Keurig snel op tijd

Erg goed

Kwantitatief

Snel en goedkoop

Ben dik tevreden.

Zeer snelle levering. Volgende keer zeker weer.

Goeie

Voor de onzekere mensen dit Site is te vertrouwen

Gemakkelijke bestelling, goede reactie, de nodige info en op tijd en snel geleverd. Beter kan niet.

Duur

Heel duur

Beste, Dit gaat over een origineel product voor een Runner 180cc motorscooter, deze zijn altijd duurder. Als wij adhv uw opmerking verder kijken zijn wij alsnog het meest goedkoop... Waarom dan bij ons kopen als u dit alsnog te duur vind en dan een reveiw plaatsen?? Had dan een goedkopere aanbieder gezocht.. Mvg, Team M2trading

Expressversand und sehr gute Preise

Vielen Dank für alles, die Artikel passen alle und der Roller läuft 1A. Bestelle gerne wieder bei euch im Shop!

Opzich wel goed alleen ik miste wat onderdelen zoals de bout en het ringetje

Schlechte Beschreibung Foto ist irreführend

Sehr schlechter Service keine Kulanz gezeigt in der eMail Konversation. Falsches Bild in der Annonce das Teil wird anders geliefert wie bestellt. Satz nicht deutlich in der Artikelbeschreibung erwähnt. Nie wieder von meiner Seite kaufe ich da was.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Am besten, Im Text wird deutlich darauf hingewiesen, dass der Artikel im ersten Satz eine andere Farbe hat. Herr hat dies nicht gelesen und denkt, dass dies unsere Schuld ist.. Mit freundlichen Grüßen, Team M2trading Vertaald nar het Nederlands: Beste, De tekst geeft duidelijk aan dat het artikel in de eerste zin een andere kleur heeft. Heer heeft dit niet gelezen en denkt dat dit onze schuld is.. Met vriendelijke groeten, Team M2trading

Alijd op tijd een aanrader en nietbduur

Mijn bestelling was er op een dag mooi in de brieven bus ben heel tevreden

Goed en snel

Mooie werkschoennen met een mooie prijs en snelle levering!!

Niet klant vriendelijk

Bestel wat krijg verkeerde binne en het andre product ineens niet meer binnen

Beste, Dat er iets verkeerd is geleverd is zeer vervelend! Dat het niet meer voorradig is bij onze leverancier kunnen wij tot onze spijt niets aan doen... (Wel vijf keer moeten uitleggen) Mvg, Team M2trading

særdeles god

perfekt og hurtig levering/god og tydelige billeder af vare.

Perfecte service

Mijn bestelling werd tijdig geleverd. Na 20 dagen ging het kapot en daardoor moest het terugsturen. Ze hebben me snel en kundig geholpen. Uiteindelijk 2 nieuwe onderdelen besteld waar ik erg blij mee ben.

Ik was op zoek naar bandjes en vond een prachtige aanbieding, besteld en de volgende dag in huis nog eerder dan verwacht. De banden zagen er top uit en na montage een ritje gemaakt. De wegleggen bevalt uitstekend bij droog weer, nog geen natte omstandigheden getroffen. Kortom M2 bedankt voor de goede ervaring Mvg Roy

Gewoon top en snel services!!!!

Gewoon top! service en goedkoop natuurlijk mijn beste winkel en ook heel snel geleverd !!!!!

Heel goed prd ,

Klasse

Snel en netjes gedaan.

Verkeerde levering

Helaas niet het juiste artikel ontvangen Wel het juiste artikel besteld staat ook juist op de factuur Werk mee om het terug te sturen met brief over hoe en wat Tot nu toe nog geen nieuw artikel ontvangen

Beste, Dit is inderdaad gebeurd. Dit was net voor het weekend en konden niet zo snel het juiste beendkleed opsturen en de leverancier moet de voorraad nakijken. Wij doen graag alle moeite voor Mr om dan deze review aan te treffen.. Mvg, Team M2trading

Ook mijn retour was in een paar dagen gecrediteerd! Top!

Betrouwbare kwaliteit

Positief

perfect netjes geleverd alles compleet

alles netjwa

Alles gut waren original Teile gern wieder

Gute preisleistung und es waren original Ersatzteile gern wieder.

duidelijke beschrijving van artikel en snel gelevert.

Ik ben erg goed geholpen