Nog niks ontvangen en pakket is ook nog niet bij postnl

Heb helaas nog niks mogen ontvangen

slecht

wel een track en tracé nr ontvangen maar pakketje is na een week nog steeds niet afgegeven aan de pakket bezorger. Niets ontvangen dus. Ga mijn bestelling annuleren en als het dan in eens wel opgestuurd kan worden gaat het retour.

Nog niks ontvangen

Tot op heden nog niks ontvangen. Dus een beoordeling word dan wel erg moeilijk.

Beloofde niet nagekomen.

Heb een accu gekocht omdat op de site was duidelijk aangegeven voor 17.00 besteld morgen in huis. Helaas na 4 dagen heb ik mijn accu niet ontvangen waardoor mijn bezorgscooter niet gebruikt kan worden om maaltijden te bezorgen. Al met al meer geld kwijt aan deze nep beloofde. Jammer. Ben er benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers?

Wel goed

Eerste pakje ging goed. Miste nog een pakje dat was wel een dingetje veel mail verkeer wat uitleg .dat had niet gehoeven als er een mailtje was gestuurd het pakje komt wat later ale begrip voor. Het is gelukkig goed gekomen. Topie.

eenvoudig bestellen en zeer vlotte levering

Uitstekend!

Gewoon perfect service

Perfect de snelle levering en service Niks op aangemerkt houden zo

Zeer te vrede

Een jaar geleden bij M2Trading als eerste bestelling een gel accu gekocht en nu een uitlaat; beide voor een Sym Orbit II. Hun website is duidelijk en bestellen gaat daarom eenvoudig. Persoonlijk vind ik de optie om te zoeken op merk en type zeer handig. Na het bestellen en betalen krijg je een duidelijke bevestigingsmail met alle nog te nemen stappen. Tijdens het leverproces wordt deze email per stap nogmaals geleverd en één voor één worden de afgehandelde stappen daarin doorgestreept (lekker duidelijk). De leveringstijd en verpakking is prima. In mijn geval heb ik een serviceverzoek gedaan en die is snel en zeer goed uitgevoerd. Ik ben 100% te vrede over M2Trading en ga er in de toekomst zeker weer bestellen.

Ware wurde nicht geliefert.

Ware bestellt Per PayPal bezahlt Liefertermin wurde nicht eingehalten Keine Ware erhalten Das kommt die Meldung dass ich die Ware zurückgesendet habe. Geld kommt zurück. Die Ware ist nie zugestellt worden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ik vindt het slecht

Je betaald al verzent kosten en als het niet goed is nog een keer. Bestel nooit meer bij hun

Levering is niet wat op internet staat

Er staat bij de advertenties voor 23.59 besteld morgen in huis En dat is al een paar x gebleken dat datniet waar is Ik krijg bericht 2 dagen later met het staat klaar om verzonden te worden Ik hoop dat dat aangepast wordt Want het klopt niet wat er staat

altijd prima , nooit probleem gehad.

prima ervaring product zoals omschreven en goede prijs verhoudingen

Correct

Super begeleid na het kopen van het product!

Snelle service en alles op voorraad

Gewoon een goede site

Een goede site. En service.

Product kwam snel en perfect binnen ik ben er super blij mee en ik raad iedereen aan om hier wat te kopen

keurig en snel geleverd

snel geleverd en keurig verpakt , top

Snelle levering met een redelijke prijs/kwaliteit.

Geen slechte ervaring gehad.

Ik moet het pakketje nog binnen krijgen

Jullie hebben het goed gedaan Snel gehandeld Alleen PostNL niet Ik had het dinsdag moeten ontvangen Maar helaas nu vrijdag nog niets.

Snele levering, redelijke prijs

Beste Inan, Dank u voor de genomen tijd en moeite om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u uiterst tevreden bent. met vriendelijke groeten, Team M2 Trading

Mijn ervaring was uitstekend.

De bestelling was snel gepost. Alleen jammer dat PostNL een dag langer over de bezorging deed. Dus niet: vandaag besteld, morgen in huis!

Beste, Dank u voor de genomen tijd en moeite om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u uiterst tevreden bent. met vriendelijke groeten, Team M2 Trading

Zeer tevreden.

Beste Jolien, Dank u voor de genomen tijd en moeite om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u uiterst tevreden bent. met vriendelijke groeten, Team M2 Trading

Correcte shop

Snel, correcte levering.

Beste Geert, Dank u voor de genomen tijd en moeite om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u uiterst tevreden bent. met vriendelijke groeten, Team M2 Trading

Tevreden met snelle levering alleen jammer dat er niet vast een retour bon in zit ivm. Verkeerde bestelling

Beste Ron, Dank u voor de genomen tijd en moeite om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij hebben inderdaad geen gratis retourbeleid. met vriendelijke groeten, Team M2 Trading