sympathiek bedrijf

er was een probleempje met bestelling, ik heb gemaild en toen werd het meteen opgelost. Leuk om "ouderwets" snoep te vinden. ook de vogeleitjes van chocolade heb ik hier gevonden

Uitstekende service!

Voor een verrassing had ik een order geplaatst. Deze is met veel zorg en aandacht bereid en bezorgd!

Prima aan te bevelen

Prima ervaring op tijd bezorgd en de paashaas zag er heerlijk uit en mijn kleine achterneefje en nichtje waren er heel blij mee.

Prima, geregeld,top

Geweldige dienstverlening!

De paasdagen zijn voor mijn collega's heel goed begonnen...iedereen was blij met de leuke paashazen, die helemaal heel aangekomen waren...ze waren dan ook allemaal heel netjes stuk voor stuk verpakt in bubbeltjesfolie. (ik hoop een beetje milieubewust verpakkingsmateriaal.....). Keurige service!

prima service

Snelle reactie na vragen via mail. Makkelijk te gebruiken website. Levering snel en goed verpakt. Al met al , zeer tevreden klant!

Sensatie

Heerlijke chocolade in een professionele verpakking. Snelle verzending.

De haas Gerrit kwam precies op tijd aanhoppen

Prima chocolade haas voor juiste prijs.

perfect

perfwct

Erg goed

Erg goed

Verzending goed en snel. Verpakking was ook prima. En de chocolade is heerlijk. Ga zo door.

Heerlijk en netjes bezorg

Uitstekend en erg lekker

voor pasen een groot chocolade ei gevuld met bonbons gekocht bij deze firma ...leuke prijzen ...en super snel verzonden en perfect verpakt in kartonnen doos gevuld met chips en bubbel plastic ..en dat allemaal tegen het breken ...het ei was dus nog heel ! zelf stickerband op de doos met breekbaar . Vind dat perfect en dan ook nog een lekker stukje chocolade als dank in de doos ...mmmmmm. al en al prima shop .

Fantastisch!!

God, nog een week dan is het Pasen! Online bij jullie terecht gekomen en drie chocoladeeieren gekocht gevuld met bonbons. Na 2 dagen bezorgd in keurige verpakking! Simpel bestellen, betalen en snelle bezorging!! Ik kom zeker terug!! Peter Haars

Snelle levering en zeer goed verpakt!

Ziet er lekker uit

De chocolade is snel geleverd we gaan er met de Pasen van genieten

Een bestelling om van te genieten

Voor de eerste keer besteld en zeker niet de laatste, Alles was heel goed verpakt en snel geleverd, het is een feest om open te maken kado te geven en of op te eten. Er zat ook nog een extra zakje chocolade krakelingen bij waarvoor dank.

zeer goed

Gisteren besteld en de volgende morgen al in huis, en alles was heel keurig ingepakt elk produkt was afzonderlijk ingepakt. Niets was kapot wat zou kunnen gebeuren door het transport en de afstand die het pakket afgelegd heeft. Niets dan lof zeker het kopen waard bij deze snoep en chocoladezaak TOPPIE

Heerlijke vogeleitjes!

verwachtingen overtroffen

Zakelijke bestelling gedaan. Prima persoonlijke communicatie, snelle levering. Zeer tevreden!

Een van de items van mijn bestelling bleek niet meer leverbaar en hier nam men snel contact over op ivm een alternatief. De bestelling arriveerde snel en goed ingepakt. Het smaakt ook verrukkelijk.

Alles volgens plan en lekker

Heel erg lekker en de reep chocolade is ook lekker erg bedankt

Goede kwaliteit chocolade

Goed verpakt

De paashaas was goed verpakt en snel verzonden

fijne chocolade haas maar had verwacht dat ze iets dikker waren qua chocolade

Kerkstraat 21

4281LL Andel

Over Snoepenchocoladeshop

Welkom op onze beoordelingspagina chocoladegeschenken.nl snoepenchocoladeshop.nl. Echte belgische chocolade. Wij zijn een klein familiebedrijf dat gespecialiseerd is in snoep, chocolade en geschenken. Onze Belgische chocolade produceren wij zelf, deze chocolade is ambachtelijk en vol van smaak.