Lange weg te gaan naar een mooi resultaat

Het gordijn was snel binnen en het eindresultaat is heel mooi. Maar……….het in elkaar zetten van het gordijn was net een taakstraf. Met twee man hebben wij er zeker 10 uur aan zitten knutselen. Zelf uittellen en het in elkaar haken was toch een behoorlijke klus. Vind het dan ook duur betaald voor zo’n doe het zelf klus.

Zelf in elkaar zetten is monnikenwerk

Hadden vanwege levertijd een pakket besteld die we zelf moesten knutselen tot een gordijn. Voor die 3 tientjes kun je het beter kant-en-klaar laten komen. Anders kom je op een uurloon van ca 1.- per uur…

Bestelling was niet helemaal compleet, na telefonisch contact, daarna een mail op advies gestuurd, volgende dag probleem opgelost, super!

Bezorging stipt, product valt helaas tegen

Na uitpakken waren we teleurgesteld. Product bleek qua kleur en kwaliteit anders dan we op basis van beschrijving en plaatjes op website hadden gedacht. Kleur vinden we minder mooi dan we verwachtten en gordijn blijkt niet een gesloten geheel, veel ruimte tussen de strengen, waardoor we vrezen dat in ieder geval muggen er makkelijk doorgaan en misschien ook vliegen. Geen zware kwaliteit ook, die we verwacht hadden. Bij Blokker betaal je voor zo’n product ca 40 euro. Uw product is, hoewel qua breedte op maat gemaakt, veel te duur betaald, met name gezien verhouding prijs/kwaliteit. We doen het er maar voorlopig mee, jammer!

Perfecte snelle afhandeling.

Bij levering bleek er een schakel te ontbreken, dit was de dag erna al opgelost. Perfect.

Super blij

Ik ben super blij met mijn vliegengordijn. Hij is snel geleverd en ik kon 'm zo ophangen dat stelt helemaal niks voor ..zeker een aanrader

prachtig vliegengordijn

Hij hangt en ziet er prachtig uit in de regenboogkleuren. Nu kijken of de vliegen er van schrikken! Makkelijk op te hangen.

Oplettendheid of het produkt wel de goede is

Telefoongesorek gehad omdat het produkt in de kleur die ik had besteld er niet meer was. Al pratend heeft de medewerker toch nog mijn produkt in de goede kleur gevonden!!! Ik ben een zeer tevreden klant

Snel en super kwaliteit

Teleurstellend. Transparant blijkt niet doorzichtig te zijn

Via de site een transparant vlieggordijn besteld, maar deze was wit/grijs en ondoorzichting. Hierover nog wel vlot contact gehad met het bedrijf, maar er is een zienswijze verschil over "transparant". Het antwoord betrof: "Zoals u kunt zien op de foto van onze website is het gordijn ook niet transparant afgebeeld. Het is lichtdoorlatend waardoor u de haak nog een beetje ziet. De kleur wit is dicht van kleur en ziet u geen haak zitten." Omdat het op maat is gemaakt, is ruilen niet mogelijk. Nu zitten we met een miskoop van 419,- Dit is een dure les om te leren dat transparant "lichtdoorlatend" betekent en niet "doorzichtig"

snelle, goede service/ levering

super snelle levering, goede kwaliteit!!

Prima product wel een pokke werk om te maken..

Wij hadden een dyi hulzen hor besteld van 187x238… uitleg zat bij de verpakking en was duidelijk wij hadden ons wel een beetje verkeken op het aantal uren werk…. Maar goed we zijn klaar en het product voldoet aan de verwachtingen.

Super te vreden

Bestelling via de site geplaatst , was een klein probleempje na betaling was er iets fout gelopen maar mailtje gestuurd en binnen het halfuur opgelost .Levering heel vlot verlopen. Super te vreden

Mijn bestelling is tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Maandag besteld, dinsdagmiddag afeleverd, dinsdagavond opgehangen. Sneller kan niet ! Een vette pluim.

Goede gordijnen met sjieke uitstraling

Mooie en zware zwarte vliegengordijnen. Valt direct goed terug na erdoor lopen. Echt een aanrader!

Goed product en op tijd geleverd. Aaamrader

Prima service, snelle bezorging

Prima volgende keer zo weer

Vlotte levering, prima product, duidelijk uitleg. bestelde artikel zo als je had verwacht.

Ich werde SEHR GERNE wieder hier bestellen!

Zunächst schien meine Bestellung verloren gegangen zu sein. Nach einer einfachen bitte um Rückmeldung habe ich eine sehr freundliche Antwort bekommen und binnen Tagesfrist auch die Lieferung erhalten.

Product was zoals op de website stond beschreven en afgebeeld. Levering was in goede orde in dergelijke verpakking.

Snelle service, incl kwaliteit

Snel geleverd. Kwaliteit ervaar je direct, zwaar van gewicht en luxe uitstraling. Vliegen maken geen kans, draden zit namelijk erg kort op elkaar.

Supersnelle levering , maat niet nauwkeurig

Ik had gordijn van 1 meter besteld, wat precies zou passen maar de afmeting was 0,8 cm breder waardoor ik hem hoger moest hangen en het gordijn nu eigenlijk te kort is. Het positieve, de levering was supersnel.

Waardeloos

Totaal iets anders krijgen dan op de foto.. mega slechte klantenservice

alles is prima verlopen.

Tot nu toe tevreden, zien wathet in de toekomst doet.

Tot nu toe tevreden, zien wat het in de toekomst doet.