Niet wat ik had verwacht, heb nog net zoveel werk als voorheen

Mijn douchekop spuit nog na paar maanden alle kanten op en moet de gaatjes doorprikken en zitten dicht, ook de strijkijzer waar ik altijd het water uit laat lopen na strijken geeft bruin waterspatten na een tijdje. En ook de auto na het wassen moeten we heel goed nadrogen anders allemaal witte vlekken. Het water voelt wel zachter, en minder wasmiddelen nodig, maar mijn huid en haar voelt net zo droog aan als voorheen. Dus niet tevreden. Alles wat beloofd werd met de verkoop is niet uitgekomen.

Waardeloos apparaat

Ogenschijnlijk werkt de apparatuur perfect, tot je serieus water verbruikt na de eerste week. Wat namelijk niet wordt verteld is dat de twee cilinders soms tegelijk spoelen en de aansluiting door Aquacell op de waterafvoer niet volledig is afgesloten. Het resultaat is dat gehele meterkast en vloer daarbuiten binnen no-time onder water staat. De reactie wanneer je Aquacell daarmee confronteert is de opmerking dat ze dit vanwege de wetgeving altijd zo aansluiten, geen excuus wordt gemaakt. Niet aan beginnen dus, goedkopere en betere alternatieven genoeg.

Ik zou een andere nemen

Hij was hartstikke duur, daarom staat ie er nog. Maar merk er verder weinig van. Hebben m nu 4 jaar. Waterdruk was gehalveerd, kalk niet. De verkooppraat dat je maar de helft van je vaatwastablet moet gebruiken anders oei oei oei heb je teveel schuim, is ook niet waar. Installatie moest 2 x want monteur maakte er een zooitje van met de leidingen (extra leidingen met bochtjes) maar als ik al mijn klachten wilde bespreken dan lag het allemaal aan ons zelf. De leidingen bevatten nog kalk en onze CV was niet goed en onze leidingen klopten niet. Dat alles goed werkte voor t apparaat telt dan niet. Onze 5 jaar oude CV vervangen voor een nieuwe, maar goh… maakt geen verschil. (Nog even bovenop de 2500 voor de ontkalker) Dat iets niet goed gaat, kan gebeuren. Maar dit is je klanten in de kou laten staan. En ik hoop dat de verkooppraatjes aangepast zijn, want die zijn wel zwaar overdreven. Maar goed, dat is onze ervaring. Meeverhuizen? Ik laat m lekker achter en koop elders een andere.

Voldoet niet aan onze verwachtingen die zijn geschetst

Wij hebben vorig jaar december een waterontharder gekregen. Nu een half jaar. Helaas nog steeds veel kalk, hoog zout verbruik en geen schone vaat. Wel dingen die zijn benoemd tijdens de installatie. Het water smaakt wel veel lekkerder

Pas op je waterverbruik!!

Onze "onderhoudsvrije" Aquacell bleek een defect te hebben waardoor wij als 2 persoons huishouden in 1 jaar een waterverbruik hebben gehad van bijna 1200!!!!m3 Dat is geen prettige gewaarwording, zeker als je de bijbehorende rekening van het waterbedrijf gepresenteerd krijgt.

Aquacell beinvloed smaak water

We hebben nu al een paar jaar Aquacell. Tijdens de demonstratie thuis kregen we uitleg en een smaak test. Er werd met een klein apparaat kalk "vrij" water gemaakt. Hier was geen duidelijk verschil merkbaar. Na plaatsing vonden we gelijk het water niet lekker. We dronken dat veel, maar nu niet meer. Er is nog wel eens een monteur lang geweest om het apparaat bij te stellen, maar veel beter is de smaak niet geworden. Nergens lees je iets over de nare nasmaak, vreemd. Nu ze er zelfs reclame mee maken op tv gaat ons dat te ver!

Ontharder werkt prima. Service is minder.

Hebben de ontharder nu 11 jaar in gebruik. Hebben al heel lang geen last van kalk aanslag op kranen en in onze apparatuur zoals stoomoven en koffieautomaat. Zoals door leverancier ook aangegeven heeft het apparaat wel wat onderhoud nodig. Daar betaal je in onze ogen grof geld voor. Maar dan verwacht je ook wat. Als wij betalen moet de leverancier zijn afspraak nakomen. Ik zeg toch niets vreemds. Nu hebben ze mogelijk geen moeite met het nakomen van een afspraak, maar wel met het maken van een afspraak. Ruim 5 maanden na afsluiten contract nog geen afspraak of enige reactie op onze mails richting AquaCell. Gaan ze ten onder aan hun eigen succes of zijn nieuwe klanten belangrijker dan bestaande?

Teleurgesteld

Sinds een half jaar een aqua-cell, begin prima water nu is de smaak ijzerachtig. Niet lekker nu moeten Spa water kopen om vers water te drinken Dat zijn dus dure flesjes. De aanschafprijs is net roulette niet echt duidelijk. Waarom niet in de advertentie een adviesprijs?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Geen kalk in de waterkoker

Erg slechte waterdruk bij gebruik van douche en wasmachine. Zoutblokken gaan erg snel op. Sneller dan eerst aangegeven. De voordelen wegen achteraf niet op tegen de nadelen. Nadelen komen pas vanaf het gebruik

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Nakomen afspraak

Bij installatie vertellen dat je de verpakking achterlaat en straatwerk netter opleveren.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

systeem is pas 4 dagen geleden geïnstalleerd. Kan nog niets zeggen over bedrijf, anders dan dat de installatie door de monteur geheel op een nette wijze volgens de afspraak gemonteerd is.

?

Overgewaardeerd.

Onbegrijpelijk dat niemand bij de reviews het heeft over de vettigheid. Inderdaad wordt het water zacht, maar vooral vet. Ik moet erg oppassen op de douchevloer om niet uit te glijden. Verder glijden de plastic flacons voor zeep en shampoo zo uit je handen. Heel vervelend vind ik dat als je de kranen niet droog maakt er kringen op blijven die met geen mogelijkheid weggepoetst kunnen worden. Ook vinden wij het water niet meer zo lekker smaken als voorheen. Waarschijnlijk is het op lange termijn goed voor de machines , maar dat zal de tijd leren.

Goed product maar onbetrouwbare organisatie

Pas op, het product is goed maar maak geen persoonlijk inlog account aan. Aquacell geeft derden ongevraagd toegang tot dit account. En doet vervolgens heel onschuldig als je ze daar op aanspreekt.

Pluspunten

Zie m.u.v. naast aangegeven punt geen nadelen. Product bevalt goed. (tot op heden ) Keurige montage.

Aangeven dat latere montage op een afgesproken tijd kan voorkomen door het monteren van meerdere apparaten op een dag (wat je bij aanschaf eigenlijk nog niet beseft) en niet afspreken (starttijd) 10.00 s'ochtends terwijl je eigenlijk de tweede montageklant bent en om 13.00 uur komt monteren.(een telefoontje maakt hierbij niets goed) Was hierdoor bijna afgehaakt. Geef in zekerheid aan : montage in een ochtenddeel of een middagdeel en niet anders en als je er niet aan kan voldoen door eventuele tegenslag, dan maar een hele dag, dan weet je wat je mogelijk te wachten staat Mensen moeten vrij nemen om erbij te zijn en dit geval had ik de hele morgen nog kunnen werken en was dus zeer teleurgesteld. Hierdoor kost me de Aquacell relatief veel meer dan de 2200 euro.

Pluspunten

Positief is het dat we geen kalk meer hebben. Al een jaar geen kalk verwijderd in waterkoker en andere apparatuur. Tevens hebben we minder zeep nodig. Verder is de service snel en de hulp adequaat.

Wel blijkt dat de waterkracht iets minder wordt.

Pluspunten

Komen afspraken keurig na, netjes geplaatst

Na installatie nieuwe meting doen zodat je bevestiging hebt dat water kalkvrij is

Pluspunten

Helderheid in product en diensten. "Eenvoudig" product wat de betrouwbaarheid verhoogt. snelle levertijd en installatie. Goede garantie op product en diensten.

Eerste afspraak voor installatie is bij ons niet nagekomen ivm slechte communicatie vertegewoordiger en kantoor.

Pluspunten

Fijne service gerichte monteur! Snelle en correcte afhandeling.

Ik hou persoonlijk niet van de mooie verkooppraatjes maar mn man was er wel gevoelig voor ;-)

Pluspunten

Goed opvolgen van sales mogelijkheden Goede demo Nette installatie

Zeer star in de prijs Na de sales geen reactie op email

Pluspunten

het water is zacht, en komt uit de kraan met dezelfde kracht. droge, grijze scheenbenen heb ik niet meer, en ook mijn nagelriemen doen niet meer zeer. de waterkoker, koffiezetter hebben niet zoveel lawaai, en kalkaanslag is nu van de baan, misschien klinkt dit wat saai. maar......................... wij vinden deze waterontharder dik voorelkaar!!

op dit moment kan ik niks bedenken,

Pluspunten

goede afwerking

Pluspunten

Je wordt netjes geholpen en correct

Pluspunten

Follow up, regelmatig en op hoogte van inhoud voorgaande gesprekken, ook met andere werknemers Bereidheid tot oplossingen Heldere uitleg en sprekende demonstratie werking product

Snellere eerste afspraak Vraag of telefoongesprek gelegen komt Goed naar situatie woning kijken voor plaatsing apparaat

Pluspunten

Prima product, duidelijke voorlichting over apparaat.

Waterdruk vooral in de douche is echt minder. Wordt na verloop van tijd beter.

Misschien kan in de toekomst het apparaat kleiner worden Zodat het gemakkelijker ergens kan worden geplaatst