Prima en aardig

De bestelling was zoals gewoonlijk prima verzorgd. En bedankt voor het cadeautje!

Prima en aardig

Vlotte communicatie en uitstekende , snelle levering !

Telefonisch eerst duidelijke info gekregen op al onze vragen. Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling en de levering. Hier bestellen is een aanrader !

Zeer goed Vriendelijk,netjes verpakt,goede prijs/kwaliteit

Snelle bezorging

Snelle levering, naar verwachting

Snel geleverd en product voldoet aan wat wij verwachten.

chocolade versturen moet op een andere manier verpakt worden!

de chocolade van jullie is erg lekker, maar doordat het verstuurd wordt en dus veel op en neer gaat, was de chocolade erg beschadigd. dus voor eigen gebruik kan het nog wel maar weggeven kan niet meer. dat is erg jammer. dus ik denk dat jullie toch moeten kijken of de chocolade op een andere manier verpakt kan worden. (het bedank chocolaatje zat apart in plastic verpakt en die zag er nog wel mooi glanzend uit) de andere chocolade is dof en beschadigd dus chocolade aanbevelen qua smaak; JA chocolade laten verzenden; NEE

Goede service bestelde producten precies zoals op de foto.

Mmmmmmm

Goede service !

good quality chocolate. Order prepared in a short notice of 2 days!!

Het ziet er reuze goed uit.

Het is een cadeau (nog niet gegeven). Mijn huisarts gaat met pensioen en vraagt eeen racefiets als afscheidscaeau, Ik heb de chocoladeracefiets gekozen en een edicht erbij gemaakt , Natuurlijk kriigt hij ook een bijdrage voor de fiets. met vr. gr. Thea

de choc. vrachtwagens waren keurig verpakt en dank voor de extra chocolaatjes ;)

Goede kwaliteit, snel geleverd

Zoals de titel al zegt. Er was een dingetje met de levering waardoor ik mailtjes kreeg dat mijn pakketje voor me klaarlag op een PostNL-punt in Andel, maar de dag daarna werd het gewoon geleverd.

uitgebreid assortiment en snelle levering

uitgebreid assortiment en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed verpakt zodat het heel aankwam en snelle levering

Uitstekend!

Prima website. Makkelijk bestellen. Goede follow up over levering. Binnen drie dagen in huis. Goed verpakt. Top!

Geweldige service

Door de warmte kon mijn bestelling niet geleverd worden, ik kreeg daar een mailtje over. Gelukkig kon iemand uit mijn omgeving het ophalen en had ik dus mooi op tijd mijn cadeau binnen. Het contact hierover was prima en begripvol.

Goed product, snel geleverd en met zorg verpakt.

De vis van chocolade was opgemaakt op een schotel met allemaal kleine visjes en andere chocolaatjes er omheen. Erg mooi.

Verbaasd.

Hallo, Wat ik heel vreemd vond,dat het snoep in nopjesplastic binnen kwam. Niet zo leuk om dat zo aan iemand anders temoeten geven. Dat vind ik minder,hoop dat ze wel lekker zijn. M Vr groet jacqueline.

Snelle en duidelijke levering

Heerlijke chocolade goed verpakt!

Had de chocolade me anders voorgesteld

Viel heel erg tegen

Snel geleverde super lekkere chocola

Makkelijk bestellen op de website, keus uit ook bijzondere vormen en creaties. Chocola op glasschaal was goed verpakt, zag erg leuk uit en was bovendien super lekker.

Leuk kado

Ziet er erg mooi uit en heel leuk om te geven

Kerkstraat 21 4281LL Andel

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.