Pluspunten

Installateur denkt heel goed mee. In eerste instantie gingen we er vanuit dat de Aquacell niet in de meterkast kon maar door goed bekijken van alle mogelijkheden is dit toch gelukt. Super! Verder is alles conform afspraak afgehandeld.

Levertijd was bijna twee maanden, dat is wellicht wat te lang.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer duidelijke communicatie gedurende het hele (bestel) proces; relatief complexe installatie blijkt bij deze firma prima mogelijk waar een concurrent afhaakt! Heldere uitleg door monteur en uitstekend vakwerk. Product zelf staat verder eveneens buiten discussie.

Extra zout wordt nageleverd, had wellicht gelijk door monteur kunnen worden meegenomen. Ik stoor mij in enige mate door de hoeveelheid reclame die Aquacell maakt. Mond op mond werk m.i. ook prima en scheelt in de kosten voor de klant die het uiteindelijk moet betalen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Netjes en vlotte installatie uitgevoerd zoals besproken. Duidelijke instructies en toelichting na installatie

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ten eerste is het apparaat zelf geweldig: het doet wat hij moet doen, en doet dat goed! De monteur was ook van het hoogste niveau, keurig werk en hij heeft zelfs nog een verbetering aan de bestaande waterleiding gemaakt. In het gebruik de bekende positieve punten: lekker zacht aan de huid, geen kalkaanslag meer en goed voor alle apparaten.

De 'salesman' vond ik achteraf niet zo goed. Bijvoorbeeld waarom hebben we moeten zoeken naar een plek voor de Aquacell buiten de meterkast, terwijl de monteur in 5 seconden zag dat hij daar makkelijk in paste? Ook technisch-inhoudelijk was hij niet echt op de hoogte: ik wilde graag op moleculair niveau weten hoe de Aquacell nou precies werkt, en daar kon hij mij niet echt antwoord op geven. Dat is op zich niet zo erg, ik verwacht echt geen Dr. in de chemie langs de deur, maar waarom heeft hij niet een blaadje bij zich waar dat wel duidelijk in staat uitgelegd?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De waterontharder is hier net geïnstalleerd, de monteur was exact op het aangegeven tijdstip en werkte netjes en dacht ook mee op andere punten die hij tegen kwam. Naast de geijkte aandachtspunten gaf hij ook nog ander handige tips mee. Al met al was hij een goed visitekaartje voor AquaCell. Als het apparaat doet wat AquaCell vertelt, dan kan het alleen maar plezieriger worden in onze huishouding. En dat zal de toekomst uitwijzen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Aquacombi is een bedrijf wat zich aan de gemaakte afspraken houd. Er zit een goede service achter die bij alle vragen betreffende waterontharding of bij de door hun geleverde en geinstalleerde product(en) hier een beknopte uitleg over kan geven. Ik raad dit bedrijf zeer goed aan omdat wij als gezin hier dagelijks van genieten door het zachte water wat uit de kraan komt waar hun voor gezorgd hebben. Dit hadden we veel eerder moeten doen!