Snelle levering, goede kwaliteit

De bestelling werd snel geproduceerd en geleverd, ook al waren mijn bestanden in eerste instantie van onvoldoende kwaliteit. Nieuwe bestanden werden snel beoordeeld, waardoor de levering geen vertraging opliep. Ook de reactie van Groenprint per mail was snel.

• Betrouwbaarheid

Fijne partij om werk bij te laten drukken

Ik bestel hier bijna wekelijks en krijg altijd de producten zoals wij ze willen! Fijn persoonlijk contact en goede service.

• Betrouwbaarheid

Prettig contact, snelle levering en perfect drukwerk

Voor een afwijkend aantal flyers in verschillende varianten contact gezocht en niet veel later al een passende offerte. Na akkoord gemakkelijk de bestanden kunnen aanleveren en binnen een week waren de flyers binnen. Erg tevreden over de kwaliteit van het drukwerk, de mogelijkheid om te kiezen voor echt duurzaam papier en de algehele afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Gewoon de beste, duurzame drukker van Nederland

Groenprint is gewoon een geweldig bedrijf. Betrokken, aardige mensen. En een altijd foutloze, hoge kwaliteit drukwerk. Vooral drukken op landbouwafval en olifantengras geeft optimaal duurzame resultaten. En elke keer een boom planten voor een C02 neutraal proces. Bravo!

• Betrouwbaarheid

Halen levertijden niet en nul communicatie

Twee bestelling geplaatst met 48uurs levering. Ontving de pakketten pas een week later. Totaal geen communicatie. Gemaild naar het info mailadres maar nooit enig response ontvangen. Prima drukwerk, maar bestel op tijd want ze kunnen de levertijden bij lange na niet halen.

• Betrouwbaarheid

Meedenkend personeel, goede kwaliteit producten.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit drukwerk. Dit keer helaas niet binnen 24 uur de zending binnen.

Altijd top :)

Hele fijne en snelle service en duurzaam natuurlijk!!

• Betrouwbaarheid

Prachtig drukwerk en hele goede service!

Prachtig drukwerk, keurig gebonden (geniet) en een hele goede service!

• Betrouwbaarheid

Hi Groenprint, Ik wou nog even feedback geven over mijn bestelling. Mijn doel was om 25 stickers te bestellen en er kwamen 25 vellen met stickers aan! Dit staat niet duidelijk vermeld op de website dus misschien wel handig om dit toe te voegen voor nieuwe klanten :) Groetjes,

• Betrouwbaarheid

Top bedrijf en snelle reactie!

Snelle persoonlijke reactie en denken heel goed mee: topbedrijf!

snel en prima resultaat

Fijn dat PDF als uitgangspunt kan worden genomen. Helaas had ik zelf over het hoofdgezien om nog een wit-pagina toe te voegen voor een mooier resultaat. Het zou nóg fijner zijn als daarin kan worden meegedacht.

• Betrouwbaarheid

super mooi drukwerk op mooi papier!

top drukwerk!

• Betrouwbaarheid

Duurzame alternatieven voor een goede prijs

Goede duurzame alternatieven die bijdragen aan een meer circulaire economie om zo het milieu minder te belasten. Helaas zat er een typefout in mijn visitekaartje. Mijn eigen schuld natuurlijk maar een controle op typefouten zou de service nog verder kunnen verbeteren.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

• Betrouwbaarheid

fijn contact, goed bereikbaar en mooi resultaat

voor mijn eerste drukwerk heb ik eerst telefonisch contact gehad over mijn bestanden. ze hebben deze voor mij bekeken en tips gegeven die het uiteindelijke resultaat verbeterden, o.a. met betrekking tot de maten. super fijn dat ze hier tijd voor nemen met een relatief kleine bestelling. ik heb groenprint gekozen omdat ze een uitgebreid assortiment hebben met duurzame papiersoorten. het resultaat is erg mooi geworden, en ik ben erg tevreden. groetjes, leonie pimpelmus.com

• Betrouwbaarheid

Uitstekende producten en snelle levering

Wij hebben laatst Flyers en Placemats besteld, gemaakt van landbouwafval. Prachtig product!

maakt groen imago waar

Bestelproces ging niet helemaal rimpelloos. Het gevraagde proefexemplaar vroeg veel tijd. Het herziene document (na de proefdruk) heeft enkele dagen in de spamfolder van Groenprint gehangen totdat wij hierover zelf informeerden.

• Betrouwbaarheid

Goeie service, geweldig product, daar word je blij van!

Goed advies en assistentie bij aanlevering van de foto. Snelle service, en met papier van landbouwafval komen wij als biologisch bedrijf graag voor de dag.

Super blij mee!

Hele fijne service en mooie, kwalitatieve producten. Ik hoop dat steeds meer mensen en bedrijven de stap naar duurzame opties zullen nemen!

• Betrouwbaarheid

Goede service en op tijd geleverd

Geweldige prijs-kwaliteitverhouding

Goedkoop én milieubewust. Het kan dus wel!

• Betrouwbaarheid

uitstekende samenwerking, service en product

Wat kan ik meer zeggen? Heel gelukkig met het product en de weg ernaartoe!

• Betrouwbaarheid

Leuk contact en mooi drukwerk

Leuke medewerkers, goed drukwerk en minder belastend voor het milieu!

Mooi eco vriendelijk drukwerk

Super snel verzonden, het drukwerk was nog eerder binnen dan bij bestellen was aangegeven en het resultaat was heel netjes.