Snel besteld en ook snel geleverd. Daarna even wat handwerk.

Het was even een uitgave en je bent even bezig maar dan heb je ook wat. Ik moest de exacte maat doorgeven voor montage in het raam. Bij aankomst was de strip waar de aluminium kettingen aan moesten worden gehangen een millimeter of 4 te lang. Dus de ijzerzaag erbij en deze op maat gemaakt. Toen de 78 (!) kettingen opgehangen. Ze waren keurig gebundeld in 6 verschillende pakketten. Na montage van de strip ben je even bezig om dit aantal haakjes in de gaatjes te hangen. Toen moesten alle kettingen iets korter worden gemaakt zodat deze vrij hangen van de grond. Alles bij elkaar ben ik rond de drie uur bezig geweest. Nu het hangt zijn wij zeer tevreden. Het neemt vanwege de zilverkleur vrijwel geen licht weg en voorlopig blijven de vliegen buiten. Dus een ijzerzaag en een tangetje moet je wel hebben.

Product is goed, de opvolging van mails iets minder

De bestelling is goed verlopen. De klantenservice laat dan jammer genoeg te wensen over. Een factuur krijgen, gaat blijkbaar niet. Tot 2x toe voor gemaild, tot op vandaag nog altijd niets ontvangen. Zeer jammer, dat dit niet opgevolgd wordt.

Zeer snelle levering, eenvoudig te monteren Prachtig product. Kortom, alles is boven verwachting.

Wat een snelle levering…eigen kleuren gekozen én goed op maat! Blij dat ik hem kant en klaar heb besteld. Lijkt mij een hele klus om het zelf te doen…

Echt heel erg snel geleverd

's Middags besteld, op specifieke afmeting, de volgende dag al geleverd. Heel erg snel. Product voldoet helemaal an verwachting.

Product kwam niet overeen met foto

Kralengordijn turquoise op maat besteld. Helaas kwam de kleur echt niet overeen (multikleuren met blauw en groen) met de foto uni turquoise) Mail met Foto's opgestuurd. Helaas was de eerste (en tweede) reactie erg kort en zakelijk; maatwerk dus geen retour en kleurverschil werd betwist Na mijn 3de mail kreeg ik gelukkig toch een begripvolle reactie van een andere medewerker. Daarna is het terugsturen netjes afgehandeld en heb ik mijn geld terug gekregen. Erg jammer van de afwijkende foto op internet en de reacties van de eerste medewerker. Kwalitatief was het wel een goed product.

Volledig naar mijn wensen geleverd

Service, zoals service hoort te zijn.

Je krijgt waar je om vraagt. Ook nog eens een snelle levering.

walk the talk

Perfecte productomschrijving geleverd op een korte tijd. Sneller dan voorzien op specifieke vraag

Mooi vliegengordijn, doet goed zijn werk

Houd echt de vliegen tegen.

Prima op tijd geleverd,makkelijk op te hangen. Het stinkt nog wel, maar met de deur open zal dat zo wel verdwijnen.

Wat je mag verwachten

Levering, materiaal en service zoals staat aangekondigd. Bezorging was zelf een dag eerder!

Prima aankoop

Goede kwaliteit, snelle bezorging en goede communicatie over dag en tijd!

Plastic

Slechte beschrijving. Moeilijk in te korten.

Dinsdag besteld, woensdag in huis. Makkelijk in te korten TOP

Geen aan of opmerkingen. Tpo

Ik heb dit vliegengordijn besteld omdat ik het bij mijn broer gezien heb en hij erg tevreden is

Hele snelle levering

De vliegengordijnen zijn top

Het heeft wel lang geduurd voor ik het had maar dat lag niet aan vliegengordijnexpert maar aan dpd moet wel zeggen als je zegt dat je terug belt dan moet je dat ook doen daarom 3 sterren

Heel mooi

Was een heel werk om in elkaar te zetten , maar het resultaat mag er zijn.

Slecht

Ik vroeg of ze de kattenstaart hadden en had doorgegeven welke kleur, ze laten je komen en dan blijkt dat ze die niet hebben op voorraad. Dus voor niets daar naar toe gereden. Vind dit echt slecht en ook niet met een voorstel komen nee niks!

keurig en snel geregeld

Niets dan lof voor de snelheid en uitvoering .

Geweldig correct en snel

Echt een happening heb weleens anders meegemaakt.

Ziet er mooi uit, echter jammer dat er toch stroken te lang waren. Daardoor zelf aan moeten passen, terwijl ik een kant-en-klaar gordijn heb besteld. Dat was wat minder. Het uiteindelijke product ziet er goed uit.

Top service, snelle levering en mooi product

Vrijdag een standaard hulzen vliegengordijn besteld. Zaterdag al in huis. Prima kwaliteit. Eenvoudig op te hangen. Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Snelle levering en zeer tevreden over het product

Vliegengordijn besteld om maat. Geleverd na 2 werkdagen en zeer makkelijk op te hangen. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het product. Top gedaan