Service is tip-top!

Vooreerst was mijn eerste bestelling een teleurstelling omdat er met de capsules iets misgelopen was. Maar na melding daarvan werd me zonder probleem een nieuwe verpakking gestuurd. Ik moest eerst even wennen aan verpakking maar zie achteraf duidelijk wat de voordelen ervan zijn.

Snelle levering, prima produkten en vriendelijke klantenservice. Ook handig dat het in brievenbus kan. Heel handig met after pay . Heel tevreden over de hele lijn

Al van het bein zeer tevreden 10 op 10

Ben altijd tevreden geweest en nog steeds van de service en stiptheid als ik bestel. De kwaliteit steekt uit boven veel producten die ik probeert heb. Voor mij zal ik hier blijven als klant want het is kwaliteit eniets meer dan anders. André

goedkoop en betere snelle levering

goedkoop en betere levering tegenover vroeger

Bestellen en levering zoals opgegeven

Zo goed als altijd een zeer snelle levering

Hoge kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden over produkten

Steeds in orde

Met de nieuwe pakjesdienst is het nog beter, 100% tevreden.

Prima service, uitstekende kwaliteit produkten

Snelle goede levering

PRIMA !!!

vlotte en correcte service/leveringen

betrouwbaar en goede service

Betrouwbaar en goede service

goed product, redelijke prijs

verzending gaat snel

TOP!

Heel tevreden met kwaliteit en service.

Goede prijs kwaliteit

Producten zijn goed, nette verpakking om makkelijk te gebruiken. Prijs kwaliteit goec

Goede producten en de heel vlugge levering

Al enkele jaren bestel ik de Krill Omega 3 en heel tevreden. Zelfs de cardioloog vroeg of ik Krill Olie nam omdat mijn goede cholesterol zo hoog stond.

Snelle levering, prima

Makkelijk te bestellen, vlotte levering. Er zou nog een kortingcodes worden gestuurd voor de volgende levering maar die heb ik nog niet binnen gekregen

Tot nu toe goed

ben het aan het uitproberen

Ik ben een heel tevreden klant.

Zeer tevreden over de correcte afhandeling.

Zeer tevreden klant

Top produkten, stipte levering.

Snelle levering, bij vragen een duidelijk , vriendelijk en snel antwoord. Prima produkten

Snelle levering en handige verpakking

De vitaminen zijn in een handige doos. Ik kan nog geen ervaring delen want ben net begonnen.

De bestelling was goed gepland

Snelle levering, precies op tijd!

Alles OK

Ik vertrouw de producten

Vlotte levering, persoonlijke betrokkenheid van Filip.