Veel waar voor je geld

Ik ben best tevreden met de service,je moet niet thuis zijn voor ontvangst want het is net verpakt en past door je brievenbus en je krijgt veel waar voor je geld en aan een concurrente prijs.

Buiten mijn verwachting

Het werk goed

Kwaliteitsproducten, zeer snel geleverd!

Ik koop regelmatig kurkuma (in combinatie met glucosamine) en moet zeggen dat zowel mijn partner als ikzelf zeer tevreden zijn over dit voedingssupplement. Al na een paar dagen namen de gewrichtspijnen af. Zijn de capsules bijna op, dan plaats ik en bestelling en die wordt 's anderendaags geleverd..!

vlotte en correcte levering

Ben nog maar pas met de inname van het voedingssupplement begonnen

Goed product

Zeer tevreden.

Goede producten en correcte levering, aanbevolen.

Snelle correcte levering

Snel en correct.

super correcte en snelle levering

Ik was zeer aangenaam verrast over de reactie nadat ik via internet er werd uitgegooid

Ik ben zeer tevreden

Vlugge levering,na een dag of 10 rezultaat.

Correcte snelle levering

Altijd snel encorrect geleverd.

Heel tevreden

Heel tevreden van de service .Al meerdere keren een bestelling gedaan .De laatste keer hadden we een probleempje bij de bestelling maar is goed opgelost via chatten .Heel gemakkelijk dat het in de brievenbus kan .Zeker een aanrader

Goede service!

Bestellingen worden snel geleverd. Korting die bij de bestelling niet goed berekend werd is direct terugbetaald. Minpuntje: Bij grotere bestellingen (wat voordeliger is) wordt niet verpakt in brievenbuspakketjes. De bestelling wordt door het koeriersbedrijf veel later bezorgd dan per post.

Ben tevreden met het produkt wat ik gebruikt

Geen enkele opmerking !

Alles in orde

goede producten

bestellen is heel makkelijk en betrouwbaar; voor mij is het ook belangrijk dat er geen speciaal vervoer moet ingezet worden om het pakje bij mij te brengen

goed product

snelle en praktische levering

Goed produkt

Snelle levering past in de brievenbus,wat heel prettig is maar het belangrijkste is dat het echt werkt voor de gewrichten

Altijd snel bezorgd

Goed produkt, heb het al een paar keer besteld en krijg steeds een kortingbon code voor een nieuwe bestelling, top. Er ging even wat mis met de code, heel goed geholpen om het juist in te vullen...

Zeer goede deals.

Vind het erg gemakkelijk om bij 7Bees te bestellen en meestal moet je zelfs niet thuis zijn omdat de verpakkingen zo gemaakt zijn dat ze perfect door de brievenbus passen. Zeer deftige prijzen en vooral ook zeer veel waar(inhoud) voor je geld en dus een stuk meer dan bij de andere online aanbieders van een zelfde soort artikel maar van een ander merk.

goede behandeling en snelle levering

goede en snelle levering

Service net als producten uitmuntend

Normaal gesproken ben ik niet zo van de Beoordelingen. Echter wanneer een bedrijf het uitmuntend doet voel ik mij dan ook verplicht een Review achter te laten. Ik heb een tijdje terug een eerste bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Deze toch netjes en snel aan op mijn adres. Omdat de producten mij erg goed zijn bevallen heb ik nogmaals. Bestelling geplaatst. Helaas is deze bestelling niet bij mij aangekomen en daar schrok ik van. Vervolgens contact gezocht met dit bedrijf en wat denk je? Keurig opgelost. Er werd netjes nogmaals de bestelling verstuurd zonder dat ze moeilijk deden over waar de eerste bestelling gebleven was. Ik kreeg zelfs gratis ter compensatie vitamine C cadeau. Dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier gaan bestellen. Ik ga dit bedrijf dus ook zeker aanbevelen aan familie en vrienden. Dit is in mijn ogen dan ook een bedrijf dat niet alleen goede producten heeft maar ook een uitstekende service wanneer het niet gaat zoals het zou moeten gaan. Mijn complimenten mensen ga zo door jullie verdienen een dikke pluim

op tijd geleverd ...

zoals de website voorschreef ... op tijd geleverd ..

Niet twijfelen ... doen.

Gebruik supplementen Curcumine en Manspro al een hele tijd en ben uiterst tevreden met hun werking. Communicatie met 7bees is heel goed en levering steeds uiterst snel.

Goede en snelle levering.

pillen werken uitstekend

Product doet zeker wat het moet doen.

Neem bijna 3 maanden vitamine D3. Het resultaat is opmerkelijk goed. Ben zeer tevreden , ook wat de levering betreft.