snelle levering van samsung accu vrijwel nergens meer verkrijgbaar

duidelijke omschrijving van artikel met foto

Slecht

Magneten spatten uit elkaar bij 't vastklikken van 't doek op de boot, over en weer mailcontact gehad maar geen service

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Deze magneten kunnen alleen uit elkaar spatten door een te hoge luchtvochtigheid of als er tegenaan wordt getikt. Dit valt niet onder de garantie. U moet in dat geval een ander soort magneet kopen.

goedkoop duurkoop

Ik heb een batterijlader besteld. Levering super: volgende dag in huis. Echter de batterijlader werkt van geen kant. Heb een dikke hamer genomen en er eens goed op geslagen. Ik neem niet eens de moeite om het retour te sturen. kost ook weer geld.Goedkoop is nog altijd duurkoop

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Als u eerst contact met ons had opgenomen, dan hadden we kunnen kijken wat de oorzaak van het probleem is en een oplossing kunnen aanbieden. Nu is dat helaas niet meer mogelijk.

Goed en snel en betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, merkartikel (Duracell camera-batterij) tegen een scherpe prijs

alweer perfect

Meerdere bestellingen gedaan, telkens perfect afgehandeld.

Snelle levering, redelijke conditie

Bestelling werd snel geleverd. Op de doos enveloppen zat wel wat schade die ook terug te vinden is op de bovenkant van de enveloppen. Dat is een minpunt

Zeer tevreden.

Correcte bestelling, snelle levering. Prima service dus.

Geweldig snelle levering

Ik had precies om 16:45 besteld en alsnog kreeg ik binnen 5 min netjes een Track & Trace code, voor levering op de volgende dag. Producten zien er netjes uit, niks op aan te merken. Zeer tevreden met de aankoop en service.

ОК

ОК

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en correct, zoals het hoort!

Snel en correct, zoals het hoort! Accu besteld voor gsm, netjes verpakt de volgende dag in de brievenbus. Zou u ons aanbevelen?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en correct, zoals het hoort!

Accu besteld voor gsm, netjes verpakt de volgende dag in de brievenbus.

Vlotte levering

Foto website stemt niet overeen met geleverd product.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering van goed product

Een goedkope oplader besteld voor mijn camera en hij werkt super! De levering was de volgende dag. De levering was snel en netjes.

prima inorde

prima inorde

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Zeer goed!

Ik had de verkeerde enveloppen besteld online. Toen ik hierachter kwam gebeld met deze firma waar ik netjes te woord werd gestaan en onmiddellijk mijn bestelling werd aangepast en het teveel betaalde binnen een uur werd terug gestort. Alleen maar lof.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te bestellen. Netjes op tojd gelevetd en een goede projs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede servece en gemakkelijk te bestellen en betaling eenvoudig dat is wat ouderen fijn vinden

Eerste keer wat besteld , en super netjes alles verlopen ja wij zijn zeer tevreden , zowel met betalen , en het verzenden liep glansrijk en dat vonden wij geweldig ga zo door wij zijn te vrede klanten ..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel snel en goede ervaring

niet iedereen is meerdertalig jammer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en voordelige levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had een typfout in mijn adres. Toen het pakket retour kwam werd ik meteen gebeld en werd het pakket de volgende dag alsnog geleverd. Super service!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte en snelle levering,communicatie verloopt vlot.

Voor pakjes die zogezegd in de bus kunnen worden gedropt loopt men gevaar dat de goederen worden beschadigd door Postnl.,mijn envelop was beschadigd,nog een geluk dat er inwendig bolletjes plastiek was verwerkt of mijn gsm-tasje was beschadigd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer zeer goed tevreden. Door een fout van post nl, Is nog de zelfde dag nog een zending gestuurd. Binnen 24 uur was alles prima verzorgd . Nogmaals een pluim.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Shopcore.nl

Shopcore.nl heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van compatible cartridges, telefoon accessoires, batterijen, kantoorartikelen en gereedschap. Shopcore.nl staat voor snelle levering, lage prijzen en goede service. Als u op een werkdag voor 16:45 uur producten bestelt die op voorraad zijn, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Filter op Taal