Wat je wilt, maken zij mogelijk

Wilden Paaseieren in december, lijkt onmogelijk, maar kan toch de Snoep en Chocolade Shop

Prettige en snelle service

Wij bestellen als bedrijf regelmatig bij Snoep en Chocoladeshop en zijn altijd zeer tevreden. Bij de laatste bestelling was er een foutje gemaakt, er werden 6 mandjes met kerstchocolade geleverd echter hadden wij 6 mandjes met Sint chocolade besteld. Wij hebben direct gebeld en de volgende dag kregen wij de 6 mandjes met Sint chocolade alweer geleverd met retour sticker om de kerstmandjes terug te sturen. Het was voor ons een extra ritje naar een Postnl punt, geen probleem kan een keer gebeuren.

Top kwaliteit en service

Snelle reactie op mijn vraag; Duidelijke communicatie; Stipte levering; Heerlijk chocolade. Kortom je kunt hier me een gerust hart bestellen.

Een super goed bedrijf

Een super bedrijf.Alles keurig netjes ingepakt.Snelle levering en de chocolade is echt heel lekker. Voor wie nog twijfelt.Niet doen maar gelijk bestellen.

snelle correcte levering

Al diverse jaren onze leverancier voor relatiegeschenken. Altijd levering zonder schades en volgens afspraak bovendien krijgen wij vaak de reactie dat het heerlijke chocolade is.

super goed en snel

Heel mooi verpakt, lekkere chocolade, prachtige geschenken. De reacties van de ontvangers zijn allemaal positief en ook verrast. Helemaal TOP. Hartelijk bedankt.

Prettig contact en een uitstekend product

Fijne communicatie en komen altijd hun afspraken na. Wij zijn al jarenlang klant bij dit bedrijf naar grote tevredenheid van onze klanten en medewerkers.

Zeer goede service vriendelijk snelle levering

prima!

Lekkere chocoladeletters, prima verzorgd.

Snelle reactie op mail. Snelle levering! Zeer goed ingepakt! En lekker ☺️!!

snel geleverd en mooie en lekkere chocoalde

Als in de eerste zin. Snel geleverd in een goed verpakt doosje Lekkere chocolade en een ludiek cadeau (gereedschap)

Mijn bestelling is netjes bezorgd en zeer goed verpakt vanwege de kans op breken.

Zeer snel geleverd en professioneel verpakt. Zeker aan te raden om hier wat te bestellen.

Goede service, snelle levering!

Daags na mijn kerstbestelling kreeg ik een mail wanneer de kerst chocolade geproduceerd zou worden en wanneer ik mijn bestelling ongeveer kon verwachten. Fijn dat ik op de hoogte werd gebracht en al heel snel na de mail ontving ik mijn bestelling!

Pluspunten

Goede en snelle reactie. Mooie producten.

• Kwaliteit

Wij vonden het bestelde helemaal prima, alleen het verpakken liet erg te wensen over. De door ons bestelde eieren zaten in folie verpakt. Door het inpakken was de folie erg gekreukeld. Zag er erg slordig uit en minder leuk om cadeau te geven

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ontzettend prettig bedrijf, komt zijn afspraken na. Ook de chocolade is heerlijk!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super-service!

Geen idee op dit moment!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Aadige mensen, denken met jou mee. Komen altijd de afspraken na.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt.

Pluspunten

Snelle bezorging, heerlijk product & goede prijs!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goede kwaliteit en snelle levering

1 van de 9 paashazen kapot, jammer

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Je word goed op de hoogte gehouden van het geen wat je besteld hebt waar het zich bevind en Hoelaat en waneer je het in je bezit zult hebben.

Levertijd zou iets sneller kunnen bijvoorbeeld vandaag besteld volgende dag in huis

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.