Duurzaam, snel en prachtig drukwerk

Prachtige brochures ontvangen op Paperwise. Levering was zelfs sneller dan de aangegeven leverdatum! Goed contact met Rogier die me goed heeft geholpen.

• Betrouwbaarheid

Altijd goede producten en een fijn contact!

Wij maken bijzonder graag gebruik van PaperWise en dat ziet er altijd goed uit. Bij problemen wordt er altijd meegedacht over een oplossing. Minpuntje is de website waarop je door het grote aanbod soms lastig vindt wat je zoekt.

• Betrouwbaarheid

Ik had haast, mij werd verteld dat alles goed zou komen, maar reactie bleef uit.

Omdat ik binnen een week duurzame stickers nodig had, kwam ik bij Groenprint. Ze verzekerden mij dat dat zou lukken en vonden het maar stom dat het bij andere bedrijven niet lukte. Ik stuurde de stickers door maar kreeg geen reactie, ik belde en kreeg iemand te pakken die zij dat het opgelost zou worden als ik het naar hem doorstuurde, dat gedaan. Maar kreeg vervolgens geen reactie. Nog een keer achteraan gemaild met wat er nu gebeurd was en dat ik het heel vervelend vond, maar ook geen reactie hierop. Heel vervelend.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Perfect product, levering een dag later dan gecommuniceerd

De flyer was precies zoals verwacht, mooi afgedrukt. Ik word blij van de duurzame opties. Levering was gecommuniceerd op dinsdag, was uiteindelijk woensdag. Geen probleem, maar wel verwarrend.

Vakwerk

Een drukkerij die meedenkt met je en ... denkt om het milieu!

Snelle service, uitstekende klantenservice

Duidelijk, denken goed mee, snelle service. Geleverde folders zijn van uitstekende kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit, duurzaam met een mooi effect

Ik heb onlangs visitekaartjes besteld bij groenprint, 100% landbouwafval 300gr. Het papier heeft onverwacht een mooie cremekleur en textuur. De stevigheid is goed en de inkt die erop gedrukt is heeft een lichte glans. Ik ben zeer tevreden en blij dat ik duurzame en ook mooie visitekaartjes heb voor mijn bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Goede service en snelle levering

Een bestelling doorgeven is simpel. Contact met de medewerkers verloopt snel en goed. Snelle levering na bestelling

• Betrouwbaarheid

Goed papier voorstel en mooi gedrukt.

Ik ben erg blij met de gedrukte kerstkaarten op het door Goenprint.nl voorgestelde 400 grams Olin papier. Het drukwerk is mooi en werd snel geleverd.

Snel en Duurzaam!

Voor ons verpakkingsmateriaal hebben wij onze 'huisdrukker' met GroenPrint gevonden. De biologische zepen van Zeepziederij Borssenburg zijn met deze nieuwe duurzame FSC-verpakking niet alleen groen van binnen maar ook van buiten. Bedankt! Zeepziederij Borssenburg

• Betrouwbaarheid

Milieubewust drukwerk zonder hoge kosten

Leuk dat er ook PaperWise papier wordt aangeboden.

• Betrouwbaarheid

Goed resultaat, milieuvriendelijk, goed overleg.

Goedecommunicatie, Milieuvriendelijk Goede prijs Goede kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Idee is goed, de afwerking veel minder

Duurzaam ondernemen betekent niet alleen rekening houden met grondstoffen en productiemethode. Het betekent ook dat je opdrachtgevers goed bedient. Dus: op tijd leveren en afspraken nakomen. Bij de laatste twee orders ging er te veel fout. Leverdatum wordt niet gehaald - te laat afgeleverd - geen communicatie hierover - geen modellen ontvangen ondanks meertalig verzoek. De laatste order 2-9 besteld moet nog gedeeltelijk worden afgeleverd (levertijd 6 werkdagen = 14 werkdagen). Ik kan dit niet verkopen aan mijn opdrachtgevers en ik vind het erg vervelend om steeds te moeten bellen, dus helaas, ondanks de goede bedoelingen, moet ik op zoek naar een andere leverancier. Dit is overigens niet zo heel complex: zorgen voor het juiste FSC papier en zelf een boom planten via trees4all.

Voldoende

Aardige mensen, print zag er goed uit, maar de levertermijn was geen 48 uur maar het dubbele. Op vrijdag gebeld waar de bestelling was. Werd opgestuurd en zou maandag arriveren. Op maandag weer gebeld. Werd uiteindelijk dinsdag geleverd. Factuur moet eigenlijk gelijk online beschikbaar zijn. Taalfouten in de communicatie.

Vriendelijke, gerichte service

Denken actief mee, letten goed op en leveren uitstekende kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Makkelijk en snel bestelproces met mooi drukresultaat.

Het bestelproces verliep makkelijk en was duidelijk. Snelle levering en het resultaat was zoals verwacht.

Erg goed!

Goede kwaliteit en ook de service is top!

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen, snelle service!

Snelle reactie op mijn mail, vriendelijk personeel!

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle service. Vriendelijk personeel ook!

Betaalbaar, vriendelijk personeel en snelle service!

• Betrouwbaarheid

Duidelijke en handige website en fijne, heldere communicatie bij bestelling.

De website van groenprint is duidelijk en handig. Er was iets net correct met het document dat ik had aangeleverd. Hierover werd helder gecommuniceerd.

Duurzame drukkers!

Een echte drukkerij die verstand heeft van drukwerk. Snelle levering en ook nog eens op 100% gerecycled papier. Inmiddels al 2 eigen bomen geplant via Groenprint.

Pluspunten

Nette communicatie met Rogier. Prettige dienstverlenende instelling. Prettige site, je weet direct hoeveel je kwijt bent. Geweldig dat jullie CO2-neutraal werken en je een certificaat krijgt bij faturen boven de €100,-

- Het zou fijn zijn als er nog wat processtappen bij zouden komen. Zodat je weet wanneer het bestelde op de post gaat. - Groot nadeel is dat de drukproeven niet aankomen. Denk dat jullie hierdoor veel klanten kunnen verliezen. Zonde.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel aardig contact met onze contactpersoon Faruk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers die kennis van zaken hebben en daarmee de klant goed en duidelijk kunnen helpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede controle van het bestand. Gratis proefdruk gekregen van catalogus Snelle verzending 100% FSC

Laagjes 36 3076BJ Rotterdam

085 - 902 00 22