Pas op je waterverbruik!!

Onze "onderhoudsvrije" Aquacell bleek een defect te hebben waardoor wij als 2 persoons huishouden in 1 jaar een waterverbruik hebben gehad van bijna 1200!!!!m3 Dat is geen prettige gewaarwording, zeker als je de bijbehorende rekening van het waterbedrijf gepresenteerd krijgt.

De waterontharder bevalt ons heel goed

We hebben de aquacell nu 4 maanden. Ik heb even gewacht met een review zodat we een beeld kunnen geven over een iets langer periode. Onze ervaring met aquacell is prima. Heerlijk zacht water en geen kalk in onze nieuwe badkamer. Prima voorlichting gehad tijdens het gesprek bij ons thuis. De vertegenwoordiger wist op vrijwel alle vragen een helder antwoord te geven. Overigens had ik van tevoren zelf al het nodige uitzoekwerk verricht. We wilden een stroomloze waterontharder met een extra harscilinder Ook wilde ik niet met zware zakken zout zeulen. Er blijven dan 2 partijen over. We hebben uiteindelijk oor aquacell gekozen omdat bij de andere partij per 2 jaar een onderhoudsbeurt wordt geadviseerd. De aqucell was iets duurder in aanschaf maar wel 5 jaar garantie zonder onderhoud. Omdat ik zelf niet echt handig ben, hebben we de aquacell laten installeren. De monteur heeft netjes gewerkt. Ik heb na aankoop een paar keer per e-mail vragen gesteld. Deze worden snel en duidelijk beantwoord. Prima dus!! Het enige waar ik minder blij mee ben is dat elke keer na het spoelen de zoutblokken een paar keer zakken en dat geeft in onze situatie steeds een harde tik. Het kan geen kwaad geeft men aan. Kortom: Ik ben erg tevreden over de werking van de Aquacell en de service van het bedrijf

Super apparaat

Wij hebben hem al 12 jaar, wij zijn inmiddels verhuisd en hebben hem meegenomen. Super

Niet wat ik had verwacht, heb nog net zoveel werk als voorheen

Mijn douchekop spuit nog na paar maanden alle kanten op en moet de gaatjes doorprikken en zitten dicht, ook de strijkijzer waar ik altijd het water uit laat lopen na strijken geeft bruin waterspatten na een tijdje. En ook de auto na het wassen moeten we heel goed nadrogen anders allemaal witte vlekken. Het water voelt wel zachter, en minder wasmiddelen nodig, maar mijn huid en haar voelt net zo droog aan als voorheen. Dus niet tevreden. Alles wat beloofd werd met de verkoop is niet uitgekomen.

heerlijk (zacht) water onder douche

Ik blijf mij verbazen hoe weinig zeep verbruik in de vaatwasser en wasmachine wij tegenwoordig hebben! Wij doen al een half jaar met een klein Tupperware bakje met vaatwaspoeder (nu pas halverwege en de vaatwasser draait dagelijks!). Slechts 2 theelepeltjes poeder. Geen glansspoelmiddel en uiteraard geen zout meer. Voor de wasmachine idem dito. Ook het douchen is een feest! Je wil niet anders meer als je met zachtwater gedoucht hebt, echt. Het schoonmaken van de glazendeur is zo gebeurd maar wel doen! Ook het chroomwerk (drogen met een handdoek) anders krijg je andersoortige vlekjes. Ik/wij zijn er echt heel blij mee. Het leven wordt comfortabeler. En het is duurzaam (minder belangrijk voor mij); minder schoonmaak middelen, minder energieverbruik. Gewoon doen. Je krijgt er geen spijt van

Heel erg blij mee

Heel tevreden over de aquaCell. Hebben het in januari laten installeren en voldoet aan alle verwachtingen. Gebruik schoonmaakmiddelen minimaal en onze nieuwe zwarte kranen in de keuken en badkamer zijn nog steeds zwart. Zeer weinig schoonmaakwerk, onze douchewand is gewoon nog glashelder. Smaak van het water is beter en huid en haar veel zachter. Het is niet goedkoop maar zeker het geld waard.

Zeer positief , 7 maanden geleden een aquacell laten installeren.

Goede service, uitstekende installatie. Het systeem doet wat het beloofd. Wel rekening houden met het feit dat als de cv ketel niet wordt vervangen of andere apparaten worden gebruikt die daarvoor kalkrijk water hebben verwerkt dat dit even duurt voordat de effecten zichtbaar worden. Het ontkalkde water moet dan namelijk de kalk eruit slijten waardoor er in het water nog welk gekalkt water zit uit de leidingen. Dit is overigens direct al wel veel minder dan wat het was.

Voldoet niet aan onze verwachtingen die zijn geschetst

Wij hebben vorig jaar december een waterontharder gekregen. Nu een half jaar. Helaas nog steeds veel kalk, hoog zout verbruik en geen schone vaat. Wel dingen die zijn benoemd tijdens de installatie. Het water smaakt wel veel lekkerder

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

In een woord super goede service en een suoer product wat echt werkt

Ga zo door