Goede service en het zag er erg leuk uit.

De foto op de Ipad zag er net echt uit en het was ook heel goed verpakt. Zeker een aanrader als kado voor chocolade en Apple fans!

Netjes en stevig ingepakt, snelle levering en super lekker

5 sterren service en lekkere marchandise!

Mijn bestelling is zeer snel verwerkt, geweldig verpakt en de kwaliteit is zeer lekker!

Ontzettend mooi

Goede snelle service en mooi stevig ingepakt Erg lekkere chocola

Ontzettend meedenkend , vriendelijk en een goed product. Voor herhaling vatbaar

Heerlijke chocolade en snelle levering

Ik had paaseieren besteld voor mijn personeel, deze werden keurig verpakt en op tijd geleverd en O O wat waren de chocolade bonbons en het chocolade ei heerlijk !! echt een aanrader !

Snelle levering, mooi verpakt en lekkere chocolade

Snelle levering, mooi verpakt en lekkere chocolade

Snelle service goed verpakt

Snelle service en goed verpakt

Was eerst afwachten hoe het binnen zou komen, maar geweldig ingepakt, op tijd geleverd. En heerlijke chocolade

Helemaal top

Snelle service. Heel goed verpakt zodat het niet stuk gaat. Leuk aangekleed en heerlijke bonbons.

Mooie haas & met zorg ingepakt

Een prachtige paashaas. Die met zorg is ingepakt en keurig op tijd is bezorgd.

Goede prijs/kwaliteit

Makkelijk bestellen, snel en goed geleverd, lekkere chocolade.

Snelle levering, leuk extraatje

Goed ingepakt en afgeleverd. Leuk extraatje. Snelle levering

Pure kwaliteit

Prima service. Ruime keuze. Vriendelijk personeel.

Netjes geleverd

Heerlijk zakje choco kado bij de bestelling. Was aardig!

Superservice en lekker !!!

Heel goede kwaliteit en verzorgde levering. Heel goede prijs !

Snel en goed ingepakt geleverd

Mijn bestelling was snel geleverd. Ook was de chocolade paashaas goed verpakt zodat deze niet zou breken.

Meer als wat je mag verwachten

's Middags besteld en de volgende dag 's morgens bezorgd. Deugdelijk verpakt en met een persoonlijke noot. Kwaliteit en smaak ook geweldig. Gewoon zoals het voor ieder bedrijf zou moeten, maar helaas nog al eens te wensen overlaat. Ik kom zeker terug want er zijn genoeg excuses om chocolade te bestellen.

Snel en heel aangekomen

Snelle levering, goede prijzen en vooral lekker! Goed verpakt, producten komen heel aan.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Keurig verpakt!

Eerste bestelling en het zal niet de laatste zijn

De lekkere paaschocolade werd snel en goed verpakt geleverd. Alle figuurtjes zijn heel gebleven.

Prima service !

Snelle levering en keurig verpakt !

Fantastisch!

We hebben 'half ei groot met Paaschocolade' besteld voor onze collega's. Eieren zijn mooi gevuld en zien er prachtig uit! Ik vroeg me even af of de eieren wel heel zouden aankwamen, maar ze zaten goed verpakt dus alle eieren hebben het overleegd. Snelle levering ook!!

Heerlijk

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd keurig verpakt. Het smaakt heerlijk, zoals altijd.

Lekker snoep op afgesproken tijd

Perfecte en tijdige levering van mijn bestelling van snoep.

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.