Bestelling werd snel geleverd en ging vergezeld door een kleine attentie. Superleuk. En de bestelling zelf was ook erg lekker.

Fijn dat de bestelling zo snel kwam en nog gratis iets lekkers erbij gekregen. Super!

Vlotte levering, mooi product

Een aantal relatiegeschenken besteld. Het waren mooie ruime porties, mooi opgemaakt en vlot verzonden.

Goed geregeld, maar duur

Bestellen en verzending gingen soepel, maar wel een matige prijs/kwaliteit verhouding (bij AH goedkoper).

Heerlijke chocolade

Hele goede service dat ik het in de avond op mocht halen en dat er voor de Bloesemhoff een traktatie bij zat. Super lief.

Top mensen

Top bedrijf

Lekkere chocolade, goed verpakt en aangeleverd

Chocolade naar volle tevredenheid ontvangen

Mooie presentatie van producten

We hadden de chocolade schaal Merry Christmas besteld, mooie opmaak met goed gevulde schaal. Snelle levering en goed verpakt

Alles is goed gegaan. Ik ben tevreden en blij.

De lekkerste kransjes voor in de kerstboom!

Als sinds een aantal jaren is het vaste prik dat wij hier onze chocoladekerstkransjes halen. Niet alleen de lekkerste, maar ook de mooiste kransjes. En niet te vergeten snelle levering.

Hele snelle levering. Heel goed verpakt ook! product is precies wat ik voor ogen had. kortom klantervaring een 10. Niks meer aan doen.

Prima levering

Producten voldoen aan de verwachting. Mijn moeder is zo blij met het zachte fruit. Een van de weinige dingen waar ze nog van geniet. En de kaneelstokjes…. Verleidelijk lekker!

Prima levering

Heerlijke chocolade

Heerlijke chocolade besteld voor onze collega's en onszelf ;), Het was er binnen een paar dagen precies op tijd voor het Sinterklaasfeest, ondanks dat we aan de late kant waren met bestellen.

Uitstekend en lekker

Zoals ieder jaar goed verzorgd, lekker- en bedankt voor het cadeautje!

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.