Niet wat ik had verwacht, heb nog net zoveel werk als voorheen

Mijn douchekop spuit nog na paar maanden alle kanten op en moet de gaatjes doorprikken en zitten dicht, ook de strijkijzer waar ik altijd het water uit laat lopen na strijken geeft bruin waterspatten na een tijdje. En ook de auto na het wassen moeten we heel goed nadrogen anders allemaal witte vlekken. Het water voelt wel zachter, en minder wasmiddelen nodig, maar mijn huid en haar voelt net zo droog aan als voorheen. Dus niet tevreden. Alles wat beloofd werd met de verkoop is niet uitgekomen.

heerlijk (zacht) water onder douche

Ik blijf mij verbazen hoe weinig zeep verbruik in de vaatwasser en wasmachine wij tegenwoordig hebben! Wij doen al een half jaar met een klein Tupperware bakje met vaatwaspoeder (nu pas halverwege en de vaatwasser draait dagelijks!). Slechts 2 theelepeltjes poeder. Geen glansspoelmiddel en uiteraard geen zout meer. Voor de wasmachine idem dito. Ook het douchen is een feest! Je wil niet anders meer als je met zachtwater gedoucht hebt, echt. Het schoonmaken van de glazendeur is zo gebeurd maar wel doen! Ook het chroomwerk (drogen met een handdoek) anders krijg je andersoortige vlekjes. Ik/wij zijn er echt heel blij mee. Het leven wordt comfortabeler. En het is duurzaam (minder belangrijk voor mij); minder schoonmaak middelen, minder energieverbruik. Gewoon doen. Je krijgt er geen spijt van

Heel erg blij mee

Heel tevreden over de aquaCell. Hebben het in januari laten installeren en voldoet aan alle verwachtingen. Gebruik schoonmaakmiddelen minimaal en onze nieuwe zwarte kranen in de keuken en badkamer zijn nog steeds zwart. Zeer weinig schoonmaakwerk, onze douchewand is gewoon nog glashelder. Smaak van het water is beter en huid en haar veel zachter. Het is niet goedkoop maar zeker het geld waard.

Zeer positief , 7 maanden geleden een aquacell laten installeren.

Goede service, uitstekende installatie. Het systeem doet wat het beloofd. Wel rekening houden met het feit dat als de cv ketel niet wordt vervangen of andere apparaten worden gebruikt die daarvoor kalkrijk water hebben verwerkt dat dit even duurt voordat de effecten zichtbaar worden. Het ontkalkde water moet dan namelijk de kalk eruit slijten waardoor er in het water nog welk gekalkt water zit uit de leidingen. Dit is overigens direct al wel veel minder dan wat het was.

Voldoet niet aan onze verwachtingen die zijn geschetst

Wij hebben vorig jaar december een waterontharder gekregen. Nu een half jaar. Helaas nog steeds veel kalk, hoog zout verbruik en geen schone vaat. Wel dingen die zijn benoemd tijdens de installatie. Het water smaakt wel veel lekkerder

Pluspunten

Super blij met onze AquaCell! We wonen een jaar in ons nieuwbouw huis, en kregen al wat lelijke kalk plekken. Nu geen kalk meer! Wat heerlijk. Alles is weer kalkvrij en dat blijft zo! Geen vieze vetluis meer in de wasmachine en ook koffiezetapparaat blijft schoon.

Afvoer naar kruipruimte goed afdichten.

Pluspunten

Betrouwbare marketing in de media, goede mond tot mond reclame, goede naamsbekendheid, goede en snelle levering.

Ga vooral zo door.

Pluspunten

zeer prettig in contact en service nemen alle tijd voor individuele én persoonlijke informatie en overleg zijn open en eerlijk ook als er bij uitzondering iets niet helemaal goed gaat Wat betreft de waterontharder ook niets dan lof, ons water is én voelt heerlijk zacht. Wij hebben de dosering van wasmiddel bij wasmachine en vaatwas machine gehalveerd en wassen op lagere temperatuur

Pluspunten

Heldere communicatie. Product doet datgene dat voorspeld is. Installatie verloopt soepel en op de afgesproken dag/tijd. Slim dat het bedrijf vooraf een medewerker stuurt om de situatie op te nemen en foto's te maken zodat de monteurs goed voorbereid zijn en de juiste aansluimaterialen bij zich hebben. Ook zijn er op deze manier van werken geen onverwachte installatiekosten.

Men zou best kunnen benadrukken dat er geen elektricitetsaansluiting (230V) nodig is. Suggestie: laat een paar folders achter bij de klant.

Pluspunten

Vooraf prima voorlichting en demonstratie en vakkundige en goed communicerende monteur. De aquacell bevalt ons prima en voldoet aan hetgeen vooraf is beloofd. Toen wij nog geen aquacell hadden dronk ik nagenoeg geen water uit de kraan, maar nu wel. Deze smaakt uitstekend;het lijkt wel op "spa blauw" -;)

Pluspunten

- goede communicatie - goede documentatie, ook om zelf aan te sluiten. - wordt geen probleem gemaakt van zelf installeren (i.v.m garantie e.d.)

??

Pluspunten

goede vertegenwoordiger

n.v.t..

Pluspunten

Familiebedrijf, Persoonlijk contact, Zeer vakkundig geplaatst, zeer vriendelijke monteur, Veel uitleg, kortom voor ons een dikke 10!!!

Pluspunten

In een woord super goede service en een suoer product wat echt werkt

Ga zo door

Pluspunten

Goede informatie. Fijn dat er een demo thuis werd gegeven en dat er gelijk gekeken werd of alles in de meterkast paste. Vriendelijk personeel.

Geen. Keurige behandeling gehad. Ook goede nazorg

Pluspunten

Super service, verkoop, installateur, binnendienst verlenen allemaal geweldige service. Er wordt meegedacht, snel gereageerd en alles is keurig afgehandeld. Alle afspraken zijn nagekomen en optijd.

Ga zo door

Pluspunten

Lastige installatie bleek voor deze firma geen probleem. Zeer tevreden met het resultaat en dagelijkse ervaring.

Nog niet bedacht...

Pluspunten

Veel aandacht voor klant. Zowel voor, tijdens als na kopen en installeren.

Wachttijd tussen bestellen en installeren is wel lang

Pluspunten

Tim de monteur heeft alles netjes en correct geïnstalleerd , ondanks dat hij er moeilijk bij kon heeft hij de aquarel geplaatst waar wij hem wilde hebben. De uitleg was duidelijk en er bestaan volgens mij geen geheimen meer over de ontharder toen de monteur klaar was heeft hij alles netjes opgeruimd , en was op de ontharder na niet te zien dat hij geweest was. En nu zacht water wat een verrijking is dit geen kalk meer op ons natuursteen in de badkamer geen gepoetst meer op kranen wasbak wc enz , voor ons heeft aquarell gedaan wat ze beloofd hebben en ja het is een bedrag maar dat doet maar 1x zeer daarna heb je enkel nog profijt . Nog even voor de monteur Tim je was super bij ons en onze buren je was op het afgesproken tijdstip aanwezig nette bedrijfskleding en goed verzorgt je nam de tijd was duidelijk netjes en wist ondanks je korte tijd bij aquarel precies waar je mee bezig was en zag problemen voor dat ze er waren zodat je deze vroegtijdig kon oplossen hier kunnen veel monteurs nog een voorbeeld aan nemen

heb er nog geen maar als ik iets vindt meld ik het

Pluspunten

Installateur denkt heel goed mee. In eerste instantie gingen we er vanuit dat de Aquacell niet in de meterkast kon maar door goed bekijken van alle mogelijkheden is dit toch gelukt. Super! Verder is alles conform afspraak afgehandeld.

Levertijd was bijna twee maanden, dat is wellicht wat te lang.

Pluspunten

Snel,efficiënt en eerlijk.

Kan vandaag bestellen en gister leveren ook?

Pluspunten

Contact Product Vriendelijk Goede customer Service

Afleverkosten zout