschakelaar (op voorraad) besteld en betaald. Zou direct verzonden worden met track&trace. Direct de bevestiging ontvangen. 29 april nog niets, dus even mailen en bellen. Contact met een meneer en een reactie van een medewerker. "Alles is goed gegaan en ik zal u de bevestiging opnieuw toesturen! De T&T code moet u vandaag ontvangen van ons!". Dit had de meneer ook al gezegd door de telefoon. Op 3 mei nog niets, ook geen T&T. Dus weer bellen. De meneer had natuurlijk weer een opbeurend verhaal. Vandaag zou de T&T komen en op 5 mei de schakelaar bij mij thuis. Het is 4 mei 19.59 u NIETS ! Na 2 minuten stilte toch maar verder naar de afsluiting. Volgende keer bestel ik zelf wel in China. Heb ik de bestelling na 10 dagen zeker binnen en 9 euro goedkoper. Als jullie een positieve review zouden verdienen had ik die zeker geschreven. Helaas maken jullie jezelf als on-line verkoper niet betrouwbaar en heb ik mijn keuze voor volgende bestellingen gemaakt.

Beste, Dit is inderdaad niet verlopen zoals het had gemoeten. Het klopt dat er een belofte was gedaan welke niet was uitgekomen tot onze spijt. Onze excuses hiervoor! Mvg, Team M2trading

GEWELDIG

Alleen maar goede ervaringen en goede service. Besteld een klemring voor mijn week eerder bestelde uitlaat , werd ik de volgende dag gebeld dat die ring er bij hoorde te zitten Dat was niet het geval , en weer een dag later de ringen zoals belooft had ik ze in huis . Leo van Garrel

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Wij gaan er vanuit dat u ondertussen weer heerlijk kan touren! Mvg, Team M2trading

Nette site, ruim assortiment, goede prijzen, maar wees eerlijk over levertijden!

Heb nu 2x gekocht op deze site en op zich is alles ok. Alleen in beide bestellingen klopte de leverdatum niet met wat bij de producten beloofd wordt. Dat moet echt ff beter! Als je bij een product duidelijk met een aftelklok zet "Voor 13:00 besteld overmorgen in huis", dan moet je dat ook doen! Zeker omdat ik netjes op voorhand met iDeal betaal voor de producten. Als het een keer gebeurt, begrijpelijk, maar nu al bij 2 orders, dan ruikt het toch een beetje naar . . . . . en dan moet je het al helemaal niet afschuiven op PostNL. Jij belooft het, dan moet jij het ook nakomen, afspraak is afspraak!!

niks ontvangen, geen uitleg!

bestelling geplaatst bij mobiliteitswereld. In het begin kreeg ik redelijk snel antwoord op mijn vragen, na enkele dagen en veel nieuwe mails, niks meer. Na 2 weken nog niks ontvangen, geen geld terug.

Beste, Het bestelde product is ondertussen geleverd maar te laat! Deze situatie is zeer vervelend en ongewenst! Onze excuses hiervoor! Mvg, Team Mobiliteitswereld.

In een woord geweldig service

Vrijdag op 2 April 2021 gebeld voor een standaard met benodigdheden voor me Tomos Revival, kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon. Zij wist waar ze het over had, nam de tijd om met me mee te lopen door de website om me te helpen wat ik nodig had. Bestelling gedaan en 5 dagen later me bestelling ontvangen op 7 April 2021 zat de weekend en Paasdagen ook nog tussen. Netjes verpakt en snel. Ik ben een te vrede klant, als ik weer iets nodig heb dan weer naar M2trading. Vriendelijk bedankt voor de nette afhandeling en goeie service. Mvg Fred

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! En kan u weer uw brommer veilig parkeren :) Mvg, Team M2trading

Slechte zaak

Komen afspraken niet na

Beste, Enige context: Mr besteld twee losse voetsteunen waarvan achteraf er één niet leverbaar bleek te zijn. Heel erg vervelend! Onze excuses hiervoor! Mvg, Team M2trading

Uitstekende service!!

Ik heb 2 maal een order geplaatst bij dit bedrijf en ben uitermate tevreden over de service en het snelle leveren van de producten. Ik zocht een uitlaat voor mijn scooter en na telefonisch contact de juiste artikelnummers gekregen. deze dan ook besteld en 2 dagen later mogen ontvangen. Helaas kreeg ik het membraam van de oude uitlaat niet los en deze ook , na telefonisch contact, besteld. Ik kan niet anders zeggen dat ik qua levering en persoonlijk contact , ontzettend tevreden ben. Vriendelijke mensen en verstand van zaken! En dit geldt zeker voor de tweede bestelling. Ik kreeg Hielke aan de telefoon en die kon mij op dat moment geen antwoord op mijn vraag geven en zou het uitzoeken. Een uur later kreeg ik via de mail een antwoord en het artikelnummer van het product wat ik zocht. En weer 2 dagen later in huis gekregen en kunnen monteren! Nogmaals bedankt voor de snelle service!! Mocht ik in de toekomst weer een onderdeel zoeken, dan kijk ik eerst bij jullie. Bedankt!!

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Goed product, goede prijs en snelle levering. Top, bedankt!

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Uitstekende service en snelle reacties

Artikel besteld en even gebeld en er werd direct vriendelijk opgenomen en stelde de vraag of het artikel wel op voorraad was en dat was zo. Deze daarna online besteld en betaald en kreeg netjes een bevestiging van de bestelling en de zelfde dag kreeg ik nog de track and trace code. Volgens de afgespoken dag had ik de bestelling binnen. Dus ik heb geen klachten en ik vermoed dat de negatieve reviews door sommige mensen gewoon uit de duim is gezogen, dus mensen wees eens eerlijk met je mening en anders bel even naar M2trading zoals ik heb gedaan, dan wordt je vriendelijk geholpen. Daarbij schrijf ik deze review uit eigen vrije wil en de werkelijk ervaringen met dit bedrijf zodat de negatievelingen onder ons hier ook anders weer over beginnen te zeuren. Met vriendlijke groet, Een tevreden klant !

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Via i deal snelle levering maar afterpay duurt nog steeds

22-2-2021 bestelling gedaan en zou 2 dagen later aan komen,geen track en trace ontvangen omdat er 1 onderdeeltje niet op voorraad was(stond niet bij het artikel,Vandaag 24-02-2021 contact gehad. Onderdeel moest vandaag binnen komen en dan zou ik t&t nr krijgen.nu 20.00 uur niets meer vernomen of verzending of wat dan ook, klantenservice bericht gestuurd maar krijg gewoon zelfde antwoord wat ik eerder kreeg terug, ondanks ik een andere vraag had hoe het nu zit. Heb vaak besteld bij M2 maar word er niet beter op. Of hebben ze liever geen after-pay leveringen. Ik vroeg had even vermeld dat dit onderdeel er niet beschikbaar was ! zelf overal achteraan gaan en nog niks verder. Jammer van de service en voor het bedrijf. Toch maar weer bestellen bij K-parts altijd op tijd en makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk

Beste, Doordat er één pakking niet bij ons is aangeboden is deze situatie ontstaan. 'Heb vaak besteld bij M2 maar word er niet beter op.' De vier eerdere bestellingen zijn op tijd of zelfs eerder aangeboden waarvan nooit een review is geplaatst en nu is de moeite wel genomen. Er is geprobeerd Mr te contacteren alleen lijkt de verbinding weg te vallen. Mvg, Team M2trading

Slechte klantenservice en eigenaarschap

Update 2 15 februari en nog steeds geen spanningsregelaars. Vandaag ook gemaild voor mij geld terug geen gehoor. Kortom niets bestellen hier het zijn oplichters. Update 1 De één ster is voor de klanten service en hoe er gecommuniceerd is na mij als klant. Zeggen dat ik rustig aan moet doen en leren lezen. Terwijl postnl aangeeft het is een aanmeldings code en dat zei niks hebben ontvangen qua pakket. Inderdaad na telefonisch contact gehad te hebben met m2trading en uitleg gaf ik jullie de voordeel van de twijfel... (3 dagen verder nog geen pakket) Dit laat weer zien hoe slecht de klantenservice is bij jullie.. Of zoek een andere koeriersdienst, DHL, DPD Ondertussen heb ik het onderdeel bij zandri besteld en zowaar binnen twee dagen geleverd. Wel vreemd dat zei ook postnl gebruiken en dat het pakket dan wel aankomt. Kortom de één ster blijft staan tot ik mij geld teruggestort krijg. Twee spanningsregelaars besteld op 28januari. Uw order met ordernummer: M22105003 staat klaar voor verzending met Post NL. Anno 5 februari heb ik nog steeds niks binnen en diverse keren gemaild. Waar mij pakket blijft want volgens de track en tracé code is het pakket nog niet eens aangeleverd bij post nl. Telefonisch contact gehad en er werd mij verteld wegens drukte is mijn pakket later. Ben in afwachting van de levering.

Beste, Er is op elk bericht netjes gereageerd ondanks uw intonatie. ''Zeggen dat ik rustig aan moet doen en leren lezen.'' Uit onze berichtgevingen werden keer op keer bepaalde uitspraken aangehaald maar tot nu toe geen inhoudelijkie reactie mogen ontvangen. Zoals al eerder was aangegeven zijn er meerdere depots in Nederland waarvan er meerdere overvol zijn. Dat een andere bestelling eerder is aangeboden komt dan ook daardoor zoals al was aangegeven. Mvg, Team M2trading

Goede service, snel

Zeer goede service. Onderdelen voor Piaggio Zip gekocht en deze kwamen de volgende dag aan.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Goede service na verloren pakket

Erg goede service, nadat PostNL mijn pakket was kwijtgeraakt, heeft M2Trading zonder wellis-niets kosteloos een nieuw exemplaar verzonden. Dag later was het binnen. Super!

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Wij doen waar mogelijk altijd ons best om incidenten op te lossen. Fijn om te lezen dat de waardering er is! En u kan weer behaaglijk rondrijden :) Mvg, Team M2trading

Geen problemen ondervonden.

Vóór het plaatsen van de bestelling tot 2x toe een vraag gesteld via het contact formulier. Géén terugkoppeling gehad hierop. Uiteindelijk de bestelling geplaatst wat netjes 2 dagen later is afgeleverd. Eerdere geplaatste bestelling keurig geleverd. Communicatie is iets wat nog een beetje bijgeschaafd mag worden. Verder geen klachten over dit bedrijf.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Artikel terug gestuurd maar terug betalen duurt weken!

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Klantenservice zeer slecht!

Beste, Dit gaat om een geretourneerd product welke beschadigd bij ons is aangekomen. Omdat wij hierin niet zijn tegemoet gekomen is deze review geplaatst. Mvg, Team M2trading

Bedrijf komt systematisch levertijden niet na.

Na voorgaande ervaring en reactie van bedrijf nog 2x bestelling geplaatst alle 3 bestelingen zijn uit eindelijk pas na +/- 5 dagen gelevert. Met als absolute top de laatste welke pas na 1 week een reactie kreeg dat 1 boutje niet op voorraad was of ze deze ook zonder konden leveren. Kreeg echt het idee dat ik in de maling werd genomen. Ongeacht dat de producten wel correct geleverd worden maar te laat heeft het geen meerwaarde hier bestelen. Overigens is de vorige review verdwenen dus tja wat de waarde van kiyoh is blijft beetje duister zeker niet onafhankelijk.

Beste, Het is vanzelfsprekend heel vervelend dat dit is gebeurd! Het is wel zo dat men toch eningzins netjes moet blijven tegen elkaar. U bent denigrerend in echt elk bericht. ''Met als absolute top de laatste welke pas na 1 week een reactie kreeg dat 1 boutje niet op voorraad was'' - De reactietijd was 1,5 uur. ''Overigens is de vorige review verdwenen dus tja wat de waarde van kiyoh is blijft beetje duister zeker niet onafhankelijk.'' - Als er bepaalde uitspraken worden gebruikt welke tegen de (privacy) regels zijn zal de review worden verwijderd. Van iemand uit politiek mag men wel een correcte houding verwachten en geen denigrerend persoon welke ons op uw manier te woord staat en ook nog een niet naar waarheid ingevulde review achterlaat! Mvg, Team M2trading

Bestelling gedaan op vrijdag voor deadline en volgende dag geleverd ondanks pandemie en ander logistiek ongemak. En dat tegen een zeer schappelijke prijs !!

Niet tevreden

Uitlaat besteld voor peugeot fox, eenmaal toegekomen(Na verschillende telefoontjes),bleek de uitlaat niet te passen. Nu kan ik dat zelf wel aanpassen maar dat was niet de bedoeling.

Beste, Dit klopt helemaal! De uitlaat is dan ook niet voor de Peugeot Fox. Bekijk hier voor welke modellen dit artikel geschikt is: Peugeot Jet Force C-Tech 50 i.e. L/C 2005 Peugeot Jet Force TSDI i.e. 2003-2006 Peugeot Ludix Blaster 50 L/C 2005 Peugeot Speedfight 3 50 2T L/C Mvg, Team M2trading

Uitgebreide voorraad, goede kwaliteit en snelle levering.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, groot assortiment, zeer betaalbaar en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Leuk gesprek en gekregen waar ik om heb gevraagd

bestelling netjes ontvangen

betrouwbaar