Snelle levering. Goede communicatie. Product zoals omschreven.

Snel en goed verpakt ontvangen !

Super snel

S avonds besteld de volgende dag binnen. Super

Oplader besteld volgende dag gelijk binnen!

Snelle levering en uitstekend product.

Vandaag bestellen en morgen in huis.

Supersnel en top service!

Laat in de middag besteld, volgende dag in huis. Eén van de 2 bestelde producten was verkeerd geleverd en na een mailtje vrijwel meteen antwoord en de volgende dag het juiste product in huis. Er kan altijd eens iets mis gaan, supersnel opgelost. Dat telt!

Prijs kwaliteit, correcte levering

Quick delivery and good quality

Quick delivery and good quality

Positief

Vlotte levering. Producten zoals beschreven.

Goede ervaring

Snelle verzending, goede prijzen, het werkt allemaal. Top!

Levering zoals omschreven, of te wel de volgende dag

Snel geleverd ondanks Corona ellende

Sommige bedrijven zeggen met grote letters ' morgen geleverd' en met kleine letters 'het kan ook wat langer duren nu'. Shopcore leverde gewoon zoals beloofd. Daar word ik blij van.

snel helder goed

Snelle afhandeling, geen problemen

Correcte en zeer snelle levering !

Dus alles zoals beloofd wat eerder zeldzaam is.

Snel en efficient

Duidelijke bestellingsmogelijkheden en betaling. Snel en keurig bezorgd.

Goede service!!

Er ging wat mis bij de eerste levering. Kan gebeuren. Met 1 mailtje was dit opgelost. Vriendelijke, snelle en goede service!

Perfect: zeer betrouwbaar

Supersnelle klantenservice!!!

Goede info, snelle levering.

Goede info op de website, dus precies de juiste accu geleverd.

Volledig passend op alle gronden.

Exact wat ik zocht voor bescherming en bewaring van mijn model treinen. Goede website en snelle levering bij een redelijke prijs.

Snel en correct

Bestelling geplaatst in Corona tijd. Pakketje was daags daarna in een goede stevige verpakking in hyis

Echt super goede service

Perfect.

Half in de middag besteld, volgende middag netjes het doosje op de stoep met post nl. Super service.

Allert bedrijf

Bij de bestelling een fout gemaakt. Ze namen contact met ons op, en stuurden het opnieuw naar ons op, zonder morren en kosten.

Top! Supersnel geleverd!

De andere dag geleverd. Helemaal super. Zeker in deze tijd En de prijs was het zeer zeker waard.

Over Shopcore.nl

Shopcore.nl heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van compatible cartridges, telefoon accessoires, batterijen, kantoorartikelen en gereedschap. Shopcore.nl staat voor snelle levering, lage prijzen en goede service. Als u op een werkdag voor 16:45 uur producten bestelt die op voorraad zijn, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.