niks ontvangen, geen uitleg!

bestelling geplaatst bij mobiliteitswereld. In het begin kreeg ik redelijk snel antwoord op mijn vragen, na enkele dagen en veel nieuwe mails, niks meer. Na 2 weken nog niks ontvangen, geen geld terug.

In een woord geweldig service

Vrijdag op 2 April 2021 gebeld voor een standaard met benodigdheden voor me Tomos Revival, kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon. Zij wist waar ze het over had, nam de tijd om met me mee te lopen door de website om me te helpen wat ik nodig had. Bestelling gedaan en 5 dagen later me bestelling ontvangen op 7 April 2021 zat de weekend en Paasdagen ook nog tussen. Netjes verpakt en snel. Ik ben een te vrede klant, als ik weer iets nodig heb dan weer naar M2trading. Vriendelijk bedankt voor de nette afhandeling en goeie service. Mvg Fred

Slechte zaak

Komen afspraken niet na

Uitstekende service!!

Ik heb 2 maal een order geplaatst bij dit bedrijf en ben uitermate tevreden over de service en het snelle leveren van de producten. Ik zocht een uitlaat voor mijn scooter en na telefonisch contact de juiste artikelnummers gekregen. deze dan ook besteld en 2 dagen later mogen ontvangen. Helaas kreeg ik het membraam van de oude uitlaat niet los en deze ook , na telefonisch contact, besteld. Ik kan niet anders zeggen dat ik qua levering en persoonlijk contact , ontzettend tevreden ben. Vriendelijke mensen en verstand van zaken! En dit geldt zeker voor de tweede bestelling. Ik kreeg Hielke aan de telefoon en die kon mij op dat moment geen antwoord op mijn vraag geven en zou het uitzoeken. Een uur later kreeg ik via de mail een antwoord en het artikelnummer van het product wat ik zocht. En weer 2 dagen later in huis gekregen en kunnen monteren! Nogmaals bedankt voor de snelle service!! Mocht ik in de toekomst weer een onderdeel zoeken, dan kijk ik eerst bij jullie. Bedankt!!

Goed product, goede prijs en snelle levering. Top, bedankt!

Uitstekende service en snelle reacties

Artikel besteld en even gebeld en er werd direct vriendelijk opgenomen en stelde de vraag of het artikel wel op voorraad was en dat was zo. Deze daarna online besteld en betaald en kreeg netjes een bevestiging van de bestelling en de zelfde dag kreeg ik nog de track and trace code. Volgens de afgespoken dag had ik de bestelling binnen. Dus ik heb geen klachten en ik vermoed dat de negatieve reviews door sommige mensen gewoon uit de duim is gezogen, dus mensen wees eens eerlijk met je mening en anders bel even naar M2trading zoals ik heb gedaan, dan wordt je vriendelijk geholpen. Daarbij schrijf ik deze review uit eigen vrije wil en de werkelijk ervaringen met dit bedrijf zodat de negatievelingen onder ons hier ook anders weer over beginnen te zeuren. Met vriendlijke groet, Een tevreden klant !

Via i deal snelle levering maar afterpay duurt nog steeds

22-2-2021 bestelling gedaan en zou 2 dagen later aan komen,geen track en trace ontvangen omdat er 1 onderdeeltje niet op voorraad was(stond niet bij het artikel,Vandaag 24-02-2021 contact gehad. Onderdeel moest vandaag binnen komen en dan zou ik t&t nr krijgen.nu 20.00 uur niets meer vernomen of verzending of wat dan ook, klantenservice bericht gestuurd maar krijg gewoon zelfde antwoord wat ik eerder kreeg terug, ondanks ik een andere vraag had hoe het nu zit. Heb vaak besteld bij M2 maar word er niet beter op. Of hebben ze liever geen after-pay leveringen. Ik vroeg had even vermeld dat dit onderdeel er niet beschikbaar was ! zelf overal achteraan gaan en nog niks verder. Jammer van de service en voor het bedrijf. Toch maar weer bestellen bij K-parts altijd op tijd en makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk

Beste, Doordat er één pakking niet bij ons is aangeboden is deze situatie ontstaan. 'Heb vaak besteld bij M2 maar word er niet beter op.' De vier eerdere bestellingen zijn op tijd of zelfs eerder aangeboden waarvan nooit een review is geplaatst en nu is de moeite wel genomen. Er is geprobeerd Mr te contacteren alleen lijkt de verbinding weg te vallen. Mvg, Team M2trading

Slechte klantenservice en eigenaarschap

Update 2 15 februari en nog steeds geen spanningsregelaars. Vandaag ook gemaild voor mij geld terug geen gehoor. Kortom niets bestellen hier het zijn oplichters. Update 1 De één ster is voor de klanten service en hoe er gecommuniceerd is na mij als klant. Zeggen dat ik rustig aan moet doen en leren lezen. Terwijl postnl aangeeft het is een aanmeldings code en dat zei niks hebben ontvangen qua pakket. Inderdaad na telefonisch contact gehad te hebben met m2trading en uitleg gaf ik jullie de voordeel van de twijfel... (3 dagen verder nog geen pakket) Dit laat weer zien hoe slecht de klantenservice is bij jullie.. Of zoek een andere koeriersdienst, DHL, DPD Ondertussen heb ik het onderdeel bij zandri besteld en zowaar binnen twee dagen geleverd. Wel vreemd dat zei ook postnl gebruiken en dat het pakket dan wel aankomt. Kortom de één ster blijft staan tot ik mij geld teruggestort krijg. Twee spanningsregelaars besteld op 28januari. Uw order met ordernummer: M22105003 staat klaar voor verzending met Post NL. Anno 5 februari heb ik nog steeds niks binnen en diverse keren gemaild. Waar mij pakket blijft want volgens de track en tracé code is het pakket nog niet eens aangeleverd bij post nl. Telefonisch contact gehad en er werd mij verteld wegens drukte is mijn pakket later. Ben in afwachting van de levering.

Beste, Er is op elk bericht netjes gereageerd ondanks uw intonatie. ''Zeggen dat ik rustig aan moet doen en leren lezen.'' Uit onze berichtgevingen werden keer op keer bepaalde uitspraken aangehaald maar tot nu toe geen inhoudelijkie reactie mogen ontvangen. Zoals al eerder was aangegeven zijn er meerdere depots in Nederland waarvan er meerdere overvol zijn. Dat een andere bestelling eerder is aangeboden komt dan ook daardoor zoals al was aangegeven. Mvg, Team M2trading

Goede service, snel

Zeer goede service. Onderdelen voor Piaggio Zip gekocht en deze kwamen de volgende dag aan.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Goede service na verloren pakket

Erg goede service, nadat PostNL mijn pakket was kwijtgeraakt, heeft M2Trading zonder wellis-niets kosteloos een nieuw exemplaar verzonden. Dag later was het binnen. Super!

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Wij doen waar mogelijk altijd ons best om incidenten op te lossen. Fijn om te lezen dat de waardering er is! En u kan weer behaaglijk rondrijden :) Mvg, Team M2trading

Geen problemen ondervonden.

Vóór het plaatsen van de bestelling tot 2x toe een vraag gesteld via het contact formulier. Géén terugkoppeling gehad hierop. Uiteindelijk de bestelling geplaatst wat netjes 2 dagen later is afgeleverd. Eerdere geplaatste bestelling keurig geleverd. Communicatie is iets wat nog een beetje bijgeschaafd mag worden. Verder geen klachten over dit bedrijf.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Artikel terug gestuurd maar terug betalen duurt weken!

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Klantenservice zeer slecht!

Beste, Dit gaat om een geretourneerd product welke beschadigd bij ons is aangekomen. Omdat wij hierin niet zijn tegemoet gekomen is deze review geplaatst. Mvg, Team M2trading

Bedrijf komt systematisch levertijden niet na.

Na voorgaande ervaring en reactie van bedrijf nog 2x bestelling geplaatst alle 3 bestelingen zijn uit eindelijk pas na +/- 5 dagen gelevert. Met als absolute top de laatste welke pas na 1 week een reactie kreeg dat 1 boutje niet op voorraad was of ze deze ook zonder konden leveren. Kreeg echt het idee dat ik in de maling werd genomen. Ongeacht dat de producten wel correct geleverd worden maar te laat heeft het geen meerwaarde hier bestelen. Overigens is de vorige review verdwenen dus tja wat de waarde van kiyoh is blijft beetje duister zeker niet onafhankelijk.

Beste, Het is vanzelfsprekend heel vervelend dat dit is gebeurd! Het is wel zo dat men toch eningzins netjes moet blijven tegen elkaar. U bent denigrerend in echt elk bericht. ''Met als absolute top de laatste welke pas na 1 week een reactie kreeg dat 1 boutje niet op voorraad was'' - De reactietijd was 1,5 uur. ''Overigens is de vorige review verdwenen dus tja wat de waarde van kiyoh is blijft beetje duister zeker niet onafhankelijk.'' - Als er bepaalde uitspraken worden gebruikt welke tegen de (privacy) regels zijn zal de review worden verwijderd. Van iemand uit politiek mag men wel een correcte houding verwachten en geen denigrerend persoon welke ons op uw manier te woord staat en ook nog een niet naar waarheid ingevulde review achterlaat! Mvg, Team M2trading

Bestelling gedaan op vrijdag voor deadline en volgende dag geleverd ondanks pandemie en ander logistiek ongemak. En dat tegen een zeer schappelijke prijs !!

Niet tevreden

Uitlaat besteld voor peugeot fox, eenmaal toegekomen(Na verschillende telefoontjes),bleek de uitlaat niet te passen. Nu kan ik dat zelf wel aanpassen maar dat was niet de bedoeling.

Beste, Dit klopt helemaal! De uitlaat is dan ook niet voor de Peugeot Fox. Bekijk hier voor welke modellen dit artikel geschikt is: Peugeot Jet Force C-Tech 50 i.e. L/C 2005 Peugeot Jet Force TSDI i.e. 2003-2006 Peugeot Ludix Blaster 50 L/C 2005 Peugeot Speedfight 3 50 2T L/C Mvg, Team M2trading

Uitgebreide voorraad, goede kwaliteit en snelle levering.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, groot assortiment, zeer betaalbaar en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Leuk gesprek en gekregen waar ik om heb gevraagd

bestelling netjes ontvangen

betrouwbaar

Top service.

Is goed

Het is een goede en snelle levering ondanks de Corona

Prima.

Spul besteld en netjes volgens afspraak geleverd.

Ik ben tevreden

Zeer snelle levering

De levering was binnen 2 dagen, produkt prima in orde, leuke prijzen. Ik wil iedereen M2trading aanbevelen.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Na gekomen order bestelling was prima verpakt.

mijn 1e ervaring met jullie is goed en positief verlopen.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Eerder was t goed deze keer niet

Vrijdag uitlaat besteld zou woensdag binnenkomen, woensdag niks gehoord. Toen maar gebeld en hij was nog niet binnen dus zou vrijdag sowieso bij mij zijn, vrijdag weer niks dus weer gebeld en toen was het woensdag pas weer dus lang gewacht en moest er zelf achteraan gaan. Ipv dat ze het je ff laten weten of een belletje geven gewoon niks gehoord en lang gewacht. De anderhalve ster is voor de klantenservice die was wel goed

Beste, Dit vloeide voort uit het feit dat de bestelling was geplaatst en na vijf dagen de betaalmethode (Afterpay) is afgerond. Wij en eigenlijk wel elke webshop versturen pas als de betaling of betaalmethode is voldaan. Als dit niet gebeurd krijgt u ten alle tijden hier berichten over mits het e-mailadres juist is. Mvg, Team M2trading