Gewoon goed

Goede prijs

Goede prijs snel in huis

Prima en zeer snel in huis!

Nieuwe ordopjes besteld voor muziek luisteren en bellen. Een goede prijskwaliteit uitgezocht en via bol.com bij shopcore besteld. Tevreden over het bestelde product en snel verzonden.

Goed geprijsd netjes verpakt bezorgd

snel en goed

besteld en snel in huis.

snelle service

Het was prima snel en juistte afmeting

goede service

binnen 2 dagen geleverd

Perfect Response and Delivery

Goeie service. Zij doen wat ze zeggen.

De aflevering heeft op zich laten wachten, maar dat lag aan de vervoerder. Shopcore houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Snelle service, vriendelijke verkoper

Goede prijs en snelle levering

Twee Pantona accu's voor mijn camera en een set oplaadbare AA batterijen.

Duurt veel te lang voordat je een reactie terug krijg

Zie boven

Antwort des Geschäftsinhabers

Wij ontvingen uw e-mail vannacht om 5:07 uur. Op dat tijdstip zijn wij gesloten. Uw e-mail is nu beantwoord.

Prima webshop

Ik heb bij Shopcore oplaadbare AAA Eneloop batterijen, een opbergdoosje en een revolverponstang gekocht. + prima prijsstelling + uitstekende communicatie over de bestelling en levertijd + vlotte verzending - geen

Slecht,

Nooit meer bij jullie kopen

Antwort des Geschäftsinhabers

Ik zal u een retourlabel sturen, zodat u de defecte accu gratis kunt omruilen voor een nieuwe accu.

Goede huismerk cartridges en snel geleverd

Makkelijk zoeken op printernummer en voor een goede prijs de juiste huismerk cartridges besteld. En zoals beloofd de volgende dag in huis. Cartridges vervangen en printen maar, na gemedder met spul van andere leverancier.

Er was niet genoeg op voorraad, maar krijg een seintje als het er is. Fijne klantenservice!

De afwikkeling ging snel en eenvoudig.

Het ging snel en eenvoudig. Zet zo door.

Levering conform verwachtingen

Levering conform verwachtingen

Uitstekende service!

Online vlot besteld, goede prijs en snel geleverd.

Goed en vlot

Het was eenvoudig om te vinden en te bestellen wat ik zocht en de levering was eveneens vlot

Scherpe prijs, vlotte levering

Scherpe prijs, vlotte levering. Duidelijke informatievoorziening.

goede snelle levering. Jammer dat het product ongevraagd voor de deur gezet wordt. Volgende keer meld ik dat ik het niet heb ontvangen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Het gebeurt helaas af en toe dat een bezorger een pakket voor de deur legt, terwijl dat eigenlijk niet mag. Dit gebeurt bij meerdere vervoerders en is vooral afhankelijk van de bezorgers, dus hier kunnen wij helaas niets aan veranderen. U kunt wel bij de vervoerder een klacht indienen. U kunt bij ons ook kiezen voor afhalen bij een afhaalpunt van PostNL of DPD. Dan heeft u dit probleem niet. Hoewel ik begrijp dat het voor u vervelend is als een pakket voor de deur wordt gelegd, mag u niet melden dat u een pakket niet heeft ontvangen als u het pakket wel heeft ontvangen. Als het pakket is gestolen of door regen is beschadigd, dan kunt u dit uiteraard wel bij ons claimen als u de bezorger niet heeft gevraagd om het pakket voor de deur te leggen.

Transparant, open en eerlijk

“Origineel Nokia” is niet altijd goed omdat het dan tevens ‘origineel oud’ is. In dit geval uit het laatste jaar dat de 1320 op de markt was: 2014 Wanneer deze oplaadbare Li-Pol batterij niet tussendoor geladen wordt, kwijnt hij heel langzaam weg en is doorgaans ten dode opgeschreven wanneer hij niet binnen enkele jaren wordt gered. Sommige shops maken zichzelf wijs te goeder trouw te zijn, getuige een bewust verwijderde productiedatum op de foto of met alleen maar een opname van de nietszeggende achterkant…… Shopcore is altijd heel eerlijk, open en transparant geweest toen ze reeds aan de voorkant werden geconfronteerd met de productiedatum op de foto. Daarbij hebben ze een meer dan redelijk alternatief aangeboden en toen dat uiteindelijk niet werkte, binnen 24 uur de betaalde som teruggestort. Uitstekende communicatie en klasse afgehandeld!

nieuwe cartridges maar wilt geen inkt afdrukken

3 nieuwe cartridges gekocht maar na installeren wilt printer geen inkt afdrukken

Antwort des Geschäftsinhabers

Ik zal contact met u opnemen om te kijken wat de oorzaak kan zijn, zodat het opgelost kan worden.

Company details

30 Grutbroek

Doetinchem 7008AM

0314-645527

[email protected]

Über Shopcore

Shopcore heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van gereedschap, kantoorartikelen, compatible cartridges, batterijen en telefoon accessoires. Shopcore verfügt über ein umfangreiches Sortiment an Werkzeugen, Bürobedarf und Telefonzubehör. www.shopcore.de

Kiyoh Bewertungen