Heel mooi

Was een heel werk om in elkaar te zetten , maar het resultaat mag er zijn.

Slecht

Ik vroeg of ze de kattenstaart hadden en had doorgegeven welke kleur, ze laten je komen en dan blijkt dat ze die niet hebben op voorraad. Dus voor niets daar naar toe gereden. Vind dit echt slecht en ook niet met een voorstel komen nee niks!

keurig en snel geregeld

Niets dan lof voor de snelheid en uitvoering .

Geweldig correct en snel

Echt een happening heb weleens anders meegemaakt.

Ziet er mooi uit, echter jammer dat er toch stroken te lang waren. Daardoor zelf aan moeten passen, terwijl ik een kant-en-klaar gordijn heb besteld. Dat was wat minder. Het uiteindelijke product ziet er goed uit.

Top service, snelle levering en mooi product

Vrijdag een standaard hulzen vliegengordijn besteld. Zaterdag al in huis. Prima kwaliteit. Eenvoudig op te hangen. Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Snelle levering en zeer tevreden over het product

Vliegengordijn besteld om maat. Geleverd na 2 werkdagen en zeer makkelijk op te hangen. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het product. Top gedaan

snel en keurig bestelde vliegengordijn geleverd

snel en keurig bestelde vliegengordijn geleverd. Artikel zoals beschreven. Bevestigen was zo klaar.

Prima bedrijf. Snelle levering van gewenste artikel. Ook zeer behulpzaam bij het omzetten van een bestelfout. Bestelde ophangrail bleek niet de juiste te zijn. De goede werd per omgaande opgestuurd en was de volgende dag al in huis. Heel veel dank voor deze uitstekende service.

Duidelijke correctie communicatie

Snelle levering, veel keus. Wel erg prijzig.

Vlotte bezorging en goed materiaal

Wel jammer dat er niet bij de gekeken wordt naar de aangegeven bezorgdatum, men vraagt niet voor niets om te bezorgen op een bepaalde datum. Wel netjes verpakt en het gordijn zit in een mooie tas voor opbergen van het gordijn.

Zeer snelle levering. Prachtig produkt.

Snel en goed. Niet goedkoop. Wel heel erg goed

Top bedrijf

Fijn bedrijf… Heel goed geholpen Makkelijke te bestellen Snelle levering Kwaliteit goed Service zeer goed Miste 1 onderdeel volgende dag nageleverd Gewoon erg goed

prima.

levering volgens afspraak.

Snelle levering vriendelijke klantenservice

Vriendelijke klantenservice die goede informatie gaf andere dag al keurig bezorgd simpel op maat te maken

Heel erg mooi vliegenscherm

Mooi product en perfecte service. Na ontvangst bleek dat we één streng te kort kwamen van een bepaalde kleur. Na contact via email werd er direct 1 nieuwe streng opgestuurd met alle mogelijke excuses en de volgende dag in de brievenbus. Goede aftersales wat je weinig meer tegen komt.

TOP service!

Vliegengordijn besteld, deze werd supersnel geleverd. Eén onderdeel ontbrak, daar contact over gehad en het werd direct in orde gemaakt en verzonden. Het vliegengordijn voldoet aan de verwachtingen, de service overtreft dit! Top!

Fijn om te hebben

Snelle service en super mooi

Echt het is vandaag besteld morgen in huis

uitstekend

Goed passend vliegengordijn van stevige kwaliteit. Snelle levering en goede communicatie. Goede instructies bijgeleverd. Zeer tevreden.

Gister besteld vandaag in huis dank je wel

Snelle levering en zeer eenvoudig te monteren

Helemaal naar wens!

Website, bestelling, bezorging, verpakking perfect. Het vliegengordijn voldoet geheel aan de verwachtingen.

Wat een topservice.

Ik had een effe vliegengordijn, doe het zelf, besteld. Achteraf wilde ik toch graag drie ruiten erin. Tegen een geringe prijs kreeg ik de volgende al de extra hulzen nageleverd met het patroon erbij. Ik vond het echt een geweldige service. Nogmaals dank!

Binnendijk 5

5705CH Helmond