Top ervaringen!

Zoals altijd gewoon top communicatie en top producten en service. Goed bezig!

• Betrouwbaarheid

Duidelijk, goede kwaliteit, snelle levering, goede ondersteuning

Mooi drukwerk op 100% gerecycled papier

Het voorbeeldboek met vele papiersoorten (die ik kreeg toegestuurd) gaf mij een goed uitgangspunt en daardoor heb ik mooi papier kunnen kiezen voor mijn drukwerk. Ze hebben ook 'paperwise', papier gemaakt van landbouw afval! Goed geholpen, mooi drukwerk en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

goede kwaliteit, goede service, en groen!

top dat jullie het makkelijk maken om milieubewust printwerk te drukken.

• Betrouwbaarheid

Mooi alternatief voor papieren drukwerk

Zeer tevreden met de snelle en nette levering van Groenprint. Het paperwise 'papier', gemaakt van landbouwafval, is een mooi en duurzaam alternatief voor papier. Blij mee en bestel er vaker!

Fantastisch geholpen

Niettegenstaande enkele misverstanden mijnentwege en problemen om een correcte .pdf te leveren, werden de aanpassingen door hen gedaan om een perfect resultaat te bekomen.

• Betrouwbaarheid

Supersnel, goed product, goeie voorlichten over verschillende mogelijkheden

makkelijke bestelprocedure, de volgende dag in huis, goed spul!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en duurzaam!

Eenvoudig bestelprocess en goede kwaliteit drukwerk. Top dat dit ook op een duurzame manier kan.

• Betrouwbaarheid

Groen, goede service, mooie prints

Groen en mooie kwaliteit prints. Contact soms een beetje traag, maar ik werd wel altijd teruggebeld. Op tijd geleverd volgens afspraak.

Goede service en snelle levering

Het uploaden van het design ging redelijk eenvoudig. Ik werd heel correct de volgende gebeld om de laatste details door te spreken en de volgende dag was alles al in huis. Goede kwaliteit inkt, papier en service!

Goede service en snelle levering

Tentkaarten besteld bij deze partij. Ik had het zelf niet helemaal goed aangeleverd, waarop ze meteen contact met me opnamen. Werd meteen opgelost. Verder snelle levering en product ziet er top uit.

Prima service en kwaliteit

Snelle levering, hele prettige klantenservice

very good

++++

• Betrouwbaarheid

Mooi en goed geleverd, maar aanlevercriteria waren onduidelijk en lastig.

• Betrouwbaarheid

Mooi drukwerk en vooral het proces er naar toe heel erg behulpzaam.

Top bedrijf!

Top bedrijf. Wij werken voor heel wat drukwerk met Groenprint samen. Altijd vriendelijk, snel en behulpzaam contact. Goede kwaliteit en controle van de bestanden. Ook wat 'nieuwe producten' zoals de Mini-boekjes waardoor wij onze handleidingen nu allemaal in dat formaat aan het gieten zijn. Bedankt! Mathias Biogroei.be

Altijd goed en snel

Bestel vaker bij Groenprint. Goede feedback, snelle levering. Alleen bij laatste levering lag de doos uit elkaar dus ook wat drukwerk beschadigd, vandaar de 9 ipv 10. Iets beter inpakken mag, de bezorgers gaan er immers niet zachtzinnig mee om.

• Betrouwbaarheid

Goede service, snelle levering en perfect resultaat

Online goede service in de vorm van tips en snelle feedback op vragen per mail. De levering was snel en met uitstekend resultaat. Ik kom zeker terug voor duurzaam drukwerk.

Nette afhamdeling

Ik had een probleempje maar is netjes opgelost. Mijn complimenten voor dit bedrijf

• Betrouwbaarheid

Duurzaam, snel en prachtig drukwerk

Prachtige brochures ontvangen op Paperwise. Levering was zelfs sneller dan de aangegeven leverdatum! Goed contact met Rogier die me goed heeft geholpen.

• Betrouwbaarheid

Altijd goede producten en een fijn contact!

Wij maken bijzonder graag gebruik van PaperWise en dat ziet er altijd goed uit. Bij problemen wordt er altijd meegedacht over een oplossing. Minpuntje is de website waarop je door het grote aanbod soms lastig vindt wat je zoekt.

• Betrouwbaarheid

Ik had haast, mij werd verteld dat alles goed zou komen, maar reactie bleef uit.

Omdat ik binnen een week duurzame stickers nodig had, kwam ik bij Groenprint. Ze verzekerden mij dat dat zou lukken en vonden het maar stom dat het bij andere bedrijven niet lukte. Ik stuurde de stickers door maar kreeg geen reactie, ik belde en kreeg iemand te pakken die zij dat het opgelost zou worden als ik het naar hem doorstuurde, dat gedaan. Maar kreeg vervolgens geen reactie. Nog een keer achteraan gemaild met wat er nu gebeurd was en dat ik het heel vervelend vond, maar ook geen reactie hierop. Heel vervelend.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Perfect product, levering een dag later dan gecommuniceerd

De flyer was precies zoals verwacht, mooi afgedrukt. Ik word blij van de duurzame opties. Levering was gecommuniceerd op dinsdag, was uiteindelijk woensdag. Geen probleem, maar wel verwarrend.

Vakwerk

Een drukkerij die meedenkt met je en ... denkt om het milieu!

Snelle service, uitstekende klantenservice

Duidelijk, denken goed mee, snelle service. Geleverde folders zijn van uitstekende kwaliteit.