snel en correct

snel en correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gezeur over reviews tot 2 maal toe.

Stront vervelend dat jullie mij lastig vallen met review verzoeken

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Een redelijk goede oplissing.

Een niet te leveren product werd al met al goed opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en prima producten

Goede producten en prima prijs. Snelle levering.

Prima ervaring

Duidelijk over afleveringsmoment en vertraging. Goed ingepakt en aangekomen. En leuk al die extra’s bij de bestelling om uit te proberen! Dank

snelle levering, goede producten

Bestel regelmatig bij Skinpharma en ben altijd tevreden. Producten zijn goed geprijst en de levering is snel. Aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zonder problemen bestelling snel ontvangen in een nette, kleine verpakking.

Snel en effectief

Echt snel

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Duidelijke site, makkelijk producten bestellen, vlotte bestelling.

Zelfs extra monsters bij de bestelling, leuk!

Zeer service gericht.

Keurige aflevering, leuke monsters erbij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd goede service en goede producten.

Bestelling na 2 dagen nog niet ontvangen

DHL laat het afweten

Kwalitatief hoogwaardige producten

Verwachtingen worden waargemaakt. Goede communicatie over latere levering van een product.

Hele goede communicatie!

Ik werd heel goed op de hoogte gehouden toen er een product niet op voorraad was. Het was er overigens binnen een week! Heel netjes allemaal.

Goed en betrouwbaar

Goede service. Product was niet op voorraad en kwam dus wat later, maar daar werd goed over gecommuniceerd. Ook veel samples: leuk.

Te laat

Op de site werd beschreven “ voor 12 uur besteld, morgen in huis” dat was niet zo! En de track en trace code werkte niet! Verder zijn de producten prima, maar die maken ze zelf ook niet 😂

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle en correcte service, echter de website is wat onhandig.

Prima bezorgd

Het pakketje had in al volgende dag bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het duurde eventjes, maar mooi pakketje

Ik heb mijn bestelling in het weekend geplaatst , hij was dan verwerkt en moest worden verzonden. Dan kreeg ik een e-mail met de mededeling dat een van de producten niet op voorraad was en dat mijn bestelling later zal worden verzonden. Vond best jammer dat ik langer moest wachten maar wel fijn dat het gecommuniceerd is. En ja, heel veel samples 🤗

In principe goed.

In principe want aan de bezorging kan Skinpharma niets doen. Wel aan de keuze vam welke bezorgdienst. De app van DHL klopt niet. Kent codes niet en is dus niet te volgen.

Snelle verzending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles perfect Precies wat we van de producten verwachtten+een extra cadeautje 1 opmerking toch ! Ik had thuislevering gevraagd , maar de bestelling wer door DHL afgeleverd in het centrum van de stad in het centraal postkantoor. Zo een 10km en dat zonder auto Niet echt leuk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

overzichtelijke website met een goede indeling in soorten producten

Mijn eerste aankoop bij Skinpharma is heel positief verlopen. De levering van het door mij gekochte product is heel snel gegaan. Als het door mij gekochte product aan mijn verwachtingen beantwoordt, zal ik in de toekomst zeker opnieuw een product bij Skinpharma kopen.

Zeer klantvriendeijk.

Kreeg email toen het langer ging duren, dat maak je zelden mee! Compliment!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke informatie over beschikbaarheid van product. Snelle levering. Goede verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Skinpharma

Filter op Taal