Beloofde voorraad niet aanwezig nadat de bestelling geplaatst was.

Toen ik bestelde gaf de website aan dat de boren op voorraad waren. Later werd ik gebeld dat de levertijd langer was. Toen ik aangaf hier niet blij mee te zijn werd ik zeer onbeleefd te woord gestaan, geen excuses, geen begrip. De bestelling werd bot geannuleerd zonder enige oplossing.

Slecht

Na verzoek om 1 van de2 bestelling te annuleren wordt de verkeerde bestelling geannuleerd en geleverd Vervolgens geen reactie meer op berichten..

top

Zeer snelle levering, prima product

Slecht

Vorige week besteld. Volgende dag bericht ' voor verzonden" . Helaas nu ruim een week later, niets meer gehoord en niets ontvangen

verkeerd geleverd

Ik bestelde 2 boren van 4,1 mm. U leverde 2 stuks van 1,4 mm Hoe gaan we dit corrigeren?

Product duidelijk beschreven en makkelijk besteld

Mijn klus is gedaan maar gaten boren wordt niet een nieuwe hobby

Heel slecht, want wij hebben betaald en niets ontvangen.

Heel slecht, want wij hebben betaald en niets ontvangen, Slechter kan niet dacht ik,

Niet goed

Niet alles is toe gekomen

Erbarmelijk

Ik heb twee boren besteld en er 1 ontvangen. Er is 180 gram aangeleverd bij PostNL en ik heb 180 gr ontvangen. Dat is 1 slangenboor van 12 mm, de 22 m is niet geleverd. Het is duidelijk Borenshop die in gebreke is. Op mijn email van gisteren is niet gereageerd. Vandaag was Borenshop niet bereikbaar per telefoon. Zit nu dit weekeinde zonder de boren die ik nodig heb en op tijd besteld heb. Zie geen positieve punten en ga borenshop in gebreke stellen.

Bestellen was makkelijk

Het bestellen was makkelijk. Levering was later dan afgesproken. Het pakketje was beschadigd en gedeeltelijk open, niet gevraagd door de man van GLS of alles aanwezig was. Ook niet geattendeerd of ik aan wil geven dat het pakketje open geleverd is.

Duidelijke website, grote keuze

Bestelling volgens afspraak geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering goede producten.

Snelle levering goede producten.

Overzichtelijke website.

de be zorging van het gekochte heeft even geduurd maar is goedverzorgd aangekomen

Heel attent en oog voor detail

Keurig geregeld en de zak pepernoten werd zeer gewaardeerd

alles perfect

alles goed verlopen

Goed en optijd

Mooi en een goed artikel, een minpuntje ik dacht dat ik een vanaf 3mm zou krijgen maar dat was vanaf 5 mm jammer. vr.gr. Johan de Groot

op tijd geleverd

Bestelling makkelijk te plaatsen. Nette levering en zelfs met een zakje pepernoten erbij. Leuk!

Snel accuraat en overzichtelijk

Snel accuraat en overzichtelijk

Dramatisch

Bel mij maar op ! 00 32 478 97 1237

B innen 5 dagen geleverd

Prima geregeld

Mooi snel

geweldige site en service

diamant boren goede kwaliteit en snelle levering.

Over Borenshop.com

Wij zijn een klein team, bestaande uit twee personen. Hierdoor zijn wij persoonlijk verbonden aan de klant en kunnen wij u snel en accuraat helpen. Hebt u vragen, belt u dan gerust met ons. Indien u gebeld wilt worden, kunt u een ticket achterlaten op onze site nadat u bent ingelogd. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op Waarom Borenshop? Wij willen graag dat iedereen profiteert van onze professionele en kwalitatief goede boren. U kunt zowel particulier als bedrijf bij ons uw boren kopen. Omdat wij alleen een webshop hebben, kunnen wij de prijs aantrekkelijk maken. Dus een professionele, kwalitatieve boor voor een lage prijs! Op onze goed uitgeruste en overzichtelijke site vindt u een groot assortiment aan boren, gatzagen, beitels, verlengstukken en andere materialen. Hierdoor kan u als klant voor uzelf de beste keuze maken. Op de site vindt u ook een chatfunctie. Hierdoor kan u als klant snel communiceren met ons als leverancier. Service Service staat bij ons hoog in het vaandel. Om dit te bereiken, zijn wij bereid om erg ver te gaan. Als u op locatie een probleem opgelost wilt hebben, komen wij voor u in actie na telefonisch overleg uiteraard. Leveringen gaan via PostNL, voor ons een snelle en betrouwbare partner. Vanaf maart 2018 hebt u zelfs de mogelijkheid zelf te bepalen hoe laat u het pakket geleverd wilt hebben. Zodoende bent u zelf de baas over de levering! Is er onverhoopt toch een product niet op voorraad dan zorgen wij ervoor dat het rechtstreeks geleverd word, Dit word dan met een pakketdienst als DHL of GLS gedaan, hierover ontvangt u automatisch bericht. Wij van Borenshop staan altijd voor u klaar. Als u na openingstijd een vraag hebt, zullen wij onze uiterste best doen deze vraag te beantwoorden.