Zeer fijne bedrijf

Het was snel gedrukt en een fijne partner om mee samen te werken

• Betrouwbaarheid

Fantastische service en behulpzaamheid!

Snelle levering, fijne service en meedenken en heel geduldig met de vele vragen die ik had.

Uitstekkend druk werk!

Ik heb zeer goede ervaring met Groenprint. De online druk optie is gebruiksvriendelijk, heel erg duidelijk. Groenprint heeft een kundige werknemer. De komunikatie was uitstekend. En de levering van boeken uitmunten. Prijs en kwaliteit is uitzonderlijk. Ik ben zeer tevreden met Groenprint en vooraal de flexibiliteit. Ook hartelijk dank voor de assistentie van meneer Rogier.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en perfecte kwaliteit

Goede communicatie via de website over aanlever specificaties, snelle levertijd en resultaat is erg mooi! De kant en klare producten voor horeca zijn erg handig en vind je niet vaak bij andere leveranciers!

• Betrouwbaarheid

Mooi resultaat op gerecycled papier

Erg blij een drukker gevonden te hebben die gercycled papier gebruikt. Controles waren snel en goed zo ook het resultaat. Fijn om PDF aan te kunnen leveren. Jammer dat gerecycled papier nu nog steeds duurder is.

• Betrouwbaarheid

Eenvoud en natuurlijk zijn de kernwaarden!

visitekaartjes hebben een zachte touch, passend bij het aanbod dat ik geef

Top ervaringen!

Zoals altijd gewoon top communicatie en top producten en service. Goed bezig!

• Betrouwbaarheid

Duidelijk, goede kwaliteit, snelle levering, goede ondersteuning

Mooi drukwerk op 100% gerecycled papier

Het voorbeeldboek met vele papiersoorten (die ik kreeg toegestuurd) gaf mij een goed uitgangspunt en daardoor heb ik mooi papier kunnen kiezen voor mijn drukwerk. Ze hebben ook 'paperwise', papier gemaakt van landbouw afval! Goed geholpen, mooi drukwerk en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

goede kwaliteit, goede service, en groen!

top dat jullie het makkelijk maken om milieubewust printwerk te drukken.

• Betrouwbaarheid

Mooi alternatief voor papieren drukwerk

Zeer tevreden met de snelle en nette levering van Groenprint. Het paperwise 'papier', gemaakt van landbouwafval, is een mooi en duurzaam alternatief voor papier. Blij mee en bestel er vaker!

Fantastisch geholpen

Niettegenstaande enkele misverstanden mijnentwege en problemen om een correcte .pdf te leveren, werden de aanpassingen door hen gedaan om een perfect resultaat te bekomen.

• Betrouwbaarheid

Supersnel, goed product, goeie voorlichten over verschillende mogelijkheden

makkelijke bestelprocedure, de volgende dag in huis, goed spul!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en duurzaam!

Eenvoudig bestelprocess en goede kwaliteit drukwerk. Top dat dit ook op een duurzame manier kan.

• Betrouwbaarheid

Groen, goede service, mooie prints

Groen en mooie kwaliteit prints. Contact soms een beetje traag, maar ik werd wel altijd teruggebeld. Op tijd geleverd volgens afspraak.

Goede service en snelle levering

Het uploaden van het design ging redelijk eenvoudig. Ik werd heel correct de volgende gebeld om de laatste details door te spreken en de volgende dag was alles al in huis. Goede kwaliteit inkt, papier en service!

Goede service en snelle levering

Tentkaarten besteld bij deze partij. Ik had het zelf niet helemaal goed aangeleverd, waarop ze meteen contact met me opnamen. Werd meteen opgelost. Verder snelle levering en product ziet er top uit.

Prima service en kwaliteit

Snelle levering, hele prettige klantenservice

very good

++++

• Betrouwbaarheid

Mooi en goed geleverd, maar aanlevercriteria waren onduidelijk en lastig.

• Betrouwbaarheid

Mooi drukwerk en vooral het proces er naar toe heel erg behulpzaam.

Top bedrijf!

Top bedrijf. Wij werken voor heel wat drukwerk met Groenprint samen. Altijd vriendelijk, snel en behulpzaam contact. Goede kwaliteit en controle van de bestanden. Ook wat 'nieuwe producten' zoals de Mini-boekjes waardoor wij onze handleidingen nu allemaal in dat formaat aan het gieten zijn. Bedankt! Mathias Biogroei.be

Altijd goed en snel

Bestel vaker bij Groenprint. Goede feedback, snelle levering. Alleen bij laatste levering lag de doos uit elkaar dus ook wat drukwerk beschadigd, vandaar de 9 ipv 10. Iets beter inpakken mag, de bezorgers gaan er immers niet zachtzinnig mee om.

• Betrouwbaarheid

Goede service, snelle levering en perfect resultaat

Online goede service in de vorm van tips en snelle feedback op vragen per mail. De levering was snel en met uitstekend resultaat. Ik kom zeker terug voor duurzaam drukwerk.

Nette afhamdeling

Ik had een probleempje maar is netjes opgelost. Mijn complimenten voor dit bedrijf