Tevreden over de levering van m’n bestelling

Ik heb ook persoonlijk contact gehad, verder keurig geholpen Alles naar tevredenheid vriendelijke gr. Rob Pieterse

Makkelijk bestellen snel in huis. Producten naar wens

Prima geleverd volgens bestelling

Graag zou ik de bestelling sneller willen ontvangen. Ofwel een bestelling wat voor 22.00 uur besteld is moet de andere dag in huis zijn. Dan zou het perfect zijn en dan verdienen jullie 5 sterren.

Beste, Dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen! Er is een keuze gemaakt qua levertijd: Levering op 21-01-2022 tussen 09:15 en 11:45 Daar hebben wij ons ook aan gehouden. Mvg, Team M2trading

Bandje besteld netjes verpakt en op tijd geleverd.

Snelle nette levering

Onderdelen uitgezocht, besteld en spullen erg snel en netjes verpakt aangeleverd gekregen, zeer tevreden, Top!!

Mijn laatste bestelling is niet compleet

Mijn laaste bestelling was incompleet helaas.

Beste, Spijtig dat u ons niet de kans geeft om dit op te lossen! Na het plaatsen van deze review heeft Mr ons pas gemailed met dit euvel.. gevraagd om dit aan te tonen. Tot op heen geen reactie. Mvg, Team M2trading

dik tevreden

onderdelen besteld via de site, makkelijk te vinden door goede structuur op de site Goed op de hoogte gehouden mbt de bestel status. onderdelen netjes verpakt ontvangen.

Alles kwam op tijd aan alleen een kop pakking was scheef geleverd

Snelle zending en uitstekende service

Eerste keer besteld met goede ervaring.

Ik was op zoek naar een verchroomde kentekenplaathouder. Omdat er geen beurzen zijn, heb ik op internet gezocht en kwam ik bij jullie webshop uit voor een voordelige prijs. Na mijn bestelling en betaling kreeg ik de melding dat zij niet in voorraad waren (backorder). Volgende dag gebeld en ik kreeg toen te horen dat zij toch nog dezelfde week bezorgd zouden worden. GROTE KLASSE,

Aanrader

Zeer goede accu ,blij me

Slecht

Slechte ervaring hier bestel ik niet weer iets. Bellen lm te vragen wanneer mijn pakketje komt. Verteld worden dat hij morgen op de afgesproken tijd komt vervolgens volgende dag weer bellen om te horen dat ze iedereen gemailed hebben behalve mij.

Beste, Onze excuses dat uw bestelling een dag later was aangeboden! ''Verteld worden dat hij morgen op de afgesproken tijd komt vervolgens volgende dag weer bellen om te horen dat ze iedereen gemailed hebben behalve mij.'' Er is u verteld dat wij hier nog mee bezig waren. Niet dat wij iedereen hebben gemailed en u hebben overgeslagen. Mvg, Team M2trading

netjes afgehandeld ze hadden een artikel niet kreeg netjes myn geld terug gestort prima service

Stefano

Very fast and good quality for small Money greetings from germany!

Caburateur besteld voor een prima prijs Past goed en werkt goed bestel volgende keer weer onderdelen hier worden snel geleverd

Snelle en correcte levering

Altijd snel geleverd en prima service

Ongevraagd een alternatief toegestuurd gekregen.

Maar na belletje, is alles netjes opgelost. Soms gebeurd zoiets, maar zolang het netjes wordt opgelost is alleen de tijdsduur vervelend.

Veel moeite

Verkeerde merk accu en ook nog lood... als ik een fiets bestel hoef ik geen autopet nou

Beste, Onze excuses dat dit is gebeurd! Mvg, Team M2trading

goed goede service

goede kwaliteit super te vree en snel geleverd .

alles netjes en vlot afgehandeld

Helemaal top.

Zoals gezegd, zoals gedaan. Komen afspraken na. Alles op tijd geleverd en compleet.

Geweldige SERVICE

Telefonisch zeer goede uitleg.

Sehr gute Angebote !

Ich bin sehr mit der Ware die Sie verkaufen zufrieden und freue mich immer über Angebote!

Goed georganiseerd

Snelle en goede levering