Duidelijke site

Goed product snelle reactie en levering

Kan sneller

Beetje laat

Wij zijn voor de bezorging afhankelijk van DPD en PostNL. U kunt bij ons wel een keuze maken tussen deze 2 vervoerders.

Ik was op zoek naar gripzakken van 30x40 cm, ik kon ze mogelijk vinden, of was het niet helemaal waar ik naar op zoek was. Bij Shopcore heb ik binnen 5 min gevonden wat ik zocht. De levering was snel en het product voldoet aan alle verwachtingen. Top!

Supersnelle levering.

Ik ben gewoonweg zeer tevreden.

Netjes en snel geleverd

Goed en vertrouw baar top bedrijf

Helaas hoes te kort

Hoi het bestelde hoes voor Samsung kwam keurig op tijd binnen....Maar helaas paste niet voor mijn Samsung a6 breed is goed maar lengte te kort stuur het terug in de loop van volgende week Groet m. Koster

Zodra het hoesje retour komt zal ik het hoesje controleren. De maten kloppen normaal wel, dus ik denk dat u een ander telefoonmodel heeft. De telefoonmodellen lijken soms erg op elkaar.

Bedrijf biedt zeer snelle en correcte levering van product

Dit was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf.

Snelle levering en een mooie prijs

Inktcartridge op: printer print dus niet! Shopcore levert snel voor een mooie prijs!

prima product snel geleverd

Handig te bestellen, prima product, gunstige prijs, snel geleverd

Makkelijk besteld, goedkoop en snel geleverd.

Makkelijk besteld, goedkoop en snel geleverd.

Snelle keurige levering

Makkelijk met bestellen en snelle levering

Goed als gwoon

Is goed geen klachten

Zeer correcte ahandeling van klachten

Na een klacht over een cartridge werd het betaalde bedrag binnen een dag geretourneerd.

Snelle bezorging goede mails heel duidelijk aangegeven alles Ik ben zeer tevreden

voordelig, wordt verzonden per post gaat goed.

bereidwillig, meedenkend

snel en correct materiaal

Originele Iphone spullen, voor een goede prijs

zoals het hoort

Voor mij een nieuwe online shop. Kleine bestelling geplaatst, maar alles volgens afspraak. Zowel het product als de wijze van verpakken en verzenden waren zoals gehoopt. Zal hier zeker vaker kopen.

Snelle reactie en netjes afgehandeld.

Stanley Fatmax Japanische Säge - einfach SUPER

Grosses Sortiment, prima.

Goede service; komen afspraken na

Verkeerde cartridges besteld. Na telefonisch contact werd per direct de bestelling geannuleerd en het geld teruggestort. Daarna de juiste cartridges besteld, die keurig de volgende dag werden bezorgd.

Grutbroek 30

7008AM Doetinchem

Over Shopcore

Shopcore heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van gereedschap, kantoorartikelen, compatible cartridges, batterijen en telefoon accessoires. Shopcore verfügt über ein umfangreiches Sortiment an Werkzeugen, Bürobedarf und Telefonzubehör. www.shopcore.de