TOP!

Heel tevreden met kwaliteit en service.

Goede prijs kwaliteit

Producten zijn goed, nette verpakking om makkelijk te gebruiken. Prijs kwaliteit goec

Goede producten en de heel vlugge levering

Al enkele jaren bestel ik de Krill Omega 3 en heel tevreden. Zelfs de cardioloog vroeg of ik Krill Olie nam omdat mijn goede cholesterol zo hoog stond.

Snelle levering, prima

Makkelijk te bestellen, vlotte levering. Er zou nog een kortingcodes worden gestuurd voor de volgende levering maar die heb ik nog niet binnen gekregen

Tot nu toe goed

ben het aan het uitproberen

Ik ben een heel tevreden klant.

Zeer tevreden over de correcte afhandeling.

Zeer tevreden klant

Top produkten, stipte levering.

Snelle levering, bij vragen een duidelijk , vriendelijk en snel antwoord. Prima produkten

Snelle levering en handige verpakking

De vitaminen zijn in een handige doos. Ik kan nog geen ervaring delen want ben net begonnen.

De bestelling was goed gepland

Snelle levering, precies op tijd!

Alles OK

Ik vertrouw de producten

Vlotte levering, persoonlijke betrokkenheid van Filip.

Top.

Altijd netjes en snel bezorgd.

Snelle en correcte service

goedkoop

Goedkoop en snelle levering

Snelle en goede service, alles prima geregeld.

Prima bezorging, om resultaat te hebben gebruik ik het nog te kort.

Ik neem 3 capsules dd

Prima leverancier

Snelle levering en door de brievenbus.. Prima. Ik schrik alleen van de prijs altijd. De mensen met wie ik omga, vinden dat ik gek ben, omveel geld uit te geven aan supplementen. De vraag aanbevelen is niet aan mijn omgeving besteed

Topservice

Heel tevreden,het is aan te bevelen aan iedereen.

Uitermate goede kwaliteit aan de juiste prijs met voelbaar resultaat.

Door de juiste supplementen te nemen kom ik door de winterdipjes. En met de nodige vitaminen straalt mijn huid duidelijk meer. Ik ben fan!

Super zeer snel geleverd neem het produkt nu 10 dagen en voel al opmerkelijke verbetering dank u

Super zeer snelle levering neem het 10 dagen reeds verbetering voelbaar tijdens plassen dank u gr luc

Heel tevreden!

Altijd correcte levering!

Uitstekend!

Snelle en keurig verpakte levering!

Zeer goede producten

Ik gebruik Krill Omega 3 en B complex van 7 Bees omdat ik er op vertouwen dat het is opgebouwd uit natuurlijke ingrediënten en geen chemicaliën worden toegevoegd. Ik heb dan ook sterk het idee dat het zeer goed werkt zonder nare bijverschijnselen. Sinds ik het gebruik voel ik mij een heel ander mens,meer energie, goed gehumeurd, en meer uithoudingsvermogen. Prima product uit België.

Makkelijk

Handig doosje. Past door de brievenbus. Alleen jammer dat het na openen zo slecht sluit. Alles over gedaan in goed afsluitbaar doosje. Wil niet dat het door mijn hele koffer rolt op reis. Product zelf lijkt prima. Is in ieder geval flink stuk goedkoper dan vorige krillolie.