Fijn dat de bestelling zo snel kwam en nog gratis iets lekkers erbij gekregen. Super!

Vlotte levering, mooi product

Een aantal relatiegeschenken besteld. Het waren mooie ruime porties, mooi opgemaakt en vlot verzonden.

Goed geregeld, maar duur

Bestellen en verzending gingen soepel, maar wel een matige prijs/kwaliteit verhouding (bij AH goedkoper).

Heerlijke chocolade

Hele goede service dat ik het in de avond op mocht halen en dat er voor de Bloesemhoff een traktatie bij zat. Super lief.

Top mensen

Top bedrijf

Lekkere chocolade, goed verpakt en aangeleverd

Chocolade naar volle tevredenheid ontvangen

Mooie presentatie van producten

We hadden de chocolade schaal Merry Christmas besteld, mooie opmaak met goed gevulde schaal. Snelle levering en goed verpakt

Alles is goed gegaan. Ik ben tevreden en blij.

De lekkerste kransjes voor in de kerstboom!

Als sinds een aantal jaren is het vaste prik dat wij hier onze chocoladekerstkransjes halen. Niet alleen de lekkerste, maar ook de mooiste kransjes. En niet te vergeten snelle levering.

Hele snelle levering. Heel goed verpakt ook! product is precies wat ik voor ogen had. kortom klantervaring een 10. Niks meer aan doen.

Vlotte communicatie en uitstekende , snelle levering !

Telefonisch eerst duidelijke info gekregen op al onze vragen. Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling en de levering. Hier bestellen is een aanrader !

Zeer goed Vriendelijk,netjes verpakt,goede prijs/kwaliteit

Snelle bezorging

Snelle levering, naar verwachting

Snel geleverd en product voldoet aan wat wij verwachten.

chocolade versturen moet op een andere manier verpakt worden!

de chocolade van jullie is erg lekker, maar doordat het verstuurd wordt en dus veel op en neer gaat, was de chocolade erg beschadigd. dus voor eigen gebruik kan het nog wel maar weggeven kan niet meer. dat is erg jammer. dus ik denk dat jullie toch moeten kijken of de chocolade op een andere manier verpakt kan worden. (het bedank chocolaatje zat apart in plastic verpakt en die zag er nog wel mooi glanzend uit) de andere chocolade is dof en beschadigd dus chocolade aanbevelen qua smaak; JA chocolade laten verzenden; NEE

Goede service bestelde producten precies zoals op de foto.

Mmmmmmm

Goede service !

good quality chocolate. Order prepared in a short notice of 2 days!!

Het ziet er reuze goed uit.

Het is een cadeau (nog niet gegeven). Mijn huisarts gaat met pensioen en vraagt eeen racefiets als afscheidscaeau, Ik heb de chocoladeracefiets gekozen en een edicht erbij gemaakt , Natuurlijk kriigt hij ook een bijdrage voor de fiets. met vr. gr. Thea

de choc. vrachtwagens waren keurig verpakt en dank voor de extra chocolaatjes ;)

Goede kwaliteit, snel geleverd

Zoals de titel al zegt. Er was een dingetje met de levering waardoor ik mailtjes kreeg dat mijn pakketje voor me klaarlag op een PostNL-punt in Andel, maar de dag daarna werd het gewoon geleverd.

uitgebreid assortiment en snelle levering

uitgebreid assortiment en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed verpakt zodat het heel aankwam en snelle levering

Uitstekend!

Prima website. Makkelijk bestellen. Goede follow up over levering. Binnen drie dagen in huis. Goed verpakt. Top!

Geweldige service

Door de warmte kon mijn bestelling niet geleverd worden, ik kreeg daar een mailtje over. Gelukkig kon iemand uit mijn omgeving het ophalen en had ik dus mooi op tijd mijn cadeau binnen. Het contact hierover was prima en begripvol.

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.