Teleurgesteld

Hardhoutboor na anderhalf gat afgebroken. Hierover gemaild. Er werd mij 30% korting geboden voor de aankoop van een volgende zelfde boor. Maar ik wil geen zelfde boor. De boortjes van de bouwmarkt voldeden beter. Ik had enige vorm van garantie verwacht op basis van mijn signaal en verhaal. Helaas kreeg ik die niet. Dat is een keuze.

Geachte heer Fengler, Bedankt voor deze review we kunnen het niet iedereen naar zijn zin maken. Wij hadden u een voorstel gedaan van 30% korting op een nieuwe boor of in de vorm van een credit incl de verzendkosten die u heeft betaald, maar dat weigerde u. Wellicht niet goed geluisterd want u liet ons ook niet uitpraten. Voor een volledige garantie die u wilde hadden wij de boor nodig maar die had u al weggegooid dus konden wij u deze service niet geven. Lijkt mij logisch toch. Mvg. Michel

snelle levering!!

Duidelijke site met heel veel keuze aan diverse boren met een professionele kwaliteit, niet te vergelijken met de bouwmarkt, ook de prijzen zijn beter. Al met al een top site met snelle levering

Slecht, leest toelichting

Slecht omdat bij eerste levering werd verkeerde boor geleverd. Bij tweede levering niet gehouden aan de levertijd. Er wordt ook niet vermeld wanneer er geleverd wordt.Bij bellen blijken ze met vakantie, dit wordt niet op de website vermeld. Samenvatting, frustrerend en je kunt er niet vanopaan, 24/7 claim slaat nergens op.

prima boren en goed advies over hardhout boren

gewoon bestellen top verkopers

Top spul

Perfecte prijs kwaliteit verhouding. Boort beter dan Gamma en Karwei. En nog veel goedkoper ook.

Goede kwaliteit, snelle levering

Snel, correct, goede prijs

Valt goed mee, snel geleverd

Valt goed mee, snel geleverd

supper

voor de eerste keer besteld en gelijk het goede bestelde produkt gekregen

Heldere duidelijke uitleg welke boren geschikt zijn.

Tevreden klant

Snelle en goede service!

Na het binnen hebben gekregen van de bestelling boor 3,3 mm en een blinde tap M4 heb ik deze direct gebruikt en het resultaat was verbluffend. Boren en tappen in staal 4041 met een boordiepte van 3,3 mm.

Snel geleverd en goed verpakt.

Snel geleverd en goed verpakt, zoals beloofd.

goede producten voor een goede prijs

Meerdere slijpschijven besteld voor een lage prijs en ik heb ze snel geleverd gekregen

Helemaal top

Snel en correct geleverd

Snelle levering,na breuk van boor direct een nieuwe toegestuurd gekregen.Prima service bestel hier vaker

een aanrader :-)

Alles zoals gewenst, vlot besteld, prima materiaal, snelle levering,. . . graag tot een volgende :-)

heel goed

correcte en op tijd geleverd goederen !!!

EEN SNELLE LEVERANCIER

degelijk materiaal en snelle levering

goed advies

goed advies en snelle toezending van hetgeen besteld is.

Duidelijke communicatie, zeer klantvriendelijk

Snelle en correcte levering

Helemaal goed

Lekker snel en niet duur.

Snelle levering voor een mooie prijs. Bestel zeker nog eens.

Top service top materiaal

Snelle levering en goede service, top zaak !

Gewoon helemaal niets op aan te merken

Snel, volledig en goed materiaal tegen een redelijke prijs.

levertijd en afbraamschijven erg goed niks op aan te merken.

Afbraam slijpschijven nemen goed af en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.