Gekozen om het vliegengordijn zelf in elkaar te zetten. Als je het met 2-3pers. maakt scheelt arbeid. Daarna blij met het resultaat. Ps. Schroeven zitten in erbij in zakje vd haken. In 1e instantie niet gezien. Prima qualiteit, hangt netjes.

Zie onder

Vliegengordijn ontvangen, na ophanging bleek, dat er 2 verschillende lengtematen geleverd zijn. De beschrijving van de werkwijze, misten we., jammergenoeg Telefonisch contact gehad,......” oooo beschrijving vergeten”. Al met ontevreden..... Misschien optie nieuwe kralen stroken te sturen, ter compensatie, opdat ze op gelijke hoogte komen te hangen.

prima service en mooi gordijn

Het bestellen van een op maat gemaakt gordijn is zeer eenvoudig. De order is nog dezelfde dag overgedragen aan DPD die wat langer dan verwacht over de levering hebben gedaan. Het.gordijn is eenvoudig op te hangen. Drie slierten waren niet helemaal goed gespoten. Een emailtje met foto naar de klantservice was voldoende om drie nieuwe te mogen ontvangen. Uiteraard kan er wat fout gaan tijdens de productie maar super om mee te maken hoe klantgericht jullie een oplossing verzorgen! Complimenten!

Snelle service en goed product!

Het vliegengordijn met de kunststof hulsjes werkt perfect! Daarom er voor de andere deur ook een bijbesteld. Wat heel fijn is, is dat je gemakkelijk de maten kunt doorgeven. In mijn geval een behoorlijk brede deur van 112cm breed en 252cm hoog. De hulsjes dan wel zelf aan elkaar maken. Het is wel een werkje maar als het gordijn hangt is het wel perfect! Vandaag besteld en morgen al geleverd. En dat in de Coronatijd... Super!!! :-)

Wat een aanfluiting!

Gisteren het gordijn ontvangen. Een doe-het-zelf gordijn, maar dan ga ik er niet van uit dat je alle kleine losse onderdeeltjes in 5 zakken krijgt en die vervolgens zelf in elkaar kan zitten prutsen. Kun je nog 90 euro aftikken ook. Ik vraag me ook af wie hier de positieve beoordelingen schrijft inclusief foto's van de zaak zelf. Sorry welke klant doet dat nou?? Niet echt geloofwaardig. Deze beoordeling is in ieder geval wel echt! Ik raad iedereen af om hier te kopen. Ga beter naar een ander e shop. Let wel op ze hebben meerdere sites, even contact checken en telefoonnummer e.d......

Tot nu toe snelle levering van jullie uit.

Maar van DPD heb ik geen goed woord voor is totaal mis gelopen. Na mailen en bellen heb ik het pakket dinsdag pas gekregen. En op het verkeerde adres???

Besteld en snel geleverd zonder problemen

Slecht product

Katten staarten zijn waardeloos. Na inkorten / onderkant dicht branden vallen er steeds stukken af ( vandaag al 6 x met de stofzuiger door het huis geweest) nu heb ik de touwtjes die er in zitten aan elkaar geknoopt! Probleem opgelost maar nu aan de korte kant omdat er steeds weer stukken afvielen.

Snel, eenvoudig te monteren, goed verpakt zodat strengen onderling niet in de knoop komen.

Goede service , snelle levering

Titel zegt genoeg denk ik

goede informatie, makkelijk bestellen, perfecte levering

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en zeer sel geleverd

Snel geleverd.

Na mijn bestelling te hebben ontvangen was er een string te kort. Na dit gemeld te hebben lag er de volgende dag een nieuwe string in de brievenbus. Top.

Supermooi product nog ophangen als het kozijn geschilderd is in ook diezelfde kleur en dan zou het goed staan

Besteld en op aangeven datum geleverd.

Mijn ervaring met hun is perfect, geleverd zoals besteld. En perfect geleverd en goed verpakt. Ik kan die bedrijf aanbevelen.

Perfect!

Ik heb de vliegengordijn zwart hulzen maat 100cm bij 240cm besteld. Alles snel en mooi afgeleverd! Maar wat een werk om het in elkaar te zetten. Dat viel echt tegen. 2avonden in me eentje mee bezig geweest.

Vliegengordijn is prachtig, eindelijk eens een goed ophangsysteem, helemaal tevreden

Doet wat het belooft

Doet wat het belooft

Slecht

Ze hebben mijn gordijn anders geleverd dan ik op gegeven had, en vervelend genoeg doen ze er nog niks aan ook niet. Je mag dus extra afrekenen voor iets wat hun fout doen.

ik had bewust besteld om dat het na 2 dagen bezorgt zou worden

Ik had bewust besteld omdat het na 2 dagen bezorgt zou worden ,Ik als long kanker patient moet alles door een ander laten doen omdat ik zeer ziek ben dus ik gekocht en de man besteld die ze zou op hangen en wat denk u moest ik de man weg sturen maar wel betalen 35 euro , nu heb ik ze 5 dagen later binnen gekregen dus moet weer die man bestellen die ze op komt hangen wand ik heb er 2 besteld dus 35 euro voor op hangen is niet veel geld , ik vind dat jullie die nu 1 keer moeten betalen omdat jullie niet nagekomen zijn wat wel op de site staat leveren binnen een dag of 2 , dus ik eis dat jullie 35 euro terug storten om mijn rekening voor de gemaakte kosten die ik heb moeten maken om dat jullie niet aan jullie afspraken hebben gehouden mijn bank gegevens zijn M van Zomeren NL78rabo0109287290 dus ik verwacht dat jullie hier aan voldoen anders neem ik andere stappen groetjes marinus van zomeren

Perfect!

Makkelijke site, goed product en snelle verzending!

Accuraat

Duidelijke site, snelle levering (als dpd meewerkt). Goede sevice als er iets niet goed is ook al is het je eigen fout.

Snelle levering. Product zoals omschreven /getoond

Snelle levering. Product zoals omschreven /getoond.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Nu de gemêleerde kleur grijs besteld. Deze is steviger dan de normale witte kleur, de kettingen zitten namelijk regelmatig tussen de deur waardoor de witte kapot gaan en de grijzen heel blijven