Goede communicatie, vlotte levering

Mooi en verzorgd

GEWELDIG

Echt ontzettend goede ervaring. Een mooie choc. Kip voor mijn neefje gekocht. De zijne was gesmolten voor het raam. Ontroostbaar. Zoeken zoeken tot ik op deze site kwam. Wat een mooie producten en vers gemaakt. En was was hij blij. Hier kom ik zeker terug voor een uniek kado. Dank je wel. Zeker niet onbelangrijk. De kip was heel goed verpakt voor verzending.

kan niet meer sterren geven

ik had een beetje schrik voor de levering omdat de chocolade paashaas van 65cm breekbaar is. bij levering was het zeer duidelijk dat dit zeer maar zeer goed verpakt was ,dus meer sterren waard dan het maximum. de levering was zeer snel. prijs kwaliteit is zeer goed.

Fantastisch!

Voor de eerste keer besteld. De service is uitstekend. Alles wordt snel opgelost als er iets mis is. Jammer dat Post NL zo onzorgvuldig omgaat met de keurig ingepakte artikelen. De smaak is subliem.

Snel bezorgd en leuke attentie erbij!

Lekker en goede support

Prachtige paashazen. Helaas waren ze tijdens transport gebroken. Het bedrijf heeft het uitstekend opgelost. Omgeruild voor nieuwe en wat lekker erbij.

Geweldig assortiment en snelle en goede service!

Zeer zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Mooi product goed verpakt

Wat een smaaksensatie!!!!

Wat een heerlijke chocolade ! Nog nooit zo iets lekkers betreft chocola Geproefd! Verrukkelijk! Heel veel succes !!!

Snelle levering, mooie producten

Dankjewel voor de mooie paashazen, snel verzonden en goed verpakt.

Gewekdig

Correcte snelle levering. Snoep is heel goed en de belgische chocolade is verrukkelijk

Vlotte levering

Zeer correcte en vlotte service

Fijn dat er direct contact werd gezocht.

Kort voor Sinterklaas nog een grote bestelling voor al het personeel gedaan. Er werd direct contact gezocht om alles snel te kunnen leveren en we ze op 5 december met heerlijke chocolade konden verwennen. Bedankt

Excellent product

Voor onze bewonersvereniging 6 kilo kerstchocolade gekocht. Zeer netjes verpakt, snelle levering en goede kwaliteit. Top levering

Prima kwaliteit. En betaalbaar.

Lekker.

Goede communicatie en snelle levering.

De gemaakte afspraken komt men na en de levering wordt goed aangegeven. De kwaliteit van de artikelen is erg goed. Een ervaring die u zou moeten uitproberen. Echt een aanrader!!.

Heerlijke chocolade, snelle levering

Betrouwbare leverancier, lekker chocolade en snel geleverd.

Heerlijke kikkers en muizen!

Zo'n 33 jaar geleden werd ik getrakteerd op heerlijke kikkers en muizen door mijn geliefde en ook nu zijn ze er weer!

Snelle levering, lekker en mooi chocolade product

Mooie en lekkere chocola sterren hier gevonden voor een themabrownie. Goed van smaak en structuur. Snelle afhandeling van mijn bestelling, top!

Prima verzorgd

De chocolade was erg lekker en de verpakking was goed verzorgd

Heerlijk

Geweldig! In november een persoonlijke paashaas kunnen bestellen en tegelijkertijd chocola voor sinterklaas. Super lekker en snelle levering. Bij het uitpakken nog een heerlijke verrassing mmm dank je wel

zeer te vreden

ik ben zeer te vrden van jullie en bestel nog wel eens wat meer bij jullie gr johny

volledig volgens de verwachting en netjes geleverd!

De chocolade kip zag er precies uit zoals ik gehoopt had! De pakjesdrager was niet zo voorzichtig met mijn pakje maar er was blijkbaar alles aan gedaan om de kippen heel te laten toekomen. En dat is gelukt!

goed product, goede levering, snel geleverd

top

perfect

wat zij zeggen, wordt ook gedaan.

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.