Top.

Altijd netjes en snel bezorgd.

Snelle en correcte service

goedkoop

Goedkoop en snelle levering

Snelle en goede service, alles prima geregeld.

Prima bezorging, om resultaat te hebben gebruik ik het nog te kort.

Ik neem 3 capsules dd

Prima leverancier

Snelle levering en door de brievenbus.. Prima. Ik schrik alleen van de prijs altijd. De mensen met wie ik omga, vinden dat ik gek ben, omveel geld uit te geven aan supplementen. De vraag aanbevelen is niet aan mijn omgeving besteed

Topservice

Heel tevreden,het is aan te bevelen aan iedereen.

Uitermate goede kwaliteit aan de juiste prijs met voelbaar resultaat.

Door de juiste supplementen te nemen kom ik door de winterdipjes. En met de nodige vitaminen straalt mijn huid duidelijk meer. Ik ben fan!

Super zeer snel geleverd neem het produkt nu 10 dagen en voel al opmerkelijke verbetering dank u

Super zeer snelle levering neem het 10 dagen reeds verbetering voelbaar tijdens plassen dank u gr luc

Heel tevreden!

Altijd correcte levering!

Uitstekend!

Snelle en keurig verpakte levering!

Zeer goede producten

Ik gebruik Krill Omega 3 en B complex van 7 Bees omdat ik er op vertouwen dat het is opgebouwd uit natuurlijke ingrediënten en geen chemicaliën worden toegevoegd. Ik heb dan ook sterk het idee dat het zeer goed werkt zonder nare bijverschijnselen. Sinds ik het gebruik voel ik mij een heel ander mens,meer energie, goed gehumeurd, en meer uithoudingsvermogen. Prima product uit België.

Makkelijk

Handig doosje. Past door de brievenbus. Alleen jammer dat het na openen zo slecht sluit. Alles over gedaan in goed afsluitbaar doosje. Wil niet dat het door mijn hele koffer rolt op reis. Product zelf lijkt prima. Is in ieder geval flink stuk goedkoper dan vorige krillolie.

Goede site, goede prijs, goede verzending

Al jaren zeer tevreden.

Geen klachten

zonder klachten

Goede kwaliteit snel en correct geleverd

Goede ervaring na inname samen met een correcte levering: dat geeft vertrouwen

Zeer goede service, prima producten.

Telkens zeer snelle levering, zeer goede service ( als je een vraag stelt via mail snel antwoord) en goede producten. Ik gebruik vooral de detox en vitamine-supplementen en goede resultaten mee : bloedwaarden blijven goed.

Ik heb nog maar weinig ervaring 7Bees

Ik moet nog eerst meer ervaring op doen bij jullie als firma

ja ik ben tevreden van 7 Bees goede bediening bestelling loopt vlot

ik ben tevreden van 7 Bees

uitermate snelle levering. Perfecte dienstverlening

Je zoekt een product uit, bestelt, betaalt en de levering vindt plaats binnen no-time. Geweldige service!

Altijd netjes optijd

Goede service en snel

Vlugge levering en goede producten.

Heel gied

Snelle leveringen ik merk dat de capsules me echt helpen,ben een tijd moeten stoppen ivm ziekte,ik mocht toen niets slikken en ben nu weer begonnen en zo merk ik echt wel de werking ervan