snel en prima resultaat

Fijn dat PDF als uitgangspunt kan worden genomen. Helaas had ik zelf over het hoofdgezien om nog een wit-pagina toe te voegen voor een mooier resultaat. Het zou nóg fijner zijn als daarin kan worden meegedacht.

• Betrouwbaarheid

super mooi drukwerk op mooi papier!

top drukwerk!

• Betrouwbaarheid

Duurzame alternatieven voor een goede prijs

Goede duurzame alternatieven die bijdragen aan een meer circulaire economie om zo het milieu minder te belasten. Helaas zat er een typefout in mijn visitekaartje. Mijn eigen schuld natuurlijk maar een controle op typefouten zou de service nog verder kunnen verbeteren.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

• Betrouwbaarheid

fijn contact, goed bereikbaar en mooi resultaat

voor mijn eerste drukwerk heb ik eerst telefonisch contact gehad over mijn bestanden. ze hebben deze voor mij bekeken en tips gegeven die het uiteindelijke resultaat verbeterden, o.a. met betrekking tot de maten. super fijn dat ze hier tijd voor nemen met een relatief kleine bestelling. ik heb groenprint gekozen omdat ze een uitgebreid assortiment hebben met duurzame papiersoorten. het resultaat is erg mooi geworden, en ik ben erg tevreden. groetjes, leonie pimpelmus.com

• Betrouwbaarheid

Uitstekende producten en snelle levering

Wij hebben laatst Flyers en Placemats besteld, gemaakt van landbouwafval. Prachtig product!

maakt groen imago waar

Bestelproces ging niet helemaal rimpelloos. Het gevraagde proefexemplaar vroeg veel tijd. Het herziene document (na de proefdruk) heeft enkele dagen in de spamfolder van Groenprint gehangen totdat wij hierover zelf informeerden.

• Betrouwbaarheid

Goeie service, geweldig product, daar word je blij van!

Goed advies en assistentie bij aanlevering van de foto. Snelle service, en met papier van landbouwafval komen wij als biologisch bedrijf graag voor de dag.

Super blij mee!

Hele fijne service en mooie, kwalitatieve producten. Ik hoop dat steeds meer mensen en bedrijven de stap naar duurzame opties zullen nemen!

• Betrouwbaarheid

Goede service en op tijd geleverd

Geweldige prijs-kwaliteitverhouding

Goedkoop én milieubewust. Het kan dus wel!

• Betrouwbaarheid

uitstekende samenwerking, service en product

Wat kan ik meer zeggen? Heel gelukkig met het product en de weg ernaartoe!

• Betrouwbaarheid

Leuk contact en mooi drukwerk

Leuke medewerkers, goed drukwerk en minder belastend voor het milieu!

Mooi eco vriendelijk drukwerk

Super snel verzonden, het drukwerk was nog eerder binnen dan bij bestellen was aangegeven en het resultaat was heel netjes.

Zeer fijne bedrijf

Het was snel gedrukt en een fijne partner om mee samen te werken

• Betrouwbaarheid

Fantastische service en behulpzaamheid!

Snelle levering, fijne service en meedenken en heel geduldig met de vele vragen die ik had.

Uitstekkend druk werk!

Ik heb zeer goede ervaring met Groenprint. De online druk optie is gebruiksvriendelijk, heel erg duidelijk. Groenprint heeft een kundige werknemer. De komunikatie was uitstekend. En de levering van boeken uitmunten. Prijs en kwaliteit is uitzonderlijk. Ik ben zeer tevreden met Groenprint en vooraal de flexibiliteit. Ook hartelijk dank voor de assistentie van meneer Rogier.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Goede communicatie via de website over aanlever specificaties, snelle levertijd en resultaat is erg mooi! De kant en klare producten voor horeca zijn erg handig en vind je niet vaak bij andere leveranciers!

• Betrouwbaarheid

Mooi resultaat op gerecycled papier

Erg blij een drukker gevonden te hebben die gercycled papier gebruikt. Controles waren snel en goed zo ook het resultaat. Fijn om PDF aan te kunnen leveren. Jammer dat gerecycled papier nu nog steeds duurder is.

• Betrouwbaarheid

Eenvoud en natuurlijk zijn de kernwaarden!

visitekaartjes hebben een zachte touch, passend bij het aanbod dat ik geef

Top ervaringen!

Zoals altijd gewoon top communicatie en top producten en service. Goed bezig!

• Betrouwbaarheid

Duidelijk, goede kwaliteit, snelle levering, goede ondersteuning

Mooi drukwerk op 100% gerecycled papier

Het voorbeeldboek met vele papiersoorten (die ik kreeg toegestuurd) gaf mij een goed uitgangspunt en daardoor heb ik mooi papier kunnen kiezen voor mijn drukwerk. Ze hebben ook 'paperwise', papier gemaakt van landbouw afval! Goed geholpen, mooi drukwerk en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

goede kwaliteit, goede service, en groen!

top dat jullie het makkelijk maken om milieubewust printwerk te drukken.

• Betrouwbaarheid

Mooi alternatief voor papieren drukwerk

Zeer tevreden met de snelle en nette levering van Groenprint. Het paperwise 'papier', gemaakt van landbouwafval, is een mooi en duurzaam alternatief voor papier. Blij mee en bestel er vaker!