Artikel terug gestuurd maar terug betalen duurt weken!

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf! Klantenservice zeer slecht!

Beste, Dit gaat om een geretourneerd product welke beschadigd bij ons is aangekomen. Omdat wij hierin niet zijn tegemoet gekomen is deze review geplaatst. Mvg, Team M2trading

Bedrijf komt systematisch levertijden niet na.

Na voorgaande ervaring en reactie van bedrijf nog 2x bestelling geplaatst alle 3 bestelingen zijn uit eindelijk pas na +/- 5 dagen gelevert. Met als absolute top de laatste welke pas na 1 week een reactie kreeg dat 1 boutje niet op voorraad was of ze deze ook zonder konden leveren. Kreeg echt het idee dat ik in de maling werd genomen. Ongeacht dat de producten wel correct geleverd worden maar te laat heeft het geen meerwaarde hier bestelen. Overigens is de vorige review verdwenen dus tja wat de waarde van kiyoh is blijft beetje duister zeker niet onafhankelijk.

Beste, Het is vanzelfsprekend heel vervelend dat dit is gebeurd! Het is wel zo dat men toch eningzins netjes moet blijven tegen elkaar. U bent denigrerend in echt elk bericht. ''Met als absolute top de laatste welke pas na 1 week een reactie kreeg dat 1 boutje niet op voorraad was'' - De reactietijd was 1,5 uur. ''Overigens is de vorige review verdwenen dus tja wat de waarde van kiyoh is blijft beetje duister zeker niet onafhankelijk.'' - Als er bepaalde uitspraken worden gebruikt welke tegen de (privacy) regels zijn zal de review worden verwijderd. Van iemand uit politiek mag men wel een correcte houding verwachten en geen denigrerend persoon welke ons op uw manier te woord staat en ook nog een niet naar waarheid ingevulde review achterlaat! Mvg, Team M2trading

Bestelling gedaan op vrijdag voor deadline en volgende dag geleverd ondanks pandemie en ander logistiek ongemak. En dat tegen een zeer schappelijke prijs !!

Niet tevreden

Uitlaat besteld voor peugeot fox, eenmaal toegekomen(Na verschillende telefoontjes),bleek de uitlaat niet te passen. Nu kan ik dat zelf wel aanpassen maar dat was niet de bedoeling.

Beste, Dit klopt helemaal! De uitlaat is dan ook niet voor de Peugeot Fox. Bekijk hier voor welke modellen dit artikel geschikt is: Peugeot Jet Force C-Tech 50 i.e. L/C 2005 Peugeot Jet Force TSDI i.e. 2003-2006 Peugeot Ludix Blaster 50 L/C 2005 Peugeot Speedfight 3 50 2T L/C Mvg, Team M2trading

Uitgebreide voorraad, goede kwaliteit en snelle levering.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, groot assortiment, zeer betaalbaar en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Leuk gesprek en gekregen waar ik om heb gevraagd

bestelling netjes ontvangen

betrouwbaar

Top service.

Is goed

Het is een goede en snelle levering ondanks de Corona

Prima.

Spul besteld en netjes volgens afspraak geleverd.

Ik ben tevreden

Zeer snelle levering

De levering was binnen 2 dagen, produkt prima in orde, leuke prijzen. Ik wil iedereen M2trading aanbevelen.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Na gekomen order bestelling was prima verpakt.

mijn 1e ervaring met jullie is goed en positief verlopen.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Eerder was t goed deze keer niet

Vrijdag uitlaat besteld zou woensdag binnenkomen, woensdag niks gehoord. Toen maar gebeld en hij was nog niet binnen dus zou vrijdag sowieso bij mij zijn, vrijdag weer niks dus weer gebeld en toen was het woensdag pas weer dus lang gewacht en moest er zelf achteraan gaan. Ipv dat ze het je ff laten weten of een belletje geven gewoon niks gehoord en lang gewacht. De anderhalve ster is voor de klantenservice die was wel goed

Beste, Dit vloeide voort uit het feit dat de bestelling was geplaatst en na vijf dagen de betaalmethode (Afterpay) is afgerond. Wij en eigenlijk wel elke webshop versturen pas als de betaling of betaalmethode is voldaan. Als dit niet gebeurd krijgt u ten alle tijden hier berichten over mits het e-mailadres juist is. Mvg, Team M2trading

Geweldige service

Als eerst ontving ik een andere uitvoering uitlaat als besteld, contact opgenomen met klantenservice, ik kon kosteloos terug sturen, heb ik dezelfde dag gedaan. Binnen 2 dagen had ik mijn juiste uitlaat binnen!

Super snelle levering

Goede materialen, snelle levering.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Uitstekende service (zeer klantvriendelijk en behulpzaam)

Ik kreeg per ongeluk de verkeerde uitlaat toegestuurd. M2Trading erkende de fout, verontschuldigde zich en ik kon kosteloos de uitlaat retourneren. Toen we de juiste uitlaat ontvingen, bleek deze niet te passen (inschattingsfout van onze kant). Ook dit keer kon ik het kosteloos terugsturen en kreeg mijn geld terug zodat ik de de correcte uitlaat kon bestellen. Deze ontving ik direct de volgende dag. Kortom, de communicatie met de medewerkster verliep snel en op een prettige manier en er werd gewoon praktisch gehandeld zonder dat er moeilijk werd gedaan. Dus top!

netjes en snel

netjes levering en op tijd

Behulpzaam bedrijf Top.

Duidelijk bedrijf.

Was Goed

Betrouwbare webshop

Snelle verzending.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Snelle levering van juiste onderdelen

Na snel de juiste onderdelen gevonden te hebben op de site was het makkelijk bestellen en snel geleverd. Top.

correct en keurig afgehandeld

correct en keurig afgehandeld

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Mvg, Team M2trading

Onderdeel paste niet maar bij retouraanvraag gfen retouretiket

Ik heb verleden woensdag het onderdeel binnen gekregen en donderdag gemaild dat dit niet passend was Bij vraag voor een retouretiket kreeg ik een mailtje terug wat verwees naar de algemene voorwaarden maar geen retour etiket en ook gen antwoord meer op mijn volgende mail. Vind ik vrij onbeschoft en meld dit ook bij de waakhond voor webwinkels.

Beste, Het laatste bericht van u is gisteren 7-10-2020 20:36, toen was er niemand hier... Op de andere berichten is gereageerd. Waardoor de choke niet past kunnen wij niet zien en moeten het doen; het past niet. Op de vraag waarom het niet past is denigrerend gereageerd. Informatie over het retourneren is ook gegeven. Mvg, Team M2trading

Zeer snelle service

Zeer goede service.