Ziet er mooi uit, echter jammer dat er toch stroken te lang waren. Daardoor zelf aan moeten passen, terwijl ik een kant-en-klaar gordijn heb besteld. Dat was wat minder. Het uiteindelijke product ziet er goed uit.

Top service, snelle levering en mooi product

Vrijdag een standaard hulzen vliegengordijn besteld. Zaterdag al in huis. Prima kwaliteit. Eenvoudig op te hangen. Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Snelle levering en zeer tevreden over het product

Vliegengordijn besteld om maat. Geleverd na 2 werkdagen en zeer makkelijk op te hangen. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het product. Top gedaan

snel en keurig bestelde vliegengordijn geleverd

snel en keurig bestelde vliegengordijn geleverd. Artikel zoals beschreven. Bevestigen was zo klaar.

Prima bedrijf. Snelle levering van gewenste artikel. Ook zeer behulpzaam bij het omzetten van een bestelfout. Bestelde ophangrail bleek niet de juiste te zijn. De goede werd per omgaande opgestuurd en was de volgende dag al in huis. Heel veel dank voor deze uitstekende service.

Duidelijke correctie communicatie

Snelle levering, veel keus. Wel erg prijzig.

Vlotte bezorging en goed materiaal

Wel jammer dat er niet bij de gekeken wordt naar de aangegeven bezorgdatum, men vraagt niet voor niets om te bezorgen op een bepaalde datum. Wel netjes verpakt en het gordijn zit in een mooie tas voor opbergen van het gordijn.

Zeer snelle levering. Prachtig produkt.

Snel en goed. Niet goedkoop. Wel heel erg goed

Top bedrijf

Fijn bedrijf… Heel goed geholpen Makkelijke te bestellen Snelle levering Kwaliteit goed Service zeer goed Miste 1 onderdeel volgende dag nageleverd Gewoon erg goed

prima.

levering volgens afspraak.

Snelle levering vriendelijke klantenservice

Vriendelijke klantenservice die goede informatie gaf andere dag al keurig bezorgd simpel op maat te maken

Heel erg mooi vliegenscherm

Mooi product en perfecte service. Na ontvangst bleek dat we één streng te kort kwamen van een bepaalde kleur. Na contact via email werd er direct 1 nieuwe streng opgestuurd met alle mogelijke excuses en de volgende dag in de brievenbus. Goede aftersales wat je weinig meer tegen komt.

TOP service!

Vliegengordijn besteld, deze werd supersnel geleverd. Eén onderdeel ontbrak, daar contact over gehad en het werd direct in orde gemaakt en verzonden. Het vliegengordijn voldoet aan de verwachtingen, de service overtreft dit! Top!

Fijn om te hebben

Snelle service en super mooi

Echt het is vandaag besteld morgen in huis

uitstekend

Goed passend vliegengordijn van stevige kwaliteit. Snelle levering en goede communicatie. Goede instructies bijgeleverd. Zeer tevreden.

Gister besteld vandaag in huis dank je wel

Snelle levering en zeer eenvoudig te monteren

Helemaal naar wens!

Website, bestelling, bezorging, verpakking perfect. Het vliegengordijn voldoet geheel aan de verwachtingen.

Wat een topservice.

Ik had een effe vliegengordijn, doe het zelf, besteld. Achteraf wilde ik toch graag drie ruiten erin. Tegen een geringe prijs kreeg ik de volgende al de extra hulzen nageleverd met het patroon erbij. Ik vond het echt een geweldige service. Nogmaals dank!

Goed en snelle levering

Op woensdag online besteld (vliegengordijn aluminium op maat gemaakt) en op donderdag werd deze geleverd. Moet hem nog installeren, maar het ziet er goed uit.

Heel tevreden

Bedrog, veel te wijd

Vorig jaar vliegengordijn, zgn kattestaarten gekocht 90 cm breed. Op de foto stonden 22 kattestaarten, maar in werkelijkheid zijn het er maar 21. Met kieren ertussen de vliegen kunnen er zó tussendoor. Gebeld, de foto klopte niet, er zitten idd maar 21 ipv 22 kattestaarten in, maar: "Als het eenmaal hangt dan worden de kattestaarten vanzelf breder". Mooi niet, er wordt gewoon bespaard op het materiaal en het voldoet daarom dus ook niet. De foto hebben ze inmiddels veranderd zie ik, je ziet niet meer het aantal kattestaarten en de foto is ook schuin genomen dus lijkt het vliegengordijn mooi dicht aan te sluiten. Bedrog, spijt dat ik het bij de Vliegengordijnen Expert heb gekocht. Zonde van het geld.

Levering kan beter

Na een gemakkelijke bestelling keurig een orderbevestiging gekregen. Maar de aflevering bleef uit. Zelf initiatief genomen om navraag te doen. Er volgden excuses en de hulzen en haakjes werden enkele dagen daarna afgeleverd. Precies wat ik besteld had. Fouten kunnen gemaakt worden, maar de afhandeling daarna is ook belangrijk. En die was goed.

Bedrijfsgegevens

Binnendijk 5

5705CH Helmond

492320819

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.