Snel, goed, geen enkel minpunt te melden

snel, professioneel en klantgericht

duidelijke webshop en perfecte levering. Kwaliteitsvolle producten die hun beschrijving waarmaken.

Op tijd prima spul en exact volgens opgave!

Goed materiaal duidelijke foto's op de site makkelijk bestellen en ander afleveradres opgeven eigenlijk een beetje top, bedankt!

Gewoon goed

Bestellen werkt prima

goede kwaliteit

nette prijs, snelle verszending.

uitstekend opgevolgd.

Redelijk vlotte levering

Vandaag besteld morgen in huis

Snelle levering, goede prijs

helemaal goed, snelle levering

Positief, goede kwaliteit

Het enige nadeel is dat in het bakje van de borenset deuken zitten.

Mijn bestelling was keurig verpakt (was breekbaar) en zeer snel bezorgd.

Uitstekende hulp (chat) bij de selectie van mijn boortjes

Uitstekende hulp (chat) bij de selectie van mijn boortjes

Na 1 gat boren was het snelkoppelingssysteem al kapot

Na 1 gat boren was het snelkoppelingssysteem al kapot . Zonde van het geld

Geleverd precies op de aangegeven dag.

Geweldige service

Er was onverhoopt iets mis gegaan met de zending. Ze kregen het pakketje nl. retour. Ze belde mij netjes op en toen was het in 1 minuut opgelost. Binnen één dag geleverd. Klasse.

Uitgebreid aanbod

De goederen werden snel geleverd.

Prima en snelle levering

Als ik bij de bakker een brood koop, vragen ze de volgende keer niet hoe was het brood??

Precies wat ik nodig had

Door het specialisme kan Borenshop boren leveren, die je in de gebruikelijke bouwmarkten niet zal vinden. Ik ben i.i.g. goed geholpen met de boren, die ik voor een ongebruikelijke klus nodig had.

Snelle levering, goede kwaliteit

De site is helder en bestellen gaat eenvoudig. In mijn geval voor 2 Forstner boren. De levering daarvan was snel, en de kwaliteit goed (voorzover ik dat na het boren van 20 gaten kan beoordelen)

Snelle correcte levering

heel goed

we zijn zeer tevreden

prima spul

Uitgebreid verpakt, (mag mssn wat minder vanuit milieu oogpunt) Goede boortjes, de rvs boor van 2.1 mm is niet geknapt. Er is geboord in gelast RVS om een gat iets te verplaatsen, dat is niet het makkelijkste matriaal om te boren.

Goede info op website. Scherpe prijzen

Ik zocht een aantal boren. De keuze is groot. De informatie op de site heeft mij goed geholpen. Ook de prijzen zijn scherper dan bij de bouwmarkt. Levering ging snel. Fijn dat een afhaallocatie kan worden gekozen.

snelle en correcte levering

Bestelling, was perfect verlopen en tijdens het hele process goed op de hoogte gehouden via e-mail. Producten waren goed verpakt, en voldeden aan de verwachting, en binnen de verwachte termijn ontvangen.