duidelijke website, snelle levering, prima kwaliteit!

Snel en correct

Vliegengordijn besteld, snel en correct geleverd

Veel keuze, duidelijke site, scherpe prijzen en bestellen was een makkie. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Keurig verpakt en razendsnel bezorgd. Complimenten!

Komen afspraak naar

Alles klopte,kleur,breedte,lengte dus in één woord perfect

Duidelijke website, fijn dat je precies op maat kunt bestellen. Bestelling binnen 1 dag bezorgd. Voldoende extra onderdeeltjes.

top

Super keuze, duidelijke instructies en snelle levering. Goede informatie tijdens de levering. Prijs iets hoger, maar kwaliteit lijkt prima. Eenvoudige montage.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor goede prijs! Heel tevreden over vliegengordijnenexpert.

De lengte van het vliegengordijn pakte net niet ideaal uit, omdat je mijn exemplaar met gehele schakels moest worden gemaakt. Na een email hierover te hebben gestuurd, werd ik gebeld en werd mij aangeboden schakels toegestuurd te krijgen met halve lengte. Dat heb ik gedaan, en een stuk beter zo. Ik was erop voorbereid, maar het monteren is een klusje. Makkelijk te doen, maar 3060 schakels maal 10 seconden in een lui of secuur tempo, dat is ruim 8 uur werk! Met af en toe een beetje doen zijn we met zijn tweeën ongeveer een week bezig geweest.

Prima product binnen de tijd geleverd

Mooie website, opties voor artikelkeuze goed omschreven. Bestelling procedure duidelijk. Het aluminium gordijn in correcte kleur en op juiste maat en op tijd geleverd. Tevreden!

Slecht

Kattenstaart vliegengordijn besteld, valt bij het uitpakken al uit elkaar. Kattenstaart los, oogjes vallen eruit waardoor het gordijn naar beneden, en weer uit elkaar, valt. Het gordijn heeft “ een luchtje”. Retourneren moet je ook nog betalen! Voor ons niet meer!

Redelijk tevreden

Vliegengordijn met hulzen is top. Kijk alleen naar hun "zusterbedrijf" vliegengordijnoutlet.nl. Is ongeveer 15 euro goedkoper. Ik had transparant besteld, het is niet doorschijnend transparant maar melkachtig wit van kleur. Geen mooie kleur, ziet er goedkoop uit. Helaas kan maatwerk niet geruild worden. Krijg wel netjes snel antwoord op vragen. Ik beveel jullie niet aan als bedrijf, vanwege de prijs. Ik weet dat ik zelf beter had moeten uitzoeken, maar voel me een beetje opgelicht en ben erg teleurgesteld qua kleur.

Vooraf contact gehad met klantenservice. Duidelijke uitleg gekregen. Gekozen voor de aluminium versie. Maten opgenomen, besteld en echt supersnel geleverd. Profiel ophangen, haakjes erin en klaar. Makkelijker kunnen ze het niet maken denk ik. Met 10 minuten hing het vliegengordijn. Heel fijn met dit warme weer. Complimenten voor dit bedrijf.

Valt een beetje tegen

Ophangoogje vallen spontaan ui de rail, zijn te smal. Probleem opgelost met een ty-rap. Maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Als de ophanging niet veranderd is deze niet aan te bevelen.

Heel slecht vliegengordijn

Na uitpakken en op maat gemaakt. Bij het ophangen aan de haakjes viel deze gelijk naar beneden, daar de haakjes niet goed in de sleuf blijven zitten. deze zijn te klein. Volgens de advertentie zaten de kattenstaarten heel dicht op elkaar, dit is ook niet waar. zouden veel dikker zijn volgens de afbeelding. Jammer dat het zo is uitgevallen is. had ik deze nog niet opmaat gemaakt had ik deze gelijk terug gestuurd. Ik vind de prijs dan ook niet waard voor deze kattenstaart gordijn. Groet Jimmy de Prouw

Snelle levering.

Makkelijke montage!

Top service!

Zeer goede service!

Prima product voor een nette prijs

Ik had kattenstaarten besteld voor de achterdeur, werd keurig verpakt en snel geleverd. Ophangen was een fluitje van een cent. Hangt er nu 1 dag, dus kwaliteit kan ik nog niet veel over zeggen, maar het lijkt goed.

Prima produkt

We hadden 7 jaar geleden ook al eens een vliegengordijn besteld bij vliegengordijnexpert maar waren toe aan een ander kleurtje. Weer besteld met de maten van 7 jaar geleden en alles keurig verpakt, met de juiste maten, geleverd

Een boel werk en veel betalen voor een simpel product

Op advies van een vriendin gezocht naar dit soort gordijn. Het werkt ook goed en als het klaar is, is het ook wel mooi. Maar voor de prijs die je betaald (€80+) krijg je een op maat gezaagde aluminum hoekprofieltje met gaatjes erin geboord een paar zakken plastic hulsjes, een boel metalen haakjes waarnaar zelf (wij zo'n 8 uur) mee aan de slag moet. (Wel op maat) Al met al een absurd hoog bedrag voor het simpele wat je krijgt en dan nog zelf in elkaar moet zetten ook. Er was een optie om het deels in elkaar gezet te laten leveren maar dan werd het al meer dan €100... De waarde van het materiaal en klant ervaring in deze is het simpel weg achteraf gezien het geld zeker niet waard. Ik zou ergens anders kijken die qua prijs/materiaal/tijd wat meer realistischer is.

Eindresultaat is goed, maar….

Wat een vreselijk werk. Kreeg een bouwpakket in huis met miljoenen haken en hulzen. Wat een monnikenwerk. Voor dat bedrag had ik ook wel een gemonteerd gordijn verwacht misschien.

naar gevoel overgehouden

Mensen, als je bij deze site een vliegengordijn wil bestellen, kijk even op hun "zuster-site" vliegengordijnenoutlet.nl. Waarschijnlijk ben je dan euro's goedkoper uit. Dit is nml gewoon hetzelfde bedrijf... zelfde kvk en zelfde tel. nr. Deze week een aluminium gordijn (goed) op maat besteld, die ik vervolgens zelf nog flink moest inkorten. Dit bedrijf misbruikt in google de naam van een andere vliegengordijnen leverancier. Als je op die naam zoekt krijg je een link te zien die niet daarnaar toe leidt maar die je doorklikt naar vliegengordijnenexpert. Dit gemeld bij dat bedrijf en die waren daar vanzelfsprekend flink boos over.

Aangenaam verrast

Ik heb het vliegengordijn besteld van aluminium, in antraciet kleur. Prachtig! Ik was bang voor eente industriele look, maar daar is niets van waar! Prachtig gordijn en de service heel goed!

Uitstekende service en ervaring!

Wat een gemak en service heb ik ervaren bij de Vliegengordijnexpert. Ik heb net nieuwe tuindeuren laten plaatsen met een niet standaard maat, waar ik een mooi, makkelijk en passen vliegengordijn wilde hebben. Via Google kwam ik op de vliegengordijnexpert. De site gaf direct een makkelijk en duidelijk overzicht. Bij het betreffende gorden de maten ingevuld en met 2 dagen had ik e.e.a. in huis. Inmiddels hangt het tot volle tevredenheid. Geweldig! Groeten van een zeer tevreden klant!

Snel en zonder problemen, na telefonisch contact voor nadere toelichtingen, 3 vliegengordijnen geleverd. Bij het monteren kon ik één vliegengordijnen niet monteren, omdat er te weinig ruimte OP het kozijn was (kozijn tot aan het plafond). Hierover gebeld: er werd direct kosteloos een ander ophangprofiel opgestuurd voor IN het kozijn. Dit was nb. ook mijn eigen fout! Mooie reclame voor jullie bedrijf vliegengordijnenexpert! Ruud Smits