helemaal top

Gewoon goed product en ruime keus. snelle en correcte levering

Top goede kwaliteit voor een goede prijs.

Geen op of aanmerkingen alles is naar wens.

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb de bestelling geplaatst op een maandag. De bestelling zou de volgende dag bezorgd worden. Dit kon eventueel iets langer duren ! Na 6 dagen heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen. Echter toen ik ging reclameren, werd mij de vraag gesteld, wanneer heeft U deze usb stick nodig, absurd. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb wel iets besteld, wat ik nooit heb ontvangen. Geen service dus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Het gebeurt regelmatig dat de bezorging wat langer duurt. Daarom hebben we u gevraagd om eerst een paar dagen te wachten als u het product niet direct nodig heeft. Uw bestelling wordt vandaag opnieuw verzonden.

oplader snel geleverd

Prima, precies wat ik nodig had vokr een goede prijs.

Zo moet het!

Het bestelproces verliep heel overzichtelijk. Van alle items was inzichtelijk, hoeveel voorraad er was en nadat ik de bestelling had geplaatst ontving ik de gangbare e-mails met betrekking tot mijn bestelling. Binnen 20 uur nadat ik de bestelling had afgerond ontving ik het pakketje en alles zat erin. Helaas mag ik niet meer dan * * * * * geven, maar deze zijn wel verdient!

voordelig en snel

Drie acculaders voor Fuji besteld. Kwamen binnen de kortste keren mijn kant op.

Prima en snelle en verzorgde levering

Overzichtelijke website en een snelle en goed verzorgde aflevering. Tegen zeer redelijke prijs.

goed zoals altijd.

Snel besteld…. Snel geleverd.

Geweldige service

Een printer cartridge welke ik 4 maanden geleden gekocht had werkte niet. Zonder enig probleem is er een nieuwe opgestuurd. Geweldige service voor zo'n relatief laag bedrag!

Snelle levering en goede begeleiding.

Supersnel

Terecht 5 sterren

Bestelling volgende dag netjes in mijn brievenbus

Goed en snel

Batterij voor alarminstallatie besteld de volgende dag al.in die brievenbus. Prima verpakt en juiste levering

Een heel goede opvolging van de verzending super snel opgelost met veel dank daar voor !!!

Goedkoop

Alles wat ik nodig had hebben jullie,meer wil ik niet.

Snelle service, prima prijs

Snelle service, prima prijs

Snelle levering en tevreden met het bestelde product.

Verbaast.

Mooi dat dit kan , gewelgig

Goedkoop en snelle levering.

Prima webwinkel, mijn complimenten.

Snelle levering!

Voor het eerst besteld bij Shopcore en zeer tevreden!

Snel

Besteld voor mijn buurvrouw, als brievenbuspakket. De volgende dag s’middags, lag het al in mijn brievenbus en kon ik het mijn buurvrouw overhandigen. Buurvrouw blij!! En ik blij!

30 Grutbroek

Doetinchem 7008AM

Über Shopcore

Shopcore heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van gereedschap, kantoorartikelen, compatible cartridges, batterijen en telefoon accessoires. Shopcore verfügt über ein umfangreiches Sortiment an Werkzeugen, Bürobedarf und Telefonzubehör. www.shopcore.de

Kiyoh Bewertungen