goede prijzen goede service

No nonsens webshop met prima spullen en goede prijzen. Ik heb zelf diverse positieve ervaringen, desgewenst is er ook nog persoonlijk advies te krijgen en alles wordt bovendien snel geleverd.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Netjes en correct geregeld Afhaal gemak

Nog altijd niet geleverd

Hoewel ik die usb sticks dringend nodig heb! op Post.nl valt niet te rekenen.

Dat komt doordat u niet thuis was. Volgens de Track & Trace is de bezorger op de dag nadat u heeft besteld langs gekomen, maar is de bezorging mislukt. Het pakket wordt waarschijnlijk vandaag bij een afhaalpunt bezorgd, waar u het pakket kunt afhalen.

Prima zaak

Ik heb alles in goede orde ontvangen dank !

Dit moest hebben na goed zoeken.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

De lijst werd snel en goed verstuurd. Helaas met PostNL die er weer een "zooitje" van maakte door het pakket ergens in de straat af te leveren, terwijl ik had opgegegeven dat het in een kluis moest. Geen probleem van Shopcore, behalve dat ze PostNL gebruiken ;-)

Top geregeld

Alles goed geregeld

Keurig geleverd

Snelle vlotte levering

Snelle aflevering conform opgave.

Prima bedrijf met attent backoffice

Gewoon snel leveren wat besteld is zonder gedoe.

Bestelling toner

2x toner besteld. Volgende dag in huis. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

makkelijke bestelmogelijkheid

snel geleverd en geen rompslomp

Snel geleverd voor een scherpe prijs.

Snel geleverd voor een scherpe prijs.

helemaal top

Gewoon goed product en ruime keus. snelle en correcte levering

Top goede kwaliteit voor een goede prijs.

Geen op of aanmerkingen alles is naar wens.

Bestelling nooit ontvangen

Ik heb de bestelling geplaatst op een maandag. De bestelling zou de volgende dag bezorgd worden. Dit kon eventueel iets langer duren ! Na 6 dagen heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen. Echter toen ik ging reclameren, werd mij de vraag gesteld, wanneer heeft U deze usb stick nodig, absurd. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb wel iets besteld, wat ik nooit heb ontvangen. Geen service dus.

Het gebeurt regelmatig dat de bezorging wat langer duurt. Daarom hebben we u gevraagd om eerst een paar dagen te wachten als u het product niet direct nodig heeft. Uw bestelling wordt vandaag opnieuw verzonden.

oplader snel geleverd

Prima, precies wat ik nodig had vokr een goede prijs.

Zo moet het!

Het bestelproces verliep heel overzichtelijk. Van alle items was inzichtelijk, hoeveel voorraad er was en nadat ik de bestelling had geplaatst ontving ik de gangbare e-mails met betrekking tot mijn bestelling. Binnen 20 uur nadat ik de bestelling had afgerond ontving ik het pakketje en alles zat erin. Helaas mag ik niet meer dan * * * * * geven, maar deze zijn wel verdient!

voordelig en snel

Drie acculaders voor Fuji besteld. Kwamen binnen de kortste keren mijn kant op.

Prima en snelle en verzorgde levering

Overzichtelijke website en een snelle en goed verzorgde aflevering. Tegen zeer redelijke prijs.

goed zoals altijd.

Snel besteld…. Snel geleverd.

Grutbroek 30 7008AM Doetinchem

Over Shopcore

Shopcore heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van gereedschap, kantoorartikelen, compatible cartridges, batterijen en telefoon accessoires. Shopcore verfügt über ein umfangreiches Sortiment an Werkzeugen, Bürobedarf und Telefonzubehör. www.shopcore.de